تلفن پاناسونیک

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها به سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت در برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و منظور داشته باشید که آن را نصب کنید؛ ولی سرزده واقف پولی وجود داشتن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. درون این مواقع معمولا یا ظرف استعمال از آن را می زنیم خواه به دنبال نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده غم ادبیات های خاص خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب شدید به گوشی شما متوجه یواش.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای ویژگی

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن به فهرست اپ های خود، در آینده غم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، وصیت ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک وعده دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که صدای زیر مردانه داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.کلکسیون آیکون Ramka Frame



مجموعه آیکونی با طراحی وینتاژ با الهام از قاب عکس قدیمی که متجاوز از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر فراغت می دهد. کاربران ازطریق این پروگرام بوسیله مجموعه ی تصاویر پس زمینه با کیفیت HD نیز دسترسی خواهند داشت. وضوح آیکون ها با اندازه ی ۱۹۲×۱۹۲ باعث می شود در هرگوشی که انجام شوند زیاد ظریف و با کیفیت جلوه کنند؛ همچنین کاربران امکان دارند آیکون های اختصاصی درخواست کنند. برای مصرف از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ قرین Nova Launcher.

کلکسیون آیکون Lines Square - Neon



این مجموعه آیکون با الهام از لامپ های نئونی طراحی شده است. کاربر با انتصاب این کلکسیون به بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع دسترسی خواهد داشت که همراه با ۱۶ تصویر پس بنیاد ی با چونی وحدت می شوند. علاوه براین، امکان التماس آیکون همچنین فراهم شده است تا کاربران بنابر علاقه ی خود آیکون اختصاصی التماس کنند و تو بوسیله روزرسانی های بعدی دریافت کنند. وضوح شمایل آیکون های ارائه شده با اندازه ی ۱۹۲×۱۹۲ است. برای استعمال از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

اپلیکیشن Citizenship App



یک اپلیکیشن برای افرادی که عزم دارند تابعیت آمریکا را گرفتن کنند. یکی از مراحل اخذ متابعت یک کشور قبولی در آزمون اعطای تابعیت ایالات متحده (آزمون شهروندی) است. بوسیله طور خلاصه، آزمون اعطالی تابعیت ایالات متحده ۱۰۰ سؤال دارد که داوطلبان باید داخل زمان مصاحبه بوسیله عارض شفاهی بوسیله ۱۰ سؤال از آن پاسخ دهند. هر فرد برای قبولی تو این آزمون حداقل باید ۶ پاسخ صحیح داشته باشد. موضوع سئوال ها غالبا مفروضات اشتراکی از جغرافیا اندوهناک تا فدایی قوانین کلی آمریکا است. با کمک این اپلیکیشن کاربران می توانند با سوالات آشنا شوند و برای توفیق داخل این آزمون آمادگی کسب کنند. این اپلیکیشن سوالات را به چند زبان ترجمه کرده است و همچنان درحال اضافه زبان های بیشتری است.

علاوه پهلو سوالات آزمون تابعیت، در این اپلیکیشن امکان یادگیری زبان انگلیسی ضروری برای توفیق در مصاحبه نیز گنجانده شده است. از سایر انفراد های این برنامه می توان به انتخاب سوالات محبوب با افزودن ستاره به آن ها و شرکت در آزمون های تمرینی روزانه خواه هفتگی یا ماهانه اشاره کرد.

اپلیکیشن Safety Photo Video



این اپلیکیشن یک ادوات محافظت از معلومات انحصاری است. با کمک این برنامه می توانید بخاطر عکس ها و ویدئوهای انحصاری خویشتن رمزعبور تنظیم و دسترسی به آن ها را برای سایر افراد غیرممکن کنید. از سایر فردی های این اپلیکیشن می نبوغ به درود اثرانگشت برای ورود، گزارش تقلا ناموفق برای ادخال با عکس برداری از شخصی که رمزعبور اشتباهی بیدار کرده است، قابلیت مدح الگو، ایجاد آلبوم های مختلف درون پروگرام برای طبقه بندی عکس ها و ویدئوها اشاره کرد. نیز این برنامه ویژگی هایی نظیر نمایش معلومات موضع مکانی عکس ها خواه عکسبرداری بوسیله وسیله ی اپلیکیشن را نیز بخاطر کاربر فراهم می کند تا بدین ترتیب عکس فقط درون اپلیکیشن ذخیره شود.

اپلیکیشن Primalist - a Short List



یک اپلیکیشن بخاطر تهیه ی فهرست کوتاه از فعالیت های روزمره و کارهای ضروری است. این پروگرام همیشه فهرست کارها را در خلاصه ترین شکل مقدور حفظ می کند و کاربر می تواند فقط ۷ امر تمجید کند: بنابراین برای افزودن فعالیت های بیشتر باید حتما از بین کارهای فهرست شده یک یا چندتا را بعداز عمل حذف کند. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به توان تنظیم هشدار، ارائه ویجت، انتظام تاریخ، انتخاب عنوان برای فهرست، انتظام قفل با امکان بازشدن به وسیله ی اثرانگشت یا تشخیص چهره و... اشاره داشت. ناگفته نماند این برنامه اندکی از قابلیت های خود را به صورت ویژه و با پرداخت تو برنامه ای دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

بازی Defense Zone 3 Ultra HD



یک بازی اتشبار و اکشن با کیفیتی خیره کننده که نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر کوشا دارد. این بازی استراتژی جنگی می تواند زمانه ها کاربر را مشغول خود کند. در نسخه ی جدید این ورزش که از مدت ها پیش طرفداران در انتظارش بودند، اسلحه های جدید، اطلس های دوست داشتنی با نقاط احساساتی استراتژیک و بسیاری گزینه ی جذاب دیگر حاضر شده است. ادبیات بازی ولی همچنان مانند قبل است و کاربر باید در مقابل حمله ی لشکر دشمن مقاومت و حملات آن ها را دفع نرم. ازسویی دیگر، هنوز سلاح های نسخه های سابق همچنین دردسترس هستند و کاربر می تواند غرض بگیرد که بودجه ی سپاهی خویشتن را صرف چه سلاح با چه استراتژی خواهد کرد.

کاربران برای کیف بردن از بازی بهتر است میزان سختی آن را با سطح آمادگی خویشتن هماهنگ کنند تا بازی برای پایگاه دلسردکننده و خسته کننده نشود. خال قوت این ورزش اکشن، گرافیک متجاوز بالای آن است که دلربایی گیم پلی را دوچندان می درنگ. شیار دفاعی خود را آماده کنید که جنگنده ها و تانک های دشمن جانب پایگاه شما تاخت می آورند و باید قبل از تسخیر پایگاه، آن ها را شکست دهید.

اپلیکیشن Speedometer GPS Pro



با کمک این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند وجود میزان سرعت، مسافت، مدت زمان، موضع مکانی؛ همچنین زمان آغاز و پایان سفر را تقویم کنند. علاوه براین، دستور کار ی پیش روی شما امکان محاسبه ی سرعت متوسط و حداکثر سرعت را نیز دارد. فرقی نمی بطی ء که با چه وسیله ی نقلیه ای حرکت می کنید، این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت حرکت خواهد بود و سرعت را می تواند تو واحدهای مختلف از مایل برساعت گرفته تا چروک و کیلومتر برساعت نشان دهد. این اپلیکیشن همچنین، امکان ذخیره ی اطلاعات مسیر را بخاطر کاربر حاضر می یواش تا در آینده به معلومات آن دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن Simple Photo Widget



این اپلیکیشن کاربری بسیار آسانی دارد و ویجتی روی ورق ی حقیقی بوسیله عرضه درمی آورد که قابلیت نمایش عکس های گالری را دارد. البته، با معاون این اپلیکیشن می توانید عرضه عکس را بخشی شخصی سازی کنید، برای مثال، ازطریق این ویجت امکان افزودن چهارچوب متنوع دارید و حتی با ابزار فراهم شده در اپلیکیشن می توانید قاب دلخواه خود را بسازید و از آن برای نمایش عکس ها مصرف کنید. از سایر انفراد های این اپلیکیشن می توان به امکان انتخاب چند عکس، تنظیم و تصحیح رنگ ، عرض و زاویه چهارچوب عکس ها و... رمز کرد.

اپلیکیشن Touch
گوگل در طی سال های گذشته، سرو ها و اپلیکیشن های مختلفی درون مبنا ارتباطات معرفی کردن کرده است که تقریبا اکثر آن ها با شکست مواجه شدند. بااین حال ، غول نرم افزاری همچنان به معرفی سرویس های جدید می پردازد با این انتظار که بهره که دست کم یکی از آن ها به موفقیت برسد.

بوسیله طور معمول، گوگل، پس از گذشت چند ماه از معرفی یک اپلیکیشن ارتباطی، ویژگی های آن را به اپلیکیشن دیگری منتقل کرده خواه به طورکامل، آن اپلیکیشن را کنار می گذارد؛ پس ازآن پس از چند ماه شاهد معرفی اپلیکیشن جدیدی از گوگل هستیم.

این طور اتفاقی در حال رخساره اعطا کردن برای اپلیکیشن گوگل دوئو است که درواقع ابزاری برای ارتباط تصویری محسوب می شد. گویا سران گوگل تصمیم گرفته اند که برخی از ویژگی های آن را به گوگل میت اضافه کرده و به نوعی گوگل دوئو را با میت ادغام سازند.

درواقع چنین تصمیمی توسط خاویر سولترو، مدیر بخش جی سویت گوگل، خمود شده است و بوسیله نظر وی، گوگل نباید دو اپلیکیشن در زمینه وابستگی تصویری داشته باشد. درواقع خاویر در دیدن دارد که گوگل میت دراختیار کاربران معمولی و همچنین کسب وکارها صبر گیرد و خدمات گوگل دوئو را نیز دراختیار دلبستگی مندان فراغت دهد.مقاله های مرتبط:سرویس های Google Chat و Google Meet تو جیمیل ادغام شدنددر گوگل لنز از معادلات ریاضی عکس بگیرید و پاسخ را روی ورق دریافت کنید

جالب است بدانید پروژه ادغام دو اپلیکیشن داخل داخل شریک گوگل بوسیله معروفیت دوئت شناخته می شود که ترکیبی از دو نام اپلیکیشن دوئو و میت است. با این حال، فاش ازاله که آیا گوگل میت به گوگل دوئت تحول صیت خواهد قسط خواه سران غول فناوری به ادامه فقره اپلیکیشن با نام میت اتفاق خواهند کرد.

گفته می شود که ادغام کامل دو اپلیکشین به زمان بیشتری احتیاج دارد و  دو سال کشش خواهد کشید که اپلیکیشن دوئو و میت با یکدیگر ادغام شوند. بااین حال، طی ماه های آینده، فدایی از ویژگی های گوگل دوئو بوسیله میت افزایش خواهد شد.بیشتر بخوانید:فیسبوک به عطیه ۳۰ درصدی اپل نفوذ نشان دادقرارداد بین موزیلا و گوگل بخاطر اتومبیل ضربان وجوی پیش فرض تسلسل شداینستاگرام پیام ها و تصاویر پاک شده را تا یک سال نگه می دارداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۷ مرداد)حجم مصرفی استریم ویدیو و موسیقی چقدر است؟
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، ۶ کارشناس بازار سرمایه روند امروز تحولات میدان سهام را تک مطالعه قرار داده اند. بنا بوسیله باور برخی کارشناسان بورس امروز جریان نزولی را طی خواهد کرد. آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس داخل روزهای رونق راسته تنخواه عرضه اولیه هفته آینده چیست؟

بورس تهران آماده پذیره نویسی صندوق دارا دوم | بازار تنخواه در انتظار نمو شاخص
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسین مدرس خیابانیافزود: شرایط محیطی داخل اردیبهشت ماه با شرایط محیطی حالا کاملا متفاوت است.  ما آن زمان به موفقیت رسیدیم، آن موقع بخاطر ۲۵ هزار دستگاه خودرو، ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ثبت معروفیت کردند اما هفته پیش برای ۱۵ هزار مایه خودرو ایران خودرو فقط ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند. یعنی کاسب ها کمتر شده اند و قیمت ها پا بر جا برنده شده است.

وی عنوان کرد: قیمت ورق فولاد و مواد پتروشیمی بر زمینه قیمت بورس تعیین می شود که بر قیمت تمام شده خودرو تأثیرگذار است. در ذات حال پهلو احتکار خودرو در پارکینگ ها نیز نظارت شد. جمع این اقدامات باعث کاهش قیمت خودرو شد. این مسئله تا زمانی ادامه داشت که قیمت ارز تکان نخورده بود. زمان حال اقتصاد ناحیه جابه جا شده است، با شرایط آن روز، آن اقدامات خوب بود، اگر آن کارها انجام نمی شد زمان حال باید چه فقره می کردیم؟ هنوز بی قراری باید ۱۰ میلیون نفر برای ۳۰ هزاره خودرو ثبت صیت می کردند.

حامی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بها ارز حالا به ۱۸ هزار تومان رسا و چنانچه نرخ خودرو را با این نما مقایسه کنیم مشخص می شود که نرخ ها چقدر باید باشد.

وی داخل پاسخ بوسیله این پرسش که قیمت خودرو باید بوسیله جانب آزادسازی لول کند؟ گفت: با توجه بوسیله اینکه خودروسازان مبصر دارای شبکه منحصر هستند، آزادسازی قیمت خودرو تک التماس ما حلق. نمی گوییم که با این موضوع موافقیم یا مخالفیم، اما درخواست ما واقعی سازی مقدار خودرو است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: در حال مهیا خودروسازان محصولاتشان را کوچکتر قیمت تمام شده عرضه می کنند. التماس ما این است که شورای رقابت، سازمان حسابرسی یا هر نهاد نظارتی، اسناد و مدارک خودروسازان را بررسی کنند و حداقل با ابتیاع با قیمت تمام شده موافقت کنند. نمی توان انتظار داشت که خودروسازان، خودرو تولید کنند و تیراژ را افزایش دهند اما محصولاتشان را کوچکتر مقدار تمام شده نمایش کنند. آزادسازی نرخ ها نه، ولی با اصلی شدن نرخ موافقیم و درخواست ما این است.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش دماغ شما بخاطر بازار خودرو چیست؟ می توانید زمانی را اطلاع دادن کنید که مردم بدانند تا چه زمانی قیمت خودر تو بازار متعادل خواهد شد؟ تصریح کرد: می توانم بگویم آن اتفاقی که در خرداد ۹۹  بخاطر خودرو افتاد و افزایش مقدار غیر متعارف که نسبت بوسیله بقیه کالاها داشت، دیگر اتفاق نخواهد افتاد. اگر قناعت کشور تنظیم شود و نرخ همه کالاها متعادل شود، نرخ خودرو همچنین متعادل خواهد شد.

وی افزود: برای خودرو یک پیوستگی دیگری افتاده بود. عده ای سفته بازی و کاسبی می کردند، اکنون ما تقلا می کنیم مقدار اصلی را به کارخانه بدهیم. البته خودروساز همچنین مؤظف است با داخلی سازی، خرج های تولید را کاهش دهد، دارایی های جاهل مالی اش را بفروشد، باهم اتحاد کردن های یدکی را بفروشد. پرداختی های غیرمتعارف را قطع بطی ء و روزی وری خود را تکثیر دهد. خودروساز بی قراری باید ارزش تمام شده خودرو را کاهش دهد.

او عنوان کرد: بوسیله الزام معامله خودرو تو بازار، ۱۰ درصد والاتر از مقدار کارخانه اعتقادی ندارم. از بگیر و ببند، خودرو بیرون نمی آید بلکه عرضه باید اضافه یابد.

مدرس خیابانی متذکر شد: الان واردات متوقف است ولی مادام العمر که متوقف نیست، بالاخره خودروساز باید بتواند رقابت یواش. الان بهترین فرصت برای تایید خودروسازان است تا کیفیت تولیداتشان را افزایش دهند و یکروز وری خود را بالا ببرند، در فرصت تحریم باید خودروسازان ما روی پای خود بایستند. سال هاست خودروسازها به یک شمع تکیه داده اند، تا کی می خواهند مانند کودک تاتی تاتی کند؟ باید بزرگ شوند. طی دو سال اخیر که خودروسازان خارجی از ایران رفته اند، خودروسازان ما تقریباً هویت مستقلی محسوس کرده اند.
شرکت MTN روز جمعه، ۱۷مردادماه اعلام کرد که نیت دارد بوسیله صورت تدریجی از خاورمیانه خارج شود و تسهیم ۴۹ درصدی خود در مشارکت ایرانسل را واگذار کند. حال مدیر مبصر مالی گروه ام تی ان اطلاع دادن کرده که سهام ۶۰ درصدی در مشارکت اسنپ را نیز به معامله خواهد رساند.

به گزارش بلومبرگ، رالف ماپیتا، مدیر مبصر مالی گروه MTN می گوید اسنپ داخل بازار تاکسی اینترنتی ایران جایگاه بزرگوار را دارد، بااین حال کسب و کارگر غیراصلی بخاطر MTN محسوب می شود اما ایرانسل نقشی کلیدی برای این اپراتور دارد. بوسیله گفته ی ماپیتا، درآمد ایرانسل درون سال اخیر باوجود مشکلاتی چون کاهش نرخ ارز، پیله ارتفاع و شیوع ویروس کرونا دوبرابر شده است.

دسته MTN، ارشد ترین اپراتور تلفن همراه در قاره آفریقا، دارای ۴۳ درصد از سهام اسنپ است؛ البته ایرانسل نیز در سهام اسنپ سهمی مجزا دارد و حال با در رو این قسمت قسمت کردن مخابراتی از خاورمیانه باید سهم بالای ۵۰ درصدی از اسنپ در کشور واگذار شود.

شریک MTN بوسیله دلیل پرداخت وام های خود اقدام به ابتیاع سهامش در بازار خاورمیانه کرده چرا که پس از اعمال تحریم های کشورهای غربی احاله سرمایه برای آن ها شاق شده است. ماپیتا می گوید حدود ۱۷۰ میلیون دلار از سرمایه ی شرکت درون قالب وام و سود سهام هنوز داخل ایران الباقی و عزب پیش از دور جدید تحریم های آمریکا درون ماه مه ۲۰۱۸ وجود که حدود یک میلیارد دلار از ایران به صرفه MTN خارج شد.

اسنپ که یکی از بزرگ ترین قسمت قسمت کردن تصرف و فقره اینترنتی داخل سرزمین محسوب می شود، تو سال ۱۳۹۳ تأسیس شد و بی آرامی اکنون خدماتی را در قالب اپلیکیشن های بی شمار غذا، مشاوره پزشکی، سفر، رزرو بلیت و هتل و غیره نمایش می دهد. بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۸ مرداد ۹۹]MTN سهام خویشتن داخل ایرانسل را به فروش می رساند و ایران را صرفنظر می کندشاتل خدماتی را به منظور دور زدن تحریم های اینترنتی ارائه کردجریمه سرکشی های تعرفه ای یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه اپراتور خواهد بودهمراه اول: تغییری در بها سپرده های اینترنت صورت نگرفته است
فداکار رسانه ها با بررسی دستور کار های توسعه ی تولید سامسونگ از ارتباط احتمالی آن ها با محصولات بعدی گوگل خبر می دهند. آن ها ادعا می کنند که کره ای ها موعظه هایی از گوگل دریافت کرده اند که روی تولید چندین تراشه ی مخصوص وسیله های آتی متمرکز است. از تراشه های سفارشی می توان به حسگر حرکت بدن رمز کرد. منابع افشاکننده ی اخبار متاخر تنها کلیاتی از این تراش را دراختیار رسانه ها صبر داده اند و معروفیت و استعمال توصیه های دیگر، هنوز مشخص ازاله.

در اخبار جدید، رمز ای بوسیله تک استعمال ی تراشه های ساخت سامسونگ داخل محصولات گوگل نمی شود. تنها داده ها اساسی دیگر این است که احتمالا اضطرار ای ها علاوه بر ساخت تراشه، داخل طراحی آن نیز با گوگل همکاری می کنند. سامسونگ غم در پاسخ بوسیله رسانه ها هیچ اظهارنظری نداشت. غول کره ای دنیای تراشه می گوید امکان به تعهد پرداخت گذاری معلومات پیرامون مشتریان را ندارد. منابع اخبار جدید هم هیچگاه زمان بندی مشخصی را بخاطر اطراف ی طراحی و ساخت تراشه های جدید اعلام نکردند.

گوگل برای بوسیله کارگیری تراشه های جدید، گزینه های متعددی داخل پیش رو دارد. اگرچه آن ها کمی پیش ترقی ی ساعت هوشمند را در زیرمجموعه های داخلی راکد کردند، اما چنانچه قرارداد با فیت بیت با توفیق بوسیله ارتکاب برسد، احتمالا تراش های جدید بخاطر روزگار هوشمند استفاده خواهند داشت. بوسیله هرحال حسگرهای حرکت بدن متجاوز از همه برای گجت های هوشمند پوشیدنی کاربرد دارند.مقاله های مرتبط:گوگل پردازنده عام موبایل طراحی می کند؛ کنترل بیشتر روی باطراوت وسایل و کاهش بها محصول نهاییسامسونگ و گوگل پردازنده گرافیکی شماری از گوشی هایشان را به روزرسانی می کنند

تراشه های دیگری که سامسونگ بخاطر گوگل می سازد، احتمالا در دسته ی Application Processor هستند که گوناگون گوناگونی از آن ها درون محصولات متنوع استعمال می شود. یکی از احتمال ها، پیدایش پردازندهمخصوص بخاطر گوشی های پیکسل سال ۲۰۲۱ است. ازطرفی گوگل سابقه ی استفاده از تراش های سفارشی دیگر را هم در گوشی های پیکسل دارد. از تراشه های سفارشی می توان به Visual Core و Titan M اشاره کرد که هرکدام برای ادا وظایف خاصی طراحی شده اند. درنهایت خراش های سفارشی سامسونگ می توانند گزینه ها و استعداد های عملکردی بیشتری را به گوشی های پیکسل اضافه کنند که شاید با مصرف از پردازنده های مرسوم، زیبنده انجام نباشند.

گوگل انگیزه ی زیادی برای توسعه ی تراشه های اختصاصی سفارشی دارد. آن ها با غول هایی همچون اپل و هواوی وخود سامسونگ رقابت می کنند که همگی توان های طراحی تراشه را دارند. اگرچه درنهایت شاید کارایی و یکروز وری تراشه های سفارشی گوگل قابل مقایسه با رقبا نباشد، ولی بوسیله هرحال به شاخص کردن آن ها کمک می کند. بوسیله هرحال گوگل به خراش های سفارشی نیاز دارد تا تجربه ای منحصربه فرد را به کاربران خود نمایش کند. تجربه ای که دیگر سازنده های وسیله هوشمند امکان نمایش ی آن را ندارند.بیشتر بخوانید:سهم AMD از بازار نوت بوک ها به بالاترین حد در تاریخچه رسیدنگاه نزدیک زومیت به گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگاپلیکیشن سامسونگ نوت با وان نوت مایکروسافت سینک می شودگلکسی زد فولد 2 از قلم موی خودتمیزشونده برای لولاها کاربرد می کندگلکسی نوت ۲۰ و دیگر محصولات معرفی کردن شده درون رویداد آنپکد از نگاه سامسونگ
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، نمایندگان کانون بوسیله لطافت اصلاحاتی را بر روی طرح اخذ مالیات از واحدهای تهی از سکنه انجام داده اند که جریمه های در نظر خمود شده چندین برابر آنچه قبلاً اخبار شده بود خواهد بود. جریمه ها کبد تا هشت مقابل شده است

تا پیش از این قرار وجود مالکان واحدهای خالی در سال اول معاف از مالیات، سال دوم برابر با مبلغ کرایه سالیانه، سال سوم ۱.۵ مقابل و سال چهارم دو طبق اجاره هفتگی مالیات بپردازند. اما اخیراً سید احسان خاندوزی - پلیس تهران - گفته است که به خشکی امدن ماخذ اصلاحات قیافه اندوهناک درون طرح دریافت مالیات از ساختمان های خالی، مالیات بر درآمد کرایه برای سال شروع شش برابر، سال دوم ۱۲ طبق و سال سوم ۱۸ برابر درون نظر اندوهناک شده است. ارسال اولین پیامک ها به مالکان در هفته آینده

 این قانون که تو سال ۱۳۹۴ پسند شده به برهان نبود زیرساخت های لازم تاکنون ادا نشده است. بهمن ماه سال گذشته طالع با رونمایی از سامانه املاک و اسکان تصمیم گرفت این قانون معطل باقی مانده را اجرا یواش ولی سامانه مذکور نواقصی داشت که اندوه اینک با یکدلی دستگاه های مرتبط داخل حال برطرف شدن است.

موافق آخرین گفته مدیر کل دفتر اقتصاد خانه وزارت راه و شهرسازی، هفته آینده از طریق این سامانه به افرادی که بیش از یک خانه دارند پیامک داده می شود و آن ها بااطلاع سامانه املاک و اسکان ملک خواهند شد تا اطلاعات قلمرو خود را مشاهده و از کار افتادن و اطلاعات سکونتی را خود اظهاری کنند.

تو هفته های گذشته کانون شورای اسلامی دو فوریت طرح مالیات کنار خانه های خالی را پذیرش کرد اما این طرح بخاطر مطالعه بیشتر به کمیسیون های مربوطه ارجاع شد. سنگین تر شدن مالیات واحدهای تهی از سکنه ظاهراً تصمیم حلقه ها بوده است که البته برای پذیرش باید بوسیله محوطه علنی مجلس برود.

آقا احسان خاندوزی- مشاور مهتر کمیسیون اقتصادی مجلس - درباره آخرین تغییرات پیاده شدن طرح عوارض از بناء های خالی گفته است: بخاطر اینکه هر نوع مالیات به شکل عادلانه اخذ شود، نیازمند نظام اطلاعات اقتصادی هستیم، از این رو در مباحثه اخذ مالیات از خانه های خالی، بر ضرورت ایجاد سامانه املاک و توقف تو ملک تأکید شد تا بر مبنای آن مالیات های مملکت ساختمان ستاندن شود.

او اظهار کرد: به سبب اینکه بانک اطلاعاتی سامانه املاک و اسکان از قوت کافی برای عوارض ستانی برخوردار باشد، دستگاه های اجرایی مکلف شدند که اطلاعات مورد حاجت این سامانه را با قید فوریت در اختیار فراغت دهند و درون صورت استنکاف مأموران دولتی از اجرای این قانون، به انفصال از خدمات دولتی محکوم می شوند.همچنین بر ماخذ این طرح شهروندان مکلف هستند که قید مدت مشخصی، اطلاعات واحدهای مسکونی والا تملک را درون سامانه ملی املاک و اسکان قرار دهند.

پاسبان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در کمیسیون شورای اسلامی افزود: البته داخل طرح مذکور، مشوق هایی همچنین درون دیدن خمود شده است، بوسیله طوری که با درج کد پستی محل سکونت در سامانه املاک و اسکان، دیگر حاجت محو که با حضور در ادارات و سازمان ها مدارک و اطلاعات خود را عرضه کنند، بلکه پرسنل ادارات می توانند از این سامانه کاربرد کنند، از این رو روند مراجعات اداری عجله خواهد شد.

یکی از موضوعاتی که کارشناسان از جمله مصطفی قلی خسروی - رئیس سندیکا مشاوران املاک - رمز می کنند این است که خالی ماندن واحدهای مسکونی برای افراد حقیقی تفسیر اقتصادی ندارد و عمده ۲.۵ میلیون ساختمان تهی متعلق بوسیله ارگانهای دولتی و بانک ها است.

چند روز قبل بود کهوزارت اسلوب و شهرسازی اعلام کرد یک بانک مخصوص - دولتی مالک ۱۰۰۰ واحد و یک شخص حقیقی صاحب ۱۹۵ واحد مسکونی است. نمایندگان محفل اندوه از احتکار متجاوز از ۵۰۰ بناء توسط هشت بانک خبر دادند؛ اعداد و ارقامی که البته با آنچه قبلاً تصور می شد فاصله دارد و نمی تواند تحول چندانی برای کاهش ضیق تقاضا داخل بازار مسکن ایجاد بطی ء. با این حال گرفتن مالیات از خانه های تهی که در بسیاری از کشورهای جهان عمل می شود یک دعوی عمومی است که استثنا از میزان درآمدی که بخاطر دولت خواهد داشت، بنا به به گفته کارشناسان منجر به تحقق عدالت اجتماعی می شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امین حسین نقشینه گفت : امروز با شمالی شدن جریانات و نفوذ هوای مرطوب و یخ از روی دریای خزر به سواحل باعث می شود تو دریای خزر، استان های گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی رگبار، رعد و صاعقه و وزش باد شدید پیش بینی شود.

وی افزود: از عصر امروز تا اوایل شب برای سیرت غرب، شلنگ های جنوبی البرز، زنجان، البرز، تهران، قزوین، ارتفاعات زاگرس مرکزی و نقاطی از هرمزگان رشد اسفنج با رگبار پراکنده گاهی همراه با صدای غرش و صاعقه و وزش پیله شدید را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران، عصر امروز شاهد افزایش ابر، وزش پف و بارش های پراکنده خواهد بود که میزان بارش داخل مناطق مرتفع تهران بیشتر می شود.

امروز بارندگی در استان های نوار شمالی ناحیه مثل گیلان، مازندران، بوستان و خراسان شمالی نیز با افزایش روبه رو خواهد شد. فردا بارش در سواحل شمال، خراسان شمالی و خصیصه خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه های البرز تداوم نمایان خواهد کرد.

نقشینه در ادامه استان هایی که فردا تماشاچی بارش رگبارهای پراکنده خواهند بود، به مناطق شمالی استان های تهران، سمنان، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، قم، چهارمحال بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس اشاره کرد و گفت: بخاطر هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان نیز بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

او ضمن تأکید به خشکی امدن این که اوایل هفته آینده دریای خزر مواج خواهد بود، افزود: در پنج روز آینده درون نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، ورم اکید همراه با گرد و خاک را خواهیم داشت. در سه گانه روز آینده شرق دریای عمان پرموج خواهد بود.

نقشینه خاطرنشان کرد: بیشینه دمای شهر رشت امروز به ۲۸ درجه و مشهد به ۳۲ درجه خواهد رسید. برای بیشینه دمای تهران امروز ۳۹ درجه و فردا ۳۶ درجه را پیش بینی کرده ایم. کمینه حرارت همچنین تو شمیرانات ۲۴ درجه و مهرآباد به ۲۷ درجه خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی با تاکید کنار افزایش مدل باران در ارتفاعات تهران، وضعیت هشدار نارنجی را اطلاع دادن کرد و افزود: بخاطر تهران و نوار شمالی میزان بارش ها اضافه پدیدار خواهد کرد که در این خصوص هشدار سطح نارنجی بخاطر ارتفاعات سمنان، تهران، البرز، گلستان، مازندران، سیرت خراسان رضوی و خراسان شمالی صادر کردیم. معیار بارش ها می تواند انگیزه سیلابی شدن مقطعی در رودخانه ها و مجرا ها شود و حدس برخورد صاعقه نیز وجود دارد.

او اصرار کرد: با اخبار هشدار سطح نارنجی از مردم خواسته ایم از صعود بوسیله ارتفاعات اجتناب کنند و در حاشیه رودخانه و مسیل ها توقف نداشته باشند.

برای سواحل خلیج فارس و جزایر آن مه صبحگاهی و کاهش رویت داریم.
هرچند نمی توان دیجی رخت را بدوی فروشگاه آنلاینی خواند که داخل کشور فعالیت می کند، بوسیله جرئت می توان اسم بزرگ ترین خرده فروشی آنلاین کشور را بوسیله آن اختصاص داد. دیجی کالا امروز بوسیله هلدینگی دگرگونی شده که کسب وکارهای مختلف داخل حوزه های مختلف پایین تر پرچم آن فعالیت می کنند. این فروشگاه از نخستین روزهای فعالیت خود، کاربران ایرانی را با مفاهیم جدیدی آشنا کرد و بوسیله نوعی هم گام با کاربرانی رشد کرد که طعم اینترنت پرسرعت را می چشیدند.

دیجی کالا از بهمن ۱۳۸۵ حکم خود را با قسمت قسمت کردن های محصولی موبایل و دوربین و لپ تاپ آغاز کرد؛ حال آنکه تنوع محصولی کالاهای عرضه شده در دیجی متاع داخل سال ۱۳۹۸ از مرز دومیلیون گذر کرده است. شاید بتوان عمده ترین و اصلی ترین دلیلی که باعث شده دیجی رخت به چنین تنوع عریض ای از کالاها دست یابد، مارکت پلیس یا بازارگاه نشانی کرد که اثرهای آن در برگ برگ گزارش سالیانه ی دیجی کالا پدیدار است.

پس از گذشت پنج سال از فعالیت دیجی رخت و با دخول به دهه ی ۱۳۹۰، زمزمه های سرمایه گذاری در دیجی کالا پای بازیگری بین المللی همچون نسپرس را برای تنخواه گذاری داخل این استارتاپ باز کرد؛ اما فعل و انفعلات سیاسی سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ باعث شد نسپرس نیز همچون بسیاری از باهم اتحاد کردن های بین المللی عطای جناب تو ایران را به لقایش ببخشد؛ اما دیجی لوازم تصرف وکاری ارزشمند بود که نهایتا با سرمایه گذاری سرآوا در سال ۱۳۹۱ وارد دورانی جدید شد.

مارکت پاسبان یا بازارگاه را باید حاصل ی رشدی خواند که پس از سرمایه گذاری تو دیجی کالا اتفاق افتاد؛ البته دیجی کالا در حالی مارکت پلیس را درون سال ۱۳۹۶ راه اندازی کرد که در سال ۱۳۹۳، دیگر بازیگر بزرگ حوزه ی استارتاپی کشور، فروشگاه اینترنتی بامیلو را با تمرکز روی مارکت نماینده گونه اندازی کرده بود. مقاله های مرتبط:رمان برند: دیجی کالا، الفبای موفقیت استارتاپی به زبان مادریگزارش سالیانه دیجی متاع چه تصویری از بازار خرده فروشی آنلاین ایران ترسیم می کند؟

حال با اغماض تقریبا زیاد از چهار سال از رویه اندازی مارکت پلیس، دیجی کالا تو حال نزدیک شدن به چشم اندازی است که برای این بخش درون نظر خمود شده بود. براساس گزارش سال ۱۳۹۸ دیجی کالا، این فروشگاه حزن اکنون میزبان بیش از ۶۱ هزاره فروشنده است که فاصله ی بخشی با چشم انداز ۱۰۰ هزار تولیدکننده و فروشنده ای دارد که مدیران دیجی کالا در سال ۱۳۹۶ ترسیم کرده بودند. عاری شک اضافه شدن مارکت پاسبان به کسب وکار تکه فروشی این فروشگاه، تأثیری عمیق پیاده شدن تنوع متاع و درآمد و رشد دیجی لوازم گذاشته است؛ هرچند نمی توان مشکلات پیش آمده برای این فروشگاه را نادیده گرفت. 

یکی از عوامل جالبی که دیجی کالا در گزارش خویشتن به آن اشاره کرده، قیمت رشد ممزوج سالانه ی ارزش سره ابتیاع ریالی کالاها است که بوسیله رخساره متوسط از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸، ۱۰۶ درصد بوده است. این میزان رشد بدین مجرد است که قیمت خالص فروش ریالی دیجی متاع تو سال ۱۳۹۸، ۱۲۸ برابر سال ۱۳۹۱ بوده است. بوسیله طور حتم، می استعداد اضافه شدن مارکت پاسبان را ازجمله ی عوامل مهمی خواند که به این رشد منجر شده است؛ هرچند نباید از کاهش ارزش ریال دربرابر دلار بی خبر شد.



همان طورکه در بی پرده زیر مشاهده می کنید، با اضافه شدن مارکت پلیس، مقدار رشد تنوع کالایی در دیجی کالا شتاب گرفته است؛ به طوری که در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ تنوع کالایی در دیجی کالا بسیار از دوبرابر افزایش محسوس کرده است. آمارهای پیشین نیز این موضوع را تأیید می کند؛ به گونه ای که برادران محمدی در دومین گردهمایی فروشندگان که داخل پاییز ۱۳۹۷ برگزار شد، اعلام کردند دیجی کالا تا پایان سال بوسیله لطف مارکت پلیس بوسیله تنوع یک میلیون کالا می رسد؛ حال آنکه دیجی کالا در گزارش سال ۱۳۹۸ خود از عرضه ی زیاد از ۲ میلیون و ۲۳۸ هزار کالا خبر داده است. 



تأثیرگذاری مارکت پلیس تو کسب وکار دیجی کالا فقط بوسیله رشد اعداد و ارقام میزان بیع محدود تراشیدن و رشد مارکت پاسبان باعث شده دیجی لوازم که فعالیت خود را با نمایش ی گروه های کالایی موبایل و دوربین و لپ تاپ آغاز کرده بود، رفته رفته مملکت ی فعالیت خرده فروشی خویشتن را تغییر دهد؛ به طوری که می نبوغ این تغییرات را داخل گزارش سال ۱۳۹۸ به صراحت دید. در سال ۱۳۹۳، دیجی کالا گروه های محصولی غیردیجیتال را همچنین اضافه کرد.

امروزه با نگاهی بوسیله سهم خرده فروشی دیجی لوازم از دسته های کالایی مختلف، متوجه می شویم استراتژی دیجی لوازم تغییر کرده است؛ به گونه ای که بیشترین سهم از خرده فروشی خود دیجی کالا به کالاهای تندمصرف ویژه یافته است. این تبدیل استراتژی را می توان علاوه کنار نمو مارکت پلیس، در ادغام روکولند همچنین جست وجو کرد. تو تیر ۱۳۹۷، دیجی لوازم رسما از ادغام روکولند در این فروشگاه شناسایی داد و درحال حاضر می توان اثر این موضوع را مشاهده کرد. 



دسته ی کالایی خوردنی و آشامیدنی نه تنها داخل تعداد، بلکه درون سودا ریالی نیز بیشترین سهم را در تکه فروشی دیجی لوازم ازآنِ خود کرده است. البته دسته ی محصولات دیجیتال ازنظر فروش ریالی پس از محصولات FMCG، همچنان رتبه ی دوم خرده فروشی دیجی لوازم را دراختیار دارند. درپیش اخذ این استراتژی با نگاهی به نمودار دامن معین خیس می شود. همان طورکه مشاهده می کنید، موادغذایی اعم از خشک و تازه درکنار محصولات بهداشت انفراد که جزو کالاهای تندمصرف به شمار می روند، ازجمله کالاهایی هستند که تقاضای زیادی برای آن ها وجود دارد.

برای بزرگ نمایی روی تصاویر کلیک کنید

ناگفته نماند باید بوسیله بحث رضایت از کالاهای فروخته شده نیز توجه کرد. همان طورکه داخل نمودار ادعا/رضایت مشاهده می کنید، تقریبا در پاره اساسی ی از کالاهای عرضه شده ی فروشندگان مارکت پلیس رضایت کمی بود دارد؛ حال آنکه محصولات ارائه شده ی تکه فروشی دیجی رخت با حیات تقاضای زیاد، مظفر شده اند رضایت خریداران را نیز جلب کنند. 

ترویج گزارش هفتگی ی دیجی رخت را باید گامی در دست خط فروزان سازی بیشتر به اراده ادخال به تالار بورس خواند. به طور حتم گزارش های آینده ی دیجی کالا درصورت ارائه ی نخستین در بورس دوست داشتنی مرطوب نیز خواهد شد؛ چراکه یکی از الزامات حضور تو بورس، انتشار گزارش های مالی است که قطعا ترکیب آن با گزارش های عملکرد این چنینی می تواند تصویری رک تر از بازار تکه فروشی ایران به مشت دهد که بزرگ ترین هنرپیشه آن دیجی متاع است. 

می توانید گزارش دیجی کالا را از اینجا دانلود کنید. بیشتر بخوانید:استعداد ویزیت درون منزل و مشاوره ی دامپزشکی به پزشکت اضافه شدابرینو از عاقبت فعالیت تصرف وکارش تا پایان مرداد ماه معارفه دادسامانه رادار ابرآروان با امکان دسترسی بوسیله سابقه ارتباطی دیتاسنترها به روز شدمبین نت راهکارهای اختصاصی ارتباط برای دورکاری به سازمان ها عرضه می کندهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۴ مرداد ۹۹]
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس نوذر رودنیل  تو مورد نحوه قضاوت آویشن داوری بازیاستقلال و نساجی مازندران گفت: در این بازی رضا کرمانشاهی داور فتنه حیات که به همراه محمدرضا ابوالفضلی و عسگر محمدی بازی را قضاوت کردند. تیم داوری عملکرد خوب و متناسب قبولی تو این بازدید داشت و تمامی تصمیمات تاثیرگذاری که تیم داوری گرفت کاملا بی عیب بود.

وی افزود: کارت زردی که در دقیقه یازده به مسعود ریگی علامت داده شد نیز کاملا به درستی حیات. البته به نظر داور اندکی با روزبه چشمی مدارا کرد و او بی پروا چند خطا انجام عدل که داور می توانست به او کارت زرد نشان بدهد. دقیقه ۳۹ نیز پنالتی استخلاص بوسیله درستی اعلام شد.

این کارشناس داوری با اشاره بوسیله گل مردود شده نساجی اظهار داشت: این گل به درستی آفساید اخبار شد و گل منیع نبود اما در دقیقه ۸۰ ابوالفضلی در اعلام یک آفساید به ضرر پارچه بافی دیر کردن کرد و یک موضع خوب از نساجی پژمان شد.  

رودنیل تو مورد اعتراض کادرفنی استقلال به یک خطای مشکوک پنالتی در دقیقه ۹۰ گفت: داخل دقیقه ۹۰ خطای پنالتی در صحن جریمه نساجی رخ نداد و تماشایی یک اصابت ساده بودیم. نمی دانم تا چه زمانی می خواهیم همچنان به غرض های داور معترض شویم؟ سوت داور با اعتراض برنمی گردد و فقط این مساله به ضرر تیم معترض تمام می شود و فرد معترض با کارت زرد و پس ازآن کارت قرمز جریمه می شود. شلیک ۴۰ متری به سهمیه استقلال | سپاهان و فولاد درون رویه آسیا