تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شان خبری شهر، اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی های مداوم تو شب هنگام روز گذشته تاکنون در تهران، گفت: در ۲۴ روزگار گذشته با توجه به حجم باران شایان توجه در تهران همه نیروها از ستاد و نواحی ۱۲۲ گانه به رخ آماده باش بودند.

او ادامه داد: شهرداری تهران از ابتدای سال ۹۹ تمهیدات گشاد ای در همه موارد تو موضوع بارش باران و برف داخل دیدن گرفته است و برنامه ‍ریزی تمام و یکپارچه در سطح ایالت تهران و مناطق ۲۲ گانه با هماهنگی صورت داده است. نزدیک ۵۳۰ کیلومتر کانال ها و جدول ها تو چند بار پاکسازی و لایروبی شده اند. این کانال ها به صورت مستمر هم کنترل می شوند و پیمانکاران در چند مرحله داخل این بسرنوشت شوم دچار کردن ها نظارت و پاکسازی می کنند.

عطایی گفت: انهار مویرگی ولایت تهران نیز به قیافه کامل بازرسی می شوند و هر ۲۴ روزگار یک مرحله پاکسازی می شوند. پیمانکاران خدمات شهری موظف هستند که نهرهای سطح دهکده را پاکسازی کنند.

او ادامه عدالت: امسال تمهیدات دیگری نیز در موضوع بارش باران حیات داشت. ۲۴۴ مایه پمپ آبکش در اختیار نواحی ۱۲۲ گانه فراغت گرفت که هر ناحیه دو وسیله پمپ آبکش دراختیار دارد و آموزش های لازم را دیده است و در صورتی که در منطقه ای تجمع آب وجود داشته باشد، می توانند استفاده کنند.

عطایی بیان کرد: خوشبختانه درون ۲۴ ساعت گذشته تا اینکه یک مورد آبگرفتگی زیبنده توجه در سطح شهر مشاهده و گزارش نشده است چراکه همه آماده هستند و امکانات وجود دارد و از قبل همچنین تمهیدات لازم دیده شده است.

او درون تک احتمال بارش برف نیز گفت: درون موضوع برف امسال کاملا متفاوت و خیلی آماده نمدار از سال های گذشته هستیم. درون سال های نه چندان دور ماشین های مکانیزه برف روب و مقابله با برف که در جوانمردی داشتیم، متعدد کم بودند. امروز نزدیک ۲۷۰ مایه سامان آلات برف روب مانند نمک پاش، محلول پاش و قله کوه های برف روب داریم که نسبت به مساحت و بزرگراه ها و شیب و رمپ و روبل های شهر تهران در جوانمردی مناطق گذاشته شدند که می توانند موقت خود را به نگرش های تک نیاز برسانند.

عطایی امتداد عدالت: علاوه کنار این امکانات، ۴ پایگاه پشتیبانی کننده برف، ستادهایی درون شمال، جنوب، شرق و غرب و مرکز قریه تهران تشکیل داده اند که بی آرامی ماشین آلات و هم امکانات نیروی انسانی آموزش دیده در آنها استقرار دارند. همچنین امسال تمهیداتی دیده شده است که همان پیمانکاران خدمات شهری که در روزهای عادی امر رفت و روب و جارو را به عهده دارند در موارد برف کار پاروزنی انجام دهند و در بخش برف دخول کنند و با اولویت بندی پاره های متنوع ایالت فقره پاکسازی ادا دهند.

به گفته عطایی، در سطح شهر نیز مخازن زرد رنگی از شن در مناطق مختلف به خاص مناطق حساس بزرگراها و رمپ و لوبل ها درون بسته های کوچک ۴ تا ۵ کیلویی گذاشته شده است که حتی شهروندان هم می توانند برای نیازهای خود از آنها کاربرد کنند.

عطایی گفت: هر منطقه مانورهای متعددی برای برف روبی داشته است که آمادگی خود را اعلام کرده است. همه مناطق دارای سناریو هستند و می دانند که بوسیله خلال بارش باران و برف به چه شکلی خود را آماده کنند و داخل صحنه مهیا شوند که شرایطی ایجاد کنیم که مشکلی برای شهر نباشد و آدم بتوانند از بارش ها بهترین استفاده را ببرند.

او در مورد فردی های تهران همچنین گفت: نیروهای خدمات شهری جزو قسمت قسمت کردن یک و نیروهای بدون تعطیلی هستند و ضمن آنکه تعطیل نیستند خدمات ویژه تری همچنین باید به شهروندان بدهند که تامل آنها راحت باشد. نیروهای خدمات شهری داخل شب و روز و در هر وضعی حضور دارند. حتی در روزهای عادی نیز نظافت و لایروبی و زیبایی و پارک از وظایف خدماتی است که نیروها بوسیله رخ مستمر حضور دارند.
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی