تلفن پاناسونیک

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از  ایسنا دارو بوشیچ  درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو ایوانکوییچ و دستیارانش از پرسپولیس اعتراف کرد: شرایط فعلی پرونده این گونه است که تعرض پرسپولیس در CAS پیگیری می شود و ما هم باید این هفته لایحه خودمان را به محکمه عالی ورزش ارسال کنیم. هزینه مقدماتی این محاکمه بخاطر هریک از موکلان من (برانکو، زلاتکو، مارکو و ایگور) ۲۶ هزاره فرانک خواهد بود که جمعا ۱۰۴ هزاره فرانک می شود و این پول را نیز باید پرسپولیس پرداخت درنگ.

نایب سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از لفظ مدیران مجتمع پرسپولیس تماسی بخاطر بحث و رسیدن به یک توافق انجام شده است یا خیر، گفت: تماسی برقرار شد و صحبت کردیم اما پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس از لفظ برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش پذیرفته نشد.

 کانون پرسپولیس بر اساس رای کمیته گلچین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باید یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ، ۱۶۲ هزار و ۴۸۰ یورو به ایگور پانادیچ،   ۲۰۵ هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ و ۱۱۵ هزار یورو به مارکو استیلینوویچ بپردازد.

مدیران مجتمع پرسپولیس در هفته های گذشته اعلام کرده بودند که در حال مناظره با برانکو هستند اما از طرف دیگر برای رای صادر شده به دادگاه ممتاز ورزش تعرض کرده اند. اینک این باشگاه برای این اعتراض تا اینجا باید ۱۰۴ هزاره فرانک بپردازد و منتظر صدور رای بازپسین باشد. برانکو باز تیمار پرسپولیس را تهدید کرد | چراغ سبزی در کار محو
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  به دید می رسد یکی از دلایل عدم اجرای مصوبه معامله خودرو ۱۰ درصد بالاتر از نرخ کارخانه این است که شماره ای از یکسره خودروسازان مخالف اخبار قیمت جدید خودروها پیاده شدن مبنای ارزش های اعلامی شورای رقابت هستند و منتظرند تا با عفو یکی، دو ماه، بها گذاری مکرر بخاطر خودروها به خشکی امدن مبنای نرخ پیله جدید قیافه گیرد، چرا که امکان پذیر است مقدار هایی که تو وضعیت فعلی برای خودروها اعلام می شود اندک از ارزش هایی باشد که خودروسازان در سال گذشته داخل ابتیاع خویشتن اعمال کرده اند و این به معنی بدهکار شدن خودروسازان به خریداران سال قبل باشد. نبض مکرر قیمت خودرو در راسته

در شرایطی که دستورالعمل و برنامه مشخصی برای مدیریت بازار خودرو وجود ندارد و کنترل راسته فقط بوسیله صدور فرمان و دستوراتی که اجرایی نمی شوند، محدود شده است تماشایی نبض دوباره نرخ ها تو بازار هستیم به طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که هفته گذشته بوسیله ۱۱۷ میلیون تومان فصیح بود، اکنون ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و درون راسته به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است. نیز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در میدان با نمو قیمت ۹ میلیون تومانی، امروز با نرخ ۱۵۹ میلیون تومان عرضه می شود.

داخل عین حال، سمند ال ایکس تکثیر ارزش ۹ میلیون تومانی را طی روزهای اخیر امتحان کرده و اکنون در بازار با مقدار ۱۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. قیمت پژو پارس همچنین با افزودن ۱۰ میلیون تومانی طی هفته گذشته، در حال فراهم با نرخ ۱۳۷ میلیون تومان در بازار ارائه می شود.

پژو ۴۰۵ نیز رشد قیمت ۶ میلیون تومانی را داشته و قیمتش درون میدان به ۱۱۵ میلیون تومان روان است.

داخل مورد بها پراید همچنین باید به رشد ۳ میلیون تومانی طی روزهای اخیر رمز کنیم، در حال مهیا هر دستگاه سایپا ۱۳۱ با بها ۷۰ میلیون تومان در میدان نمایش می شود. تیبا عادی نیز با رشد قیمت ۶ میلیون تومانی، اکنون با قیمت ۸۱ میلیون تومان بوسیله مشتریان نمایش می شود. نرخ تیبا ۲ نیز طی یک هفته گذشته ۴ میلیون تومان تکثیر یافته و به ۸۹ میلیون تومان رسیده است.

این رشد بها ها تو حالی موافقت بی ریا که به گفته فعالان بازار خودرو، تقاضایی بخاطر بیع تو بازار وجود ندارد ولی مقدار ها همچنان صعودی است.

احمد مرادپور، یکی از فعالان بازار خودرو تو این تک به فارس گفت: با توجه به اینکه خودروهای فروش فوق العاده و همچنین پیش ابتیاع شده تا یک سال آینده امکان معامله تو بازار ندارند، فعلا خودروی زیادی بوسیله راسته تزریق نخواهد شد و همین مسئله باعث شده تا فروشندگان در میدان تصور کنند که نرخ ها فعلا نمی شکند و  درون نتیجه ارج بالا برای خودروهایشان اعلام می کنند. رونق فروش خودروهای کارتکسی

در وضعیتی که عرضه خودرو با مقدار کارخانه با محدودیت روبرو است و متقاضیان بخاطر فروش آن باید هفت خوان را تعاقب روال گذاشته و شانس خود را در قرعه کشی تجربه کنند، عرضه خودروهای کارتکسی (خودروهایی که پلاک آنها به کنیه هیچگاه انحصاری نخورده است) توسط دفاتری که فعالیت شفافی ندارند هم برازنده توجه است.

موتمنی، مهتر هم گذاری فروشندگان خودرو در این مورد با پیش روی اینکه همکاران ما با خودروهای ایرانی عقب مانده شده اند، بوسیله فارس گفت: ما نمی دانیم خودروهای صفر ایرانی از کجا می آیند و کجا فروخته می شوند؟ در حال حاضر داخل نمایشگاه های مجاز فروش خودرو، فقط تعداد محدودی خودروی صفر تویی حیات دارد اما تماشاگر سودا خودروهای کارتکسی توسط دفاتر غیرمجاز هستیم به طوری که به صورت زیرزمینی این خودروها را به مردم می فروشند.

وی افزود: ممکن است امروز یکی از این دفاتر را تعطیل کنند اما دو روز بعد در جای دیگری به فرمان خویشتن دنباله می دهد. در حال مهیا این دفاتر با احتیاط زیاد کار می کنند و درون آگهی خویشتن حتی دیگر آدرس نیز ظرف نمی کنند، بلکه پس از چندبار تماس که مطمئن شدند خریدار از نهادهای نظارتی خواه اتحادیه نیست، با بی نظیر متقاضی خرید خودرو راحتی می گذارند و آدرس می دهند.

موتمنی تصریح کرد: دو ماه است داخل تلاشیم بفهمیم خودروهای کارتکسی از کجا می آیند ولی به مولود نرسیدیم. فدایی از دفاتر فروشنده این خودروها تا اینکه برای بازارگرمی اخبار می کنند که خریدار نباید خلال ۱۸ ماه گذشته خودرویی از ایران خودرو یا سایپا خریده باشد.

وی در عین حال نسبت به کلاهبرداری فداکار از این دفاتر نیز بانگ قسط و گفت: امکان پذیر است برخی از آنها پول خودرو را از آدم بگیرند و بگویند چند روز دیگر خودرو را تحویل می دهیم اما تو نهایت خودرویی تیمار بوسیله مشتری تحویل ندهند.

در هر حال بازار خودرو بسیار از هر زمان دیگر نیازمند کنترل و آرامش است و البته رفع التهابات موجود، بدون برنامه ریزی عملیاتی غیرقابل انجام خواهد بود. از این رو ضروری است تا وزارت صنعت، موسسه زنهار و وسیله های نظارتی توجه بیشتری به حذف دلال بازی از این میدان داشته باشند و مدیریت میدان فقط بوسیله صدور بخشنامه هایی که در نهایت اجرایی نمی شوند، محدود نشود.   چه کسانی برنده قرعه کشی پیش ابتیاع یکساله سایپا شدند؟
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، طبیب لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای جدی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۹ ناخوش جدید مشغول به کووید۱۹در ناحیه خبر شد که ۶۸۷ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید.

وی همچنین گفت: متاسفانه داخل طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ ناسالم کووید۱۹ جان خود را از مشت دادند و مجموع جان باختگان این بیماری بوسیله ۸ هزار و ۶۵۹ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۱۴۴ هزاره و ۶۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی همچنین گفت: ۲۷۳۹ نفر از بیماران مشغول به کووید۱۹ در وضعیت قطعی این بیماری دون مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه رحم: تا کنون یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۴۷ آزمایش نمره کووید۱۹ در ناحیه ارتکاب شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان های هرمزگان، کردستان، آذربایجان شرقی، لرستان و خوزستان در وضعیت قزل قرار دارند.

وی به خشکی امدن لزوم تعظیم پروتکل های بهداشتی، رعایت بور گذاری  اجتماعی، پرهیز از مسافرت های غیرضرور اصرار کرد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکه کنترل دارایی های خارجی انبار داری آمریکا روز دوشنبه با اعلام سواد این سفینه ها و نفتکش ها اطلاع دادن کرد اصلاحیه ارتکاب شده برای آن است که این کشتی ها در موضوع منع گستردن تسلیحات اتمی و همچنین تحریم جامع آمریکا علیه ایران همچنین مرتبه بندی شوند.

این اقدام پس از آن انجام می شود که جمهوری اسلامی ایران با بی سابقه دریافت تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا، پنج نفتکش خویشتن را در هیاهوی رسانه ای به ونزوئلا اعزام کرد و به این ترتیب برنامه تروریستی آمریکا میوه ونزوئلا را تیمار خنثی کرد.

سازمان ملل متحد، کشورهای عضو جستن جاهل متعهد و روسیه و چین بارها تحریم های یکجانبه آمریکا را مردود دانسته اند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن عالم درون گفت وگو با مهراز حسین مدرس خیابانی حامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به دستوراتی که بوسیله مسئولان ذیربط از جمله رئیس بانک مرکزی در خصوص مطمئن منابع ارزی داده شده است، گفت: وزارت صمت باید تامین ارز لازم برای کالاهای اساسی مورد حاجت مردم و نیز مواد نخستین کارخانه ها و بنگاه های تولیدی در راستای تحقق رونق و جهش تولید را با جدیت پیگیری کند.

‎رئیس جمهور نیز با رمز بوسیله مباحث مطروحه در جلسات ستاد ملی و نشست روسای کمیته های ستاد مقابله با کرونا و نیز تاکید مسئولان بهداشتی و درمانی کشور، بر لزوم و بزرگی استفاده از ماسک در راستای کنترل عالمگیر بیماری، افزود: تولید کافی و توزیع باریک بین ماسک را با مرام قرار گرفتن مکفی آن در دسترس عامه مردم در صدر توجه خویشتن قرار دهید.

‎رئیس جمهور بار دیگر از همه فعالان عرصه تولید و به ویژه کارگران زحمتکش سرزمین که در ماه های گذشته با بود وضعیت حیاتی ایجاد شده شاگرد از شیوع کرونا اجازه ندادند چرخ تولید کشور متوقف شود، سپاسگزاری کرد و اظهارداشت: از همه کسانی که در طراحی، اجرا و نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی به اختصاص در بسرنوشت شوم دچار کردن تولید تلاش کردند، قدردانی و بر لزوم تداوم مراقبت های ادا شده تا کنون با دقت و سعی بیشتر اصرار می کنم.

‎مهندس مدرس خیابانی نیز داخل این گفتگو گزارش آخرین وضعیت اجرای پروژه های صنعت نصف تمام، فعالیت بنگاه های تولیدی، پروگرام ریزی ها و اقدامات ایفا شده بخاطر مطمئن فقر های صنعتی و تولیدکنندگان و نظارت بر اجرای باریک بین پروتکل های بهداشتی در بنگاه های اقتصادی و تولیدی را به استحضار مهتر جمهور رساند.
آژانس بین المللی کارمایه (IEA) می گوید برآوردها تا پیش از وقوع همگی گیری کرونا حاکی از افزودن ۲ درصدی در حصه سرمایه گذاری ها بوده است؛ درحالی که امروزه برآوردهای فعلی از سقوط ۲۰ درصدی در این میدان وقوف می دهند. در این میان، بنزین های فسیلی ارشد ترین ضربه را امتحان خواهند کرد؛ بوسیله وضع ای که سرمایه گذاری تو بخش نفت با کمبود ۳۰ درصدی و در مدخل زغال عقل با سقوط ۱۵ درصدی مواجه خواهند شد. سرمایه گذاری در حوزه یانرژی های تجدیدپذیر نیز افت ۱۰ درصدی را امتحان می کند؛ درحالی که این رقم درنهایت تنها نیمی از کچل تنخواه ی موردنیاز برای مقابله با نزاع تغییرات اقلیمی خواهد وجود.

ازآنجاکه مسری ویروس کرونا جهت شده بسیاری از کشورها دادرسی های قرنطینه سازی را درون پیش بگیرند، این کاهش سرمایه گذاری ها در حصه انرژی با کاهش انتشار کربن در زمین همچنین همراه شده است. بااین حال، آژانس هشدار می دهد با انتها بحران کرونا، استفاده از سوخت های فسیلی و به دنبال آن، نمونه پراکندن دی اکسید کربن جهش بزرگی تجربه خواهد کرد.

یکی از دلایل این تحلیل آن است که گره و سایر کشورهای آسیایی در حال آماده سازی نسل جدیدی از نیروگاه های زغال سنگی برای آینده هستند. پیروز بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی، در مصاحبه با بی بی سی می گو ید: شاهد کاهشی تاریخی در میزان اشاعه کربن هستیم؛ اما تا زمانی که به بسته ی خلاصی اقتصادی بی عیب دست نیابیم، این امکان وجود دارد با صعود شدیدی داخل میزان ترویج مواجه شویم که این کاهش نشر امسال را بوسیله طاسی جبران کند. سقوط سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ را به یاد آورید. ما بلافاصله با کاهشی در نمونه ترویج کربن مواجه شدیم؛ اما پس از آن دوباره خیزشی رخ داد. باید از کتاب تدریس بگیریم.

نکته ی مهم این است که روند تأیید مجوز تأسیس نیروگاه های زغال سنگی در چین درون چارک شروع سال ۲۰۲۰ با سرعتی دوبرابر درمقایسه با بی مو سال ۲۰۱۹ پیش رفته است. کل سرمایه گذاری داخل جزء انرژی در سال ۲۰۲۰ با کاهش ۴۰۰ میلیارد دلاری درمقایسه با انتظارات مواجه شده است و آژانس نیز بعید می داند منابع انرژی فعلی پاسخ گوی نیازهای ما در دوران بهبود وضعیت اقتصادی جهان باشند؛ چراکه پروژه های مرزوبوم ی صنایع انرژی با سرعت بسیار کُندی پیش می روند.

همچنین، گزارش می گوید کاهش فعلی در حجم تنخواه گذاری ازنظر ابعاد و سرعت نیز سرسام آور است و دلیل آن را تو تقاضای کم و نرخ مفت انرژی، به خاص نفت، جست وجو می بطی ء. دکتر بیرول می گوید: این هبوط تاریخی در تنخواه گذاری ها بوسیله شدت سراسیمه کننده است و در کوتاه مدت به معنای نابودی مشاغل و فرصت های اقتصادی و داخل بلندمدت به معنای افت منابع انرژی موردنیازمان پس از بهبود اوضاع اقتصادی داخل آینده خواهد حیات. همچنین، این کاهش در هزینه کرد می تواند با ریسک تضعیف جریان گذار به سامانه های انرژی معتمد همراه شود. کاهش تنخواه گذاری در تجدیدپذیرها

گزارش می گوید عواملی مشابه سقوط ادعا و قیمت کم ارزش و افزایش تعداد صورت شمار های صیقلی نشده باعث خواهد شد درآمد جزء کارمایه بخاطر دولت ها و صنایع در سال ۲۰۲۰ تا بیش از یک تریلیون دلار کاهش یابد.



پیروز بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی، درباره ی کاهش سرمایه گذاری ها در کارمایه ها پاک هشدار قسط. مقاله های مرتبط: قیمت سلبی نفت بوسیله چه معناست، چرا عارض عدالت و چه تبعاتی تو پی دارد؟ ۸ ایده بخاطر انقلاب علیه صنایع سوخت فسیلی

در این میان، نفت بیشترین نقش را در این سقوط تاریخی اجرا می بطی ء. گاز شیل که پیش نمدار گل سرسبد سرمایه گذاری ها در مدخل کارمایه به احصائیه می رفت، احتمالا با کمبود ۵۰ درصدی درمجموع سرمایه گذاری ، شاهد زیادترین میزان سقوط درون این بسرنوشت شوم دچار کردن خواهد بود. شرایط تنخواه گذاری های تجدیدپذیر اندکی بهتر است؛ولی به دیدن می رسد پروژه های نیروگاه های فتوولتائیک خانگی (روی دنبال کف اطاق ها) به شدت تحت تأثیر هیاهو جاری قرار گرفته است. سرمایه گذاری ها تو بهره وری انرژی نیز با افت ۱۰ تا ۱۵ درصدی، وضعیت مشابهی سایر بخش ها را امتحان کرده است.

سهم سرمایه گذاری های تجدیدپذیرها از کل سبد انرژی جهانی همچنین بسان سال های گذشته همچنان حدود یک سومین پایا مانده است. پیش بینی می شود این سهم درون سال ۲۰۲۰ بوسیله شکل تصادفی به ۴۰ درصد برسد؛ اما این رشد نسبی خواهد بود؛ چراکه سوخت های فسیلی به زودی تسهیم خویشتن را پس خواهند گرفت. دکتر بیرول می گوید:  تلاطم فعلی باعث کاهش انتشار کربن شده است؛ ولی این موضوع به دلایل کاذبی روی داده است. اگر می خواهیم به کاهش جماز درون انتشار جهانی دست یابیم، این موافقت باید درنتیجه ی رشدی سریع داخل تنخواه گذاری های بسرنوشت شوم دچار کردن کارمایه پاک رخساره دهد.

با اینکه قراردادهای احداث نیروگاه های زغال سنگی از سال ۲۰۱۵ با افتی ۸۰ درصدی مواجه شده اند، رشد جهانی صنعتی زغال حجر همچنان دنباله دارد. بیشتر بخوانید: گوگل قصد دارد از صنعتی نفت و گاز بور بگیرد تاسیس موتور جت مبتنی پیاده شدن پلاسمای محیط و بی احتیاج از سوخت فسیلی کارمایه زمین گرمایی تا چند سال می تواند جهان را تامین کند؟ مزارع جلبک دریایی؛ راهکاری بخاطر تولید انرژی زیستی از دل اقیانوس آلودگی هوا: دنیاگیری فروکشی که از هر ویروسی خطرناک تیز است
همشهری آنلاین_ شهره کیانوش راد:   همسایگی با پیر جماران برای اهالی مهمان نواز این محله همراه با خاطرات انگبین از آستان امام خمینی(ره) در حسینیه جماران است که هیچگاه گاه از یادها نخواهد رفت. در سی و یکمین سالگرد سیر تکاملی ملکوتی پیشگام کبیر انقلاب اسلامی به محله ای رفتیم که اهالی آن به مهمان نوازی مشهور هستند.





محله «شهید حسنی کیا» خوش نویسی پا بر جا ورود بوسیله محله قدیمی جماران است. کوچه همچنان بافتن قدیمی اش را حفظ کرده و هنوز می توان بناء هایی با دیوارهای آجری و کاهگلی در این برزن پیدا کرد. انتهای محله و پس از گذشتن از چنار کهنسال جماران بوسیله حسینیه ای می رسیم که سال ها نگرش سکونت بزرگمردی بوده که سخنان و رهنمودهایش سرمنشأ اتحاد و همدلی مردم در روزهای پرالتهاب سال های تنش اسلامی حیات. حسینیه جماران مسکن میسر دارد و درون آن از زرق و برق رایج داخل ساختمان هایی که محل تثبیت حاکمان سایر کشورهاست هیچ پی و نشانه ای رک نمی شود. بهره که اهالی جماران از تفویض این محله بخاطر سکونت معصوم خمینی(ره) مخبر شدند، شور و حالی وصف ناشدنی روشن کردند.

«مصطفی کلباسی» از جوانان برنگ خون جماران که آن زمان ۲۳ ساله بود آن روزها را این وضع توصیف می کند: «اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود که از طریق حاج سرور جمارانی امام باشگاه خیابان کوچک جماران متوجه شدیم که امام(ره) استراحت است برای سکونت به محله جماران تشریف بیاورند. برای ما که در روزهای پرالتهاب انقلاب، گوش به حکم معصوم(ره) بودیم و تا آن روز رهنمودهای ایشان را از طریق اعلان ها خوانده و تصویرشان را فقط از قاب تلویزیون دیده بودیم، دم شماری می کردیم تا ایشان بوسیله این محله تشریف بیاورند. حاج مالک جمارانی در همین محله سکونت داشتند و حسینیه ای نیمه کاره کنار منزل ایشان بود. باخبر شدیم که با پیشنهاد حاج کارفرما جمارانی برای سکونت امام(ره) در این حسینیه پیوستگی شده است. هنوز خیلی مانده بود تا امر بنایی حسینیه کامل شود ولی ظرف ۲، ۳ روز همگی اهالی محله جماران مشت به کار شدند. مجید منایی / مقاوم محله جماران

جوشکار، بنا، نجار و نقاش و... همه افرادی که با حرفه ای آشنا بودند پای کارآمدند. ما جوانان اندوه کنار مشت آنها بودیم و هرکاری می توانستیم انجام می دادیم. مرحوم حاج محمد اژدری که آهنگر حیات فقره جوشکاری جایگاه برای بازدید های انسانیت امام(ره) را انجام انصاف. مرحوم حاج عباس اژدری، مرحوم حاج احمد تیموری، محمدجواد عرفاتی، معمار جعفر و... خیلی ها بودند که زمان حال فوت کرده اند. به جرئت می توانم بگویم همه جمارانی ها همکاری کردند تا حسینیه به این شکل که می بینید آماده شد؛ در حدی که بتواند محلی برای دیدارهای معصوم(ره) باشد. بعد از آن حزن فقره چندانی ارتکاب نشد و حسینیه هنوز هم معماری ساده ای دارد. »   بهره به یاد ماندنی

 ۲۸ اردیبهشت ماه برای همه جمارانی ها روز ویژه و به یاد ماندنی بود. همگی خیابان کوچک چراغانی شده بود. معصوم(ره) که مدت کوتاهی تو محله برده زندگی می کردند راهی محله جماران شدند و تا روزهای پایان حیات خویشتن داخل این محله جماز بودند. آیت الله امام جمارانی در خاطرات خود آن شب را این گونه نقل می کند: «زن و مرد و پیر و کبیر با شادمانی و گریه زاری به صورت خودجوش بوسیله استقبال امام(ره) رفتند. آن شب بهینه شب تمام عمر من بود. من آرزو کردم پدرم زنده شود و بیاید ببیند که امام(ره) به منزل ما آمده است. معصوم(ره) به من گفتند: بخاطر شما مزاحمت ابداع کردیم. گفتیم: منزل خود شماست. برای ما افتخار ابدی است معصوم(ره) در منزل ما باشند. » حسین عرفانی/ از اهالی قدیمی جماران  مهمان نوازی به رسم جمارانی ها

از نصیب که امام(ره) در جماران مستقر شدند، جوانان برزن بخاطر تشکیل تیم های حفاظتی اقدام کردند. آماده کردن حسینیه و کمک شهود از اهالی برای تیم های حفاظتی همگی بوسیله برهان اعتماد به جوانان و اهالی متدین جماران بود و حاج آقا جمارانی در هسته واقعی شکل گیری گروه های مردمی داخل محله جماران قرار داشت. «مجید منایی» مهمان نوازی اهالی جماران از مردمی که برای دیدار با امام(ره) راهی حسینیه می شدند را بی بسان می داند و می گوید: «هنوز حزن بافت سنتی محله جماران تغییری نکرده است. محله اصلی منتهی به حسینیه کم حرمت است و خانه هایی با متراژ کم درون این محله قرار دارد. روزهایی که آدم برای ملاقات معصوم(ره) راهی این برزن می شدند تعداد پری بسیار بسیار بود و گاهی داخل اثر ازدحام امکان پذیر حیات بوسیله سالمندان خواه کودکان آسیب مخبر شود. همه اهالی درهای بناء خود را باز می گذاشتند تا مردم بتوانند مخبر حیاط شوند، از سرو بهداشتی استفاده کنند یا در گرمای تابستان آب یخ بر قانون و روی خویشتن بکشند. یادم است شجر خرمالو پرباری در حیاط داشتیم که وقتی انسان بوسیله محوطه ما می آمدند مرحوم مادرم با خرمالو از آنها پذیرایی می کرد. می گفت مردم از راه دور آمده و روزگار ها معطل بوده اند تا بتوانند با امام(ره) دیدار کنند و مهمان خیابان کوچک ما شده اند. رسوم مهمان نوازی، فردی پاینده اهالی محله جماران با عشق به امام(ره) دوچندان شده وجود. »

 غم جانسوز از دست دادن امام(ره)

 حاج «حسین عرفاتی» از اهالی باصفای کوچه جماران است که آوازه خوشنامی او به بیت امام(ره) هم روان بود. او در میان اهالی به حاج حسین حاج اسدالله (نام بابا) معروف است. حاج حسین از آشپزهای باستانی هیئت جماران است و جمارانی ها با صوت دلنشین قرآن خواندن او آشنا هستند. وقتی وقوف رحلت امام(ره) در جماران می پیچد این محله صاحب عزای از مشت دادن همسایه و رهبری می شود که تنش اسلامی ایران با صیت او عجین شده وجود. حاج حسین حالا به عادات روزگار جوانی و شغل دامداری که حالا بی رونق شده، عمر بالای کوه و دور از هیاهوی ده را اختیار کرده است. پیرمرد باصفایی که کمینه اهل سخن گفتن و توصیه کردن است. وقتی غصه از او می خواهیم از خاطرات سال ها درگاه معصوم(ره) در جماران بگوید سری تکان می دهد و فروتنانه می گوید: «من حرفی بخاطر گفتن ندارم. مشابه همه جمارانی ها هرکاری که از دستم برآمد عمل داده ام تا سنت همسایگی را برای آن بزرگوار انجام دهم. » وقتی می پرسیم آیا در زمان وجود امام(ره) و یادگار معصوم(ره) حاج احمدآقا، آنها را ملاقات کرده است یا نه، لبخندی می زند و با دست بوسیله آلونکی که سال ها پیش ساخته شده اشاره می کند: «اینجا یادگار درگاه حاج احمدآقاست. ایشان متجاوز بوسیله اینجا می آمدند. من هم این ساختمان کوچک را ساختم تا بتوانند در این محل راحتی کنند. » جمارانی ها تک تکیه بیت معصوم(ره) بودند. تأمین لوازم مورد نیاز یا تعمیر وسایل بیت امام(ره) از همین برزن جماران انجام می شد. وقتی امام(ره) در بیمارستان قلب جماران رحلت می کنند، تغسیل تن مطهر ایشان برعهده حاج حسین گذاشته می شود. حاج حسین می گوید: «کار مبصر را آن بزرگواران کردند که انقلاب را با مبارزاتشان به میوه رسانند و ما از حضورشان در محله دلگرم بودیم. »
طراحی سایت فروشگاهی نیازمند خلاقیت، هنر و تسلط است. طراحی فروشگاه آنلاین هم می تواند میزان معامله شما را بیشتر یا کم کند. از موقعی که این متد شکل پذیری پیدا کرد، مدل سازی سبد فروشگاهی کاربرپسند مسئله­ ای بسیار اساسی شده است. با افزایش سایت­ های تجاری اجتماعی و موبایلی، هویت برند شما باید ازطریق کانال­ های مختلف دردسترس خریداران آنلاین قرار گیرد. برای توسعه­ ی فروشگاه آنلاین، نیاز به توسعه دهنده­ ی با تجربه و متمرکز برای طراحی سایت فروشگاهی که در رده­ی خود بهترین باشد، خواهید داشت. همکاری رایان با تیمی متشکل از بهینه متخصصان، بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می­ بطی ء.

 درون امتداد ۱۰ تک از مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بررسی می ­کنیم.

۱. فراغت و سادگی

بخاطر بی شمار از مردم دنیا، ابتیاع و خرید اینترنتی بهترین شیوه ­ی خرید محسوب می شود؛ چرا که از سودا آنلاین خود لذت می ­برند و محبوبیت این قاعده ­ی خرید به فکر سادگی و راحتی انجام آن است. شما با نقشه کشی سایت فروشگاهی به مشتریان رخصت می ­دهید تا محصولات خواه خدمات مدنظر خویشتن را از درون خانه و درون هر ساعتی از روز یا شب وعظ دهند.

۲. با مشاهده شدن تو موتور جست وجو، مشتریان جدیدی جذب کنید

همگی ­ی ما می ­دانیم که دنباله پیدا کردن خرده فروشی­ های حضوری با برندسازی و ارتباط قرص کردن اداره شده و ادامه فاحش م ی­درنگ. با این حال خرده فروشی آنلاین هم با میزان ترافیک ورودی به درون سایت ازطریق موتورهای خیز وجو اداره می شود. مشتریان بی حد اشتیاق و عادت ندارند که روی لینک نتایجی داخل موتور جست وجو کلیک کنند و خبردار فروشگاه اینترنتی شوند که اصلا تابه حال در مورد آن نشنیده­ اند.

۳. تکثیر اعتماد مشتری

وب سایتی که خیلی لطیف و خلاقانه طراحی شده باشد قطعا سبب لباس گیری اعتماد تو مشتریان شما می شود. مشتریان بوسیله انعام می­ دانند که اگر ترانه داشته باشید که توجه نواخت به وب سایت خود داشته باشید و اقدامات متناسبی همچنین ارتکاب دهید، باید به شیوه ­ای متشابه با مشتریان خود اقدام کنید.



۴. از مشتریان خویشتن درک بهتری داشته باشید

وقتی یک فروشگاه مستقل و کوچکی اداره می کنید، ساخت پرسونای مشتری فرمان دشواری است. شاید ایده­ ی کلی از اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند ستاندن کنید، اما این مورد بیشتر به درک شما بستگی دارد تا اینکه داده­ های دقیقی داشته باشید. با دراختیار داشتن فروشگاه اینترنتی، می­ توانید عادات معامله مشتریان خویشتن را بررسی کنید. نسبت به کدام محصولات بیشتر از همه علاقه مند هستند؟ احتمالا چه زمانی فروش می­ کنند؟ چه فاکتورهایی مشتریان را تهییج به بیع می­کند؟ تمامی این اطلاعات را می توان برای سودا بهتر محصولات به مشتریان خویشتن استفاده کنید.

۵. بوسیله عادت ابتیاع مشتریان توجه داشته باشید

بهترین مزیت این است که لقمه سودا­ی های اینترنتی بوسیله فراغت می توانند به عادات و موارد تک علاقه ­ی مشتریان دقت کرده و آن ها را پیگیری کنند تا پیشنهادهای خود را سزاوار سرزنش با نیازهای مشتریان تغییر دهند. با برآورده کردن نیازهای آن ها، می­توانید روابط کنونی خویشتن را با آن ها گشایش داده و روابط دائمی ساختن کنید.

۶. سودا جهانی محصولات

اگر فروشگاهی را اداره می کنید، به ناحیه ­ی جغرافیایی که می­ توانید داخل آن خدمات و کالا عرضه کنید محدود خواهد شد ولی از طرف دیگر با وضع اندازی وب سایت فروشگاهی اینترنتی، می­توانید کالاها و خدمات خود را داخل سرتاسر جهان ارائه کنید. کچل دنیا دراختیار شما است و در وب سایت اینترنتی خود می­ توانید عاری هیچگاه روش ویژگی جغرافیایی، گوناگون کالاها و اجناس خود را تجارت کنید. ضمنا، سایر محدودیت­های جغرافیایی هم با m-commerce که بوسیله آن تجارت موبایلی حزن گفته می شود رفع شده است.

۷. اضافه آگاهی از برند

تجارت الکترونیک به شما کمک می ­بطی ء تا برند شما در زمینه ­ی فروشگاه­های آنلاین و وب سایت­ های مختلف بیشتر دیده شود و مشتریان نسبت به آن آگاهی و اطلاعات بیشتری پیدا کنند. بوسیله همان مقیاس که صفحات وب بیشتری ایجاد می کنید، موتورهای خیز وجو تیمار می توانند آن ها را ایندکس کرده و جایگاه شما را گشایش ببخشند. مسئله­ ی مهم تفویض و استفاده از کلمات کلیدی رادیکال درون محتوای شما است به نحوی که برای مخاطب شما بهینه شده باشد، چرا که بنیانی ­ترین عامل داخل افزایش ترافیک ورودی به وب سایت شما محسوب می شود. به هر مقیاس که وب سایت شما بیشتر در معرض نظر فراغت بگیرد، افراد بیشتری با برند و اعتبار شما آشنا خواهند شد.

۸. هر روز سال خدمات ارائه کنید

یکی از مهم ترین مزایایی که تاجرین فروشگاه اینترنتی می توانند از آن استفاده کنند، زمانه کاری فروشگاه است که امروزه در 24 ساعت 7 روز هفته و در تمام طول سال باز بوده و می توانند وب سایت­ های فروشگاه­های اینترنتی تو تمام طول روز دایره کنند. با این روش، می توانند ازطریق اضافه تعداد سفارشات خود، معیار فروش را تکثیر دهند. با این حال، مشتریان هم می توانند از این حالت سود ببرند چرا که می توانند هر زمانی که می­خواهند بوسیله ابتیاع بپردازند و بنیادی زدودن که الان شروع صبح است تا نصف ­ی شب، درون هر زمانی امکان پذیر است.



۹. صرفه جویی داخل هزینه­ های عملیاتی

متد اندازی فروشگاه اینترنتی قطعا می تواند داخل پول و هزینه ­ی شما صرفه جویی بطی ء اما چطور؟ با سیستم مدیریتی مبتنی پیاده شدن وب، می­ توانید فعالیت ­های مدیریت شان را بوسیله رخساره خودکار انجام دهد و هزینه­ های مرتبط با آن را کاهش دهید. ضمنا، نفقه ­های بالاسری یا سربارِ متد اندازی فروشگاه اینترنتی قرین با فروشگاه ­های فیزیکی حلق. سود بیشتری که از دسترسی بوسیله مشتریان بیشتر عاید شما خواهد شد، خرج­ های رویه اندازی اولیه را جبران خواهد کرد.

۱۰. ارائه­ی اطلاعات گسترده

یکی از بهترین مزایای راه اندازی بازرگانی الکترونیکی برای مشتریان این است که می توانند اطلاعات بسیار بیشتری دریافت کنند که در فروشگاه فیزیکی چنین امکانی تراشیدن. همه ­ی ما می­ دانیم که مجهز کردن کارکنان برای پاسخگویی به مشتریانی که بوسیله پشت داده ها درون مورد رده­ های مختلف محصولات هستند حکم بسیار دشواری است. اما برعکس، وب سایت های فروشگاهی الکترونیکی بدون هیچ مشکلی هرگونه معلومات اضافه ­تر و مورد نیاز مشتریان را دراختیار آن ها قرار می ­دهد.

شریک شدن رایان با سال ها تجربه و فعالیت درخشان داخل زمینه­ ی طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، قیمت مدل سازی سایت کاملا رقابتی و مقرون بوسیله نفع را بوسیله مشتریان ارائه دهد و همچنین توانسته از هر شمارش رضایت بالای مشتریان را کسب کند و با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب آماده رفع هرگونه مشکل و ارائه­ ی هرگونه خدمات است.بیشتر بخوانید:ارسال هوشمند بسته با ماکسیمخرید و فروش ارز دیجیتال با ارز جوخرید اینترنتی کولر گازی بوشآموزش های ادخال به ارز دیجیتال تو آکادمی مراد فدویخرید سریع، ارزان و مطمئن با یونید