تلفن پاناسونیک

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجمین دوروبر ی نمایشگاه تراکنش از بامداد امروز ۲۸ آبان در نگرش نمایشگاه های دائمی پارک گفت وگو آغاز به فرمان می بطی ء. نمایشگاه تراکنش ایران که به همت مرکز فابا برگزار می شود، آخرین فناوری ها و مسائل موجود در حوزه ی بانک داری را تجسس می کند. این نمایشگاه محلی برای جناب فعالان حوزه ی بانکی است. برای مثال، داخل این دوروبر از نمایشگاه، مدیران عامل ۲۰ بانک دولتی و خصوصی سرزمین شرکت خواهند کرد. 

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) علاوه بر اینکه محلی برای شبکه سازی و گفت وگوی فعالان مرزوبوم ی بانکی است، از کارگاه هنری ها و پنل های گفت وگو نیز میزبان می یواش که درون خلال آن، بسیاری از کارشناسان آخرین دستاوردهای حوزه ی بانکی و جدیدترین فناوری ها را معاینه می کند. ازجمله ی این فناوری ها باید بوسیله بلاک چین رمز کرد که در نمایشگاه تراکنش ایران، ابعاد مختلف این فن شناسی نوپا واکاوی می شود. 

کمی از نمایشگاه تراکنش نیز بوسیله استارتاپ های فعال تو حوزه ی فین مورد اختصاص دارد. داخل این نمایشگاه، شماری از استارتاپ ها که محصولاتی در مرزوبوم ی فین تک توسعه داده اند، علاوه بر نمایش دستاوردهای خود، شانس خود را بخاطر ستاندن جوایز گلچین شده ی مرکز فابا آزمایش می کنند. 

با پوشش زومیت از نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) همراه باشید تا از جزئیات رویدادهای این مراسم آشنا شوید. بیشتر بخوانید:گزارش ویدیویی زومیت از افتتاح نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019نمایشگاه تراکنش ایران با آستان وزیر اقتصاد آغاز بوسیله کار کردقطعی اینترنت چه بر قاعده تصرف و کارهای اینترنتی می آورد؟اسنپ بخاطر جبران افزایش قیمت بنزین معاون هزینه پرداخت می کندرمز دوم پویا؛ امنیت بیشتر یا دردسر مضاعف؟
مقاله های مرتبط:گوشی Mi Note 10 شیائومی با پنل OLED ساخت Visionox نمایش شدرندرهای جدید شیائومی می 10 رک شد

تصاویر پتنتی توسط سازمان ی ملی مالکیت معنوی گره (CNIPA) منتشر شده و علامت از دستور کار های احتمالی شیائومی برای یک گوشیتاشو لولایی دارد. اگرچه این پتنت هم اکنون درون دسترس قرار خمود است؛ ولی اوایل اوت ۲۰۱۸ (خرداد ۱۳۹۸) به ثبت رسیده است.

طراحی کاملا متفاوت از گوشی نو معرفی شده ی موتورولا ریزراست. پتنت شیائومی دستگاه مربعی شکلی را نشان می دهد که با باز شدن تبدیل به گوشی با نسبت ابعاد اهتزاز می شود. حالت بسته دارای صفحه نمایش کوچک مستطیل شکل است و دو دوربین تو بسرنوشت شوم دچار کردن بیرونی دارد. فضای داخلی دارای حاشیه نویسی ای درون بالای صفحه ارائه و دوربین جلو است. پتنت با محصول پا بر جا مستوی نیست؛ اما حداقل دلبستگی ی همکاری بوسیله پیدایش محصولی مشابه را مدال می دهد.



گوشی های تاشو الهام مدخل سازندگان بوده است تا فرم جدید صفحه نمایش تاشو را خلق کنند. جدیدترین موج گوشی های تاشو با بازطراحی نسخه ی پا بر جا موتورولا ریزر مقدمه شد که ضمن حفظ کردن نقشه کشی و ظرافت یک گوشی تاشوی نمادین، مجددا در ۲۰۱۹ بوسیله عنوان یک گوشی هوشمند طراحی شد. شیائومی گوشی تاشو دیگری را داخل دست ساخت دارد؛ اما هنوز اطلاعاتی درون مناسبت تو دسترس بودن آن منتشرنشده است.



به نظر شما فرم لولایی تو حال بازگشت یا فرم دوگانه ی گوشی هایی مانند هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد تقاضای بیشتری دارد؟ نظرات خود را با دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.بیشتر بخوانید:رندرهای جدید شیائومی می 10 ظاهر شدموتورولا ریزر با سیستم عامل اندروید و فرم تاشدنی شناساندن شدگوشی Mi Note 10 شیائومی با پنل OLED پیدایش Visionox عرضه شدبررسی شیائومی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پروشیائومی قابلیت Space Compression دوربین می نوت 10 را تشریح کرد
گوگل در لوای صیت یک سرویس دهنده ی خدمات سلامتی بوسیله صورت مخفیانه اطلاعات میلیون ها بیمار را درون ۲۱ قصبه آمریکا جمع آوری کرده است. وال استریت ژورنال شروع این طور ادعایی را مطرح و صیت Project Nightingale را بخاطر آن بیان کرد. برابر گزارش منتشرشده، هیچگاه یک از پزشکان سرو دهنده ی خدمات مصونیت خواه بیماران، از جمع آوری مفروضات آگاهی نداشتند.

دبیر ی گزارش وال استریت ژورنال، راب کوپلند، ادعا می کند که اطلاعاتی همچون جواب آزمایش های پزشکی، نمره پزشکان و آمار بستری بیماران در این پروژه جمع آوری شده اند. درواقع گوگل متهم به جمع آوری اطلاعات کامل سلامتی بیماران می شود که با ذکر معروفیت و تاریخ تولد بیماران ذخیره شده اند. به علاوه احتمالا حدود ۱۵۰ کارمند گوگل به داده ها دسترسی داشته اند. نیویورک تایمز داخل همان روز انتشار گزارش مقدماتی مقدر شدن رادیکال ای از ادعاهای آن را تأیید کرد و تخمین زد که فداکار از کارمندان گوگل، اطلاعات احساساتی را دانلود کرده باشند.مقاله های مرتبط:گوگل مفروضات خرید کاربران را نیز ازطریق رسیدهای دریافتی در جیمیل ذخیره می کندگوگل تو ازای ۵ دلار اطلاعات چهره کاربران را جمع آوری می نرم

گوگل درون پاسخ بوسیله ادعاهای مطرح شده، در جوابیه ای به رسانه ی ورج از رویکرد استاندارد صنعت خدمات سلامت در تعهد پرداخت گذاری اطلاعات حساس بیماران گپ کرد. آن ها تقاضا می کنند که شریک های عرضه دهنده ی خدمات سلامتی تحت برخی قراردادهای مرسوم، امکان وجه اشتراک مجله گذاری مفروضات بیماران با کارمندان شرکت های فناوری طرف قرارداد را دارند. در بخش دیگری از جوابیه گوگل گفته می شود که موافق قرارداد، نیازی بوسیله اطلاع رسانی به بیماران درباره ی جمع آوری اطلاعات تراشیدن و از آن اطلاعات تنها با شعار توسعه ی ابزارهایی برای شریک ارائه دهنده ی خدمات استفاده می شود.

سخنگوی گوگل درون پاسخ به رسانه ها هرگونه افترا بوسیله جمع آوری اطلاعات میلیون ها شهروند آمریکایی را رد می کند. او می گوید مقابل پیمان نامه امضاشده، هدف از معاینه اطلاعات تنها ارائه ی سرویس به شرکت خدمات دهنده ی صلح و صفا بوده است. به علاوه پروژه به این برهان رسانه ای نشد که هنوز تو فازهای اولیه راحتی داشت.

گوگل بخاطر جمع آوری معلومات با شرکت Ascension از پیش گامان صنعت سلامت آمریکا باهم اتحاد کردن می کند. همکاری مذکور در سنت لوئیس استراحت دارد و داخل ۲۱ دهات آمریکا خدمت رسانی می کند. این باهم اتحاد کردن خویشتن را در دسته بندی مذهبی کاتولیک معرفی کرده و از کمال مطلوب «گشایش خدمات اشتی با یکروز گیری از فناوری» استفاده می کند. وال استریت ژورنال در گزارش خود مطالبه می کند که گوگل بخاطر انبازی Ascension نرم افزاری مبتنی بر هوش جعلی ترقی می دهد. نرم افزار مذکور، خدمات سلامت انحصاری سازی شده را برای هر ناتندرست عرضه خواهد کرد.

وارسی های عمیق روی قرارداد شریک گوگل، توسط رسانه های متعدد اجرا شد. فوربز می گوید، شرکت Ascension برای اجرای قدری از قرارداد، اطلاعات بیماران را در سرورهای Google Cloud بارگذاری کرده است. درون امتداد ی گزارش فوربز، به عرضه ای پیرامون پروژه ی نایتینگل رمز می شود. در این بخش، خدمات ابری گوگل برای توسعه ی سیستمی به حکم پژمرده می شوند که جست وجوی بیماران را براساس نام و دیگر مشخصات امکان پذیر می بطی ء. درون نتایج جست وجو علاوه به خشکی امدن نام، مشخصات کاملی از سابقه ی بیماری شامل اسناد اسکن شده هم دیده می شود.



گوگل از مدت ها پیش تو مملکت ی اشتی فعالیت می درنگ. آن ها اخیرا و با عاطفه خطر از سوی رقبایی همچون آمازون و اپل، تلاش های خود را تکثیر داده اند. سال گذشته یک مدیر اجرایی باسابقه ی صنعت مصونیت توسط گوگل استخدام شد تا برنامه های وافر شرکت را مدیریت کند. به علاوه در همان زمان گوگل اطلاع دادن کرد که قصد جذب بسرنوشت شوم دچار کردن سلامت دیپ مایند را دارد تا کمک مبتنی بر هوش مصنوعی بخاطر بیماران و پزشکان توسعه دهد.گوگل می گوید اطلاعات طبق یک قرارداد قانونی جمع آوری شده اند

اتهام اخیر، مقدماتی چالش گوگل داخل صنعت خدمات اشتی محو. آن ها قبلا با مرکز پزشکی داشگاه شیکاگو همکاری داشتند و قاضی بوسیله جمع آوری صدها هزاره گزارش پزشکی از طریق آن شریک شدن شدند. باهم اتحاد کردن با دانشگاه شیکاگو همچنین با کمال مطلوب ترقی ی ابزارهای یادگیری ماشین با استعداد پیش بینی کنجکاو رخدادهای پزشکی عمل شد؛ پیش بینی مواردی همچون بستری، زمان بستری، وخیم خیس شدن شرایط با وجود دریافت خدمات درمانی و غیره. گوگل در پستی وبلاگی بوسیله شرح مشارکت با دانشگاه پرداخت و توان هایی همچون «پیش دماغ نیاز ناسالم پیش از قیافه دادن» را همچنین برای آن برشمرد.

شرکت Ascension پس از ترویج گزارش بالن استریت ژورنال بیانیه ای دوره پروژه ی مشترک با گوگل منتشر کرد. شرکت ادعا می کند که همکاری با گوگل «تو موجب بهبود سلامت و بهداشت افراد و جوامع و عرضه ی خدمات متنوع اشتی» اجرا می شود. به علاوه در بخش دیگری از بیانیه می خوانیم که «همه ی فعالیت های مشترک با کوگل مقابل HIPAA ادا شده اند و براساس ادوات حفاظت و حمایت داده ی پیچیده در Ascension مورد تأیید فراغت گرفته اند».

گوگل در پایان روز بیانیه ای تو وابستگی با پروژه ی مذکور منتشر و نام Nightingale را برای آن تأیید کرد. در بخشی از بیانیه ی گوگل، نوشته شده توسط مدیر خدمات ابری، طارق شوکت می خوانیم:داده های Ascension تو این قرارداد، هیچ کاربردی بوسیله جز ارائه ی خدمات به خود همدستی و زیر شرایط قرارداد ندارند. بوسیله علاوه داده ها بیماران با هیچ سنخ داده ی در اختیار گوگل، خیساندن نمی شود.بیشتر بخوانید:خریدهای سخت افزاری گوگل چه سرنوشتی داشتند؟امکان مدیریت پروفایل درون اپلیکیشن گوگل مپس فراهم شدگوگل Cardboard را کاملا متن باز کردچرا تغییر ساعت تابستانی بخاطر سلامتی مضر است؟کامپیوتر کوانتومی فوتونی رکورد جدیدی ثبت کرد
فسیل از شایسته کردن هوشمند هیبریدی جدید خود به شهرت Fossil Hybrid HR با عقربه های فیزیکی و نمایشگر دایره ای و ابد روشن با قیمت ۱۹۵ دلار رونمایی کرد. شایسته کردن هوشمند هیبریدی Fossil HR با بهره مندی از نمایشگر مورد رنگ (مونوکروماتیک)، اطلاعاتی که معمولا از یک ساعت هوشمند هوی می جوی مانند، پیگیری و پایش فعالیت ها، اخبار معلومات هواشناسی و اعلان های اپلیکیشن ها را نمایش می دهد. در این استاندارد تمرکز روی مصرف بهینه ی باتری بوده است به طوری که زندگی باتری بوسیله کمیت ی کافی برای حدودا دو هفته مناسب خواهد بود. گفتنی است، در اشتهار این شایسته کردن هوشمند هیبریدی بسان مدل درخت خرما کیو از پسوند HR مصرف شده است که نشان دهنده ی بود نبض سنج قلب تو هر دو زمانه هوشمند است. تو اصل HR ابتدای مسیر کلمات Heart-Rate است.



اواخر شهریور ماه امسال (برابر با ماه سپتامبر) شایعات عرضه ی ساعت های هوشمند درخت خرما با نمایشگر E-ink و عمر باتری ۴ هفته ای منتشر شده بود و گمانه زنی هایی درون مورد استفاده از فن شناسی های محرمانه ی فاسیل در این محصول وجود داشت؛ تکنولوژی هایی که گوگل فراهم شد ۴۰ میلیون دلار بابت آن ها بپردازد. بااین حال، فسیل اطلاع دادن کرد که این سودا هیچ ارتباطی با این ساعت های هوشمند ندارد. سخنگوی فسیل همچنین در ایمیلی به خبرگزاری The Verge تأیید کرد که:هیچگاه ارتباطی بین فروش تکنولوژی های IP Fossil به گوگل تو ابتدای سال و اسلوب اندازی ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR وجود ندارد.

نخل سابقه ای طولانی درون ساخت ساعت های هوشمند هیبریدی وهمچنین، شایسته کردن های هوشمند معمولی مبتنی بر پلتفرم ور او اس مانند مدل Fossil Carlyle Gen ۵ در سال ساری داشته است. روزگار های هوشمند قبلی این همدستی مانند فسیل کیو (Fossil Q Activist)، به جای ارائه اعلان ها روی صفحه ی نمایشگر، از عقربه ها برای عرضه دادن آن ها استفاده می کردند؛ این قضیه باعث می شد تا این محصول فقط اپلیکیشنی که تبلیغ را ارسال کرده است، نمایش داده و نتواند اعلانات مرموز تر را نمایش دهند.

برخورداری روزگار هوشمند Fossil Hybrid HR از ورقه ی نمایشگر به مجرد عرضه اطلاعات بیشتر به کاربر است. البته این گجت توانایی های یک زمانه هوشمند کامل عیار مبتنی بر پلتفرم Wear OS را ندارد، اما به گفته ی سازندگان فسیل این ساعت هوشمند روی پلتفرم داخلی ترقی یافته ی Hybrid HR انجام خواهد شد. همچنین، بوسیله گفته ی فسیل، زمانه هوشمند هیبریدی جدید می تواند پخش موسیقی را کنترل کرد و بوسیله ربط ها پاسخ رحم. باتری ۵۵ میلی آمپر این گجت در مدت زمان ۶۰ دقیقه به طور کامل ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد. اگرچه، متاسفانه خبری از فناوری جی پی اسدر این روزگار هوشمند هیبریدی تراشیدن و از گوگل پلی نیز پشتیبانی نمی کند.بیشتر بخوانید:کشف درخت خرما شگفت انگیزی از کپی ها در آلمانآینده اپل واچ داخل مملکت سلامت به چه سمتی حرکت خواهد کرد؟می واچ، نخستین روزگار هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS و غلاف MIUI معرفی شداحتمالا سال آینده، ۵۱/۵ میلیارد دلار صرف کردن بیع گجت های پوشیدنی خواهد شدساعت هوشمند می واچ شیائومی در ویدیوئی جدید مشاهده شد
محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومیت بازنشر شده است.

در گذشته سفر هوایی، جذاب و شیک بود؛ به طوری که داخل دهه ی ۱۹۵۰ که بوسیله اصطلاح عصر طلایی سفرهای هوایی به حساب می آید، پرواز رویداد زیاد مهمی حیات که مسافران برای آن، لباس شیک می پوشیدند، مهمانداران غذاها را درون ظروف چینی سرو می کردند، صندلی ها جادارتر و همه ی جزئیات این تجربه، باشکوه و مجلسی وجود. راهنمای خرید بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط جت را کنسل کنیم؟چگونه به راحتی بلیط جت تهیه کنیم؟چگونه بلیط هواپیما مفت بوسیله اروپا رزرو کنیم؟بهتری‍ن زمان برای سودا بلیط کم ارزش جت چه زمانی است؟

امروزه پرواز به معنای رزرو بیش از حد، صندلی های فشرده، مسافرانی با رفتار نامناسب و تأخیرهای اجتناب ناپذیر است؛ اما برای مسافرانی که امکان سیر با پروازهای فرست کلاس یا بیزینس کلاس را دارند، سیر تکاملی فلکی اغلب یک نوع تجربه ی لوکس محسوب می شود. استیو ووستر (Steve Wooster)، مدیر خدمات و عملیات هوایی در شرکت مشاوره ای جهانگردی لوکس Virtuoso می گوید:آنچه در دنیای سفر هوایی بوسیله عنوان تجربه ای جذاب و شیک تلقی می شود، امکان پذیر است مطابق با ذهنیت مردم نباشد. برای برخی شریک شدن های هواپیمایی، شیک بودن بوسیله معنای حفظ میراث فرهنگی ایرلاین است، درحالی که برخی دیگر از زرق وبرق های رایج تر استقبال می کنند. هرچند برای مسافران، کیفیت مصداق سفری دوست داشتنی به شمار می رود.



سفر فلکی داخل ۶۰ سال پیش

درهرصورت، هر کس دیدگاه متفاوتی نسبت به لوکس وجود داشتن دارد. بااین حال تعدادی از شرکت های هواپیمایی بین المللی سعی می کنند تا به عنوان بخشی از مأموریت برندشان، زرق وبرق و کلاس هواپیمایی خود را ارتقا دهند. هم چشمی شدیدی همچنین در این حوزه بود دارد و ایرلاین ها به سعی خود برای بالابردن سطح کیفیت سندیت ادامه می دهند. مایک آرنوت (Mike Arnot)، خلبان افسون شده و مشاور هواپیمایی، می گوید:ایرلاین ها مبالغ هنگفتی را روی سرگرمی های داخل هواپیما و همینطور کالاهای سختی نظیر صندلی ها سرمایه گذاری کرده اند. هر یک از این صندلی ها برای بخش بیزینس کلاس می تواند تا ۱۰۰ هزار دلار هزینه بردارد. هرچند که این مسئله بخاطر عده ای از مسافران بوسیله خصوص کسانی که می توانند جنس پروازشان بر فراز اقیانوس اطلس خواه سیر به آسیا را برگزینی کنند، حائز اهمیت است.ترکیش ایرلاینز



با ورود به تالار خواست بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز داخل فرودگاه جدید استانبول، به روشنی می توان دید که لوکس وجود داشتن تو درجه ی اول بزرگی استراحت دارد. سالن بیزینس این شریک شدن با پنل های چوبی موج دار طراحی شده که یادآور لول آب و نسیم دریای اژه هستند. این تالار ۵,۵۷۴ مترمربعی دارای ۱۳ سوئیت خصوصی با حمام است، برای ۷۶۵ مهمان صندلی دارد. علاوه پهلو این شامل اتاق های ملاقات، کتابخانه، نمازخانه و موزه ای در رابطه با استانبول مدرن همچنین می شود.ترکیش ایرلاینز قصد دارد در مدت چهار سال ۳۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم لاینر بوسیله خطوط خویشتن اضافه کند

ترکیش ایرلاینز، سرمایه گذاری زیادی در شالوده ی سخت وسایل انجام داده است و قصد دارد در مدت چهار سال ۳۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم لاینر به خطوط خود افزودن کند. هر جت دارای کابین بیزینس کلاس خواهد بود که تو آن ۳۰ صندلی با دسترسی مستقیم به اطاق نقاشی وجود دارد که می استعداد آن ها را به نعوظ کامل خواباند. این صندلی ها بوسیله آینه های قابل تنظیم و نمایشگرهای ۱۸ اینچی با محتوای مختلف سرگرمی مجهز هستند.



مسافران پس از ورود به هواپیما می توانند از هدفون های دنون با قابلیت حذف صدای محیط، بسته های رفاهی با نقشه کشی ورساچه و همینطور کالا جانبی برند ماندارینا داک کیف ببرند. علاوه بر این، یک بار خصوصی و خدمات حوله ی داغ قبل از غذا همچنین در این جت بود دارد. به لطف وجود خدمات مدرن تهیه ی غذای باهم اتحاد کردن فلایینگ شفز (Flying Chefs)، شام درکنار نور شمع سرو می شود و زمان خوابیدن مسافران که می رسد، آن ها می توانند از تخت خواب هایی که به طور ویژه برای عروج فلکی و خواب ساکت تر طراحی شده است، مصرف کنند. لباس کادر تصعید توسط اتورِ بیلوتتا (Ettore Bilotta)، هنرپیشه میلانی طراحی شده اند.هواپیمایی امارات

نیک الیس، سردبیر وب سایت The Points Guy که هوانوردی می کند، می گوید:نمی توان از تجملات درون سفر آسمانی گپ کرد و حرفی از خاورمیانه نزد. هواپیمایی امارات یکی از مدرن ترین هواپیماهای فرست کلاس امروزی را در وارستگی دارد.

مسافران با واردشدن بوسیله تالار بیزینس کلاس فرودگاه بین المللی دبی می توانند این توقع را تأیید کنند. هواپیمایی امارات در اساس ی شیرهدار ابزار نیز تنخواه گذاری کرده و اخیراً هواپیماهای بوئینگ ۷۷-۳۰۰ ای آر خود را نوسازی کرده است که به گفته ی این شرکت، سوئیت های فرست کلاس آن نتیجه ی بازی را دگرگونی می دهند. این سوئیت های مخصوص کاملا محصور دارای درهای کشویی و دریچه های رمزی هستند و فضای داخلی آن ها با وحی از مرسدس بنز نقشه کشی شده اند، به طوری که صندلی چرمی، کنترل پنل های لمسی و نورپردازی متغیر دارند. علاوه بر این، یک صندلی گرانش صفر نیز تو این سوئیت ها به چشم می خورد که به نوعی کپی استاندارد هایی است که توسط طراحان ناسا طراحی شده اند.

داخل  دیگر هواپیمای این شرکت اماراتی یعنی ایرباس ۳۸۰، هر یک از سوئیت های فرست کلاس کاملا خصوصی بوده و مجهز بوسیله در کشویی، تلالو محیطی، صندلی های تخت رویا شو، غذاهای منطقه ای و نوشیدنی های متنوع هستند. شرکت بریتانیایی باورز اند ویلکینز بوسیله نعوظ اختصاصی هدفون های ای وان با قابلیت حذف صدای محیط را برای این هواپیما نقشه کشی کرده است. زمان خواب به مسافران یک لباس خواب مرطوب کننده داده می شود که با هر جنین چرخیدن داخل خواب، روغن آرگان و شی باتر (نوعی چربی که از دانه ی درخت شی خواه Shea استخراج می شود) تولید می بطی ء. علاوه بر این، یک بسته ی مراقبت پوستی غنی از اسید آمینه از برند بایردو برای آب رسانی بیشتر و همچنین چربی خواب و اسپری بالش بخاطر رویا راحت زیرفون و ساکت بخش تیز در اختیار مسافران راحتی می گیرد. مسافران پس از بیدارشدن از خواب می توانند از اسپا - حمام های با کف گرم استفاده کنند.

تو این سوئیت ها، بسته های رفاهی برند بولگاری و محصولات مراقب پوست Voya راحتی دارد و مسافران دولت دیگری دارند تا سرزنده و رقیق و با عطروبویی لاکچری به مقصدشان برسند.هواپیمایی اتحاد



هواپیمایی اتحاد که دومین همکاری بزرگ هواپیمایی امارت متحده عربی به احصائیه می رود، رجحان می دهد که مسافران نفس تصعید با این هواپیمایی، آن را مثل خانه ی خویشتن بدانند و به همین دلیل بالاترین کلاس سفر خویشتن را «محل زندگی» (Residence) نام گذاری کرده است. این مشارکت هواپیمایی، برای هر روز پرواز تو مسیر فرودگاه جان اف کندی نیویورک به ابوظبی، از ایرباس A380-800 با چهار کلاس پروازی استعمال می درنگ که عبارت اند از: اکونومی اسمارت، بیزینس استودیو، فرست آپارتمان و رزیدنس.

رزیدنس یا همان نگرش عمر از یک سوئیت سه خوابه تشکیل می شود که برای یک الی دو مهمان طراحی شده و دربرگیرنده حجره خوابی خصوصی با اورنگ دونفره و فراش های سفارشی برند دوکسیانا است، علاوه بر این شکل های راحتی سفارشی تهیه شده از مواد ضدباکتری و هایپوآلرژنیک (با کمترین حساسیت زایی) بخاطر مسافران تدارک دیده شده است. در گرمابه این سوئیت، تن پوش های برند لوسیانا و متاع حمام آکوا دی پارما به چشم می خورد. یک حجره نشیمن مجزا در طبقه ی فوقانی جت قرار دارد که یک راهنمای سیر تکاملی VIP و یک پیشخدمت در خدمت مسافران دلگشا شانس هستند. مسافران رزیدنس نیز به تالار عام رزیدنس فرودگاه و شوفر ی خصوصی در همه ی مقاصد ایرباس همچنین دسترسی دارند.



یک کلاس پایین تر از رزیدنس نیز آنچنان ردی نیست. این ایرباس از ۹ جایگاه فرست کلاس تشکیل شده است که با نام فرست آپارتمنت شناخته می شود و فراهم به اتاقی خصوصی، مینی بار، روشویی کابینت دار و حمام است. مسافران می توانند از صندلی های ریکلاینر (صندلی لمیدنی) چرمی برند پولترونا فرائو بخاطر قرار استفاده کنند یا روی مبل های تخت خواب شو دراز بکشند.

هواپیمایی اتحاد، شرکای لوکسی همچنین دارد و تو هفته ی رایج نیویورک با مشارکت بریتلینگ، ساعت سازی لوکس سوئیسی، تعداد محدودی شایسته کردن منحصربه فرد با اعداد عربی از جنس طلا تولید کرد که ۵۰۰ عدد از آن موجود است.هواپیمایی سنگاپور



جیمز بوید (James Boyd)، سخنگوی باهم اتحاد کردن هواپیمایی سنگاپور می گوید:خدمات عالی بهترین نوع لاکچری است و شرکت ما بر این اساس روی منابع سرمایه گذاری کرده است. این هواپیمایی، سخت ترین روش استخدام و آموزش را تو صنعت هوایی دارد و با گنجاندن آموزش واژه های اجنبی و سایر زمینه ها می خواهد از میانگین استانداردهای این صنعتی فراتر برود.

پیر بالمن (Pierre Balmain)، طراح شکل اهل فرانسه، وظیفه ی مدل سازی لباس فرم سارونگ کبایا را برای تمام کادر پروازی برعهده داشته است. مسافران از زمان دخول بوسیله فرودگاه چانگی سنگاپور، تک استقبال شرکت هواپیمایی سنگاپور قرار می گیرند که بوسیله تجملات نامی است. تجربه ی منحصربه بی نظیر مسافران با غرفه ی خصوصی چک این فرست کلاس آغاز می شود و داخل پرایویت روم ادامه می یابد که سالنی پیشرفته با یک میخانه خصوصی لوکس قبل از پرواز است. تجربه ی در هواپیما، وقار و زرق وبرق عهد قدیم را به تصویر می کشد که محتوی سرویس خاویار، ملحفه های آهاردار، چینی های برند وج وود، نوشیدنی های نامدار و بشقاب های غذا می شود که توسط سرآشپزهای معروف ترتیب شده اند.



درون ایرباس A380، سوئیت های فرست کلاس دارای صندلی و تخت های دونفره مجزا هستند، علاوه به خشکی امدن این سوئیت های همجواری همچنین دارد که امکان استفاده از آن برای که ها حاضر است. لباس های راحتی و ملحفه های برند لالیک در اصالت مهمانان فراغت می گیرد و چنانچه دچار بی خوابی شوند، می توانند به سراغ ورزش های کششی و تکنیک های ریلکس کردن بروند که توسط «Canyon Ranch Wellness Architects» مدل سازی شده اند.ایر فرانس-کی ال ام



آرتور دیاز (Arturo Diaz)، مدیر ارتباطات ایرفرانس گفته وجود که ایر فرانس و ایرلاین کی ال ام مبالغ هنگفتی روی تالار های انتظار سرمایه گذاری کرده اند.ایر فرانس در سال ۲۰۱۹، سالن بیزینس کلاس خود تو فرودگاه بین المللی دالس واشینگتن را بازسازی کرد

ایر فرانس در سال ۲۰۱۹، سالن بیزینس کلاس خود در فرودگاه بین المللی دالس واشینگتن را بازسازی و یک مرکز جدید ترتیب به فرودگاه جان اف کندی نیویورک تکثیر کرد. مسافران بیزینس کلاس، لا پریمیر و فرست کلاس ایر فرانس می توانند داخل فضایی به بزرگی ۳۰ مترمربع از ماساژ رایگان و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درمان نظام صورت یکروز مند شوند. برای کسانی که زمان چندانی در اختیار ندارند، قدری برای درمان نظم سریع در نظر گرفته شده است.



سال گذشته ایر فرانس از تالار امید جدید و مدرن خود داخل فرودگاه شارل دوگل پاریس رونمایی کرد که فراهم به مدخل ریلکس کردن سریع، مینی سوئیت و صندلی راحتی، بار، سونای مخصوص و سوئیتی برای درمان زیبایی رخساره توسط کارشناسان آموزش دیده ی کلارنس است. این شرکت هواپیمایی تمرکز خود را روی غذاهای طول تصعید نیز معطوف کرده است، بوسیله طوری که اکنون مشتریان لا پریمیر و بیزینس کلاس می توانند از غذاهایی که توسط سرآشپز میشلن دار، دنیل رز (Daniel Rose) آماده و تزیین می شود، کیف ببرند.

ایرلاین کی ال ام، فاز نهایی تالار اشتیاق متاخر خود را تا آخر سال ۲۰۱۹ در فرودگاه اسخیپول آمستردام افتتاح خواهد کرد که دربرگیرنده بخش های جداگانه برای کار، استراحت، سرگرمی، غذا و نوشیدنی، غذاخوری لوکس و خواب می شود.هواپیمایی آل نیپون ایرویز



هواپیمایی آل نیپون ایرویز ژاپنی در سال ۲۰۱۹، ۱۲ فروند بوئینگ جدید ۷۰۰-۳۰۰ ای آر را بااطلاع ناوگان خود کرد که توسط کنگو کوما (Kengo Kuma) و همدستی معماری بریتانیایی Acumen طراحی شده بود تا با این حکم میراث ژاپنی را با اصول نقشه کشی غربی مختل بیامیزد. نقشه کشی جزء فرست کلاس آل نیپون ایرویز که با نام «دِ سوئیت» (The Suite) شناخته می شود، با وحی از هتل های مدرن ژاپنی بوده است. مایک کرامپ (Mike Crump) از مدیران شرکت Acumen، در این رابطه توضیح می دهد:از چوب اقاقیای تیره در کل این سوئیت استعمال شده است تا درک لوکس بودن را درون مهمانان القا کند، پاکت آن نیز دارای رنگ های گرم است و دیوارهای آن با وحی از نقاشی های سنتی ژاپنی، بوسیله اثر جزیی خاکستری هستند. صندلی های این سوئیت نه تنها بسیار راحت هستند، بلکه جادارترین چیدمان صندلی را در هواپیمای آل نیپون ایرویز دارند که کاملا محصور می شوند. فضای جادار صندلی ها نشان می دهد که انسان ژاپن چطور با استفاده از فراش یواش و تاتامی راحتی می کنند.



در طراحی جدید هواپیماها، علاوه بر درهای خصوصی، مانیتورهایی به جلال ۴۳ اینچ تعبیه شده که برابر اعلام یکی از سخنگوهای آل نیپون ایرویز، این مانیتور ابتدایی تلویزیون انحصاری با کیفیت 4K جهان درون یک هواپیمای تجاری است. یک پارتیشن (جداکننده) متحرک نیز برای هر صندلی در نظر گرفته شده است تا مسافران فضای رویا و نشستن بیشتری در اصالت داشته باشد.

بخش بیزینس کلاس موسوم بوسیله «دِ روم» (The Room) نیز پاییز امسال مجدداً طراحی و اعتبار صندلی هایش نسبت به شرایط پیشین، دو طبق شد. طراحی جدید براساس فضای عمر مدرن و چندمنظوره ی ژاپنی ها صورت گرفت و محتوی درهای انعطاف پذیر بخاطر داشتن حریم خصوصی و همینطور امکان چرخاندن صندلی و اشتراک فضا با سایر مسافران است.

هر دو کلاس پروازی آل نیپون ایرویز دارای نورپردازی سفارشی جدید از پاناسونیک هستند که نور طبیعی خورشید را کپی می کنند.خطوط آسمانی ژاپن



سالن های انتظار فرست کلاس تو خطوط هوایی ژاپن، فضایی آرام را در هوا شلوغ کار ولایت کادو مسافران می کنند. علاوه پهلو این، در سالن مذکور حمام، صندلی های ماساژ، کتابخانه و اتاق های گالری نیز به چشم می خورد.در پاره فرست کلاس هواپیمایی ژاپن، هشت سوئیت مخصوص حیات دارد

تو سالن کام فرست کلاس فرودگاه بین المللی ناریتا که بوسیله تری نوسازی شده، گزینه های غذا عبارت اند از سوشی سفارشی که با دست پیچیده شده است و رامن از رستوران معروف آفوری در توکیو و غذاهای چشم نواز ژاپنی.

داخل حصه فرست کلاس هواپیمایی ژاپن، هشت سوئیت مخصوص با فضای داخلی چوبی و فضای خزانه زیاد حیات دارد. مسافران می توانند از بالش های بطی ء تا متین برند ژاپنی Airweave را تفویض کنند و دمپایی و شکل های خواب کتانی ارگانیک بپوشند.



رستوران «هر زمانی شما آرزو کنید» (Anytime You Wish) نیز این امکان را به مسافران می دهد تا هر زمانی که دلشان بخواهد، خوردنی بخورند. منوی این میخانه براساس مواد غذایی فصلی آماده شده است و همراه با نوشیدنی مناسب آن سرو می شود. بسته های رفاهی از برند اترو نیز درون وارستگی مسافران صبر می گیرد که در همگی ی پروازها به ژاپن، ماسک چشم تبخیر گرم نیز ارائه می شود.سایر ایرلاین های مجلل



وقتی صحبت از طراحی، خدمات و امکانات رفاهی برند مطرح می شود، ایرلاین هایی که در این مقاله ذکر کردیم همگی رله مقدمه را به خود اختصاص می دهند؛ هرچند ایرلاین های مطرح یدکی در جهان فعالیت می کنند که نباید از آن ها غافل شد. بوسیله عنوان مثال هواپیمایی کاتای پاسیفیک معتمد در هنگ کنگ، جلال اضافی بوسیله تالار میل داده است، به طوری که داخل فرودگاه بین المللی هنگ کنگ ۶ تالار انتظار فرست کلاس دارد که دارای حجره رخت کن و دوش با امکان کنترل گرما، سوئیت های مجهز بوسیله حمام و مبل تخت خواب شو هستند.

هواپیمایی قطر ایرویز همچنین بیزینس کلاس متناسب توجهی دارد که کیوسوئیت معروفیت دارد و طراحی صندلی های آن عام است، بوسیله طوری که صندلی ها قفا به پشت هم هستند و هر کدام با یک در بوسیله طور کامل محصور می شوند و با اتصال صندلی ها به یکدیگر، اورنگ دونفره و تا اینکه چهارنفره به وجود می آید.



مشارکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا شاید تو آسمان مجلل ترین نباشد، اما جزو بهترین ها است. این انبازی با رزهای معروف خویشتن و یک لیوان نوشیدنی برند از مهمانان فرست کلاس استقبال می کند.

شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس نیز داخل حال ارتقای چند میلیون دلاری همه ی ۱۲ ایرباس A380 خود تا سال ۲۰۲۰ است که باعث اضافه ۲۷ درصدی فضای صندلی های پریمیوم خواهد شد.

ارزان ترین بلیط هوایپما به مقصد خارجی یا داخلی خود را داخل کمترین زمان داخل کجارو تهیه کنید. ما با همکاری آژانس های هواپیمایی این امکان را برای شما مجهز کرده ایم تا با جستجوی ساده، بلیط هواپیما موردنظرتان را بوسیله سادگی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:زیباترین آرامگاه های جهان؛ از کلاه نگرش تا هرم بزرگ جیزهآیا فرود هواپیما بدون دخالت خلبان ها امکان پذیر است؟برترین جاهای دیدنی اندونزی که باید از نزدیک ببینیدراهنمای خرید سوغاتی ایروان؛ پایتخت ارمنستانقدیمی ترین دانشگاه های جهان؛ از دانشگاه کمبریج تا ساپینزای رم
دکتر فرنوش صفوی فر، روان پزشک و فلوشیپ گویا درمانی به همشهری آنلاین گفت: از دست دادن عزیزان آرامش و نظم معمول مان را بوسیله حزن می زند. گاه برای ما سخت است که بتوانیم قلب از هم و بی تابی بکَنیم و مکرر بوسیله زندگی متعارف خود برگردیم. درباره فرایند سوگواری بعد از دست دادن عزیزان، چه در تک خودمان چه در تک اطرافیان توجه بوسیله برخی نکته ها می تواند بسیار راهگشا باشد.

صفوی فر افزود: اولین نکته آن است که متوجه حس های مختلفی که سپس از دست دادن عزیزی در ما ایجاد می شود، باشیم. فرد از دست رفته در زمان حضور خود فایده زیادی بر زندگی ما داشته، به او تکیه کرده ایم، از او مراقبت کرده ایم، نرمی کاردان ایم و محبت ستاندن کرده ایم، از او عصبانی بوده ایم، در عبث او کوتاهی کرده ایم. حتما حرف های نگفته و سیاق های نرفته هم با او تو ذهن داشته ایم. همه این حس ها و ماجراها، با از دست رفتن آن فرد، به شدت برانگیخته می شود و بنابراین حالا تا اینکه درون نبود او غصه به شدت زیر تاثیرش هستیم. توجه به این موضع پرتنش  و جدیت بخاطر شناختن همه این حساسیت ها، کار متعدد مهمی است که به ما کمک می درنگ آرامش و سرزندگی خود را سپس از این موقعیت بی قرار مجدد روشن کنیم.

این روانپزشک افزود: ممکن است پذیرفتن فداکار از این حس ها دشوارتر باشد. برای چندی افرادی که رابطه صمیمانه ای را از دست داده اند، ممکن است پذیرفتن این که علی رغم جفایی که بوسیله آنها شده، هنوز او را دوست دارند، شیرهدار باشد و بخواهند آن را انکار کنند. اگر بی همتا بخواهد خودش به خودش کمک کند، یا به بی مانند دیگری کمک کند، لازم است تلاش نرم تا این حس ها را هرچه که هست، بوسیله رسمیت بشناسد و با آنها کنار بیاید.

صفوی فر پافشاری کرد: نکته بعد آن است که معمولا داخل همگی فرهنگ ها، عادت های شناخته شده ای برای پیاده شدن آمدن با فقدان حیات دارد. برگزاری مراسم و آیین های متنوع خاک سپاری، ترحیم و یادبود، با طولانی جزییات و ریزه کاری های آن، سازوکاری است که جامعه برای دستیار به افراد درگیر فقدان، ابداع کرده است و معمولا مبتنی کنار درکی از گیتی و هستی است که مرگ را معنا  و برای افراد جامعه قابل دریافتن می کند. بنابراین یکی از مهم ترین سر های کمک به افراد بخاطر کنار آمدن با این موقعیت تلخ و دردناک، حضور و شرکت افراد در این مراسم است.

این روانپزشک افزود: تو پهلو مراسم تحسین شده (مانند ترحیم و شب هفت و شب چهلم) دوستان و نزدیکان فرد غصه می توانند با به خشکی امدن او بودن، و شنیدن خاطرات او از متوفی، درددل های او و پسند زاری ها و زاری هایش، همچون آینه ای، به او کمک کنند تا حس های خود  را بشناسد و آنها را هضم کند و بوسیله تدریج با آن فقدان بر بیاید. حسی که بتوان آن را با سایرین در میان گذاشت، دیگر آن قدرها هم طاقت فرسا و تحمل ناپذیر نخواهد حیات. داخل صورتی که در آن رابطه امکان پذیر باشد، آغوش گرفتن، لمس کردن، نوازش کردن نیز به کنار آمدن با این حس ها کمک می نرم.

صفوی فر تاکید کرد: شرکت داخل رسم خاک سپاری، ترحیم، شب هفتم و چهلم، به فرد داغ دیده کمک می یواش تا فرایند طبیعی تفرج را بهتر و کوتاه تر هنگام کند. صرفِ بودن کنار بی مانند مشتعل دیده، و علاوه بر آن گوش اعطا کردن به درددل ها و ممارست خاطرات گران کردن از دست رفته، در کنار آمدن فرد با این داغ به او کمک می کند. در کوتاه کردن فرایند سوگواری نباید عجله کرد. بی تا داغ دیده، با شنیدن جملاتی قرین این که «او که رفته، تو هم برو سراغ زندگی خودت»، درک می کند دریافتن نشده و به اندازه کافی فهمیده نشده و همین می تواند عزاداری او را محلول ناشده باقی بگذارد. از گفتن چنین جملاتی باید کف نفس کرد. هر حرمت رابطه بین دو بی تا نزدیک تر، ژرف خیس و طولانی پر حرارت باشد، حس های میان آن دو عمیق تر و گاه ناشناخته نم است. بنابراین داخل صورت فقدان یکی از آن دو، یار این دریافتن ها و کنار آمدن با آنها دشوارتر و طی کردن فرایند سوگ طولانی تر و تیره برنده خواهد حیات.
ایرنا نوشت: غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تو توئیتر نوشت: همانطور که پیش از این اصرار شد شهرداری ضمن آماده باش تمام نیروهای خود از روز جمعه، انجام لایروبی کانال ها و نهر ها و اقدامات عمرانی و ترافیکی لازم را از چندین ماه پیش درون دستور صبر داده وجود و برای شرایط پاییز و زمستان آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: شدت بارندگی ها و انباشت روزانه زباله داخل کانال ها در آبگرفتگی ها موثرند که باید به آن توجه کرد.

محمدی تکثیر کرد: با این وجود هیچ باکی نداریم خاضعانه هر روز از انسان با وجود فعالیت های شبانه روزی به خاطر این طور اشکالاتی عذرخواهی کنیم.

مهتر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درون انتهای توئیت خویشتن آورده است: وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن.

بوسیله گزارش ایرنا، سیدحسن رضوی مدیرعامل همدستی آب منطقه ای روز چهارشنبه داخل کنفرانس ستاد مدیریت فساد استان تهران که معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز حضور داشت، گفته است: «چیزی از آقای شهردار کمتر نمی شود که با مدیرعامل آب منطقه ای به تفاهمی برسد و از انسان هم معذرت خواهی نکند.»
اپل از روز گذشته اخطار مهمی را روی گوشی آیفون ۵ منتشر کرده و در آن به دارندگان این گوشیاخطار داده است که نسخه ی فعلی سیستم عامل دستگاه را تا پیش از ۳ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۲ آبان ۱۳۹۸) به نسخه ی ۱۰/۳/۴ به روزرسانی کنند. اپل می گوید تو صورت حاضر بودن بوسیله روزرسانی دستگاه به نسخه ی ۱۰/۳/۴ تا کتاب یادشده، کاربران نخواهند توانست از ضابطه گوشی سندیت بوسیله سرویس هایی نظیر فروشگاه اپ استور، آی کلاود و... دسترسی واضح کنند. تو ضمن از ۱۲ آبان ۱۳۹۸ به بعد، در صورت عدم نصب نسخه ی ۱۰/۳/۴، دیگر امکان به روزرسانیآیفون ۵به رخساره OTA وجود نخواهد داشت.

اپل در ماه ژوئیه گذشته به روزرسانی جزئی جدیدی را برای برخی از مدل های قدیمی آیفون و آیپد (از جمله گوشی آیفون ۵) منتشر کرد تا سیستم عامل دستگاه های موردبحث را به نسخه ی ۱۰/۳/۴ بوسیله روزرسانی بطی ء. این به روزرسانی به طور ویژه بخاطر رفع مشکل مربوط به GPS منتشر شده بود.

مقاله های مرتبط:مطالعه آیفون 5sبررسی آیفون 5

تو تاریخچه ۶ آوریل ۲۰۱۹ (۱۷ فروردین ۱۳۹۸) پس از سال ها، شمارنده ی هفته ی GPS صفر شد و تمامی دستگاه های مهیا به این فناوری را دامن تأثیر قرار قسط. بااین حال آن گروه از وسیله های قدیمی اپل که مجهز بوسیله GPS هستند تا پیش از نیمه شب ۳ نوامبر ۲۰۱۹ (ساعت ۳:۳۰ صبح یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ به وقت تهران) مشکلی بخاطر پایگاه پیش نمی آید؛ اما پس از این تاریخ، مایه های موردبحث تو زمینه ی عملکرد GPS و همچنین ارائه دقیق ساعت و کتاب با مشکلات مهمی مواجه می شوند.

اپل پیش نمدار در اطلاعیه ای جداگانه که از سر وب سایت رسمی اش منتشر کرده بود، از کاربران آیفون ها و آیپدهای قدیمی گرایش که سیستم عامل وسیله پایگاه را هرچه زودتر به روزرسانی کنند تا با مشکلات GPS مواجه نشوند. اپل از روز گذشته اطلاعیه ی موردبحث را به قیافه مستقیم روی گوشی های آیفون ۵ نیز بی پرده کرده است تا کسانی که هنوز از ماجرا خبر ندارند، گوشی گیرایی را زودتر بوسیله روزرسانی کنند.



اپل تو اطلاعیه ی موردبحث به طور جدی به کاربران آیفون ۵ اخطار داده است که هرچه زودتر جهیز عامل دستگاه شان را به نسخه ی ۱۰/۳/۴ به روزرسانی کنند. این انبازی می گوید، امتداد ی استفاده از «اپ استور، آی کلاود، ایمیل، وب و سرو های دیگر» پس از تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۸، منوط به انتصاب این به روزرسانی جدید است. اگر تو موعد مقرر به روزرسانی یادشده روی آیفون ۵ انتصاب نشود، دیگر امکان نصب آن و همچنین به روزرسانی های احتمالی بعدی به رخساره OTA وجود نخواهد داشت و کاربر مجبور خواهد شد دستگاهش را به رایانه متصل و از سر آیتونز سیستم عامل وسیله را به روزرسانی کند. درواقع اگر iOS 10.3.4 پیش از ۱۲ آبان نصب نشود، امکان به روزرسانی OTA و همچنین سرویس iCloud Backup روی آیفون ۵ غیرفعال می شود.

در اطلاعیه ی منتشرشده روی گوشی های آیفون ۵، لینک خاصی دیده می شود که از طریق آن می توان بوسیله سرعت بطی ء افزار گوشی را به روزرسانی کرد؛ نیز تماشایی لینک دیگری هستیم که تو آن جزئیات بیشتری دراین بنیان مطرح شده است. همان نعوظ که گفتیم، اطلاعیه ی جدیدی که اپل روی وب سایت رسمی اش قرار داده است، دلیل این اتفاق را صفرشدن شمارنده ی هفته ی GPS ذکر می کند. دستگاه هایی که تا پیش از ۱۲ آبان امسال باید بوسیله نسخه ی متاخر iOS به روزرسانی شوند، درون جدول زیر آمده اند: فهرست دستگاه های اپل که باید تا قبل از ساعت ۳:۳۰ بامداد ۱۲ آبان ۱۳۹۸ به وقت تهران به روزرسانی شوندنام دستگاهنسخه ی iOS پس از بوسیله روزرسانیآیفون ۵

آیپد سلسله چهارم Wi-Fi CellulariOS 10.3.4آیفون ۴ اس

آیپد مینی قبیله مطلع Wi-Fi Cellular

آیپد ۲ Wi-Fi Cellular (عزب مدل های CDMA)

آیپد ۳ نسل ثالث Wi-Fi Cellular iOS 9.3.6

بغرنج موردبحث هیچگاه متد اثری روی آیپاد تاچ یا آیپدهایی که فقط به وای فای مجهز شده اند نمی گذارد. در ضمن دستگاه های متاخر خانواده ی آیفون و آیپد نیز از این شاق متأثر نمی شوند. 

گرچه دستگاه های متعددی درون مجرا ارتفاع تذکر شده اند، اما اطلاعیه ی جدید بیشتر برای دارندگان آیفون ۵ منتشر شده است؛ بجهت برضد دستگاه های دیگر، هنوز اندوه افراد متعددی از گوشی موردبحث اپل استفاده می کنند. اپل درون اطلاعیه اش گفته است، آیفون ۵ برای اینکه بتواند همچنان عملکرد دقیقی تو ماخذ ی GPS از خود نشان دهد، به بوسیله روزرسانی جدید نیاز دارد؛ درون ضمن این گوشی بدون iOS 10.3.4 نخواهد توانست تاریخچه و زمان را به صورت دقیق علامت دهد؛ عدم نمایش نکته سنج تاریخ و زمان، عملکردهای وابسته بوسیله این دو پارامتر را نیز مغشوش می بطی ء و مشکلات متعددی به بار می آورد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت دراین زمینه چیست؟

ارزش به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای سودا ارزان و آگاهانه ی انواع آیفون های اپل حاجت دارید را درون بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های موبایل آیفون داخل به خشکی امدن گالری تصاویر رسمی همگی درون این بخش در دسترس شما خواهد بود.مشاهده مسوده گوشی های آیفونبیشتر بخوانید:آخرین تغییرات iOS 13 باعث حذف تصادفی ایمیل های کاربران می شود!داستان ترقی AltStore؛ جایگزینی بخاطر اپ استور iOS بدون فردی های اپلترامپ دکمه ی هوم را بوسیله ژست های حرکتی آیفون های جدید تقدم می دهداپل تولید آیفون 11 را تکثیر و تولید آیفون 11 پرو را کاهش می دهدنگاهی به دستور کار های بلندپروازانه اپل برای تغییر شدن بوسیله غول صنعت استریم
اوایل سال ۲۰۱۹، آرم (ARM) تبار اینده معماری پردازنده های گرافیکی (GPU) اختصاصی خود با نام Valhall را معرفی کرد که نخستین پردازنده ی گرافیکی مبتنی کنار معماری Mali-G77 بود. Mali-G77، پردازنده ی گرافیکی درفش دار آرم، انتظار می رود در گوشی های هوشمند سال آینده ی میلادی به امر درگیر شود. ساعاتی پیش، آرم پردازنده ی جدید میان رده ی مبتنی بر معماری Valhall را رونمایی کرد. 

البته پردازنده ی گرافیکی مذکور، تنها میوه متاخر آرم حلق و این باهم اتحاد کردن درکنار Mali-G57، سری جدید واحد پردازشی مبتنی بر شبکه ی عصبی (NPU) خود، Ethos را رونمایی کرده است. پردازنده های عصبی جدید آرم قرار است به طور خاص پردازش های مربوط به عکاسی محاسباتی (Computational Photography) را درکنار موارد دیگری نظیر ترجمه ازطریق خود گوشی عمل دهند. درضمن واحدهای پردازشی سری Ethos درون آینده اقتدار بیشتری برای عمل پردازش های مختلف مبتنی به خشکی امدن هوش مصنوعی خواهند داشت. Mali-G57

پردازنده ی گرافیکی Mali-G57 آرم قرار است تو تراش های میان رده استفاده شود و مقابل ادعای آرم، درمقایسه با نسل قبل ۳۰ درصد عملکرد بهتری درزمینه ی پردازش های گرافیکی خواهد داشت. درضمن، پردازنده ی اشاره شده در مقایسه با Mali-G52، تقریبا ۳۰ درصد انرژی کمتری استفاده می نرم و ترانزیستورهای قرارگرفته روی سطح آن ۳۰ درصد تراکم بیشتری دارند. 

عملکرد Mali-G57 درزمینه ی پردازش بافت های گرافیکی درمقایسه با تبار قبل دوبرابر گشایش هویدا کرده است؛ موضوعی که می تواند باعث بهبود رندر رابط های کاربری با وضوح 4K و تا اینکه 8K شود. واضح است آرم عزم ندارد Mali-G57 را فقط برای گوشی های هوشمند دردسترس استراحت دهد. درواقع، پیش دماغ می کنیم به زودی محضر این پردازنده ی گرافیکی را درون تلویزیون های هوشمند و ستاپ باکس ها شاهد باشیم. 



پردازنده ی گرافیکی متاخر آرم حتی توانایی انجام رندرهایی برپایه ی قوانین فیزیکی (PBR) را درکنار پردازش های مربوط به HDR و پردازش های حجمی دارد. در حال حاضر، جزئیات دقیق مربوط به هسته های Mali-G57 را نمی دانیم؛ اما بررسی ها علامت می دهد این پردازنده ی گرافیکی ممکن است بوسیله یک تا شش هسته ی پردازشی مجهز شود. پردازنده ی مذکور درصورت بهره مندی از ۶ هسته می تواند عملکردی شبیه بوسیله نمونه پایه ی G77 داشته باشد که حداقل از ۷ هسته یکروز می ببرد.

افزون بر آنچه گفته شد، پردازنده ی  Mali-G57 از پسِ انجام پردازش های مربوط بوسیله اپلیکیشن های مبتنی پیاده شدن واقعیت افزوده و واقعیت رمزی نیز برمی آید. به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، امروزه واقعیت مجازی در دنیای موبایل مفهومی مُرده محسوب می شود، با این حساب، پیش دماغ می کنیم به زودی از Mali-G57 در فداکار هدست های واقعیت رمزی مختار استعمال شود.

همچنین، پردازنده ی گرافیکی متاخر آرم از رندرینگ براساس موضع چشم (Foveated Rendering) هم پشتیبانی می درنگ تا وعده محاسباتی مربوط به پردازش های واقعیت رمزی را کاهش دهد. به عبارت دیگر، پردازنده ی Mali-G57 ازطریق فناوری مذکور عریضی ای ویژه را با مداقه بیش زیاد فقط در گودی چشم رندر می یواش و مناطق دیگری که در آن لمحه ی خاص درمعرض دید نیستند، با کیفیت کمتری رندر می شوند که درنهایت به کاهش وعده محاسباتی منتهی می شود.



علاوه براین، پردازنده ی گرافیکی Mali-G57 به طور خاص روی واقعیت افزوده همچنین تمرکز دارد. واقعیت افزوده روزبه روز محبوبیت بیشتری محسوس می کند و پشتیبانی از آن نکته ی مثبتی برای پردازنده ی متاخر آرم به شمار می آید. درواقع به لطف Mali-G57، پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده به گوشی های هوشمند میان رده ی بیشتری اضافه خواهد شد.

Mali-G57 توانایی ایفا پردازش های مربوط بوسیله درس سامان را همچنین دارد و در مقایسه با پردازنده ی G52 به لطف بهره مندی از ماژول FMA بیشتر، پردازش های مربوط بوسیله درس سامان را ۶۰ درصد کندرو تر ادا می دهد. البته در جهیز-روی-چیپ، پردازش های مربوط به درس سامان بوسیله گمان بیش به یکی از پردازنده های Ethos امانت خواهد شد. Ethos-N57 و Ethos-N77 و Ethos-N37

آرم درکنار پردازنده ی گرافیکی یادشده، سری جدید پردازنده های عصبی بوسیله نام Ethos را درون سه مدل شناساندن کرده است. NPUهای متاخر آرم از همان هسته های پردازشی پیشین (CE) استعمال می کنند؛ اما شمار هسته های استفاده شده درون آن ها متفاوت است. درضمن، هسته های یادشده داخل پردازنده های جدید سری Ethos با بسامد پردازشی حداکثر یک گیگاهرتز فعالیت می کنند. 

ناگفته نماند واحدهای پردازش مبتنی بر شبکه ی عصبی متاخر آرم میزان متفاوتی از حافظه ی ثابت (SRAM) را دارند. برابر اظهارات آرم، پردازنده های عصبی سری Ethos صبر است در طولانی استاندارد های گوشی های هوشمند (از پایین رده ها گرفته تا درفش داران) به امر برده شوند تا بتوانند پردازش های مختلفی انجام دهند. این پردازنده ها توانایی ادا پردازش های مربوط بوسیله دوربین های هوشمند و البته اپلیکیشن های مبتنی بر واقعیت افزوده را نیز خواهند داشت.

مدل پرچم دار NPUهای متاخر آرم Ethos-N77 شهرت دارد و از ۱۶ هسته ی پردازشی CE استفاده می کند. این پردازنده یک تا چهار مگابایت ذهن ی ثابت دارد و می تواند هنگامی که هسته هایش با فرکانس یک گیگاهرتز فعالیت می کنند، به قدرت پردازشی چهار تاپس (Terra Operations per Second) دست یابد. افزون براین، آرم می گوید پردازنده ی Ethos-N77 انرژی زیاد کمتری درمقایسه با سراب قبل کاربرد می کند (پنج تاپس به خشکی امدن وات). بوسیله عبارت دیگر، پردازنده ی سابق الذکر برای دستیابی به هر تاپس از قدرت پردازشی اش، ۸۰۰ میلی وات کارمایه مصرف می کند.



متناسب ذکر است پردازنده های Ethos-N57 و Ethos-N37 به تزیین ۸ و ۴ هسته ی پردازشی CE و ۵۱۲ کیلوبایت حافظه ی ثابت دارند. شاید درون نگاه اول، این میزان هسته و حافظه ی ثابت چندان متجاوز به رویت نرسد؛ اما آرم می گوید فشرده سازی های خاص و پیچیده ای درون این پردازنده ها اعمال کرده است تا استاندارد نیازمندی پردازش های مختلف به رم و پهنای باند آن ها، بین ۱/۵ تا ۳ طبق کاهش یابد. 

درکنار آنچه گفته شد، آرم متقی است هسته های پردازنده های سری Ethos می توانند عاری احتیاج به فضای ابری، الگوریتم های خاصی بخاطر فناوری فراتفکیک پذیری (Super Resolution) و پردازش های مربوط به ترجمه ی گفتار عمل کنند. Mali-D37

آرم علاوه کنار پردازنده های پیشین، واحد پردازش داده (DPU) جدیدی با نام Mali-D37 را شناساندن کرده است که داخل گروه ی DPUهای میان رده جای می گیرد. این واحد پردازشی در گوشی های هوشمند از صراحت ۲،۸۸۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل (QHD پلاس) پشتیبانی می یواش و شامل بهبودهایی ویژه بخاطر دستگاه هایی است که صراحت 1080p دارند.

هنچنین، پردازنده ی Mali-D37 از HDR10 درکنار فناوری ترکیب لگاریتم گاما (HLG) همچنین پشتیبانی می درنگ و می تواند محتوای HDR و SDR را بدون کاهش کیفیت آن ها با یکدیگر ترکیب یواش. آرم مثال جالبی بخاطر این استعداد ذکر کرده است: شرایطی را تصور کنید که رابط کاربری به صورت SDR رندر می شود؛ اما هم زمان ویدئویی HDR تو این رابط کاربری در حال پخش است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی پردازنده های جدید آرم چیست؟
بیشتر بخوانید:جزئیات پردازنده های جدید مایکروسافت که با شریک شدن AMD و کوالکام ساخته شدندArm و TSMC جهیز چیپلت هفت نانومتری را رونمایی کردندگلوبال فاندریز و ARM تراش های سه مربوط باینده پربازده را آزمایش کردندعلی بابا از پردازنده مبتنی بر معماری متن باز RISC-V رونمایی کردمدیا تک از جدیدترین تراشه خود بخاطر موبایل های گیمینگ رونمایی کرد