تلفن پاناسونیک

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

گپ کردن درباره مسائل مالی، بخاطر متعدد از ما سخت و بغرنج است. این وضعیت غریزی برای همگی افراد وجود دارد و موضوع عجیبی به شمار نمی آید. توجه بوسیله مسائل مالی وقتی به زندگی مشترک تو بین زوجین مربوط می شود، شکوه بیشتری پیدا می کند. اگر تا به حال از مصاحبت کردن با همسرتان درباره مسائل مالی طفره می رفته اید، خواه چنانچه از گفتن دیدگاه های مالی خویشتن به شریک عمر تان خجالت می کشیده اید، اکنون دیگر زمان آن فرا گویا است که برای فاتحه یک بحث صادقانه و جدی درباره تفکرات و شرایط مالی و اقتصادی آماده شوید.

حتما بخوانید:مدیریت خرج های روزمره با ۴ گامی که یخه تان را پر پول نگه می داردمدیریت مالی خانواده؛ چگونه پول هایمان را با حساب و تاریخ نفقه کنیم؟چرا مردان و زنان تصمیمات اقتصادی متفاوتی می گیرند؟

با نزدیک شدن به روزهای تابستان، شاهد تعداد اضافی از جوانانی هستیم که غرض می گیرند زندگی مشترک خود را مقدمه کنند. آغاز زندگی مشترک، معمولا همراه با خاطرات و لحظات خوش و به دور از نگرانی های مختلف است. اما نباید فراموش کنیم، که برای باقی ماندن این لحظات خوش داخل امتداد راه، نیاز به تحصیل احاطه های زندگی عروسی داریم.



یکی از مهارت های مهمی که در شروع زندگی مشترک باید به آن توجه کنیم، تسلط صحبت کردن درباره مسائل مالی و اقتصادی است. شاید اغلب ما در ابتدای زندگی مشترک، این تصور را داشته باشیم، که با شریک عمر مان نباید درباره مسائل مالی صحبتی کنیم و اگر درباره پول مذاکره کنیم، جلوه زشتی دارد. اما جالب است بدانید که عمر زوج های زیادی در دنیا، به خاطر همین موضوع به ظاهر میسر متلاشی شده است.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در عمر مشترک بین دو بی تا وجود دارد، توجه و تصمیم گیری درباره مسائل مالی است. به توصیه چوب بست درمانان و روانشناسان، هر دو فردی، پیش از زناشویی و باور کردن مسئولیت عمر مشترک، باید درباره پول و مسائل اقتصادی با یکدیگر مصاحبت کنند و با توافق هم، قوانین مالی مشخصی برای زندگی موجودی تدوین کنند. چرا باید درباره پول با همسرمان گفتگو کنیم؟



مشکلات مربوط به مسائل مالی در بین زوجین، معمولا آثار مخرب عمیقی روی روابط آن ها می گذارد. به همین دلیل، نپرداختن به آن و مشخص نکردن جنبه های متنوع آن تو ارتباط بین دو فرد، می تواند آسیب زننده باشد.

برای آنکه داخل آینده با مباحثه های دنباله دار و بی پایانی درباره پول و نحوه خرج کردن آن مواجه نشوید، بهتر است هر چه سریع نم با همسرتان درباره این موضوعات به نتیجه ای مشخص برسید.

گری کوییک، رییس مرکز دستور کار ریزی های مالی و مدیریت دارای فرانسیس کلارک درباره این موضوع می گوید: «گفتگو درباره مسائل مالی و پول با همسر، خیر تنها موضوع نابه هنجاری نیست، بلکه زیاد عاقلانه، آینده نگرانه و منطقی است. باور کنید، برای بحث درباره موضوع پول هیچ نگرانی و ترسی حیات ندارد.» چگونه سر بحث درباره پول را با همسرمان باز کنیم؟



گری کوییک امتداد می دهد: «بخاطر شروع صحبت درباره مسائل مالی، بهتر است با صحبت کردن درباره آرزوها و برنامه های خود مبدا کنید. از همسرتان درباره بلندپروازی ها و آرزوهایی که دارد بپرسید و با یکدیگر واقعیت های زندگی تان را معاینه کنید.

درباره صیقل صورت شمار ها، دسترسی های مالی خانوادگی، هزینه های ماهانه و سایر موارد بنیانی اینچنینی صحبت کنید. اگر وامی محزون اید، حتما شرایط تان را درباره چگونگی بازپرداخت آن به طور واضح و بدون رودربایستی تجسس کنید تا به ارامش برسید.»

درون واقع، بزرگ ترین مشکل که ها برای گفتگو کردن درباره پول، آن است که فکر می کنند، این صحبت ها می تواند طرف طبق شان را سراسیمه و اوقات تلخ بطی ء. براساس تحقیقات رخ پژمرده توسط بانک بریتانیایی لویدز، ۳۶ درصد از مردم خلال گپ کردن درباره مباحث مالی عاطفه نگرانی می کنند.

براساس یافته های این تحقیق، ۲۹ درصد از افراد، حیا می کشند که درباره پول و امور مالی با دیگران گپ کنند و ۱۸ درصد از آدم ها نیز، برای بیان وضعیت مالی شخصی خویشتن احساس شرم دارند. با توجه بوسیله آمار این تحقیق، این احساس شرم و عار برای صحبت درباره پول و مسائل مالی درون افراد زیر ۴۵ سال بسیار شدیدتر است. بهینه و مناسب ترین زمان برای صحبت درباره پول با همسرمان چه لمحه است؟



قطعا مقدمه گپ درباره مسائل مالی تو ابتدای ازدواج، می تواند زیاد دشوار باشد. کلیر پورتر، یکی از وکلا و مشاورین تیم حقوقی دنیلز SAS درباره این موضوع می گوید: «ابتدای وصلت و رفتن تو ذیل یک سقف، بهترین زمان بخاطر مطلع گفتگوهای قطعی درباره پول با همسرتان است.»

پورتر توضیح می دهد: «درباره تصمیم گیری های اساسی خود قرین خرید شریکی خانه، گرفتن بدهی ازدواج یا مسکن، شهود اعتبارات مالی و نپذیرفتن مسئولیت قرضه های مربوط به زندگی مشترک خود، در همان روزهای اول مصاحبت کنید. پیش از آنکه اولین سررسید پرداخت داد وامی که گرفته اید، فرا برسد و متوجه شوید که حساب مشترک تان خالی شده است، باید برنامه ریزی مالی خویشتن را معین کنید.»

فراموش نکنید، که افراد مختلف قوم در گرداگرد شما، نظرات مختلف و متفاوتی درباره مسائل مالی دارند. هر چند که مشورت کردن با آن ها درون این مورد، می تواند مفید باشد، اما شرایط امروز آن ها با شرایط شما متفاوت است. بنابراین بهتر است، دشواری بحث درباره پول با همسرتان را، شخصا برعهده بگیرید و به هیچ عنوان اجازه دخالت سایر افراد خانواده ها را در تک مسائل مالی زندگی دونفره تان ندهید. داخل مورد چه مواردی باید با همسرتان به سازش برسید؟



که های بالغ باید درباره پذیرفتن مسئولیت های اقتصادی با یکدیگر به تفاهم برسند. گفتگو درباره اینکه چه کسی مسئولیت پرداخت اقساط قرضه را دارد، چه کسی باید برای تعمیرات خانگی پول پس انداز کند، مخارج ماهانه ساختمانی برعهده کیست، چه کسی باید اجاره بهای ماهانه را صیقل کند و هزینه های مربوط بوسیله خودرو را چه کسی باید پرداخت کند، زیاد شکوه دارد.

چنانچه از نخست بخواهید نفقه ها را به صورت مدیریت شده و مجزا برعهده نگیرید، بهتر است یک حساب مشترک باز کنید و ماهانه سکه مشخصی را بوسیله آن احصائیه واریز کنید. البته باید برای این شمار یک دستور کار هویدا و قوانینی مشخص تدوین کنید تا داخل طول زندگی به خاطر کمبود سندیت غافلگیر نشوید. چگونه از بروز ناراحتی، طی مناظره درباره مسائل مالی جلوگیری کنیم؟



معمولا در بحث هایی که زوجین پهلو عادت مسائل مالی دارند، احساسات نقش پررنگی اجرا می کنند. داخل پروگرام ریزی های مالی زوج ها، اغلب یکی از طرفین، مسئولیت بالاتری را برای پرداخت بدهی ها برعهده می گیرد و همین موضوع باعث این احساس می شود، که او تصمیم گیرنده است.

بوسیله گفته پیتر سدینگتون، یکی از مشاوران مالی بانک بریتانیایی لویدز؛ خلال صحبت درباره مسائل مالی، باید بی طرفی و آرامش خود را حفظ کردن کنیم و همان قدری که به خودمان عبث می دهیم، برای حق و حقوق طرف برابر هم احترام قائل باشیم.

زوجین نباید درون مناظره های مالی خود از عبارت های انتقادی و هتک حرمت آمیز کاربرد کنند و فرد موافق را خارج از تیم مالی خودشان ببینند. آم ها باید با توافق یکدیگر، بوسیله نتیجه ای مشخص و کاربردی دست پیدا کنند.

صحبت صادقانه درباره مسائل مالی درون بین زوجین، می تواند دامنه مثبتی در جهت خلق کردن وابستگی ای بهتر و صمیمانه پر حرارت باشد. ولی بخاطر آنکه خراج مباحثه ها بوسیله ناکامی منجر نشود، بهتر است سیاست صحیحی را پیش بگیرید. مناظره های مالی با همسرمان را با چه سیاستی پیش ببریم؟



برای شروع صحبت درباره مسائل مالی با همسرتان، هر دوی شما، ابتدا باید فهرستی از بدهی ها و درآمدهای خود تهیه کنید. پس ازآن هر یک از شما، درباره آرزوهای آینده خویشتن و چیزهایی که دوست دارید در زندگی به مشت آورید، صحبت کنید. به این نظام در موقعیتی موافق و صمیمانه قرار می گیرید.

پس از این کار، درباره وضعیت مالی فعلی و واقعیت زندگی تان حرف بزنید. از نگرانی های تان درباره پول و شرایط زندگی بگویید و حرف های مشارکت زندگی تان را نیز داخل این باره خوب گوش دهید.

سپس پیشنهاد دهید، که برای ایجاد یک موقعیت عالی و قدرتمند مالی در آینده ای نه چندان دور، با یکدیگر برنامه ریزی کنید. در همه پروگرام هایی که می چینید، انعطاف پذیری را حفظ کنید و یک دستور کار جایگزین داشته باشید. به این ترتیب در صورت بروز مشکل یا شرایطی تصادفی شبیه بروز یک بیماری، دعوت شدن به یک مراسم بنیانی و سایر موارد مشابهی که برای تان هزینه های جدیدی ساختن می کند، می توانید جلوی بحث های احتمالی را بگیرید. در برنامه ریزی های مالی خود، قوانین را فراموش نکنید



برای آنکه تو زندگی مشترک خود از نظر مالی بوسیله بغرنج نخورید، بهتر است، از مقدمه با راهکارهای عرفی همه چیز را پیش ببرید. از قدیم گفته اند: «فقره از قرص کار کننده عیب نمی یواش» این یعنی، اگر درون ابتدا راحتی است اموال مشترکی بین شما و همسرتان حیات داشته باشد، حتما ثبت های قانونی را انجام دهید و بوسیله گفتگوی شفاهی اکتفا نکنید.

شرایط زندگی نرم شدن های زیادی دارد و مردم همچنین داخل شرایط مختلف، با خاصیت های و حالت های فکری مختلفی مواجه می شود. بنابراین بهتر است حتی با شریک شدن زندگی خود نیز، همگی مسائل مربوط به امور مالی و اقتصادی را به قیافه قانونی ثبت کنید.

متعدد از زوجین، تصور می کنند که رسیدگی قانونی به قراردادهای مالی، تنها برای افراد بسیار ثروتمند اهمیت دارد. اما جالب است بدانید، که با جستجو و ثبت قانونی تصمیمات و قراردادهای مالی خویشتن و همسرتان، تو آینده از بروز بسیاری مشکلات غیرقابل پیش بینی جلوگیری خواهید کرد.



معمولا همان احترام که صحبت کردن درباره مرگ بخاطر آدم ها دشوار است، صحبت کردن درباره امور مالی نیز شرایطی پر اب و تحمل فرسا بخاطر افراد ایجاد می کند. اما زوج ها باید ابد این موضوع را درون پس زمینه ذهن خود داشته باشند، که صبر است سالیان درازی در پیاده شدن یکدیگر عمر کنند و از منافع مشترک یکروز ببرند. بنابراین از ابتدا، بهتر است درباره دارایی ها، اموال، درآمدها و تا اینکه حقوق بازنشستگی شان با یکدیگر صحبت کنند.

هر چند که مناظره و گفتگو درباره پول در بین زوجین، یک حرام در تمام دنیا به شمار می آید و برای بسیاری از افراد، ناراحت کننده است، اما گفتگو نکردن درباره آن می تواند مخرب تر و نگران کننده مرطوب باشد. پس اگر می خواهید، درون آینده شاهد زندگی مالی موفقیت آمیزتری بین خود و همسرتان باشید، بهتر است درباره همگی جزئیاتی که باید برای شان پول نفقه کنید، با یکدیگر بوسیله ارامش برسید. از مخارج بزرگ و مهم زندگی شروع کنید و صحبت های خود را تا رفتن بوسیله تعطیلات، مخارج آینده فرزندان، حساب کردن هزینه شام خارج از خانه و نحوه هزینه کردن حقوق بازنشستگی خویشتن ادامه دهید. در دنباله بخوانید: ۶ تباین مد زوج ها درون مسائل مالی و راه محلول آنها

کتاب الکترونیکی

قیمت نسخه انگلیسی درون سایت آمازون ۱۱ دلار قالب فایل PDF تعداد صفحه ۲۴۷ سال پراکندن ۱۳۹۸ ناشر TarcherPerigee تعداد فایل ۱ فایل PDFکتاب الکترونیکی تعلق



چنانچه می خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا تا اینکه خودتان را در رابطه دانا شوید، حتما این تاریخچه را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان مشاهده کتاب الکترونیکی
در شرایط کنونی و با توجه به بایکوت های موجود محصول قلمرو جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی می تواند در رشد و شکوفایی اقتصادی دارای اهمیت بیش و تأثیرگذاری زیادی باشد. بنابراین برای زنهار از سرمایه گذاران باید ساز و کارهای مناسبی تو رویت گرفته شود. سرمایه گذاری های خارجی درون کنار سرمایه گذاری های داخلی می تواند در فرایند رشد اقتصادی بسیار عمده باشد، البته این اساسی بوسیله شرطی جستجوگر خواهد شد که شرایط سرمایه گذاری اجنبی برای تنخواه گذاران در این شرایط بد اقتصادی تسهیل شود. توسعه اقتصادی با تنخواه گذاری داخلی و خارجی 

کمک امور اقتصادی استاندار مرکزی می گوید: توجه به سرمایه گذاری و رفع مشکلات داخل این حروف برای تنخواه گذاران داخلی و اجنبی باید مورد توجه و در دستور فرمان مسئولان و دستگاه های مربوطه قرار گیرد، از طرف این موضوع نتایج و دستاوردهای بسیار مثبتی را برای کشور و استانی صنعتی متشابه مرکزی که ظرفیت های فراوانی دارد بوسیله همراه خواهد داشت.

«سعید فرخی» بیان می درنگ: از مهم ترین نتایج و دستاوردهای سرمایه گذاری می توان به افزایش اشتغال، دسترسی به فناوری های نوین و استفاده از تکنولوژی های روز، ترقی صادرات، بهبود روابط بین المللی به خاص با کشورهایی که اکنون روابط خوب و مثبتی را با سرزمین دارند، اشاره کرد. وی دنباله می دهد: تحریم های ستمگرانه بر همگی بسرنوشت شوم دچار کردن های کشور اثرگذار است، اما حفظ کردن روابط با کشورهایی که گرایش به برقراری ارتباط و تعاملات اقتصادی با کشور دارند باید به رخ هدفمند و از قاعده اتاق بازرگانی به نشانی پارلمان پاره خصوصی دنبال شود.

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی می افزاید: درون استان نیز با توجه به ظرفیت های موجود داخل مدخل سرمایه گذاری و ابهت این مسأله که فرایند توسعه اقتصادی بدون مصرف از ظرفیت سرمایه گذاری داخلی و اجنبی محقق نمی شود باید تک توجه قرار گیرد و وضعیت آن تسهیل شود. فرخی با بیان این که مشکلات موجود درون مسیر سرمایه گذاری تیره و ابدار است اظهار می کند: مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور ابد مورد توجه سرمایه گذاران بوده است. بنابراین به نیت استقامت سرمایه گذاری باید مزیت های موجود در این بخش احصا و عالی سازی شود. جذب سرمایه گذاران خارجی 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک نیز با بیان این که تو اساس تنخواه گذاری های خارجی در استان اقدامات خوبی انجام شده است می گوید: این اقدامات با توجه به ظرفیت های صنعتی مرکزی کافی نبوده و درون این حصه تا پیوستن به شرایط مطلوب و ایده آل فاصله وجود دارد که تو این تک باید تلاش بیشتری عارض گیرد.

«منوچهر توسطی» بیان می درنگ: در این حوزه مشکلات و چالش های زیاد زیادی وجود دارد که رفع این مشکلات نیازمند شریک شدن بیشتر بین جزء خصوصی و دولتی است که این همکاری و هماهنگی در استان مرکزی وجود دارد، ولی باید بیشتر مشکلات در این بخش با اقدامات کارشناسانه و علمی از سوی این دو بخش رفع شود. وی امتداد می دهد: اتاق تجارت به منظور رفع مشکلات در مدخل تسهیل تو تنخواه گذاری داخلی و خارجی و همچنین ترغیب سرمایه گذاران به نشانی پارلمان بخش خصوصی از همه ظرفیت های موجود برای تقویت و ابداع زیرساخت های سرمایه گذاری در بخش داخلی و خارجی مصرف می کند و در پهلو شانس خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و زراعت اراک می افزاید: از مهم ترین اقداماتی که می توان در این بخش اجرا داد ساختن بانک اطلاعاتی از حجم ها و توانمندی های استان و در اختیار فراغت دادن آن بوسیله سرمایه گذاران تویی و اجنبی است که اتاق تجارت داخل خبر این ظرفیت ها تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است. توسطی با بیان این که اقدامات عمل شده درزمینه جذب سرمایه گذار خارجی در استان تاکنون متناسب با ظرفیت های استان نبوده اظهار می کند: عزب برهان این مسأله هم وجود موانع موجود پهلو سر نحو سرمایه گذاران است که در این ماخذ باید بوسیله منظور تسهیل در قوانین و رفع بوروکراسی های اداری یک وعده بخاطر همیشه یک تصمیم گیری با توان اجرا اتخاذ شود. اولویت طالع در سال ساری

وکیل رئیس مرکز خدمات تنخواه گذاری استان مرکزی همچنین با اشاره بوسیله این که بنیادی ترین اولویت دولت، جذب تنخواه گذاری داخلی و خارجی است می گوید: با توجه به شرایط تحریم ها جذب و هدایت بی عیب سرمایه های تویی و خارجی دارای ابهت زیاد بیشتری است. «حسن میرزاخانی» بیان می کند: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بوسیله ویژه سرمایه گذاری خارجی در استان مهیا شود، زیرا این موضوع می تواند بوسیله ثبات اقتصادی کمک یدکی داشته باشد.

تو این مورد باید بتوانیم معرفی صحیح، دقیق و شفاف از فرصت های تنخواه گذاری، عرضه بسته های تشویقی و جذاب حمایتی، کاهش بوروکراسی اداری و... را برای متقاضیان سرمایه گذاری داشته باشیم. وی ادامه می دهد: مرکزی به دلیل دارا بودن ظرفیت هایی که در همه بخش ها دارد قدیم مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده. بنابراین می تواند با جذب سرمایه گذار و ایجاد بسترهای لازم در این حوزه در رونق تولید که شعار نامگذاری شده امسال توسط مقام معظم رهبری است نیز شلنگ بردارد. ۱۰۸ عنوان فرصت سرمایه گذاری با انتشار یک کتاب

مباشر رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی می گوید: این مرکز توانسته داخل زمینه عرضه خدمات به سرمایه گذاران تویی و خارجی گام های بیش تأثیرگذاری بردارد که از اساسی ترین این موارد می توان بوسیله جذب سرمایه های مادی از یکسره ارزهای خارجی و سامان آلات خطوط تولید و همچنین دانش فنی، مهارت های مدیریتی و... اشاره کرد که همه آنها نقش اثرگذاری در افزودن تولید در استان به همراه داشته است.

«حسن میرزاخانی» اعتراف می بطی ء: همچنین این مرکز با همکاری دستگاه های مختلف شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان را عمل داده و آن راتحت عنوان کتابی منتشر کرده است. داخل این تاریخ ۱۰۸ نشانی فرصت تنخواه گذاری تو شهرستان های متنوع استان شناسایی شده که ۳۰ عنوان از این فرصت ها فرصت های سرمایه گذاری تقدم دار هستند.

وی می گوید: عملکرد استان در حوزه جذب تنخواه گذاری تویی و خارجی خوب بوده است. بر بن ارزیابی های انجام شده از سوی سازمان تنخواه گذاری و معاون های اقتصادی و فنی ایران، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی رتبه برتر را در میان مراکز خدمات سرمایه گذاری ملک کسب کرده است. کارپرداز رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی بیان می کند: داخل سال گذشته با توجه بوسیله مشکلات و مسائل موجود در حوزه اقتصادی درون مجموع سرمایه گذاری خارجی اندازه ۲۰ میلیون و ۶۳۷ هزار دلار توسط ۴ شرکت در استان جلب و جذب شد که امسال هم این قضیه دنباله دارد و تاکنون همچنین اقداماتی در این بنیاد انجام شده است.
فیس لیفت کیا کادنزا (Kia Cadenza)، تنها سه گانه سال پس از ارائه دوده دوم مدل مخصوص بازار اجبار جنوبی (K7) معرفی کردن می شود و اولین تغییرات ظاهری را تو جلو و دنبال ایجاد می بطی ء. در اینجا برخی مقایسه های بصری بین نسخه قدیمی و مقیاس ابتکاری معرفی کردن شده انجام می شود تا تغییرات سدان فیس لیفت کیا بهتر دیده شود. مدلی که تصاویرش را مشاهده می کنید، مخصوص بازار تویی کیا نمایش می شود اما نباید اختلاف زیادی بین K7 و نمونه جدید کادنزا بخاطر راسته جهانی وجود داشته باشد.



پدیدار ترین این تغییرات باید چراغ های جلو باشد که دارای المان های باریکه و چراغ های LED جدید شعاع روز و چراغ های راهنما هستند و تا لبه های جلوپنجره بازطراحی شده کشیده می شوند. چراغ ها تا روی سپر به سمت پایین امتداد می یابند تا شکل «Z» ابداع شود. چراغ های مه شکن کادنزا که در نمونه کنونی این خودرو وجود دارند، احتمالاً در نسخه فیس لیفت حذف شده باشند خواه در نسخه های نمایشی که تصاویرشان به چشم می خورد، نصب نشده اند. برای تکمیل تغییرات تو جلو باید به مدخل پایینی سپر جلو اشاره کنیم که هم اکنون دارای لبه های عالی و تریم تمام عرضی کرومی است. 



چراغ های عقب هم اکنون روی صندوق متعاقب بوسیله تیمار می رسند تا نواری قزل اثر جزیی از ترکیب چند متوازی الاضلاع تشکیل دهند که تا الحاق بوسیله دوربین انتصاب شده تو مرکز، روشن و مخلوق نمدار می شوند. اگر چیزی را درباره فیس لیفت یار نداشته باشیم، باید خروجی های اگزوز باشند که فقط برای دکور نصب شده اند؛ زیرا که خروجی های اگزوز واقعی تحت سپر فراغت می گیرند.

گفتگو از سپر تعاقب شد و خوب است بدانید سپر قفا از نوار تمام عرضی کرومی روزی می برد که خروجی های اگزوز را همچنین تسلط می کند. نوار یادشده همچنین تمکیل کننده خط کرومی در امتداد پایین چراغ های تعاقب جدید خواهد حیات.



تغییرات عظمت داخل داخل کابین رخ داده است. ورق عرضه لمسی جهیز سرگرمی و اطلاعاتی به طور درخورتوجهی ارشد برنده از قبل است و باعث می شود تا کیا به جانب دریچه های هوای مرکزی زیر صفحه ارائه حرکت بطی ء. هرکدام از ورقه نمایش ها ۱۲/۳ اینچ هستند و ظاهری پیشرفته تر بخاطر داشبورد به ارمغان می آورند. دکمه های کنترلی داخل کنسول مرکزی مدرن تر از قبل به دید می رسد، درحالی که شایسته کردن آنالوگ به طور کامل حذف شده است. محفظه ذخیره سازی پایین تر دکمه های جدید برای کنترل آب وهوا قرار خمود است تا ظاهر بهتری برای کنسول مرکزی فراهم شود.

مقاله های مرتبط:کیا کادنزا 2017 معرفی شدسدان کیا K900 مدل 2019 رونمایی شد

 دسته دنده دارای فرم ارگونومیک تازگی است. کوچکتر قسمت قسمت کردن دنده دکمه های مواردی مانند گرم کن و سردکن صندلی، گرم کن فرمان و ترمز پارک برقی، بوسیله علاوه دستگیره جدید بخاطر انتخاب حالت رانندگی وجود دارد.

 به دید می رسد که کیادر وب سایتش با زبان کره ای درباره سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS)، پیشرانه های بنزینی ۲/۵ لیتری و ۳ لیتری، پیشرانه ۲/۲ لیتری توربودیزل، نسخه ۳ لیتری سازگار با LPG و یک نسخه هیبریدی گفتگو می کند. نسخه ۳ لیتری و ۲/۲ لیتری بوسیله ترتیب با قدرت ۲۶۱ و ۱۹۸ اسب بخار عرضه می شوند، درحالی که بوسیله نظر می رسد پیشرانه ۲/۵ لیتری بنزینی، در حقیقت نسخه به روزرسانی شده از معیار قدیمی ۲/۴ لیتری باشد. شاید خلال ماه های آینده بتوانیم مفروضات بیشتری درباره کیا کادنزا ۲۰۲۰ بدانیم، در مقابل احتمالاً نسخه خصوصی راسته آمریکا تا قبل از ته سال ساری (آبان ماه) تو نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:بنتلی فلایینگ اسپر ۲۰۲۰ معرفی کردن شدسدان الکتریکی مرسدس بنز EQE تا سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شدنگاهی ژرف به فولکس واگن آرتئون مدل ۲۰۱۹کادیلاک دو سدان جدید معرفی کردن کردنسخه ویژه ۳۵ سالگی بی ام و M5 معرفی کردن شد
ادبیات علمی تخیلی، یکی از تقسیم های پرطرفدار ادبیات، درمیان افراد به خصوص دسته سنی کودک و نوجوان است. این نوع ادبی، با تلفیق اصل فرض و واقعیات علمی، جدیت تو آفرینش جهانی دارد که داخل آن، صعود علمی بشر، او را قادر به انجام هر طرز کار مخلوق است. در دنباله گلچینی از بهینه کتاب های علمی تخیلی بخاطر کودکان و نوجوانان را معرفی کردن کرده ایم. حتما بخوانید:تاریخ آلیس در ناحیه عجایب؛ سفری خیالی برای فرار از روزمرگی هامعرفی بهترین عاشقانه های شعر ایران و جهان برای نوجوانانکتاب این وبلاگ واگذار می ‎شود؛ انتشار میل ۳۰ ساله زال در یک وبلاگ

اهمیت ادبیات های علمی تخیلی و فانتزی هنگامی مشخص می شود که می بینیماین سیاق ٔ داستانی، تأثیر اثبات شدهٔ شگفت انگیزی بر خلاقیت کودکان و نوجوانان دارد. نوجوانان با خواندن ادبیات های علمی تخیلی، اندیشهٔ خویشتن را از حوزهٔ واقعیات معمول، بوسیله مملکت ٔ تخیل به پرواز درمی آورند که داخل آن حد و مرزی برای خلق کردن قوانین وجود ندارد. یادمان نرود که بسیاری از مخترعین و دانشمندان بزرگ جهان، موفقیت خویشتن را مدیون رویاهای کودکی خویشتن هستند.

در این نوشته، مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی را تجسس خواهیم کرد. کتاب های پیشنهادی این مقاله، ترکیبی از داستان های علمی تخیلی موفق تویی و اجنبی هستند که دلربایی موضوع و متن، بنیانی ترین فاکتور برای انتخاب آنها بوده است.

از صمیم بیرونی آرزو داریم که نصیب خوانندگان نوجوان ما نیز همچون نیکلا تسلا، استیون هاوکینگ، میچیو کاکو، ماری کوری و دیگر بزرگان معرفت و هنر به جایگاه والایی در این عرصه ها برسند. ۱. ده و ستارگان

بیایید مرزهای تخیل مان را به ورای زمان حال گسترش دهیم. ده سال بعد؟ نه! حتی صدسال دیگر اندوه نه. بیایید به قرن های بعد تامل کنیم. مثلا یک میلیون سال بعد. بوسیله نظر شما یک میلیون سال دیگر زمین به شکلی درون آمده است؟ ما چه شکلی خواهیم شد؟ آیا هوا زیست ما، به همان شکلی خواهد وجود که امروز می بینیم؟

تاریخ شهر و ستارگان، بوسیله همهٔ سؤالات پشته جواب داده است. داستان از این استراحت است که میلیون ها سال بعد، زمانی که همهٔ اقیانوس ها و دریاها خشک شده اند و تقریبا حیات روی زمین درحال نابودی است، انسان ها به مرحله ای از تکامل رسیده اند که عمری جاودان دارند. جالب و البته سهمناک است! نه؟ فکرش را بکنید! همهٔ انسان های باقی مانده روی کرهٔ زمین، تو شهری مبصر و سرپوشیده که با دیوارهایی زیاد بلند از سرمد دنیا جدا شده است، عمر می کنند و سالیان سال است که کسی پایش را آن لفظ دیوارها نگذاشته است.

تا اینکه پسری بوسیله معروفیت آلوین، در این ده تولد می شود. او، قسمت انسان های زمین را جفا دیگری نما می زند و پایش را از مرزهای رازآلود شهر، فراتر می گذارد و به رازهایی پی می برد که برای سال ها ناشناخته الباقی اند. چه رازهایی؟ جواب این سؤال را با قرائت کردن تاریخچه دوست داشتنی بخانه برگشتن و ستارگان نمودار خواهید کرد. این کتاب نوشتهٔ آرتور سی کلارک، نویسندهٔ شهیر شعر های علمی تخیلی جهان است و توسط انتشارات تندیس، طبع شده است. ۲. مجموعهٔ بردیا و گولاخ ها



اعتراف می کنم که همهٔ رمان های علمی تخیلی جهان کمی فانتزی در خودشان دارند. زمان حال گیریم که فانتزی داستان های بردیا، بخشی بیشتر از بعد علمی اش باشد! چه اشکالی دارد که گاهی تخیل مان بیشتر از بخش علمی مغزمان امر کند؟

اگر به دنبال کتابی هستید که بتواند حسابی شما را سرگرم کند، داستان های بردیا و گولاخ های عجیب وغریب زیرزمینی را به شما پیشنهاد می دهیم. ماجرا از جایی مقدمه می شود که بردیا همسترش را گم می کند و بوسیله پیرزن همسایه مشکوک می شود. او همیشه فکر می کرد که پیرزن همسایه، جادوگری عجیب است که زمان حال همسترش را شکار کرده است تا با آن سوپ همستر استوار کند! (چه چیز نفرت انگیزی!) همین سرگذشت باعث می شود تا بردیا راهی سفری بی سابقه بوسیله هزاران طبقه والا زمین شود تا با دنیای گولاخ ها آشنا شود.

همین آشنایی باعث می شود تا هر مرحله ماجرایی متاخر بخاطر بردیا اتفاق بیفتد. دفعهٔ بعد، گولاخ ها از ایالت زیرزمینی پایگاه بوسیله زمین هجوم می آورند تا زندگی را روی زمین نابود کنند و بردیا باید جلوی این اتفاق شوم را بگیرد. بدیع این همهٔ ماجرا نیست. در شیطان ثالث کتاب، با خرابکاری بردیا، یکی از خواهرانش دربند گولاخ ها می شود. تلخیص چنانچه دوست دارید با بردیا و ماجراهای دوست داشتنی و اضطراب انگیزش همراه شوید، از این کلکسیون غافل نشوید. تاریخ های این مجموعه، بوسیله ترتیب شاهزادهٔ شنل تشتکی، پیشگوی چشم نقره ای و هیولای اصطلاح خوار اشتهار دارند.

مجموعهٔ بردیا و گولاخ ها بوسیله قلم مهدی رجبی و بوسیله همت انتشارات افق، وارد میدان تاریخ شده است. ۳. جک جنگلی

حتما همهٔ شما با اخبار فضا زیست و هشدارهایی که درمورد خطرات مصرف بسیار از حد منابع طبیعی می دهند، آشنا هستید. بیایید با اندوه تصور کنیم که اگر این هشدارها را شدید نگیریم و همچنان بوسیله مصرف بسیار از اندازهٔ این منابع ادامه دهیم، چه اتفاقی می افتد؟

کمترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که انسان ها سر تصاحب این منابع با حزن مسبوق جنگی بزرگ شوند. اما امنیت از یکروز که منابع خطیر زمین دست شماره ای قدرتمند بیفتد.

موضوع کتاب جک جنگلی هم همین است. رمان در قرن بیست وسوم داخل انگلستان اتحاد می افتد. منابع حیاتی باقی مانده در زمین در تصاحب عده ای قدرتمند هستند و مابقی افراد باید برای زنده ماندن، مثل توقیف بخاطر اشراف کار کنند. تو این میان، جک پسری از اشراف، به این شرایط اعتراض می کند و به معصیت این اعتراض از طبقهٔ اشراف رانده می شود و به جزیره ای دور تبعید می شود.

داستان جک، ماجرایی تکان دهنده و جذاب است که یادمان می آورد که کاربرد درست منابع و حفظ حق حیات برای آیندگان درواقع مواجب ای پیاده شدن حمام های ماست. کتاب جک جنگلی، توسط جان کریستوفر، نوشته شده است. این کتاب توسط حسین ابراهیمی به فارسی ترجمه شده است و انتشارات افق، آن را منتشر کرده است. ۴. کارن و پنج قریه اسرارآمیز

نظرتان دربارهٔ داستانی هولناک چیست؟ دوست دارید کتابی بخوانید که اتفاقات سحرآمیزش، مو به هیکل تان سیخ کند؟ چنانچه جواب تان مثبت است، پیشنهاد می کنیم که حتما کتاب کارن و پنج قریه اسرارآمیز را از مجموعهٔ تاریکی نحس، بخوانید. این تاریخ دربارهٔ ماجرایی نوظهور و البته سهمناک است که بخاطر پسری به اشتهار کارن اتفاق می افتد.

همه چیز از یک تاریخچه ابتدا شد. کتابی که کارن با هویدا کردن نامه ای درمیان آن خویشتن را در موقعیتی عجیب قرار می دهد. طولی نمی کشد که کارن خودش را وسط شهر اسرارآمیزی پیدا می کند که انباشته از اتفاقات عجیب و غیرعادی است. اگر می خواهید بدانید که چه اتفاقی بخاطر کارن می افتد و اصلا ماجرای این دهکده اسرارآمیز چیست، حتما کتاب کارن و پنج شهر اسرارآمیز را بخوانید.

نکتهٔ دیگری که دربارهٔ این داستان وجود دارد، این است که این کتاب جلد دوم مجموعهٔ تاریکی نحس است و سخن سنج تعهد داده است که قسمت های بیشتری از این کتاب را منتشر یواش. پس اگر به ژانر ترسناک تخیلی علاقه دارید یا کثرت ثانیه است که کمی تپش را امتحان نکرده اید، سری بوسیله انتشارات چرخ وفلک بزنید و این کتاب اضطراب انگیز را مهمان کتابخانهٔ خود کنید. این کتاب نوشتهٔ بیتا حسینی است و انتشارات چرخ وفلک آن را منتشر کرده است. ۵. ریاضیات لعنتی



آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که از ریاضی متنفرید؟ یا ابد از خودتان می پرسید که خب! این ریاضی دقیقا کجا به دردم می خورد؟ یا مثلا اندیشه می کنید که هیچ وقت ریاضی را یاد نخواهید گرفت؟ خبر خوب این است که شما تنها نیستید. آلیس حزن مثل شما خیال می کند. آلیس، بکر نوجوانی است که مثل شما از ریاضی متنفر است و پندار می کند که هیچگاه وقت نمی تواند با آن وفاق مستحکم کند. تا اینکه روزی در پارک با آقای لوئیس کارلوس آشنا می شود. لوئیس، دانشمند و ریاضی دانی است که آلیس را با خود به سرزمینی نادیده می سرما. سرزمین اعداد!

او در سرزمین اعداد با درخت اعداد، هیولای هزارتو و یک عالمه اتفاقات عجیب و هیجان انگیز دیگر مواجه می شود. او خیلی زود مخبر می شود که ریاضی، خیر عزب مسخره و غیرقابل درک نیستند، بلکه یادگیری آن زیاد لذت بسرنوشت شوم دچار کردن و کاربردی است، تنها باید یاد بگیریم که چطور به آن نگاه کنیم.

بیایید قبول کنیم که ریاضی یکی از کاربردی ترین و بنیادی ترین درس هایی است که باید یاد بگیریم و اگر تدریس آن برایمان مشکل و عقب مانده است، کتاب ریاضیات لعنتی را حتما بخوانیم تا ما غصه مثل آلیس، راه آشتی کردن با ریاضی را یاد بگیریم.

کتاب ریاضیات لعنتی (آلیس تو سرزمین اعداد) نوشتهٔ کارلو فرابتی، توسط انتشارات فاطمی، خبردار بازار شده است. ۶. المپیک روباتی

تابه حال بخاطر کارگاه های روباتیک ثبت نام کرده اید؟ تابه حال دوست داشته اید که خودتان یک روبات مقاوم کنید؟ دنیای تاسیس روبات ها و هوش مصنوعی، دنیای متجاوز جذابی است. آیندهٔ ما و روبات ها داخل انجام مسئولیت ها به هم گره خورده است و نمی قابلیت این موضوع را حاشا کرد. هر روز که می گذرد، هوش مصنوعی پیشرفت بیشتری می کند و بشر، دست به اختراعات جالب تازگی داخل این مملکت می زند.

موضوع ساخت روبات ابد تپش انگیز است. مخصوصا اگر برای انبازی تو مسابقاتی به بزرگی المپیک باشد. البته منظور ما المپیک واقعی نیست، المیپک روباتی است!

تاریخ المپیک روباتی، دومین جلد از مجموعهٔ تمامیت سوئیفت، نوشتهٔ ویکتور اپلتون است که شعر پسری باهوش و خلاق به نام تام را روایت می کند.

تام، قصد دارد که با ساختن روبات، داخل مسابقات بزرگ رباتیک کشورش شریک شدن کند؛ مسابقاتی که از طرف دفتر خرد و فناوری کاخ ریاست جمهوری برگزار خواهند شد.

ولی از آنجا که حوزهٔ علم و فناوری قدیم دشمنان خاص خودش را دارد، با پیدا شدن روال و کلهٔ گروهی ضدعلم که با این مسابقات مخالفند، خرابکاری هایی اتفاق می افتد. نکتهٔ تأسف بار حزن این است که دستگیری این خرابکارهای باهوش کار بسیار اشکال است.

خب! بهتر است که بقیهٔ تصادم را در کتاب المپیک روباتی بخوانید. این کتاب توسط پانته آ خوش نویس ترجمه شده است و انتشارات محراب خامه آن را وارد میدان کتاب کرده است. ۷. کودک محل نقاش ها

چنانچه بهره ماشین زمان برملا کنید، با آن چه می کنید؟ بی نهایت قلق انگیز است، نه؟ اندیشه کنید! آدم توانایی این را داشته باشد که بتواند به زمان های گذشته سفر بطی ء. تا بوسیله حال فکر کرده اید که اگر توانایی رفتن بوسیله گذشته و بازدید با افراد اسمی را داشتید، چه کسانی را انتخاب می کردید؟

دایی سامانِ کتاب بچه نگرش نقاش ها، به راه غریبی این توانایی را پیدا کرده است و از زمانی که از سفر اروپا برگشته است، فلش مموری اسرارآمیزش، از عکس های یادگاری با نقاشان بزرگ قدیمی مملو شده است.

او در این مجموعه با داوینچی، میکل آنژ، ونگوک، پیکاسو، فریدا و دالی ملاقات می نرم. قرار است شما غصه در روند این بازدید های بیم انگیز، با بزرگان هنر قرون گذشته آشنا شوید. مثلا فکر کردن کنید که روزی امکان این را داشتید که همسایهٔ میکل آنژ خواه همخانهٔ داوینچی باشید! اوه! حتی فکرش هم بیم انگیز بوسیله نظر می رسد. اگر از علاقه مندان هنر و نقاشی هستید و عقب داستانی خوش ساخت و جذاب برای آشنایی با عمر بزرگان تاریخ هنر می گردید، حتما این کتاب را بخوانید. با اینکه تلفیق تخیل و دنیای واقعی تاریخ هنر امر محنت به رویت می رسد، ولی نویسندهٔ خوب کتاب، به خوبی از پس این قضیه بر آمده است.

تاریخ بچه محل نقاش ها، به قلم محمدرضا مرزوقی و به همت انتشارات هوپا، درون شش جلد منتشر شده است. داخل امتداد بخوانید: تقویت اعتماد به نفس در نوجوانان با ۱۰ رویه کاربردی
شیوهٔ عمر سالم، عامل مهمی داخل گشایش سلامت قلب و پایین آوردن خطر ابتلا به بلای ناگهانی های قلبی عروقی است. چالش مصونیت قلب داخل ۷ روز بر بنیاد نکاتی طراحی شده است که از تأیید و پشتیبانی متخصصان برخوردارند و موجب برطرف شدن نگرانی های خاص افرادی می شوند که به دیابت نوع ۲ مبتلا هستند. البته این اصول و برگزینی ها برای افراد دیگری نیز که می خواهند شیوهٔ زندگی سالمی داشته باشند، برازنده مصرف هستند. حتما بخوانید:نیکوترین رژیم غذایی مناسب قلب چیست؟خواص بذر چیا برای اشتی قلب، استخوان و لاغریجلوگیری از حمله قلبی با ۱۱ روش بی سابقه ولی موثر

اگر بوسیله دیابت نوع ۲ مشغول باشید، احتمالا می دانید که تجسس منظم سطح گلوکز یا قند خون چقدر برای سلامت شما جلال دارد. علاوه بر وارسی منظم قندخون باید کارهایی را نیز بخاطر تنظیم سطح قندخون خود انجام دهید؛ کارهایی مانند استعمال دارو و انسولین و برگزینی شیوهٔ زندگی سالم. اما معادل گیری سطح قندخون به انزوا کافی تراشیدن و باید ۳ مغز دیگر یعنی فشار خون، وزن و کلسترول را نیز به طور باریک بین کنترل کنید و با انتخاب شیوهٔ زندگی سالم آنها را در سطح مناسبی نگهدارید. درون امتداد با راهکارهای یک هفته ای برای حفظ کردن مصونیت بیرونی آشنا می شوید.

تو طول این ۷ روز بوسیله اهمیت موارد ذیل پِی خواهید برد: ورزش منظم داشتن رژیم غذایی مفت برای سلامت قلب مدیریت استرس خواب کافی محدود کردن استفاده الکل

هدف از این چالش ۷ روزه، وارد کردن انتخاب های جدید و تندرست به عمر روزمره، بر پایهٔ درسی است که داخل روز قبل یاد پژمرده اید. مجموع اثرات ایجادشده می تواند تأثیر زیادی روی سلامت قلب، خطر ابتلا به بلای ناگهانی های قلبی عروقی و طول عمر شما داشته باشد.

ولی پیش از پرداختن به این چالش ۷ بسرعت ابتدا به این مسئله می پردازیم که چرا این چالش برای کسانی که بوسیله دیابت جنس ۲ مبتلا هستند، بسیار مهم است. چرا باید هوشیار این چالش شوید؟

احتمال ابتلای بیماران دیابتی به بیماری های قلبی و ظن ابتلای آنها به این بیماری ها درون سنین پایین تر، نسبت بوسیله کسانی که دستخوش بیماری دیابت نیستند، بیشتر است. بوسیله علاوه کار بزرگ بروز حمله قلبی یا سکته مغزی درون کسانی که بوسیله دیابت مشغول هستند، از سایرین بیشتر است.

حکیم مارینا باسینا (Marina Basina) فنی غدد و دانشیار بالینی (clinical associate professor) پزشکی در دانشکدهٔ پزشکی دانشگاه استنفورد می گوید: «مصیبت های قلبی عروقی جهت اصلیِ مرگ ومیر شاگرد از دیابت سنخ ۱ و نوع ۲ است. مقدور است که بیماران مبتلا بوسیله دیابت نوع ۲ سال ها پیش از آنکه مصیبت دیابت آنها تشخیص داده شود، داخل مسیر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی صبر بگیرند، برای اینکه ممکن است پیش از آنکه بیماری آنها نمره داده شود، دچار دیابت پیش از ابستنی (preexisting diabetes) شده باشند.»

اگر به دیابت مبتلا هستید، می توانید با کنترل معیار قندخون بوسیله سلامتی بیرونی خود کمک کنید. کنترل فشارخون و سطح کلسترول خون نیز می تواند در کاهش عوامل خطری که منجربه بیماری های قلبی می شوند، مؤثر باشد. این کار برای کاهش آسیب به رگ های خونی و اعصاب شما نیز مفید است.

دکتر باسینا می گوید: «برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی باید زود دست بوسیله کار شویم. بر ماخذ آنچه در آزمایش های قلبی عروقی داخل بیماران دیابتی مشخص شده است، اگر بخاطر گشایش طولانی عوامل خطر قلبی عروقی (که صرفا شامل کنترل دیابت حلق و شامل فشارخون بالا، کلسترول بالا، شیوهٔ زندگی و سیگار کشیدن نیز می شود) زود اقدام کنیم، می توانیم از ابتلا به مصیبت های قلبی عروقی پیشگیری کنیم.»

درون هر سنی که باشید خواه مدت زمان ابتلای شما به مصیبت دیابت نوع ۲ هر چقدر تیمار که باشد، باز حزن می توانید از همین امروز در مسیر زندگی سالم تری قرار بگیرید. اول با روز اولِ چالش زیر نخست کنید. روز مقدمه: تحرک داشته باشید

مرام امروز: ۳۰ دقیقه پیاده روی



ورزش یکی از محور های ریختگی زندگی سالم است، چه به دیابت مبتلا باشید و چه نباشید. اگر مشغول به پیش دیابت هستید (شرایطی که در آن قندخون افزایش معلوم می بطی ء اما سطح آن به قطع ای زدودن که بلای ناگهانی دیابت امتیاز داده شود)، فعالیت فیزیکی منظم می تواند به ایجاد محرر و آهسته کردن روانی دچار شدن به دیابت نوع ۲ کمک درنگ. ورزش سیلان صعود آسیب به ورید های خونین و جهیز قلبی عروقی را همچنین آهسته می درنگ.

به گفتهٔ حکیم باسینا مجموع فعالیت های فیزیکی که عمل می دهیم، روی بدن ما جای پا می گذارند. یعنی تحرک های کوتاه تو طول روز به اندازهٔ ورزش پیوسته مفید است. دکتر باسینا می گوید: «هر نوعی از ورزش و تکان بهتر از بی تحرکی است. تا اینکه ۵ تا ۱۰ دقیقه ورزش نیز می تواند مفید باشد.» اتحادیه بیرونی آمریکا موعظه می یواش که دست کمینه ۵ روز داخل هفته، روزانه ۳۰ دقیقه بازی با شدت متوسط انجام دهیم.

داخل ورزش کردن، نکات ذیل را به یاد داشته باشید: ضربان دل خود را رفعت ببرید. طبیب باسینا می گوید: «نباید با سرعت بیش اندکی حرکت کنید.» باید سرعت حرکت خود را بالا ببرید تا ضربان قلب تان نیز بالا برود. اما اگر بوسیله اندازه ای بوسیله نفس نفس می افتید که نمی توانید با شخصی که درون کنارتان صبر دارد، مکالمهٔ کوتاهی داشته باشید، بوسیله این مجرد است که بسیار از حد به خودتان فشار آورده اید. هدفی بخاطر تعداد شلنگ هایتان تعیین کنید. گام شمارها یا ردیاب های تندرستی (fitness tracker)، نسبتا ارزان و بوسیله راحتی قابل کاربرد هستند. این ابزارها به شما نشان می دهند که چقدر تکان داشته اید و بنابراین با استفاده از آنها می توانید هر روز هدفی را برای خویشتن تعیین کنید. نخست هدف رسیدن به ۵۰۰۰ گام را برای خویشتن گلچین کنید و بعد آن را به ۱۰ هزار شلنگ داخل روز برسانید. تقویت عضلات را فراموش نکنید. ورزش کردن فقط بخاطر اشتی دل نیست. استقامت عضلات نیز می تواند انرژی شما را افزایش دهد، مصرف قند تو بدن را بهبود دهد و راندمان قلب تان همچنین افزایش دهد. روز دوم: روی ترازو بروید

هدف امروز:قطع گیری قطع خود

حکیم باسینا می گوید: «اضافه وزن خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد. اضافه وزن موجب بروز شرایطی می شود (فشارخون بالا، کلسترول پشته و بدتر شدن کنترل دیابت) که احتمال ابتلا بوسیله بیماری های قلبی را افزایش می دهند».

عواملی که باید به آنها توجه داشته باشید، عبارت اند از: کنترل وزن خویشتن به طور منظم:به گفتهٔ طبیب باسینا اندازه معقول کنترل وزن، یک جنین در هفته است. تو چندی موارد پزشک از شما می خواهد که در فواصل کوتاه تری خودتان را کمیت کنید. استفاده از متمایز تودهٔ بدنی (BMI): BMI بلندی انگیزه بالا رفتن خطرات سلامتی و بدتر شدن عوامل خطر بیماری های قلبی می شود. آگاهی از شاخص تودهٔ بدنی علت می شود که به ظهر ایجاد برنامه ای برای پایین آوردن آن باشید. با شمارش کردن شاخص تودهٔ بدنی واقف می شوید که در کدام دسته راحتی می گیرید. شاخص تودهٔ بدنی با تقسیم حد به کیلوگرم بر عضو برحسب متر به نبوغ ۲ محاسبه می شود. متمایز تودهٔ بدنی سالم، حرفی بین ۲۰ تا ۲۵ است. توجه بوسیله تأثیر زیاد زیادِ مقادیر کوچک: تا اینکه پس از کاهش اندکی از معادل خود گواه بهبودهایی خواهید وجود. دکتر باسینا می گوید: «کاهش وزنی ۳ تا ۵ درصدی می تواند جهت کاهش کلسترول خواه لطافت گلیسیریدها و همچنین قندخون شود.» روز سوم: تغذیه ای کم ارزش برای سلامت دل داشته باشید

مرام امروز: بخاطر مصرف غذاها و ارتکاب خریدهای تندرست برای بیرونی در یک هفته برنامه ریزی کنید.



گرچه پژوهشگران بوسیله رژیم غذایی مشخصی نرسیده اند که بهترین گزینه بخاطر مصونیت قلب افراد مبتلا به دیابت باشد، ولی به گفتهٔ دکتر باسینا، نکات کلیدی و مهمی را یافته اند که بخاطر همه صدق می کند.

موادغذایی که باید استعمال آنها را کاهش دهید: چربی های اشباع شده: این گروه از چربی ها شامل لبنیات، گوشت قرمز و روغن های حیوانی است. روغن های ترانس ساختگی:مانند مارگارین، محصولات پخته و فراوری شده و غذاهای سرخ شده. الکل:به گفتهٔ حکیم باسینا نوشیدن مقدار کمی الکل مشکلی ابداع نمی کند، اما اگر در حد اعتدال باشد. الکل دارای کالری های افزودن ای است و می تواند طاس کالری مصرفی را بالا ببرد.

موادغذایی که باید بیشتر استعمال کنید: موادغذایی با چربی پایین و فیبر بالا: این موادغذایی دربرگیرنده غلات کامل، سبزیجات و سبزیجات برگ دار است. میوه ها و سبزیجات: دکتر باسینا می گوید: «محصول ها قند نسبتا بالایی دارند» اما با این وجود می توانید چند وهله تو روز میوه کاربرد کنید. ماهی:هفته ای دو وعده ماهی بخورید. نیکوترین ماهی ها، ماهی سالمون، ماهی تن و سرخ آلا است. چربی های اشباع نشده:مانند آووکادو، روغن زیتون، مغزها، شیر سویا، دانه ها و چربی ماهی.

دکتر باسینا می گوید اگر به رژیم غذایی صریح و منظمی نیاز دارید که بوسیله شما پروگرام ای برای غذا نوشانیدن بدهد، رژیم مدیترانه ای و رژیم غذایی DASH (به معنیِ روش های غذایی برای توقف فشارخون بالا) دو نمونهٔ خوب از رژیم های غذایی هستند که بسیاری از این کمال مطلوب ها را برآورده می کنند. رژیم مدیترانه ای بیشتر کنار غذاهای گیاهی تمرکز دارد و رژیم غذایی DASH نیز در کنترل سهم هریک از موادغذایی در هر وعدهٔ غذایی و کاهش مصرف سدیم مؤثر است. روز چهارم: مصرف دخانیات را ترک کنید

مرام امروز:اگر سیگاری هستید، دستور کار ای بخاطر صرفنظر آن داشته باشید.



دکتر باسینا می گوید: «ترک سیگار خطر ابراز حملهٔ قلبی، سکتهٔ مغزی، بلای ناگهانی های عصبی، بلای ناگهانی های کلیوی، مصیبت های چشم و قطع عضو را کاهش می دهد.» او می افزاید که برای ابداع این خطرها لازم زدودن که حتما روزی یک بسته سیگار بکشید؛ حتی سیگار کشیدنِ محدود در جمع دوستان همچنین می تواند خطر ابتلا بوسیله بیماری های قلبی را تکثیر دهد.

نکات مهمی که درترک سیگار باید به آنها توجه داشته باشید: کمک ستاندن از دیگران: با پزشک خود درمورد درمان های ممکن، از جمله داروهای تجویزی که می توانند در زین سیگار به شما کمک کنند، صحبت کنید. توجه بوسیله این سیلان که صرفنظر سیگار همیشه فرمان آسانی محو: دکتر باسینا می گوید: «برای بیشتر افراد ترک سیگار کار بیش دشواری است.» اما شاق بودن این حکم بوسیله این انتزاعی ازاله که نباید بخاطر آن تقلا کنید. او می گوید که بهترین کاری که می توانید انجام دهید، برنامه ریزی و خلق کردن سیستمی حمایتی بخاطر اغوا کردن و انگیزه اعطا کردن بوسیله شماست. ناامید نشدن و مکرر تکاپو کردن: پژوهشگران در مطالعه ای دریافتند که هر بی تا دودی عادی پیش از اینکه به موفقیت برسد، متجاوز از ۳۰ وهله تلاش می درنگ تا سیگار را پهلو بگذارد. به گفتهٔ مراکز مدیریت و پیشگیری بلای ناگهانی آمریکا (CDC) ۶۸ درصد از افراد سیگاری بزرگ سال گفته اند که می خواهند سیگار را بوسیله طور طولانی ترک کنند. زیاد از نیمی از این افراد مشت اندک یک بار تقلا کرده اند که سیگار را ترک کنند.

طبیب باسینا می گوید بدن تان بوسیله شما کمک می نرم تا از آسیب هایی که تو کشش سال ها درون اثر سیگار ایجاد شده است، استخلاص پیدا کنید. پس از زین سیگار، در طول یک سال ریسک ابتلا به بیماری های قلبی در شما به نصف ریسک موجود برای هر بی تا سیگاری کاهش نمودار می یواش. ۱۵ سال پس از ترک سیگار نیز این خطر به اندازهٔ کار بزرگ موجود بخاطر افراد غیرسیگاری پایین می آید. روز پنجم: با استفاده از روش های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش و کارآمد با استرس مقابله کنید

هدف امروز:فعالیتی را محسوس کنید که شما را آرام می کند و آن را انجام دهید.



حکیم باسینا می گوید: «وقتی استرس داریم، در بدن هورمون های استرسی تولید می شود که عصب های خونی را کوزه می کنند. تو محدودیت که دستخوش پرفشاری خون باشد و فشارخون او به احسان کنترل نشده باشد، این روانی می تواند سبب بالا روبیدن فشارخون تا سطح خطرناکی شود.»

استرس فقط انگیزه بالا رفتن قندخون و فشارخون نمی شود و می تواند تشویش را نیز افزودن دهد و احتمال بروز حملهٔ قلبی یا سکتهٔ مغزی را اوج ببرد.

ممکن است که بخاطر کاهش استرس به پرخوری، سیگار، الکل یا عصبانیت نسبت به دیگران روی بیاورید. ولی این ها راه های درستی نیستند و سلامت جسمانی یا مسئله شما را به خطر می اندازند. دکتر باسینا وصیت می کند که به جای مصرف از این روش ها از برنامهٔ دیگری برای مدیریت استرس خود استفاده کنید. چندی از فعالیت هایی که می توانند سبب کاهش استرس شما شوند، عبارت اند از: بازی باغبانی نفس کشیدن عمیق یوگا پیاده روی مراقبه گوش دادن به موسیقی موردعلاقهٔ خود کار کردن روی پروژه ای که از آن لذت می برید. تمیزکاری نوشتن خاطرات و پیغام های یومیه پرداختن بوسیله کارهای موردعلاقه و سرگرمی ها روز ششم: تقدم دادن به ساعات خواب و قرار

شعار امروز:زود بوسیله رختخواب بروید تا بتوانید ۷ تا ۹ ساعت بخوابید.

چنانچه زمان کافی برای انجام کارهای تان ندارید و باید آنها را سر موعد تحویل دهید، بچه های شلوغ و پرجنب وجوشی دارید خواه برای بزمین نشستن به محل کار باید مسافتی طولانی را خلال کنید، به سختی می توانید خواب کافی داشته باشید. اما رویا کافی یکی از بهترین روش های گشایش سلامت دل است.

حکیم باسینا می گوید: «همیشه مشاهده کرده ایم که وقتی فردی درون شب خواب خوبی ندارد، این خواب ناکافی سبب افزایش فشارخون و قندخون او می شود. افرادی که رویا کافی ندارند، معمولا کالری بیشتری مصرف می کنند و دستخوش اضافه وزن می شوند.»

راه های دستیابی به بهداشت خوابِ (sleep hygiene) سالم تر عبارت اند از: مشخص کردن پروگرام ای زمانی برای رویا: دستور کار ای برای خود انتظام کنید که با نیازهای شما و خانواده تان بیشترین تناسب را دارد و در عین حال به شما امکان می دهد که ۷ تا ۹ ساعت بخوابید. به بهترین شکل ممکن بوسیله این پروگرام پایبند باشید، حتی در روزهای هفته و تو زمان جهانگردی. ابجاد طریق و رویه ای باقی بخاطر خود: حکیم باسینا می گوید فعالیتی را پدیدار کنید که به شما کمک می کند تا درست قبل از رفتن بوسیله رختخواب، آرامش برملا کنید. او می گوید: «چند صفحه تاریخچه بخوانید یا قبل از رویا پیاده روی کنید یا چای گیاهی بنوشید. نکتهٔ پا بر جا این است که کاری را به صورت روتین قبل از رویا ارتکاب دهید تا با ادا دادن آن بدن شما حس یواش که اکنون دیگر وقت روبیدن به رویا است.» مراجعه به پزشک:اگر شب ها ۷ تا ۹ روزگار می خوابید و با این بود هنوز هم احساس خستگی می کنید و سرحال نیستید، داخل مراجعهٔ اتیه خود به پزشک این موضوع را مطرح کنید. ممکن است که بیماری خواه مشکلی داشته باشید که روی کیفیت خواب تان معلول می گذارد. روز هفتمین: اعداد سلامتی خود را پیگیری کنید

هدف امروز: کاربرد از دفتر یادداشت سلامتی را اول کنید.



شاید تیمار زمان حال حزن نمونه گلوکز خون خود را به طور روزانه خواه چند بار درون روز وزن گیری می کنید. این کار پاره مهمی از حراست های شماست. اما شاید زمان آن رسیده باشد که ۳ عدد دیگر را نیز که سلامت قلب شما را نشان می دهند، اندازه گیری کنید. این اعداد دربرگیرنده فشارخون، هموگلوبین گلیکوزیله (hemoglobin A1c) و سطح کلسترول هستند.

درون رجوع بوسیله پزشک از او بخواهید که این اعداد را اعاده کند تا بتوانید آنها را مطلب کنید. با پزشک درمورد نحو های معادل گیری این اعداد توسط خودتان داخل ساختمانی نیز صحبت کنید. امکان پذیر است که پزشک دستگاه کنترل فشارخونی را به شما پند کند که کار کردن با آن آسان است و نسبتا مناسب است.

اگر بوسیله نعوظ منظم این اعداد را بررسی نکنید، ممکن است که بوسیله راحتی از اهدافی که برای خود تعیین کرده اید، منحرف شوید.

طبیب باسینا می گوید: «هموگلوبین گلیکوزیلهٔ ۷ درصد یا کمتر، سطح مناسبی برای بیشتر افراد مشغول به دیابت است.» او اضافه می یواش که فشارخون مناسب برای بیشتر بیماران دیابتی کمتر از ۱۳۰٫۸۰ میلی متر جیوه (mmHg) است، اما این مقدار در بعضی از افراد باید از این قیمت همچنین پایین تر باشد. درمورد لیپوپروتئین کم خلل وفرج دار (LDL) یا کلسترول «کریه» نیز، عدد شعار در بیشتر افراد کمتر از ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر (mg/dL) است، ولی تو افرادی که سابقهٔ بیماری قلبی، سکتهٔ مغزی خواه بیماری شریانی دارند، این رقم باید ناچیز از ۷۰ میلی گرم داخل دسی لیتر باشد.

تو دفتر یادداشت صلح و صفا خویشتن می توانید درمورد اینکه هر روز چه احساسی دارید، چقدر ورزش کرده اید و چه غذاهایی خورده اید پیغام هایی بنویسید. این فقره به شما معاون می یواش که هدف هایی را برای خود گلچین کنید و بوسیله شما نشان می دهد که در کشش زمان چقدر بهبود نمایان کرده اید. واج پایانی

وقتی درون کشش یک هفته این تغییرات را در عمر خود خلق کردن کنید، در مسیر درستی برای فرود امدن به ریختگی عمر سالم نمدار برای دیابت سنخ ۲ قرار می گیرید. فراموش نکنید که بخاطر بهبود سلامت بیرونی خود باید تو بلندمدت به این انتخاب ها و روش ها متعهد باشید. چنانچه نصیب را از دست دادید یا کارگر را فراموش کردید، مشت نکشید، در مدت همیشه می توانید دوباره تلاش کنید. داخل دنباله بخوانید: موجب هیجان قلب چیست؛ از نشانه ها تا راه های تداوی التهاب قلب

مقاله صوتی

مدت ۲ شایسته کردن و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری ظرفیت ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و درمان بیماری ها



صلح و صفا ارزشمندترین دارایی انسان است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی
راهنمای خرید بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط جت را کنسل کنیم؟چگونه به قرار بلیط هواپیما تدارک کنیم؟چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان بخاطر خرید بلیط کم ارزش جت چه زمانی است؟



از چند روز قبل  بلیط هواپیما  را خریداری کرده اید و غم اکنون روز پرواز فرا گویا است. چمدان بسته و راهی فرودگاه می شوید، اما در کمال ناباوری کنسلی تصعید اعلام می شود.

البته بارش برف، باران یا طوفانی شدن هوا با دولت شما ارتباطی ندارد! و تغییر آب و محیط امری طبیعی است؛ اما به هر حال داخل این هوای نامناسب پرواز شما کنسل شده و همه ی برنامه ریزی ها بر تورم رفته اند. ولی دلیل کنسل شدن تصعید هواپیماها چیست؟

در همه جای جهان پروازهای یدکی در کشش سال به برهان هوای ناهماهنگ جوی کنسل شده یا با تأخیر اجرا می شوند. بارندگی، طوفان و غرش و برق می تواند فرودگاه را افلیج کند.  

متهم پا بر جا شرایط رود است؛ زیرا شرایطی ساختن می کند که حمایت نشست و برخاست و مدت پرواز هواپیما را از بین می برد. شرکت های سازنده ی هواپیما و شرکت های هواپیمایی روال های اختصاص ای دارند که مشخص می کنند داخل چه وضعیت آب و فلکی امکان پرواز وجود ندارد.



دراین میان غرش و برق و یخ زدن باران یا برف بیشترین خطر را دارند. برفی که روی بدنه ی هواپیما یخ می زند، اندازه هواپیما را بیشتر کرده، کنار ائرودینامیک بال ها اثر منفی می گذارد. اسلوب حل این مشکل یخ زدایی (de-iced) هواپیما است که با وسیله های گران قیمت و ویژه انجام می شود. سیاق امر اسپری کردن ترکیبی از آب و اتیلن گلیکول به خشکی امدن هواپیما است. اما حتی اگر هواپیما خنک زدایی شده باشد، امکان پذیر است خنک زدن و سُر شدن باند پرواز، جهت لغو شدن پرواز باشد؛ زیرا بدترین شرایط بخاطر یخ زدایی باند پرواز، دمای پایین و نتابیدن آفتاب است!



البته در ایران شرکت های هواپیمایی زیادی نیستند که مجهز به این مایه های گران قیمت باشند و به غیر از ایران ایر که یخ زدای قدیمی در جوانمردی دارد و برای هواپیماهایش از آن بهره می برد، مشارکت های دیگر این وسیله ها را خریداری نمی کنند. احتمالا به دلیل مقدار بالای دستگاه و اینکه تعداد روزهای یخبندان در سال چندان زیاد نیست، تقدم می دهند هزینه نکنند.



خلبان ها تا حدی می توانند شرایط آب و فلکی را اداره کنند، ولی هنگامی که آب بیشتر از ۱.۲۷ سانتی متر باشد یا برف جمع شده باشد، مدیریت پرواز مشکل خواهد حیات و قبل از انتها یافتن باند فرودگاه، امکان اهتزاز شدن از زمین حاضر نمی شود.

وجود آب بارش یا برف درون باند پرواز، موجب از بین رفتن مالش شده، ایجاد هیدروپلنینگ (hydroplaning) می کند؛ به این معنی که باعث منحرف شدن چرخ های هواپیما از حروف اصلی شده و امنیت پرواز را به کار بزرگ می اندازد.



خلبان بخاطر داشتن یک پرواز بدون نقص به رویت کافی حاجت دارد. برف اندک، تاثیری تو پرواز ندارد، ولی برف وزین دید خلبان را مختل می کند. کولاک و غرش و صاعقه دید کافی را از بین می برند و موجب خنک زدگی سطوح می شوند. اما حتی اگر برف به سرانجام رسیده باشد، باد موکد می تواند برای پرواز شاق ایجاد کند. باد درون روزهای آفتابی و هوای صاف مدیریت می شود، اما وقتی همه جا خنک بزند، دیگر باید باطل سازی شدن تصعید را حتمی دانست. اگر سرعت پیله تا ۴۶.۳ کیلومتر بر زمانه باشد، حرکت جت قابل کنترل است؛ بادهای شدیدتر، اهتزاز شدن، فرود و پرواز را دستخوش مشکل می کند. 



یخی که روی قد ی جت و چرخ ها می نشیند، می تواند سبب مشکلات عملیاتی خواه حرکتی شود و توقف به موقع مشکل خواهد بود. باران ریز و جدی هم داخل زمانی که دمای هوا به صفر نزدیک می شود، می تواند سبب کنسل شدن پرواز شود؛ بمنظور درون آن رخ سرعت یخ زدن بدنه ی هواپیما، از سرعت یخ زدایی بیشتر است.



به دید می رسد تا اینکه چنانچه لغو شدن پرواز، حسابی برنامه ی سفر شما را بوسیله بی آرامی بریزد، بهینه گزینه تو شرایط زشت آب و هوایی، تعطیلی فرودگاه است.

اگر نیت فروش بلیط هواپیما را دارید، با کاربرد از کجارو می توانید  بلیط جت چارتر  یا سیستمی ارزان بوسیله آماج تک نظر خود را یافته و به آسانی از فروشنده های معتبر خریداری کنید.بیشتر بخوانید:چگونه برای سفر با ماشین شخصی برنامه ریزی کنیم؟تجربه های غیرتوریستی داخل ایران که نباید از دست دهیدجذاب ترین جشنواره های ترکیه ای که نرخ سیر کردن دارندچرا غذای خلبان هواپیما با کادر پرواز و مسافران متفاوت است؟جنگل های ارسباران؛ جواهری پنهان ذیل لایه ای از مه
کیان باتری استارتاپ تخصصی گمارش و تعویض باتری خودرو در محل است که می تواند به دستیار شما بیاید. حمل و گمارش و تعویض خودرو کاملا مجانی است و شما فقط هزینه ی خویشتن باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه ی دیگری از شما اخذ نخواهد شد.

کارشناسان کیان باتری داخل هرساعت از شب هنگام روز آماده ی نمایش ی مشاوره ی رایگان درزمینه ی باتری سامان و موارد مرتبط هستند. سیاهه قیمت انواع باتری ماشین را در وب سایت می توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی شبیه صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی تو کیان باتری آماده ی عرضه به شما مشتریان گران کردن است.

بخاطر تعویض باتری ماشین به دو راه می توانید عمل کنید:

- سفارش باتری سامان ازطریق شماره تلفن شبانه بهره ۸۸۲۰۰۲۰۰-۰۲۱

- ثبت سفارش ازطریق وب سایت KianBattery.com

مزایای کاربرد از خدمات کیان باترینصب و حمل و تعویض رایگان باتریتعویض باتری به دستگاه ی کارشناسان خبره و آشنا به برق خودروآزمایش رایگان صاعقه و دینامو خودروامکان خرید باتری بوسیله رخساره شب هنگام روزی درون ۳۶۵ روز سال حتی ایام تعطیلامکان پرداخت هزینه ی باتری پس از گمارش ازطریق کارت خوان سیارامکان انتخاب بین انواع برندهای ایرانی و خارجیبرندهای باتری ماشین موجود در ایران و نمایش شده درون کیان باتریصبا باتری شامل برندهای واریان، نیوآرمو، اسپیدر، سهند و...آذر باتری محتوی برندهای سولیفان، ویگور، روبرو و...سپاهان باتری شامل برندهای اوربیتال، اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، سوزوکی، اتمیک و...برنا باتری محتوی برندهای برنا، گلوبال، سحر، زمان، اکتیو و...باتری های اجبار ای شامل برندهای پوما، دلکور و...باتری های آلمانی دربرگیرنده برند وارتا

کیان باتری علاوه پیاده شدن باتری های خودرو، انواع باتری یو اثر اس را نیز نمایش می یواش. برای معلومات بیشتر بوسیله وب سایت KianBattery.com مراجعه کنید. پیشنهاد می کنیم شماره تماس ۸۸۲۰۰۲۰۰-۰۲۱ را در تلفن همراه خود پس انداز کنید؛ بجهت دیر خواه زود به آن احتیاج روشن خواهید کرد.بیشتر بخوانید:۷ دلیل بخاطر تحصیل تو کانادا از زبان ایران کانادادیدینو به انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسببلیت سیر تکاملی هوایی، جاده ای و ریلی را آنلاین و با بها مناسب بخریدفروشگاه آنلاین کاغذ دیواری آرتار دکورپیشنهاد آونگ؛ بپا کابل های اشنایدر بدلی باشید
سپس از اختراع تلفن و پس از تولید انبوه این وسیله ی زیاد کارامد و دوست داشتنی، شرکت ها تا سال ها روی کیفیت صدا و نظم و طراحی آن کار می کردند ولی بعدها به این فکر افتادند که چقدر بهتر می ­شد اگر زمان تکلم احتیاج بوسیله نشستن و توقف کردن (ثابت ماندن در یک نگرش) از بین می رفت؛ درنتیجه بعدها تلفن ­های بی سیم کمتر ناچیز پا بوسیله عرصه گذاشتند و با اسقبال روبه­ رو شدند.

از آنجا که آدم متصل پس از مرتفع شدن خواسته­ هایش تو اثر خواسته­ ها و نیازهای جدید می رود، فلسفه تولید و اختراع موبایل پیش کشیده شد؛ به این شکل که همه فکر کردند اگر در هرجایی بخواهند، بتوانند افراد مورد نظر را در درسترس داشته باشند. این شد که موبایل­ ها خواه تلفن­ های همراه مشخص شدند و مورد استقبال جمیع قرار گرفتند.

ولی با گذشت زمان، موبایل­ ها دیگر صرفا وسیله ی ارتباطی به حساب نمی آیند و کم کمینه زندگی عاری موبایل غیرممکن شده است؛ بوسیله طوری که حالا اخبار می کنند بیشتر افراد از گم شدن موبایل شان زودتر از گم شدن فرزندنشان معارفه نمایان می ­کنند.

امروزه موبایل ­ها دستیاران طولانی عیار و دوستان ما به حساب می­ آیند. ازاین­ رو، لوازم جانبی موبایل نیز برای مان بسیار اساسی و کاربردی شده ­اند.

از مهم ترین رخت جانبی موبایل می ­قابلیت به تأمین کنندگان باتری یعنی کابل و شارژرها رمز کرد.

شارژر و کابل­ ها بسیار لوازم پرکاربرد و مهمی برای کابران موبایل به حساب می ­آیند و ازین رو، یکی از دغدغه ­های کاربران این است که شارژر و کابل­ ها بی شمار مهلت آسیب می ­بینند و بسیار عمده است که این کالا اورجینال و باکیفیت باشند که هم در حفظ کردن و نگه داری راحت باشند و هم آسیب بوسیله گوشی موبایل نزنند؛ زیرا شارژر و کابل نامناسب به ­صبر بوسیله باتری گوشی آسیب وارد می ­نرم و همچنین در زمان شارژ شدن علاوه بر خلق کردن نویز آسیب زننده باعث ولخرجی نفس همچنین می­ شوند.

با فراگیر شدن و صعود هر روزه ی این صنعت، کمینه کم کالاهای جاهل اورجینال نیز توسط همکاری­ های غیرمعتبر تولید شدند و این کالاها کمینه کم به دست کاربران رسیدند.

ویدئو آموزشی تشخیص کابل اصلی و فرعی

به تدریج، برخی از کاربران باخبر تفاوت ها شدند اما هنوز خیلی از افراد نمی ­توانند کالاهای اصلی را از غیراصل تمییز دهند؛ در مدت پارامترهای بسیاری از جمله سایز، ظاهر و برد و ic و... را برای این مهم باید در رویت گرفت.

ازلحاظ پیدا با قاعده بودن و یکنواخت بودن icها و چونی شکاف ­ها و جای سوکت ­ها دارای ابهت است.

اما عمده ترین قسمت، برد داخلی است که کاربران نمی ­توانند عاری شکستن آن یا مدخل کردن کابل از در آن واقف شوند. درنتیجه، علاوه بر اینکه مقاله های بسیاری بود دارد که قابلیت امتیاز این مورد را میسر می ­کنند، اطمینان به فروشنده یک اصل اساسی است. ولی کاربران نیز مقدور است بوسیله فروشنده اطمینان نداشته باشند خواه توسط فرد یا فروشگاهی تک سوءاستفاده در این مورد قرار اندوهناک باشند، لذا ما؛ مشارکت بازرگانی 414 این گارانتی که درواقع گارانتی تعویض بدون قید و شرط و در اصل تنها شارژر و کابلی است که در ایران محتوی وارانتی می ­شود را پیشنهاد می­ کنیم.

شرایط استفاده از گارانتی بدین تطویل است که شارژ و کابل با هولوگرام مندرج روی آن را از فروشنده­ ها یا خویشتن شرکت ما بوسیله رخ مستقیم خریداری کنید؛ درصورتی که به هر علت شارژر یا کابل شما دچار نیستی و قطعی شد، محصول عیبناک را ارسال و میوه جدید ستاندن می کنید.



 از آنجاکه کالاهای ما اورجینال هستند و زوال ندارند، لذا آن ها را وارانتی می کنیم؛ اما در صورتی که کابل یا شارژرتان به هرعلت خراب شد، آن را بدون ظرف و شرط تعویض خواهیم کرد.

برای خرید و برای بررسی شرایط گارانتی کلیک کند.

برای کاربران عزیز زومیت که با قرائت کردن این مقاله قصد خرید دارند، کد تخفیف درنظر گرفته شده است. کافی است موقع خرید ازطریقدایرکت اینستاگرام کد zoomit414 را اخبار کنید تا از جمع فاکتورتان، مبلغ ۱۰ درصد کسر شود. بیشتر بخوانید:ملکانا، راهی برای خرید مسکن تو تهرانافزایش سرعت عملکرد لپ تاپ ها با مهاجرت به حافظه های SSDخرید اقساطی از دیجی کالا و ۵۰ فروشگاه دیگر – بدون ضربت و ضامنحمل و نقل «اسپید» تو بازارهای جدیدایگرد، از مشکلات خرید از آمازون می گوید
گرمای هوا داخل تابستان و حتی اواخر بهار برای وافر از ما یک معضل ارشد است. با گرم شدن هوا بیشتر شیره می کنیم، احساسبی حالی می کنیم و رجحان می دهیم از جلوی کولر تکان نخوریم. داخل خیابان معمولا از مسیرهایی که سایه بی ریا تردد می کنیم و سعی می کنیم با تند راه رفتن زودتر بوسیله تیر برسیم که باعث می شود دمای بدن مان بالاتر برود و بیشتر عرق کنیم. در چنین شرایطی، خدا نکند موضوعی اعصاب ما را تحریک کند که گاهی اوقات از کوره تو می رویم و رفتارهای پرخاشگرانه شدیدی خواهیم داشت! سؤال اینجاست که آیا گرمای هوا عصبانیت افراد را تشدید می کند؟ داخل ادامه این مطلب، تأثیر گرما بر خلق و خو و رابطه آن با پرخاشگری افراد معاینه شده است. حتما بخوانید:۲۰ موثر که در زمان عصبانیت بهتر است انجام دهیدراهکارهایی که شما را از عصبانی شدن هنگام رانندگی باز می داردچطور می توان خشم و عصبانیت را کنترل کرد؟ رابطهٔ میان گرما و پرخاشگری تأثیر گرما پهلو همدلی افراد تأثیر گرما پهلو سلامتی گرمای هوا و سست شدن و افسردگی پند کارشناسان

بی نهایت ها معتقدند وقتی که هوا گرم می شود، اعصاب شان به غصه می ریزد و زودتر از کوره درمی سیلان. اما تأثیر گرما بر خلق و خو چگونه است؟ آیا واقعا گرمای هوا افراد را پرخاشگر می کند؟ درون ادامه، پاسخ این سؤال را از دید پرفسور فرانک تی مک اندرو (Frank T. McAndrew)، جستجوگر و روانشناس امریکایی می خوانیم که نتایج تحقیقات او در رسانه های محترم گیتی منتشر می شود. رابطهٔ میان گرما و پرخاشگری

رابطهٔ میان گرمای محیط و پرخاشگری، مناسبت ای پیچیده است. این باور بین انسان حیات دارد که هوای گرم، باعث رفتار پرخاشگرانه می شود و ارزش این عصبانیت، رابطهٔ نزدیکی با دمای محیط دارد. اما نمی توان با قطعیت گفت که گرمای هوا به نعوظ یمین باعث عصبانیت و پرخاشگری افراد می شود. به نعوظ مثال، شاید وقتی هوا گرم تر می شود، افراد بیشتری بوسیله خیابان ها و فضاهای عمومی می آیند که باعث می شود افراد بیشتر با یکدیگر برخورد داشته باشند و این امر احتمال درگیری و پرخاش را بین آن ها افزایش می دهد. بنابراین بخاطر رسیدن به یک پاسخ صحیح، نتایج تحقیقات آزمایشگاهی و میدانی ادا شده در این مورد را با اندوه بررسی می کنیم. پژوهش های آزمایشگاهی برای معاینه تأثیر گرما پهلو خلق و خو

کشف ماهیت رابطهٔ میان گرما و پرخاشگری به روشی علمی تر، موضوع پژوهش های آزمایشگاهی فراوانی شده است. تو بیشتر این استیناف ها، افراد در موقعیت هایی راحتی داده شده اند که پرخاشگرانه اقدام کنند و اغلب بی قراری این حکم با خبردار کردن خار الکتریکی به فردی دیگر (در موافق فرید ازمایش شونده) انجام شده است. (البته در این آزمایش ها در ریشه بوسیله هیچ کس خاربن الکتریکی واقف نمی شد؛ فقط طوری عمل می کردند که تماشایی ماجرا، یا همان فردِ موردآزمایش فرض بطی ء که چنین اتفاقی افتاده است.) این استیناف ها معمولا رابطهٔ U لباس معکوسی را نشان می دادند که هنگام آن، پرخاشگری تا حد مشخصی، حدود ۲۶ درجهٔ سانتی گراد، به واسطهٔ بالارفتن دمای محیط افزایش پیدا می کرد؛ اما پس از آن، چنانچه دما را اعلی هم می بردند، میزان پرخاشگری کاهش می یافت. پژوهش های میدانی برای بررسی تأثیر گرما پهلو ابداع و خو



جالب است بدانید نتیجهٔ این پژوهش های آزمایشگاهی، با نتایج استیناف های میدانی تناقض دارند؛ زیرا پژوهش های میدانی نشان می دهند که افزایش دما ابد با افزایش رفتارهای پرخاشگرانه همراه است. روان شناسی بوسیله نام کریگ اندرسون (Craig Anderson) از منابع آرشیوی شهرهای مختلف امریکا برای جمع آوری معلومات دربارهٔ نرخ قتل، تجاوز، دزدی و ربایش موتورسیکلت کاربرد کرد. درنهایت این روان شناس تأیید کرد که با بالارفتن دما، جرایم خشونت آمیز غصه افزایش می یابند؛ ولی درمورد جرایم غیرخشونت آمیز این طور نیست.

پیاده شدن بنیاد استیناف های میدانی، مناطق گرم مرطوب جهان، سال های گرم تر، فصل ها، ماه ها و روزهای گرم خیس سال، با پرخاشگری ارتباط بیشتری دارند. حتی برخی بررسی ها نشان می دهند که پرتاب کننده های توپ درون ورزش بیس بال، در هوای گرم تر، توپ را تهاجمی نمدار پرتاب می کنند؛ و تو روزهای گرم، دریافت کننده های بیشتری مورد اصابت توپ پرتاب کننده ها قرار می گیرند. این جریان نمی تواند به خاطر خستگی پرتاب کننده ها باشد؛ برای اینکه داخل هوای گرم، ارزش راه رفتن و فعالیت آن ها داخل زمین بازی افزایشی نمی یابد؛ این طور به دیدن می رسد که پرتاب کننده ها، صرفا از روی قصد، دریافت کننده های بیشتری را مرام استراحت می دهند. حتما بخوانید: چرا همیشه احساس خستگی می کنیم؟ تأثیر گرما پیاده شدن همدلی افراد

دمای بالا، غبطه ما را نسبت به سایر افرادی که با آن ها روبه رو می شویم، کاهش می دهد؛ به ویژه وقتی گرما با شلوغی همراه می شود، استاندارد همراهی و کمک ما بوسیله دیگران غصه کاهش فاش می کند. کسانی که در آزمایشگاه، در معرض هوای گرم راحتی می گرفتند، تا اینکه پس از پایان آزمایش هم، کمتر به دیگران کمک می کردند. دمای زیاد پایین یا بالای هوا در زمستان و تابستان، کام مردم بخاطر کمک به دیگران را کاهش می دهد. همچنین پژوهش ها نشان داده است شوفر هایی که خودرویشان کولر ندارد، در روزهای گرم سال بیشتر از دیگران از بوق استعمال می کنند. تأثیر گرما پهلو سلامتی

گرمای فضا می تواند روی سلامت انسان بی قراری تأثیر منفی داشته باشد. این موضوع در شهرهایی که وجود کارخانه ها، سواری اسباب نقلیه و وسیله های تهویه هوا، باعث شده است دمای هوای آنها متجاوز از ده درجه گرم تر از شهرهای اطرافشان باشد، بیشتر صدق می یواش. آثار استرس ناشی از گرما، می تواند از خستگی و سردرد نخست شود و بوسیله دلیریوم، حمله قلبی و تا اینکه اجل ومیر برسد. به عبارت دیگر، گرما نه تنها ما را عصبانی می کند؛ بلکه می تواند باعث بیماری ما هم بشود. تأثیر گرمای تابستان پیاده شدن ایجاد هیجان و افسردگی

اگر شما بی قراری با گرم نمدار شدن هوا، دچار خوف یا وحشت می شوید، باید بدانید که تنها نیستید. ناراحتی تابستانی واقعا اتفاق می افتد و برهان اصلی آن غم دمای بالا و رطوبت هواست.
تنها شما نیستید که خلق وخویتان دون تأثیر هوای گرم تغییر می کند. خیلی ها در فصل های زمستان، تابستان، یا هر دو، دستخوش افسردگی فصلی می شوند. بنابر تحقیقات انجمن روان پزشکی و عصب شناسی ژاپن (Japanese Society of Psychiatry and Neurology)، هوا نه تنها می تواند باعث رنجش شود، بلکه نشانه های اضطراب را هم تشدید می کند.
وقتی خیلی گرم تان می شود، همان نشانه هایی ظاهر می شوند که وقتی دستخوش باک می شوید.
رسیده درمانگری به نام الن یام (Ellen Yom) می گوید: «کسانی که در گذشته دچار باک زدگی (Panic Attack) شده اند، بیشتر مقدور است در پی گرمای تابستان دچار تپش شوند.» تیر های سیلان که طی تجربهٔ باک زدگی به حیات می آیند، متجاوز شدید هستند، بنابراین خیلی ها که سابقهٔ چنین حمله هایی را دارند، ممکن است در ماه های گرم تابستان دچار سطوح بالاتری از هیجان شوند و همان نشانه های قضیه را امتحان کنند؛ نشانه هایی مانند تعریق، ناراحتی قلب، لرزش، تنگی ثانیه و غش کردن.
وقتی بدن تان خیلی گرم می شود، دستخوش همان مقصد های اختلال قلق می شوید. اگر در هوای گرم مراقب خودتان نباشید، ممکن است نشانه های اضطراب تان تشدید شوند.
جریان فقط گرما نیست، آفتاب تابستان می تواند بر سلامت قضیه انسان هم تأثیر بگذارد.
به گفتهٔ دکتر آلفرد لوئی (Alfred Lewy)، استاد دانشگاه در رشتهٔ رسا شناسی، خیلی ها در فصل تابستان کوشا تر می شوند و همین باعث خستگی بیشترشان می شود. معمولا الگوی رویا افراد تیمار در این خلع تبدیل می نرم و همین قضیه، کنار سلامت روانی آدم تأثیر می گذارد و باعث اضطراب و افسردگی می شود.
طبیب لوئی پارسا است افرادی که ریتم عملکرد شبانه روزشان با تکثیر پرتو خور به هم می خورد، باید صبح ها دم بیشتری را دون نور خورشید بگذرانند تا بوسیله آن عادت کنند؛ در ضمن باید دربارهٔ مصرف مکمل های متالونین هم با پزشک مشی کنند. توصیه کارشناسان

ممیز ها وصیت می کنند برای اجتناب از این آماج ها و به حداقل رساندن آن ها، هنگامی که دمای فضا و مقیاس رطوبت مفرط بالاست، تا جایی که می توانید، خارج نروید. همچنین، به مقصد های غریزی بدن خود هم توجه کنید. حواس تان به بی حوصلگی، تهییج پذیری، افکار و نگرانی های آزاردهنده، خستگی، تنگی نفس و تهوع باشد. همچنین اسقاء کردن آب کافی، رژیم غذایی سالم و متعادل، خواب کافی و بازی منظم، می توانند بوسیله درمان سست شدن تابستانی کمک کنند. واج آخر

خلاصه اینکه خاصیت منفی به گرما، داخل همهٔ مردم ها وجود دارد؛ پس چنانچه داخل روزهای گرم سال قدری اعصاب تان به حزن ریخت، ناراحت نشوید؛ فقط شما نیستید که دستخوش چنین حالتی می شوید. درون دنباله بخوانید: چگونه بر اعصاب خود مسلط باشیم؛ چند راهکار که شبیه آب روی آتش می ماند
شاید امروزه ناچیز کسی باشد که با معضلاتی همچون دزدی کردن کالا منزل و خودرو جلوه گر نشده باشد و خواه تو تک آن نشنیده باشد. با افزایش رونق زندگی، اجتماع به سمتی رفته که وجود لوازم گرانبها بها و لوکس به قلیل از زندگی این روزهای ما تغییر شده است. ولی داخل کنار تمامی هیجان و زیبایی که این سبک از عمر برای ما بوسیله همراه دارد باید توجه داشت که ممکن است از سوی دیگر دلیل و سبب ای بخاطر به ریسک افتادن امنیتمان باشد. هرچند که باید ابد حواسمان به زندگی مان باشد اما گاهی با روش های بسیار ساده می توان جلوی اتفاق هایی مشابه اختلاس و ربودن را گرفت که با حزن این موارد را نرم کردن می کنیم. محافظ شاخ گوزنی برای جلوگیری از ورود به بناء

معمولاً حصارهای شاخ گوزنی و سرنیزه ای را بر بالای دیوارهای حیاط کار می گذارند که امکان ورود غریب ها توسط خرابه را بگیرد. این وسیله مشابه یک اعلام خطر بخاطر سارق ها ادا می یواش و موجب می شود خاطر ادخال به ساختمان را نکنند. بخاطر این کار می توانید از یک آهنگر و جوشکار سیار بخواهید که دیوارهایتان را بوسیله کمک این جنس حصار پوشش دهد تا محافظی باشد در موافق ورود سارقان. از محافظ کرکره ای مروارید آپارتمان مصرف کنید



محافظ کرکره ای مروارید ورودی یکی از ابزارهای زیاد کاربردی برای جلوگیری از اختلاس آپارتمان است. معمولاً زمان هایی که بخاطر مدت طولانی مشیت عدول کردن به مسافرت را دارید، این دروازه ها کمک می کند تا پناه خانه حفظ کردن شود. برای اینکه وقتی سارق با درون آهنی که توسط قفل های ارشد مراقبت می شود، فاحش شود از خیر ربودن خواهد اغماض. برای این کار همچنین می توانید از آهنگر و جوشکار دستیار بگیرید. معمولاً درهای مسکن سایزهای مختلفی دارند بوسیله همین دلیل آهنگر با حد گیری تو ورودی، یک مروارید کم قیمت و هم سایز با در شما خواهد ساخت که باعث افزایش امنیت خانه تان شود. از دوربین مداربسته استعمال کنید

دوربین مداربسته یکی از ابزارهای کاربردی بخاطر جلوگیری از سرقت به احصائیه می رود زیرا زمانی که سارق ها باخبر شوند که بناء ای توسط دوربین های مداربسته کنترل می شود، از خوف لو عدول کردن تصویر خود فکر ربودن از آن بناء را از سر خارج می کنند. هرچقدر کیفیت تصویر این دوربین ها بیشتر باشد، شناسایی سارقان را راحت تر می بطی ء. در زمان گمارش این دوربین ها به محل قرارگیری آن ها و دور از دسترس بودنشان توجه داشته باشید تا خدای نکرده آن ها نیز تک دزدیدن صبر نگیرند. بهترین روش محافظت از بناء نصب دزدگیر اماکن

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از تک اختلاس قرار ستاندن خانه و ساختمان، کاربرد از دزدگیر است. با گمارش دزدگیر اماکن می قابلیت در هر زمان و هر جا متوجه ورود سارقان شد و جلوی آن ها را گرفت. این وسیله ها می توانند بوسیله لحن و حرکت احساساتی باشند و بااحساس کوچک ترین ریسک بوسیله صدا دربیایند و سایرین را از بود سارقان بااطلاع کنند. نصب دزدگیر خودرو را فراموش نکنید

همان نعوظ که می دانید احتمال سرقت از خودرو بسیار بیشتر از سرقت از منزل است. زیرا معمولاً خودرو را تو خیابان و محله ها نیز پارک می کنیم و یک لحظه جهالت ممکن است سارقان را اغوا بطی ء که خودرو را بربایند. نصب دزدگیر ماشین نیز باعث می شود که با کوچک ترین تماس با خودرو، آژیر به لحن دربیاید و شما را متوجه بطی ء. امروزه که با تولید دزدگیرهای تصویری حتی می توانید مخبر شوید که کدام سرنوشت خودرو مورد تعرض قرارگرفته است. امروزه می توان از نصب دزدگیر خودرو در محل استفاده کرد و با این روش دیگر لازم تراشیدن به تعاقب نصاب دزدگیر بگردید. استادکار چیست و چه کمکی بوسیله ما می کند؟



همه این موارد را اعتراف کردیم تا بوسیله شما اپلیکیشنی کاربردی را معرفی کنیم که می توانید از آن، همه این کارها را درخواست کنید. اپلیکیشن استادکار به عنوان رابطی بین متخصصان و افرادی که نیاز بوسیله دریافت خدمات دارند شناخته می شود و به شما کمک می کند که هر زمان به هر خدمتی مربوط به خانه، خودرو و بناء احتیاج داشتید به راحتی متخصص موردنظر خود را معین کنید. این اپلیکیشن از خدمات جوشکاری و آهنگری سیار محزون تا خدمات گمارش دزدگیر در محل را برای شما انجام می دهد. البته خدمات استادکار به همین موارد ختم نمی شود و برای کارهای تعمیرات لوازم منزل، نگهداری تأسیسات و جهیز های سرمایشی و گرمایشی، بنایی و بازسازی ساختمان، خدمات تعمیر خودرو و حتی خدمات مربوط بوسیله آزمایش همراه و خدمات پزشکی و پرستاری نیز آماده خدمت رسانی است.

همین زمان حال می توانید اپلیکیشن استادکار را برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس از اپ استورها به صورت رایگان دانلود کنید و خواه به وب سایت استادکار مراجعه کنید و سفارش خویشتن را بوسیله رایگان ثبت کنید.