تلفن پاناسونیک

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوگل و اپل هنگام سال ساری میلادی اقدامات جدیدی انجام داده اند که به گفته ی خودشان باعث می شود کاربران تا حد اضافی از جمع آوری داده هایشان توسط صدها شرکتی که مبتلا جمع کردن داده به خشکی امدن اساس رفتار در دنیای آنلاین هستند، در امان باشند. در این بین اقداماتی که اپل ادا داده، بیشتر داخل چشم بوده اند؛ به خصوص یکی از قوانین جدید اسلوب شده بخاطر سیستم عامل iOS 14 که البته از ابتدای سال آینده ی میلادی قهری می شود. درحالی که اپل و گوگل چنین رویکردی در پیش خمود اند، دیگر مشارکت ها به دنبال راه های جدیدی بوسیله قصد جمع آوری داده های بیشتر از کاربران هستند تا بتوانند تبلیغات را بوسیله شکلی هدفنمندتر برای آن ها به نمایش دربیاورند. 

در دی ماه سال گذشته وجود که گوگل اطلاع دادن کرد کوکی های متفرقه (شکننده پارتی) را از مرورگر کروم حذف می بطی ء تا شرکت های تبلیغاتی نتوانند به سادگی رفتار کاربران را تو دنیای وب پایش کنند. ناشران و تبلیغ دهندگان از کوکی به منظور گردآوری داده درمورد خرید، وب دایره وار و جست و جوی ما در فضای وب کاربرد می کنند و سپس پروفایل هایی اختصاصی بخاطر ما می سازند. این پروفایل ها که دراختیار باهم اتحاد کردن های تبلیغاتی قرار دارند کلکسیون ی گسترده ای از داده ها دربرگیرنده دیدگاه هایمان درون مملکت ی سیاست و سلامت، نحوه ی خرید کردن، نژاد، جنسیت و موارد مشابه را در بر دارند؛ این یعنی عملا پروفایلی که همدستی ها می سازند تمامی اطلاعات حیاتی ما را شامل می شود.

تو نظر داشته باشید که خویشتن گوگل هم داده های کاربران را به شکلی گسترده ازطریق سواری خیز و جو، جیمیل، یوتیوب و سرو های دیگرش جمع می درنگ. گوگل درکنار فیسبوک یکی از بزرگ ترین همدستی های جهان داخل حوزه ی تبلیغات است و از آن جایی که سرویس های متجاوز محبوبی با کاربران زیاد دارد، می تواند داده های مفرط جمع بطی ء و تبلیغات هدفمند بوسیله نمایش بگذارد. 

اپل گفته در iOS 14 قابلیتی حیات دارد که بخاطر صنعتی تبلیغات هدفمند بسیار آسیب رسان است؛ آن طور که اپل اعلام می کند، هنگام ورود بدوی بوسیله هر اپلیکیشن، پنجره ای شناکننده روی ورق معلوم می شود تا کاربر تفویض بطی ء که داده هایش در فضای وب رهگیری شوند یا خیر. طبیعتا با این دریچه ی شناور، کم کسی مهیا می شود اجازه ی پایش داده هایش را صادر کند. این اقدام اپل و دیگر اقداماتی که شرکت های متنوع ارتکاب داده اند، کار را بخاطر شرکت های تبلیغ دهنده بسیار ابکی می کند.

بااین حال چارلز منینگ، مدیرعامل پلتفرم تحلیلی Kochava، در اظهارنظر جالبی می گوید شریک شدن های بزرگ حوزه ی تبلیغات که داده های متجاوز اضافی از کاربران خود جمع آوری می کنند احتمالا قرار نیست از اتفاقات اخیر، بوسیله شکلی فاجعه آمیز متأثر شوند.  شریک هایی که در اثر جمع آوری داده از کاربران و گروه بندی این داده ها هستند، ظاهرا می خواهند سراغ اسباب جدید و عجیبی بروند: سیگنال های فیزیکی خودِ گوشی.

بی قراری بنیان گذار مؤسسه ی پژوهشی NumberEight می گوید با اقداماتی که اپل طی چند نفس اخیر ایفا داده، مردم نسبت به حریم مخصوص نگران تر شده اند تا کمتر کم مرگ کوکی فرا برسد. NumberEight استارتاپی در بریتانیا است که درون حوزه ی «هوش بنیان ای» فعالیت می یواش و می تواند اقدام کاربران را از حسگرهایی که در گوشی آن ها به کاررفته شناسایی کند.

حزن بنیان گذار NumberEight می گوید این استارتاپ نوعی نرم ادوات خاص دارد. این افزار می تواند بوسیله اپلیکیشن ها امکان دهد ازطریق حسگرهای به کاررفته تو گوشی، فعالیت های کاربر نظیر دویدن، نشستن، بودن تو نزدیکی پارک خواه موزه، رانندگی، دوچرخه موتور و... را شناسایی نرم. اکثر گوشی های هوشمند دارای فدایی برگ داخلی هستند تا بتوانند داده های حرکتی را ثبت کنند.

درگاه رهبر نما در گوشی هوشمند شما بوسیله لطف فدایی حسگرهای داخلی نظیر پیشدستی کردن سنج اتفاق می افتد؛ حسگر پیشدستی کردن سنج می تواند تشخیص دهد که شما به کدام سمت ایستاده اید. گوشی ها همچنین دارای حسگر مغناطیس سنج هستند که به داده های قطب های مغناطیسی وابسته است. این حسگرها به همراه چندین حسگر دیگر، باعث می شوند امکان استفاده از قابلیت هایی بسان Raise to Wake (معین شدن صفحه ی گوشی به هنگام برداشتن مایه) تو موبایل ها فراهم شود. یکی دیگر از کاربرد این حسگرها، چرخیدن محتوای بصری گوشی به حالت افقی خواه عمودی به هنگام چرخاندن خود گوشی است.

بی قراری مبنا گذار استارتاپ NumberEight اطلاعات زیادی درباره ی حسگرهای موجود در گوشی ها می داند، چون پیش تر با این حسگرها در شرکت های بلک بری و اپل امر کرده است. نسخه ی اولیه ی کند افزار NumberEight بوسیله منظور جمع آوری داده های سیر مورداستفاده قرار گرفت و روی کاربرانی داخل لندن آزمایش شد. این نرم ادوات می توانست با استفاده از حسگرهای گوشی امتیاز دهد کاربر داخل چه زمانی از اتوبوس خواه ترن خارج می شود.

همدستی هایی مثل NumberEight و Sentiance و Neura از داده های حسگرها به سرود گروه بندی کاربران استفاده می کنند. در این راه به جای خلق پروفایلی آنلاین برای کاربران (مثلا نمایان کردن اینکه کاربر این دستگاه زنی ۳۴ ساله است)، سرویسی ویژه می تواند تبلیغات را به شکلی خاص به نمایش بگذارد. بر بنیاد داده ی حسگرها کسانی که پس از ساعتی مشخص، گوشی را برمی دارند و بوسیله آن ها اصطلاحا Early Risers گفته می شود، وقوف می شوند تا تبلیغات مختص به خودشان برای سندیت به نمایش دربیاید (این تنها یکی از شهید ها است). بازخوردهایی که از حسگر به مشت می رسد رفتار کاربران را خبر می کند.

هم شالوده گذار NumberEight می گوید جمع آوری داده و ذخیره در قالب پروفایل باعث فراخوانی توجه نهادهای نظارتی شده و همین موضوع مشکلاتی در بنیاد ی تبلیغات ایجاد کرده، بااین حال روشی که آن ها در NumberEight بوسیله کار می بندند حریم مخصوص را نقض نمی یواش. سرویس هایی که متکی بر نرم افزار NumberEight هستند به جای دانستن نگرش عمر یا تمایلات شخصی هر فرد، اطلاعاتی را جمع آوری می کنند که حسگرهای حرکتی گوشی عرضه می دهند. بیشتر بخوانید:پرچمدار جدید وان پلاس به زودی ارائه می شودچیدمان دوربین پشتی گوشی های هواوی داخل آینده احتمالا مانند D-pad باشدپیش بینی آینده فناوری دوربین گوشی های هوشمند تو گفت وگو با مدیر سامسونگسامسونگ تو حال تاسیس یک سنسور سه مربوط باینده مدت پرواز بوسیله نام ISOCELL Vizion استخودنمایی گلکسی اس 20 FE در ویدیوی هندزآن
حمید فتاحی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از افتتاح سطر دوم فیبرنوری دریایی جزایر خلیج فارس واقع داخل جزیره ی قشم، با صرف نفقه ای کبیر کنار ۳۲۰ میلیارد ریال شناسایی عدل.

بوسیله نقل از وزارت ارتباطات، فتاحی به اهمیت ایستادگی شبکه ی ملی معلومات رمز و اخبار کرد که در سند معماری شبکه ی ملی اطلاعات، پایداری ارتباطات و اتصال جزایر خلیج فارس مدنظر قرار گرفته است و تو مرحله ی فاتحه نیز، اجرای مسیر دوم فیبر نوری بحری بخاطر جزایر طریقت و قشم و خارک طراحی و رویه اندازی می شود. وی از اجرای این پروژه با توان داخلی درون دریا وقوف عدالت که برای نخستین بار به وقوع می پیوندد.

فیبر نوری خواه تار نوری، لفافه ی مخلوق و پشته از ماده ای شفاف مثل تیغ دار کردن یا پلاستیک باریک شده است و می تواند نوری که از یک سرش به آن وارد شده، از سر دیگر خارج یواش. فیبر نوری پهنای باند بیش بیشتری از کابل های معمولی دارد. با یکروز گیری از فیبر نوری، می توان داده های تصویر، نوا و... را به راحتی با پهنای باند بلندی تا ۱۰ گیگابیت برثانیه و والاتر ارجاع داد. در کابل های مدرن، از فناوری فیبر نوری بخاطر انتقال داده های دیجیتال کاربرد می شود که شامل تلفن و اینترنت و ترافیک داده های مخصوص است. داخل سال ۱۳۹۲، شرکتی ایرانی و با مالکیت ایرانی در آب های بین الملل بدوی فیبر نوری دریایی ایران را بهره برداری کرد تا اقتدار سرزمین در حوزه ی تبادل ترافیکی افزایش یابد.مقاله های مرتبط:شرکت ترانزیت پهنای باند بخاطر تجارت با کشورهای خارجی تأسیس می شود

پیش ازاین، وزیر ارتباطات درباره ی قطعی های اینترنت اعلام کرده وجود که از آغاز وزارت وی، ۷۰ درصد اینترنت کشور از جنوب و روی فیبر نوری تأمین شده است. به گفته ی آذری جهرمی، درصورتی که فیبر نوری بحری مدنظر خوب دفن نشده باشد، مقدور است براثر لرزش ها و لنگرانداختن کشتی قطع شود و بوسیله مدت زمانی حداقل دوروزه برای عمه یابی و وحدت مجدد احتیاج خواهد داشت. آذری جهرمی در همین باره تکثیر کرده بود که یکی از فعالیت های او در تأمین زیرساخت ها، خلل وفرج دار توزیع اینترنت از سطح دریا به جانب مرزهای شمالی وجود تا درخواست ها از آنجا به اروپا برود و کیفیت بهتری داشته باشد.بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات: ودیعه سه ماهه اینترنت رایگان برای معلمان مدارس فعال می شودشاتل موبایل ۲۰ گیگابایت اینترنت به معلمان هدیه دادگوشی های صاایران با حمایت نیروهای مسلح دانا میدان می شوندمعاون رئیس جمهور: شهرداری باید پیشدستی کردن دهنده تصرف و کارها باشدوزیر ارتباطات: تبعه سازی بوسیله معنای تولید تماما تویی زدودن
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  جایگاه فضایی بین المللی درون عکس روز خود تصویری جالب از کریس کاسیدی، فضانورد مقاوم درایستگاه فضایی بین المللیمنتشر کرد و نوشت: فرمانده کریس کاسیدی  از ناسا، آناتولی ایوانیشین و ایوان واگنر از سازمان فضاییروسیهاعضای ماموریت اکتشافی ۶۳ ( Expedition 63) در رله فضایی بین المللی، یک روز تمام را صرف تحقیقاتی کردند تا اثرات فضا بر روی بدن انسان را معاینه کنند و همچنین فداکار از کارهای متعارف را برای محافظت از رله فضایی انجام دادند.

زندگی در فضا اثرات سلبی شدیدی پهلو عدد دارد

از آنجا که کاسیدی حاکم فعلی است، بسیاری از آزمایش های بنیانی تو رله فضایی به مشت او اجرا می شود.

ایستگاه فضایی بین المللی بیست سال است که میزبان فضانوردان از کشورهای انواع بوده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی پرتغالدر لیگ امت ها مقابل سوئد  گفت: خوشحالم که تعداد گل های ملی من از مرز ۱۰۰ تراب عبور کرد. تقلا می کنم تا به مغز ۱۰۹ برسم. من تقلا خودم را برای توفیق تیم می کنم و به متعاقب رکوردها نیستم بلکه آن ها هستند که بوسیله رخ طبیعی به طرف غلام می آیند.



وی افزود: از رسیدن به رکورد ۱۰۱ هم خوشحالم. از بازی در کنار این تیم متجاوز کیف می برم. همبازی های من بازیکنان خوبی هستند به همین فکر کردن تیم قدرتمندی داریم.

گلزنی رونالدو شب گذشته بازتاب عریض ای را در شبکه های رمزی داشت .دختر تارک دنیا کریستیانو با گستردن پستی تو حساب کاربری اینستاگرامش او را درود کرد همچنین ورق رسمی رونالدو تو اینستاگرام مجموعه ای از گل های ملی او را درون باکاربران میلیونی این بازیکن به اشتراک گذاشت. جورجیانا گومز شریک زندگی رونالدوبه این پیوستگی مهم هیچ واکنشی نشان نداده و در حساب کاربری اینساگرامش بیشتر فقره های تجاری انجام می دهد.آخرین پست او بی آرامی مربوط به تبلیغ یک خاتم گران بها است. لیگ ملت های اروپا | رونالدو از مرز ۱۰۰ گل بخشیدن
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی سرزمین و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز یکشنبه ۱۶ شهریور این محفل با اعتراف اینکه در جلسه امروز این محفل گفت: در این جلسه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات اربابی جمهوری تک معاینه صبر گرفت.

وی با بیان اینکه براساس این طرح در ماده ۳۵ قانون انتخابات تغییراتی صورت می گیرد و چندین بند به آن الحاق می شود افزود: تو سالیان گذشته گواه کاندیداتوری تعداد بالایی از افراد بودیم که ثبت صیت این افراد باعث وهن ترتیب مقدس جمهوری اسلامی شده وجود. 

سخنگوی مجلس امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: براساس تغییرات صورت گرفته در ضابطه انتخابات حداقل مدرک تحصیلی کاندیداها باید کارشناسی مبصر یا حد آن که به ثبوت وزارت علوم روان است، باشد و حداقل سن افراد ۴۵ و حداکثر آن ۷۰ سال درون هنگام ثبت شهرت و کاندیداتوری باشد. کاندیدا باید از مصونیت و توانایی جسمانی و قضیه برخوردار بوده و شرایط عدم محکومیت به جرایم اقتصادی، امن داخلی و خارجی، نافرمانی انتخاباتی، لیس بستگی به دسته های جاهل قانونی و عدم اعتیاد به مواد مخدر را داشه باشد.

وی با مداومت به خشکی امدن اینکه شعار از این طرح تسهیل فرآیند برگزاری انتخابات و تایید صلاحیت کاندیداها می باشد، تصریح کرد: براساس این طرح رجال سیاسی باید حداقل مجموعا دارای ۸ سال سابقه درون مناصب مقامات سیاسی موضوع بندهای الف تا ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری باشد. یعنی دارای ۸ سال سابقه به عنوان معاونان روسای قوای سه گانه، دبیران شورای عالی امنیت ملی و یا کنفرانس تشخیص مصلحت نظام، روسای بی مو بانک مرکزی و خواه دیوان محاسبات، استانداران شهرهای با جمعیت متجاوز از ۴ میلیون و یا شهرداران شهرهای با جمعیت زیاد از ۳ میلیون، روسای سازمان های نهادهای دولتی در سطح ملی، فرماندهان ممتاز نیروهای مسلح از رله سرلشگری به بالا و خواه روسای دانشگاه آزاد در سطح ملی باشند.

حدادی تاکید کرد: واقعی ترین تغییراتی که درون روال انتخابات بزرگواری جمهوری صورت می گیرد به ماده ۳۵ ضابطه بازمی گردد. براساس ماده ۳۵، رجال مذهبی و سیاسی ، ایرانی الاصل و تابع ایران، حسن سابقه، امانت و تقوا و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی از مواردی است که باید کاندیدا میلیونر باشد و تو این طرح شرایط اشتراکی کاندیدا نیز به طور پیدا تازگی تطویل داده شده است. براساس اصل ۱۱۰ سر نیز به صراحت بیان شده که ثبوت صلاحیت داوطلبان برعهده شورای نگهبان است.
TCL باهم اتحاد کردن تازه واردی بوسیله ایفا نیست و طی سال های گذشته همچنین درون این همایش بنیانی درگاه پیدا کرده. TCL همان طور که پیش برنده درون بیانیه ای رسمی اخبار کرده بود، داخل رسم ادا ۲۰۲۰نیز حاضر شد تا جدیدترین دستاوردهای خود را داخل صنعت فناوری به ارائه بگذارد. TCL یکی از نخستین جلسه های مطبوعاتی همایش عمل را برگزار کرد و چند علیه جدید به نمایش گذاشت. در امتداد تمامی آنچه را که TCL در اجرا ۲۰۲۰ معرفی کردن کرد نرم کردن می کنیم.TCL 10 Tab Max و TCL 10 Tab Mid

TCL درون روانی برگزاری جلسه مطبوعاتی خود در همایش ایفا ۲۰۲۰ دو تبلت جدید با صیت های تی سی ال ۱۰ تب مکس (TCL 10 Tab Max) و TCL 10 Tab Mid رونمایی کرد. مدل Tab Max همان نعوظ که از نامش واضح است، رده بالاتر بوسیله احصائیه می آید و قابلیت های متنوع تازگی عرضه می دهد. در این تبلت از صفحه ارائه ۱۰٫۳۶ اینچ با صراحت فول HD پلاس مصرف شده است. TCL می گوید تبلت TCL 10 Tab Max از قلم لمسی اختصاصی این همکاری پشتیبانی می کند، تو پنل پشتی بوسیله دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و در پنل جلویی از دوربین هشت مگاپیکسلی میزبانی می کند.

درون تبلت TCL 10 Tab Max (که درون تصویر اصلی مقاله قابل مشاهده است) تماشاچی کاربرد از باتری ۸٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی هستیم. TCL فعلا ترجیح داده که هیچگاه گونه جزئیاتی درباره ی تراشه ی بوسیله کاررفته داخل محصول یا دیگر مشخصه های آن دردسترس رسانه ها استراحت ندهد. تبلت Tab Max صبر است داخل سه ماهه ی چهارم سال سیال میلادی داخل مدل های حاضر به شبکه ی سلولار و مقیاس وای فای عرضه شود. دو مدل موردبحث بوسیله تزیین دارای قیمت ۲۹۹ یورو (تقریبا ۳۵۳ دلار) و ۲۴۹ یورو (تقریبا ۲۹۴ دلار) هستند.



از طرفی تبلت TCL 10 Tab Mid را داریم که در بالای این پاراگراف قابل مشاهده است و درون مقایسه با میزان دیگر از شیرهدار افزاری ضعیف خیس استفاده می کند. TCL 10 Tab Mid بخاطر نمایش محتوای بصری به نمایشگر IPS هشت اینچ با صراحت فول HD پلاس مجهز است. این تبلت از تراشه ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام کاربرد می کند و بوسیله دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی درکنار دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی فراهم شده. در تبلت جدید TCL شاهد کاربرد از باتری ۵٬۵۰۰ میلی آمپرساعتی هستیم. TCL 10 Tab Mid در سه ماهه ی پایانی ۲۰۲۰ با قیمت ۲۲۹ یورو (تقریبا ۲۷۰ دلار) به بازار نمایش می شود.

TCL درون کمی از مراسم خود در عمل ۲۰۲۰ فناوری جدیدی برای نمایشگرها معرفی کرد که به نام NXT Paper شناخته می شود. فناوری NXT Paper باعث می شود ورق نمایش با استفاده ی مجدد از تلالو طبیعی، خستگی چشم کاربر را کاهش دهد. TCL می گوید فناوری موردبحث امتحان ی بصری متشابه بوسیله کاغذ را عرضه می دهد که «متجاوز از ۶۵ درصد، کارآمدتر از نمایشگرهای LCD است». TCL دعوی می درنگ که فناوری NXT Paper به نعوظ اختصاص برای نمایشگرهای مبصر مدل سازی شده است و نخستین علیه تجاری حاضر به این فناوری «به زودی» بوسیله بازار عرضه می شود. متأسفانه تبلت های Tab Max و Tab Mid دارای فناوری NXT Paper نیستند. TCL Move Time Family Watch



TCL داخل مراسم آنلاین امروز شایسته کردن جدیدی را با نام Move Time Family Watch شناساندن کرد که تو بالای این پاراگراف می توانید آن را ببینید. این روزگار هوشمند در نگاه مطلع شباهت ظاهری زیادی بوسیله اپل واچ دارد. در ساعت هوشمند TCL از نمایشگر ۱٫۴۱ اینچ AMOLED با وضوح ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل، تراشه ی اسنپدراگون ور ۲۵۰۰، ۵۱۲ گیگابایت مگابایت حافظه ی رم و چهار گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی استفاده شده است. شایسته کردن  TCL Move Time Family Watch از باتری ۶۰۰ میلی آمپرساعتی با محضر شارژ پوگو پین مصرف می کند.

TCL می گوید این شایسته کردن با یک بار شارژ تا دور روز شارژدهی می یواش و در حالت آماده به کار می تواند تا حداکثر پنج روز دوام بیاورد. دیگر استعداد های اساسی روزگار محتوی روزی مندی از سد قابل تعویض، پشتیبانی از شبکه ی سلولار با نانوسیم یا سیم کارت الکترونیکی (eSIM)، پشتیبانی از تماس صوتی، کاربرد از دستیار صوتی مبتنی بر درک قدر یا بهای چیزی قلابی و سیستم عامل اختصاصی می شوند. 

روزگار هوشمند TCL Move Time Family Watch دارای برخی از استعداد ها نظیر بازرسی روی جست قلب است که مدل ی آن ها در اکثر گجت های پوشیدنی یافت می شود. این ساعت نیز توانایی نظارت روی خواب و شمارش تعداد گام ها و امتیاز سقوط را دارد و بوسیله لطف بهره مندی از گواهی IP67 درون طبق واکنش آب و گردوغبار از خود مقاومت مدال می دهد.  TCL Move Audio S200



شرکت چینی TCL درکنار موارد یادشده، ثمر دیگری حزن معرفی کرد که داخل دسته ی ایربادهای تمام بی سیم جای می گیرد و با نام TCL Move Audio S200 شناخته می شود. این هدفون توگوشی تمام بی سیم نقشه کشی شبیه بوسیله ایرپادز اپل دارد و کیس شارژ آن ما را یاد هدفون های تمام بی سیم استریوی شرکت ویوو می اندازد. TCL می گوید این هدفون توگوشی با یک جنین شارژ تا سه گانه و نیم ساعت به طور مداوم موسیقی پخش می کند که این عدد با احتساب کیس شارژ به ۲۳ شایسته کردن می رسد.

این هدفون همچنین دارای قابلیت Fast Pair 2.0 گوگل (بخاطر یگانگی سریع به دستگاه های اندرویدی) و پشتیبانی از کار صوتی و بلوتوث ۵ و گواهی ضدآب IP54 است. هدفون TCL Move Audio S200 با ارزش ۹۹ یورو به میدان ارائه می شود.  TCL در مراسم خود باری دیگر تأکید کرد که روی گوشی هوشمند رول شدنی کار می کند که فداکار رسانه ها داخل اوایل سال ساری میلادی به نسخه ی پیش تولید آن دسترسی پیدا کرده بودند.بیشتر بخوانید:فناوری Adaptive ANC کوالکام با عملکرد مثل به ایرپادز پرو اپل معرفی شدگلکسی فیت 2 سامسونگ معرفی شدایسر اسپین 7 با تراشه 8cx Gen 2 5G کوالکام معرفی شدتراشه اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G کوالکام داخل ارتکاب 2020 معرفی کردن شدسامسونگ از نسخه تیتانیوم گلکسی واچ 3 رونمایی کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، براساس مفروضات تارنمای فلایت ۲۴، هواپیمای خطوط ال عال که ساعاتی قبل فرودگاه ماخذ گوریون در تل آویو را ترک کرده بود، برای نخستین بار با گذر کردن از حریم فلکی عربستان سعودی وارد فرودگاه ابوظبی شد.

هیات آمریکایی با حضور برایان هوک پلیس ویژه آمریکا در امور ایران(که امروز به کار خویشتن درون این سمت پایان می دهد)، رابرت اوبرایان مشاور امن ملی آمریکا و آوی برکوویتس نماینده آمریکا تو امور خاورمیانه و تو راس آن جرد کوشنر داماد و مباشر ارشد دونالد ترامپ مهتر جمهوری آمریکا پیشگاه دارد.

همچنین از جمله شخصیت های عالی صهیونیستی که هیات آمریکایی را تو این عروج وحدت می یواش مئیر بنیاد شابات کارپرداز امنیت ملی رژیم صهیونیستی است که توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مامور بحث با طرف اماراتی شده است. سه کشته و چند مجروح در انفجار سه گانه رستوران درون ابوظبی و دبی

کوشنر پیش از صعود پرواز از فرودگاه تل آویو بوسیله مقصد ابوظبی مدعی شد که این وهله امیدهای بسیاری را بخاطر رسیدن بوسیله صلح در منطقه خلق کردن می کند و صلح و شادکامی در منطقه و سراسر دنیا مقدور است.

اوبرایان نیز گفت که این سفر یک فرصت تاریخی برای تکمیل فرایند صلح است و خاورمیانه نیاز به تصمیم های شجاعانه برای ایجاد صلح دارد.

امارات و اسراییل ۲۳ مرداد ماه گذشته از مصالحه عادی سازی بین خویشتن با وساطت آمریکا خبر دادند.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان روز جمعه هفتم شهریور ماه داخل توییتی نوشت: آمریکا پس از آنکه سه گانه مرتبه توسط شورای امنیت مردود شده، حال هر شخص و نهادی را که میان ایالات متحده و مکانیسم بازگشت قرار بگیرد را تهدید می کند. آن ها مشخصا درکی از طریق و موسسه ملل ندارند. شاید بتوانند این را بفهمند. شما تو سال ۲۰۱۸ از برجام طلاق گرفته اید، بودن نام تان در سند ازدواج بی ذهنی است!
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، موافق اطلاع دادن وزارت بهداشت و درمان تا ظهر چهارشنبه (۵ شهریور ۹۹) ویروس کرونا ۳۶۵ هزار و ۶۰۶ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و تو مجموع تا این روز ۲۱ هزاره و ۲۰ نفر را در ایران به شوق مرگ کشانده است. از لفظ دیگر، ۳۱۴ هزار و ۸۷۰ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته اند. 

مطالعه آمارهای وزارت بهداشت علامت می دهد طی ۱۰ روز اخیر (۲۷ مرداد تا ۵ شهریور) بوسیله طور متوسط تو هر ساعت ۹۳ نفر داخل ایران مشغول و بین ۵ تا ۶ نفر قربانی این ویروس شده اند، البته درون هر زمانه نیز ۷۲ نفر گشایش یافته اند. 
AAAAAجدیدترینمرسدسGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOON بنز کلاس S، اوایل آذرماه رونمایی خواهد شد. این بار، شرکت سازنده تصمیم گرفته است، معرفی این خودرو را با پاشیدن جزئیات مختلف، مثل قطعات پازل انجام دهد تا درون نهایت، علیه بازپسین رونمایی شود.

نسخه اصلی و پرتقاضا با نام S500 برای معیار جدید، دارای پیشرانه توربوشارژ ۳ لیتر ۶ ستون خطی خواهد بود تا ۴۲۹ اسب دود قدرت تولید بطی ء. این خودرو، هیبریدی است و ۲۱ اسب بخار هم از جهیز EQ بوست ستاندن می نرم. گشتاور پیشرانه بنزینی، ۵۲۱ نیوتن متر و گشتاور موتور برقی، ۲۵۰ نیوتن متر خواهد وجود.

دومین قوای محرک ارائه شده برای مرسدس بنز S S کلاس، ۴ لیتر V۸ توئین توربوشارژ با کد S580 است که همراه با موتور برقی ۲۰ اسب بخار، مجموع قدرت ۴۹۶ اسب بخار با گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر مجهز می. کند این مدل، متشابه S500 جدید، حتی در نسخه پایه غم مجهز به جهیز دو دیفرانسیل هوشمند 4Matic خواهد.



وجود دیگر S معیار S کلاس ۲۰۲۱، پلاگین هیبرید با کد. S580e است در این خودرو، موتور ۳ لیتر ۶ سیلندر S500 با توربوشارژ متفاوت وجود دارد تا ۳۶۲ اسب بخار قدرت تولید. می درنگ یک موتور برقی ۱۴۰ اسب دود هم به این جهیز معاون می یواش تا مجموع قدرت، حدود ۵۰۰ اسب تبخیر با گشتاور ۷۰۰ نیوتن. متر باشد پیش بینی می شود، S580e می تواند بدون مصرف از سوخت و به دستیار موتور برقی، تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت. سرعت بگیرد طراحان مرسدس بنز، مقاطعه داده اند باتری های S580e تأثیری به خشکی امدن صندوق تعاقب نداشته باشد و در S مجموع سری S جدید، فضای مرحله بیشتری نسبت (به) نسل فعلی.

W222 عرضه یواش جزئیات S نسخه AMG از S. کلاس ۲۰۲۱ محسوس نیست مدل پلاگین هیبرید AMG، احتمالا ۸۰۰ اسب. بخار قدرت خواهد داشت همچنین، S گرانبها ترین نسخه از S کلاس با نام میباخ، تنها مدل با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتر توئین توربوشارژ همراه.سیستم دو:دیفرانسیل خواهد بود بیشتر بخوانید میانگین سود پورشه از تولید هر مایه خودرو تقریباً ۱۲ هزاره دلار استنسخه دست ساز از موتورسیکلت بی ام و R18 معرفی شدقدرت مرسدس AMG G63 با تیونینگ پوزایدون تقریبا به اندازه بوگاتی ویرون استاستقبال کم نظیر مردم چین از خودرو برقی ۴ هزار دلارینسخه سفارشی مرسدس بنز کلاس X با