ربات های سریع الحرکه فوکلس واگن از دو جزء تشکیل شده است: ربات و واحد پس انداز ی انرژی الکتریکی. ربات ازطریق اپلیکیشنی که روی گوشی هوشمند شوفر نصب شده یا جهیز ارتباطی خودرو داخل زمان نیاز به شارژ کوشا می شود و با بسته ی باتری هایی که به همراه دارد، به سوی خودرو مدنظر حرکت می کند. بعد از رسیدن به خودرو، ربات درگاه شارژ خودرو را باز و کابل شارژ را متصل می یواش. بعد از تکمیل شارژ می تواند به سراغ خودرو دیگری برود و این عمل را تا تکمیل ذخیره ی الکتریکی امانت ی باتری های همراه خویشتن ادامه دهد.
هر واگن باتری ۲۵ کیلووات روزگار انرژی الکتریکی دارد و بوسیله شارژ کندرو DC تا حداکثر ۵۰ کیلووات شایسته کردن قادر است. این ربات به طیف وسیعی از اسکنرها و حسگرها حاضر شده است تا مطمئن شود می تواند آزادانه تو پارکینگ حرکت نرم.
مارک مولر، رئیس واحد تجهیزات و قطعات دسته فولکس واگن می گوید:این سیستم انقلاب به پا خواهد کرد؛ در مدت می تواند زیرساخت شارژ را بوسیله سمت خودرو بیاورد.
وی می افزاید:استفاده از این ربات ها می تواند باعث کاهش نیاز به نصب و راه اندازی نقاط شارژ ثابت در خیابان ها شود و از این نظر بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، این راهکار می تواند به مشکل ازدحام و شلوغی زیاد ازحد جایگاه های شارژ عاقبت دهد.
ربات جدید فولکس واگن در حال مجهز در بار ی مدل سازی اولیه قرار دارد؛ اما این شرکت توقع می یواش متعدد کندرو می تواند آن را به وعده ی تولید برساند و بوسیله میدان ارائه یواش. گفتنی است این شرکت هنوز تاریخچه دقیق نمایش ی این ربات ها بوسیله بازار را اعلام نکرده است.
فولکس واگن درون حال کار روی طیف وسیعی از راه حل های شارژ الکتریکی خودروها است و یکی از شرکت هایی محسوب می شود که مشغول انبازی با دیگر خودروسازان مبصر بخاطر شبکه ی شارژ آیونیتی (Ionity) است. فولکس واگن تعدادی پیش نمونه ی اولین ی دیگری از ایستگاه شارژ سزاوار سرزنش محموله را معرفی کردن کرده حیات.بیشتر بخوانید:آلایندگی باتری خودروهای برقی، کمتر از پیشرانه های دیزل نیستهمکاری IBM و مرسدس بنز بخاطر تولید سلسله جدید باتری خودرواولین خودروی ملی ترکیه با برند TOGG رونمایی شدقیمت و مشخصات متخصص وانت برقی لردزتاون واضح شدتقویم مسابقات آفرود شاسی بلندهای برقی Extreme E منتشر شد
هر واگن باتری ۲۵ کیلووات روزگار انرژی الکتریکی دارد و بوسیله شارژ کندرو DC تا حداکثر ۵۰ کیلووات شایسته کردن قادر است. این ربات به طیف وسیعی از اسکنرها و حسگرها حاضر شده است تا مطمئن شود می تواند آزادانه تو پارکینگ حرکت نرم.
مارک مولر، رئیس واحد تجهیزات و قطعات دسته فولکس واگن می گوید:این سیستم انقلاب به پا خواهد کرد؛ در مدت می تواند زیرساخت شارژ را بوسیله سمت خودرو بیاورد.
وی می افزاید:استفاده از این ربات ها می تواند باعث کاهش نیاز به نصب و راه اندازی نقاط شارژ ثابت در خیابان ها شود و از این نظر بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، این راهکار می تواند به مشکل ازدحام و شلوغی زیاد ازحد جایگاه های شارژ عاقبت دهد.
ربات جدید فولکس واگن در حال مجهز در بار ی مدل سازی اولیه قرار دارد؛ اما این شرکت توقع می یواش متعدد کندرو می تواند آن را به وعده ی تولید برساند و بوسیله میدان ارائه یواش. گفتنی است این شرکت هنوز تاریخچه دقیق نمایش ی این ربات ها بوسیله بازار را اعلام نکرده است.
فولکس واگن درون حال کار روی طیف وسیعی از راه حل های شارژ الکتریکی خودروها است و یکی از شرکت هایی محسوب می شود که مشغول انبازی با دیگر خودروسازان مبصر بخاطر شبکه ی شارژ آیونیتی (Ionity) است. فولکس واگن تعدادی پیش نمونه ی اولین ی دیگری از ایستگاه شارژ سزاوار سرزنش محموله را معرفی کردن کرده حیات.بیشتر بخوانید:آلایندگی باتری خودروهای برقی، کمتر از پیشرانه های دیزل نیستهمکاری IBM و مرسدس بنز بخاطر تولید سلسله جدید باتری خودرواولین خودروی ملی ترکیه با برند TOGG رونمایی شدقیمت و مشخصات متخصص وانت برقی لردزتاون واضح شدتقویم مسابقات آفرود شاسی بلندهای برقی Extreme E منتشر شد