تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس نوذر رودنیل  تو مورد نحوه قضاوت آویشن داوری بازیاستقلال و نساجی مازندران گفت: در این بازی رضا کرمانشاهی داور فتنه حیات که به همراه محمدرضا ابوالفضلی و عسگر محمدی بازی را قضاوت کردند. تیم داوری عملکرد خوب و متناسب قبولی تو این بازدید داشت و تمامی تصمیمات تاثیرگذاری که تیم داوری گرفت کاملا بی عیب بود.

وی افزود: کارت زردی که در دقیقه یازده به مسعود ریگی علامت داده شد نیز کاملا به درستی حیات. البته به نظر داور اندکی با روزبه چشمی مدارا کرد و او بی پروا چند خطا انجام عدل که داور می توانست به او کارت زرد نشان بدهد. دقیقه ۳۹ نیز پنالتی استخلاص بوسیله درستی اعلام شد.

این کارشناس داوری با اشاره بوسیله گل مردود شده نساجی اظهار داشت: این گل به درستی آفساید اخبار شد و گل منیع نبود اما در دقیقه ۸۰ ابوالفضلی در اعلام یک آفساید به ضرر پارچه بافی دیر کردن کرد و یک موضع خوب از نساجی پژمان شد.  

رودنیل تو مورد اعتراض کادرفنی استقلال به یک خطای مشکوک پنالتی در دقیقه ۹۰ گفت: داخل دقیقه ۹۰ خطای پنالتی در صحن جریمه نساجی رخ نداد و تماشایی یک اصابت ساده بودیم. نمی دانم تا چه زمانی می خواهیم همچنان به غرض های داور معترض شویم؟ سوت داور با اعتراض برنمی گردد و فقط این مساله به ضرر تیم معترض تمام می شود و فرد معترض با کارت زرد و پس ازآن کارت قرمز جریمه می شود. شلیک ۴۰ متری به سهمیه استقلال | سپاهان و فولاد درون رویه آسیا
  • ۹۹/۰۵/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی