تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود ظفری اظهار کرد: مالکان دام و طیور در ده و بافت مسکونی تا ۱۶ آبان فرصت داشتند دام و طیور خود را از لیف مسکونی شهر جمع آوری و بوسیله جا های مناسب نقل مکان کنند.

وی با اشاره بوسیله اینکه اهالی محلات اقدام بوسیله مراقبت دام و طیور داخل منزل می کنند افزود: فداکار در محدوده بخانه برگشتن دوگنبدان و لیف مسکونی، مشغول حراست و پرورش دام و طیور هستند که این فعالیت ها با شرایط نامطلوبی که بوسیله حیات آورده اند بهداشت عمومی، زیبایی شهر و آسایش و آرامش شهروندان را مورد ترساندن راحتی داده است. با استناد بند ۲۰ از ماده ۵۵ ضابطه شهرداری ها حراست هر گونه تله و طیور درون محدود بخانه برگشتن ممنوع است و به مالکین آنها تذکر داده می شود.

شهردار دوگنبدان بیان کرد: ضروری است این رویه فعالیت ها از بخانه برگشتن جمع آوری و بوسیله مکان های مناسب هدایت شود تا علاوه بر پاسداری مولفه های لازم درون زندگی شهری، بازرسی بهداشتی کنار عرضه، جلوگیری از شیوع مصیبت های دامی و کنترل دخول و برون رفت تله به بطرف خانه امکان پذیر شود.
  • ۹۹/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی