تلفن پاناسونیک

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مطالعه ی متاخر منتشر شده توسط مؤسسه بیمه و پناه بزرگراه های امریکا (IIHS) نشان می دهد که چند تغییر زیرساختی کوچک در تقاطع ها می تواند باعث کاهش صدمات عابران پیاده در هنگام گردش وسایل نقلیه به سمت چپ شود. متد حل های احتمالی از یکسره راهبند ستونی (بولارد) و محدودکننده های لاستیکی، رانندگان را انگیزش می نرم که هنگام سوگ خودرو بوسیله سمت چپ، سرعت خود را کند کرده، بیشتر توجه کنند و همچنین مانورهای آگاهانه تری داشته باشند.

براساس مطالعه ی IIHS، نیمی از تصادفات ایالات متحده خلال سال ۲۰۱۸ در تقاطع ها رخساره داده است. تو این تصادفات بیش از ۶،۷۰۰ نفر دچار مجروحیت جدی و بیش از ۱،۵۰۰ نفر از عابران پیاده کشته شده اند. تو طول سال ۲۰۱۸، متجاوز از یک سومین تصادفات خودروبا عابر پیاده اتفاق افتاد که در آن وسیله نقلیه در حال تفرج به سمت چپ حیات.



مؤسسه IIHS معتقد است روشی به نام پایدار کردن خط وسط جاده می تواند سوگ به چپ خودروها را بخاطر عابران پیاده مصون تر کند. قائم کردن خط وسط با استعمال از راهبندهای ستونی (ستون های ترافیکی باریک به اثر جزیی نارنجی یا زرد) و محدودکننده های لاستیکی برای ساختن مانع در طبق لول وسایل نقلیه، رانندگان را مجبور به تردد درون دوره آن خواهد کرد. بدون سفت کردن، رانندگان غالباً با سرعت بالاتری به طور اریب در تقاطع می پیچند. با سخت شدن خط وسط، شوفر مجبور است با سو بیشتری خبردار تقاطع شود و گردش خود را بوسیله زاویه ۹۰ درجه نزدیک تر کند.

ون هو، مهندس مبصر حمل ونقل IIHS، تأثیر باطراوت شدن خط وسط را تو واشنگتن بررسی کرد و از عادت تحقیقات خود شهود که تغییرات زیرساخت های معقول بخش باعث کاهش تعداد برخوردها می شود؛ به این صورت که زمان هایی که رانندگان مجبور به گردش یا ترمز ناگهانی هستند خواه عابران پیاده باید از جاده رد شوند، ۷۰ درصد کاهش می یابد. او همچنین هوشیار شد که راهبندهای ستونی و محدودکننده ها باعث کاهش سرعت شوفر تو هنگام سوگ به سمت چپ شده اند و درنتیجه منجر بوسیله کاهش ۳۶ درصدی گردش به چپ با سرعت ۲۴ کیلومتربرساعت خواه سریع تر می شوند. در این معاینه اشاره شده است که با افزایش سرعت گردش به چپ از ۲۷ بوسیله ۴۰ کیلومتربرساعت، ظن باخبر شدن صدمه جدی به شخص از ۱۰به ۲۵ درصد افزایش می یابد.مقاله های مرتبط:خودروهای امروزی چگونه ضربات شاگرد از سانحه را جذب می کنند؟ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ بوسیله تفویض IIHS

مطالعه ی ون هو داده های مربوط بوسیله ۱۰ تقاطع واشنگتن را طی بازه زمانی دو ماه قبل از تغییرات و سه ماه پس از تغییرات پوشش عدالت. او سپس یافته های خود را با هشت محل کنترل مقایسه کرد که سخت شدن خط وسط نداشتند. داده ها جمع آوری شده تو طول روز و در شرایط خشک وجود. در این ۱۰ تقاطع، هو بوسیله طور میانگین حدود ۲۰۰ راننده را مشاهده کرد که داخل کشش بازه ۶ ساعته، ماتم به چپ داشتند. هو همچنین خاطرنشان می یواش که بیشتر کاهش برخوردها تا قطع زیادی در دو تقاطع مورد مشاهده رخ داده است.

روش یادشده، چیز جدیدی تراشیدن و غم اکنون داخل سراسر ایالات متحده تک استفاده استراحت می گیرد. به عنوان مثال، قصبه نیویورک از سال ۲۰۱۶ روش های استوار کردن خط وسط را در بیش از ۳۰۰ تقاطع ایفا کرده است.بیشتر بخوانید:کمربند ایمنی خودرو چگونه کار می کند؟خودروهای امروزی چگونه ضربات ناشی از تصادف را جذب می کنند؟NHTSA قوانین کاربرد از خودروهای خودران را بوسیله روزرسانی می کندسیستم هوشمند ارتباطی فولکس واگن، فناوری برتر یورو NCAP انتخاب شدافزایش آمار تلفات جانی عابران پیاده درون تصادفات آمریکا
پنگوئن هامانند همگی ی پرندگان دریایی، در مکان های زندگی شان بسیار پر سروصدا هستند. آن ها از این صداها برای شناخت جفت و خویشاوندان خویشتن کاربرد می کنند. خارج از فصل تولیدمثل، پرندگان دریایی بیشتر زندگی خود را در سیل گرفتن می گذرانند و خود را با محیطی تطبیق می دهند که داخل آن تغذیه می کنند.

پنگوئن ها به دلیل شیرجه زدن بی همانند خود، در بین پرندگان دریایی بی همتا هستند. بسته به نوع شکار، آن ها می توانند شیرجه هایی به عمق ۲۰ تا ۲۰۰ متر بزنند. این پرندگان از ماهی ها و کریل ها و ماهی های مرکب تغذیه می کنند. باتوجه به توانایی های منحصربه فرد پنگوئن ها تو شیرجه، پژوهشگران به تعاقب آن بودند ببینند آن ها در مادون آب لحن تولید می کنند خواه نه. بخاطر ادا این تحقیق، تیم واحد تحقیقاتی MAPRU (مخفف Predator Marine Apex) در دانشگاه نلسون ماندلای آفریقای جنوبی با گمارش ضبط کننده ی ویدئویی کوچک و میکروفن داخلی درون پشت سه رویه از پنگوئن ها کارش را شروع کرد. این گونه ها پنگوئن پادشاه و پنگوئن جنتو و پنگوئن ماکارونی بودند. درنهایت، شواهد اولیه نشان دادند پنگوئن ها هنگام نخجیر در والا آب، از خویشتن صداهایی ساطع می کنند.

به برهان مشکلات تحقیقات این چنینی، از صدای پنگوئن ها در هوا والا سیل گرفتن شناخت کمی وجود داشت. حال بوسیله لطف ترفیع های اخیر فناوری، چنین مشاهداتی مشت یافتنی است؛ بوسیله خاص ازطریق ضبط کننده ی مینیاتوری که روی پنگوئن ها نصب می شود. پژوهشگران با استفاده از این نوع پرونده کننده ها، ۲۰۳ نغمه از هر سه گانه گونه را داخل پنج ساعت به صورت فیلم بایگانی کردند: ۳۴ صوت از پنگوئن سلطان و یک صوت از پنگوئن ماکارونی و ۱۶۸ صدا از پنگوئن های جنتو. دلیل برگزینی این سه نحو از پنگوئن ها، انعکاس تنوع استراتژی های تغذیه در پنگوئن ها است. پنگوئن خسرو تو عمق ۲۰۰ متری از ماهی ها تغذیه می کند؛ درحالی که پنگوئن های ماکارونی یاد پژمرده اند بیشتر داخل فاصله ی ۱۰ متری ستون مطلع آب تغذیه کنند و پنگوئن های جنتو استراتژی تغذیه ای متنوعی از خویشتن نشان می دهند: تغذیه از گوناگون طعمه ها تو همه ی عمق ها.پس از صرفنظر مکان تولیدمثل، درون جزیره ی ماریون (بخشی از جنوبگان و خارج از آفریقای جنوبی) پنگوئن ها از دریا خارج شدند و پژوهشگران اطلاعات دوربین متصل به پنگوئن ها را استخراج کردند. پژوهشگران به این مولود رسیدند پنگوئن ها وقتی می خوانند، تمام صداها کوتاه است و خلال شیرجه ساطع می شود و بیشتر صداها (۷۳درصد) در مراحل انتهایی شیرجه اتفاق می افتد؛ جایی که پنگوئن ها برضد فرورفتن به عمق و بالاآمدن، بیشترین غذای خود را صید می کنند.

 ویدئو زیر شیرجه ای طولانی از پنگوئن پادشاه برای شکار را مدال می دهد. این ویدئو از دوربین هموار به پنگوئن استخراج شده است.

ویدئو کوتاه زیر نیز چند صدای زیر آب از پنگوئن ها هنگام شکار طعمه را مدال می دهد.

بیش از ۵۰ درصد صداها بوسیله طورمستقیم با یک نوع رفتار شکار در بستگی هستند: بلافاصله پس از شتاب ستاندن (تعقیب طعمه) خواه بلافاصله پس از تلاش برای شکار طعمه. ازآنجاکه صداها را هر سه گانه نحو پنگوئن تولید می کنند، اقدام صوتی زیر آب ممکن است در سایر گونه ها نیز وجود داشته باشد. درون مقایسه با پنگوئن هایی که از کریل و ماهی ممزوج می خورند، آن هایی که از ماهی تغذیه می کنند، صدای بیشتری از خویشتن درمی آورند. این موضوع نشان می دهد درون پنگوئن هایی که از ماهی تغذیه می کنند، تولید ندا شایع برنده است. می استعداد گفت یافته ها درباره ی آواز پنگوئن ها کاملا غیرمنتظره است.

ناگفته نماند فدایی از کارشناسان فرانسوی آواشناسی پنگوئن درون تیم تحقیقاتی درباره ی این کشف تردید داشتند؛ ولی تیم تحقیقات از قبل پهلو این واقف بود که پنگوئن های جنتو برای تشکیل گروه در سطح دریا و پنگوئن های آفریقایی بیشتر خلال رفت و آمد (احتمالا بخاطر برقراری ارتباط با یکدیگر) و طی ضربه به طعمه (احتمالا برای همگام سازی رفتارشان) از خود صدا تولید می کنند.

درنهایت، شواهد موجود نشان می دهد سایر شکارچیان آبزی شبیه دلفین ها و فک ها و لاک ظهر های دریایی که از محیط تنفس می کنند، در زیر آب نغمه تولید می کنند. این مشاهده ها سؤال های جدیدی به وجود آورده است؛ ازجمله باتوجه به فشار زیاد تو عمق آب، پنگوئن ها چگونه می توانند چنین صداهایی تولید کنند؟ چرا آن ها ندا تولید می کنند؟ آیا همه ی این صداها همان سیگنال معلومات هستند؟ آیا آن ها داخل بن ها و موقعیت های متنوع صداهای متفاوتی تولید می کنند؟ آیا این صداها نیازهای فیزیولوژیکی شیرجه ی شکار (آپنه) و کشف کردن طعه و انتظام وضعیت شنا هستند؟ آیا این صداها می توانند بخشی از فرایند شکار باشند و از صداها بخاطر باک خورده کردن نخجیر استفاده می کنند؟ امیدواریم تحولات اخیر داخل فناوری بینش بیشتری درباره ی اقدام دوست داشتنی پنگوئن ها نمایش دهد.بیشتر بخوانید:کشف نخل پنگوئنی بوسیله اندازه انسانمنتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیتمرگ هزاران جوجه پنگوئن امپراطور در جنوبگانپنگوئنی که هر سال ۳۰۰۰ کیلومتر را برای دیدار با مردی که جان او را نجات داده، شنا می کندتماشا کنید: پنگوئن ها خواستار بازی با آیپد هستند
یک بی همتا انگلیسی یک مایه مازراتی کواتروپورته ۲۰۱۶ خود را از یک خودرو سدان تبدیل بوسیله یک نسخه ی شوتینگ بریک کرده است. مازراتی کواتروپورته هیچگاه وقت با بدنه ی شوتینگ بریک بوسیله تولید نرسید اما Carrozeria Touring حدود یک دهه ی پیش نسل قبلی کواتروپورته را بوسیله عارض شوتینگ بریک تولید کرده بود. چندسال پیش یکی از طرفداران مازراتی تو انگلیس تصمیم گرفت تا کواتروپورته شوتینگ بریک مخصوص خویشتن را تولید کند و خودرویی که تو تصاویر می بینید نتیجه ی این تلاش است. 

از آنجایی که هیچ نمونه ی مشابه این مازراتی کواتروپورته از شیار تولید مازراتی خارج نشده است، سید این خودرو غرض گرفت تا با برخی تولید کنندگان خودروهای سفارشی درون بریتانیا مسبوق مذاکره شود. بیشتر این همکاری ها خرج ای در حدود ۲۵۰ هزار دلار را برای این فقره درخواست می کردند که این قیمت تازه باید به نرخ یک کواتروپورته همچنین اضافه می شد.



مالک خودرو غبطه چندانی به نفقه کردن این رقم برای تغییر کواتروپورته به شوتینگ بریک نداشت و به همین برهان بوسیله انفراد به نام آدام ریدینگ مراجعه کرد که قبلا سابقه بازسازی خودروهای جگوار E تایپ، گوناگون محصولات استون مارتین، لانچیا، بریستول و فراری را دارد. 

ریدینگ این پروژه را قبول و فقره را با اعمال تغییرات در نیمه ی ظهر این سدان ایتالیایی شروع کرد. وی ابتدا بیشتر پاره های سقف را برید و بدنه ی جدیدی برای کواتروپورته مدل سازی کرد. کار وی آنقدر نکته سنج عمل شده که انگار مازراتی سازنده ی این خودرو بوده است. 

یکی از بزرگ ترین چالش ها تو تولید این خودرو در جعبه دنبال جدید حیات که به رخساره الکترونیکی است و لازم بود تا بوسیله سیستم کامپیوتری تیره ی مازراتی متصل شود. درون کل پیدایش این خودرو ۱۵۰۰ ساعت زمان توقیف است. 

هنوز مشخص محو که دلیل کارفرما خودرو بخاطر سودا چیست ولی اطلاع دادن شده که کارکرد این خودرو تنها ۱۴ هزار و ۲۳ کیلومتر است. این مقیاس از پیشرانه ی ۳ لیتری V6 توربودیزل مقیاس مازراتی به قدرت ۲۷۱ اسب بخار کاربرد می کند. هنوز مالک خودرو نفیس احتمالی بخاطر این کواتروپورته ی شوتینگ بریک را همچنین اعلام نکرده است.بیشتر بخوانید:جذاب ترین خودروهای اسپرت برقی که به زودی تولید می شوندپیش نمایش بدوی دشت طولانی برقی مازراتی منتشر شدتولید مازراتی گرن توریسمو متوقف می شودخودروهای عالی ای که در آمریکا فروش چشمگیری تجربه نکردندشاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد
بستگی بین شریک شدن های فعال تو هر صنعتی اهمیت زیادی دارد. تماس و تعامل باعث می شود ارشد ترین درگیری های رقابتی تیمار انتها خوشی برای طرفین داشته باشند. آمازون و اپل رقابت شدیدی در صنعت استریم دارند که بعضا به درگیری هایی تیمار انجامیده است. اکنون دو غول دنیای فناوری بوسیله تفاهمی دست جلوه گر کرده اند که وقار وابستگی و تعامل را در ساختارهای کسب وکاری نشان می دهد.مقاله های مرتبط:اپلیکیشن آمازون پرایم بخاطر اپل تی وی منتشر شدسرویس اشتراک تلویزیون اپل تی وی پلاس معرفی شد

آمازون چندی پیش به کاربران سرویس پرایم درون جهیز عامل iOS امکان داد تا ازطریق اپلیکیشن پرایم به محتوا دسترسی پیدا کنند و حتی خریدهای محتوایی خویشتن را از آنجا ارتکاب دهند. این رفتار قبلا ممکن نبود که نارضایتی و بی تابی کاربران زیادی را بوسیله همراه داشت. درواقع، کاربر ابتدا باید ازطریق کامپیوتر وب سایت آمازون را باز می کرد و محتوای مدنظر را می معامله و سپس می توانست محتوا را ازطریق دستگاه iOS و سرویس هایی همچون اپل تی وی مشاهده یواش.

روندی که کاربران آمازون بخاطر معامله و تماشای محتوای اختصاصی پرایم در مایه های شرکت اپل سپری می کردند، بوسیله هیچگاه وجه امتحان ی کاربری خوشایندی بخاطر آن ها به همراه نداشت. برهان پا بر جا تجربه ی کاربری نامناسب هم درگیری بین دو غول دنیای فناوری بود. درگیری پا بر جا آمازون و اپل به خشکی امدن قاعده این وجود که کدام یک تسهیم پرداخت شده ی وجه کاربر را بخاطر خویشتن بردارد. درنهایت، تنها کلکسیون ای که از درگیری دو انبازی آسیب می دید، مشتریان و کاربرد کنندگان بودند.



با تفاهم مجله ی جدیدی که بین آمازون و اپل لباس گرفت، مشکل مشتریان از بین رفته است. همان طورکه گفته شد، اکنون کاربران امکان دسترسی و خرید محتوا را ازطریق اپلیکیشن دارند. غرض جدید مزیت یدکی برای کاربران بی شمار سرویس های استریم دارد که داخل وضعیت کنونی و قرنطینه ی خانگی، بیش از همیشه به محتوای جذاب نیاز دارند. همچنین، توافق متاخر مانند بسیاری رخدادهای دیگر، مدال دهنده ی تبدیل تدریجی در استراتژی دو شرکت و استاندارد کسب وکارها و نگاه آن ها بوسیله رقابت داخل صنعتی رسانه و استریم است.

جان گروبر توافق مجله ی آمازون و اپل را ژرف و تخصصی انتزاع کرده است. ظاهرا توافق دو شرکت تیره تر از مشهود خبری است که داخل رسانه ها می بینیم. کاربران آمازون از این بوسیله بعد، نه تنها می توانند محتوای مدنظرشان را از اپلیکیشن iOS تهیه کنند؛ بلکه تمدید ضایع اشتراک سرویس آمازون پرایم هم ازطریق اپلیکیشن ممکن خواهد حیات.

وقتی کاربر اشتراک سرویسی را از وسیله اپلی می خرد، اپل ۳۰ درصد از هزینه ی ابتیاع را دریافت می کند. درون تفاهم مجله ی بین آمازون و اپل، خرید پول اعانه آمازون پرایم محتوی تسهیم سابق الذکر نمی شود. تفاهم نامه ی متاخر پیامد های دیگری همچنین به همراه دارد که می استعداد به موارد کوچکتر اشاره کرد:هماهنگی و ادغام با اپلیکیشن Apple TVپشتیبانی از AirPlay 2پشتیبانی از اپلیکیشن های tvOSپشتیبانی از نبض وجوی جامع و سیری



درمجموع، دسترسی بوسیله فیلم های خریدشده از آمازون درون اپل تی وی آسان مرطوب خواهد شد. افزون براین، کاربر می تواند محتوا را ازطریق AirPlay 2 روی تلویزیون های با پشتیبانی از فناوری سابق الذکر ارائه دهد و با مصرف از ریموت کنترل اپل، درون میان محتوای موجود نبض وجو کند.

اپل درباره ی تفاهم مجله ی متاخر با آمازون در بیانیه ای نوشت:اپل برنامه ای خاص با کمال مطلوب گیری درخت سرو دهنده های سرگرمی و ویدئو ازطریق اشتراک دارد تا مزیت های متعددی به مشتریان نمایش کند؛ مزیت هایی که ادغام با اپل تی وی، AirPlay 2، پشتیبانی از جست وجوی جامع، سیری، ادخال بدون اشاره به حسا ب های کاربری و اپلیکیشن های tvOS را شامل می شود. کاربران در اپلیکیشن های سرگرمی واجد وضعیت همچون آمازون پرایم و Altice One و Canal می توانند فیلم ها و سریال ها را با کاربرد از سرویس پرداخت متصل به پول اعانه کنونی ویدئو خویشتن بخرند یا اجاره کنند.



اشاره بوسیله سرویس های دیگر مانند Altice One و Canal تو بیانیه ی اپل، نشان دهنده ی برنامه ی ویژه ی آن ها بخاطر سرویس های استریم سرگرمی است. کوپرتینویی ها قبلا همکاری هایی با همکاری های خدمات کابلی کرده اند تا سیستم های استریم خویشتن را با سایرین هماهنگ کنند. به عنوان مثال، اپل تی وی داخل پرتغال برای کاربران سرویس MEO دردسترس فراغت دارد و با محتوای MEO عرضه می شود. حرکت متاخر اپل در تأیید آمازون بوسیله نشانی یکی از غول های صنعتی استریم مدال می دهد آن ها به عظمت وابستگی عمیق و زورمند با دیگران پی اسیر اند.تفاهم بین سرویس های استریم، نشان دهنده ی تغییر نگرش آن ها به صنعت است

هنوز بی پرده حلق اپل در آینده تفاهم نامه های مشابهی با دیگر فعالان صنعت استریم توشیح می درنگ یا خیر؛ البته کارشناسان امیدوار هستند چنین رویکردی ادامه دار باشد. اگرچه چنین رویکردهایی انگیزه کاهش تسهیم درآمدی اپل از فروش اشتراک سرویس های متفرقه تو اکوسیستم می شود، گشایش امتحان ی کاربری و افزایش محتوای دردسترس مشتریان، از مزایای آن خواهد بود. درحال حاضر، به صراحت می توان مطالبه کرد سرو اپل تی وی پلاس نمی تواند رقبای قدرتمند صنعت استریم را شکست دهد. درواقع، کوپرتینویی ها هنوز نمی توانند محتوای چشمگیری درمقایسه با رقبا ارائه کنند. 

تفاهم نامه هایی شبیه به آنچه بین اپل و آمازون دستینه شد، جلال زیادی در دنیای کسب وکار حوزه ی فناوری دارد. با اینکه بزرگانی همچون آمازون و نتفلیکس و دیگران در حال مجاهدت برای لباس دهی بوسیله آینده ی دنیای تلویزیون هستند، هریک از آن ها به اهمیت باهم اتحاد کردن سازنده معلول برده اند. این طور شریک هایی باعث می شود با حفظ موضع در بازار، هر شرکت بتواند از مزایای دیگری بهره مند شود. چنین رویکردهایی شبیه نفوذ شرکت های فناوری به مشکلات حقوقی و ضدانحصار غصه تفسیر می شود.



توافق اخیر بین اپل و آمازون نمادی شهودی از دستور کار ها و استراتژی های مدنظر مدیرعامل اپل، آویشن کوک، نیز محسوب می شود. او اخیرا درباره ی ارتباطش با دولت کنونی ایالات متحده ی آمریکا گفته وجود:روشی که روی مشکلات تأثیر می گذارید، بوسیله منطقه ی محل فعالیت تماس دارد. درنتیجه، چه در این کشور فعالیت کنیم و چه در انجمن ی اروپا خواه چین، با قضا و قدر ها وارد تعامل می شویم. در همه ی موارد، چه طبق عملکرد باشیم یا مخالف آن، به انبازی و تعامل ادامه می دهیم. از دیدگاه من، تغییردادن اوضاع فقط با شکایت کردن و فریادزدن امکان پذیر نمی شود. شما وضعیت را تنها زمانی تبدیل می دهید که صحیح بودن روش خود را از کار افتادن کنید. در بسیاری از موارد، درگیری ها فقط به دلیل نفاق در ایده ها ایجاد می شود.

درنهایت، بوسیله این نکته می رسیم که هوی به گفت وگو و تعامل برای حل همه ی مشکلات کسب وکاری رادیکال بوسیله نظر می رسد. تفاهم روزنامه ی اپل و آمازون علامت می دهد رقبا می توانند با عبور از دیوارهای مرسوم، بوسیله مزیت های مشترک برسند؛ خصوصا با گذر از این دیوارها، هرکدام می توانند کار صحیح تازگی انجام دهند. کارشناسان و کاربران امیدوار هستند دیگر سرویس های استریم بی آرامی به حرکت جدید وارد شوند. درنتیجه، پس از مدتی اپل تی وی بوسیله اپلیکیشن کاربردی تماشای محتوای استریم تحول می شود که تو دستگاه های گوناگون، انواع محتوا را از درخت سرو های متنوع دردسترس قرار می دهد.بیشتر بخوانید:نتفلیکس، یوتیوب، آمازون و اپل کیفیت و حجم محتوای استریم خود را کاهش می دهندرقابت تنگاتنگ سرویس های استریم؛ کدام یک عصب رویا مخاطب را در مشت دارند؟افشای فداکار از فردی های آیفون 9 و آیپد پرو جدید با بررسی کدهای iOS 14اپل احتمالا به زودی نسخه ای جدید از اپل تی وی معرفی می کندآمازون بیش از ۵۵ میلیون کاربر را جذب سرویس Amazon Music کرده است
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اکیپ، کیلیان امباپه، ستاره جوان و ۲۱ ساله باشگاه پاری سن ژرمن بوسیله خاطر مصرف عاری اذن از نام و تصویرش در برخی کمپین های تبلیغاتی داخل شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و خرید و معامله محصولاتشان شکایت کرد.

شرکت کوین بیت درون تبلیغات خود از امباپه به دروغ نقل شرط کرده است که با سرمایه گذاری در این انبازی به هر شخصی کمک می شود تا درون سه گانه تا چهار ماه میلیونر شود.

این همدستی که تو فلسطین اشغالی استراحت دارد، پس از دریافت پول حساب هایشان امانت می شود و دیگر قابل دسترسی زدودن و مشتریان قادر به گرفتن پولشان نمی باشند.

این شرکت ها که به صورت زنجیره ای فعالیت دارند، قبل از این و در سال ۲۰۱۹ از احصائیه توییتری این بازیکن استفاده کرده وبرای مشارکت هایشان تبلیغ کرده بودند.

این تو حالی ست که از این همدستی ها از سال ۲۰۱۸ تا به حال ۱۱۰۰ شکایت درج شده است و افراد معارض اند که این شریک شدن ها از ضابطه اینترنت از آن ها پول ستاندن کرده اند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا آخوندی دوشنبه ۱۱ فروردین افزود: با کسانی که از این فقره تخطی کنند توسط یگان حفاظت این اداره کل و با همکاری مراجع انتظامی و قضایی تلاقی تراژدی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد خاطرنشان کرد: از آدم استان درخواست می شود تو قیافه مشاهده هرگونه تخلف از این امر، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

به دلیل شیوع کرونا در ایران امسال مراسم روز فطرت برگزار نمی شود و هرگونه شلوغی در بوستان های شهری و خوش نشین ممنوع شد.

بر بن آخرین آمار یک هزار و یک نفر در یزدبه کرونا مشغول و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا بختیاری با بیان اینکه مصرف آب داخل در اسفندماه تکثیر چشم گیری یافت، اشعار کرد: شیوع ویروس کرونا از یک سو و و هم زمانی این مساله با آداب ساختمانی تکانی سبب شد که استعمال آب بیش از حد خواهش تکثیر یابد؛ به طوری که در ۲۹ اسفند میزان استفاده آب به ۳.۵ میلیون مترمکعب در روز رسید که تقریبا معادل پیک کاربرد در جزئی از جمله تابستان است.

وی با تاکید پیاده شدن اینکه این میزان استعمال بیشترین مدل مصرف  آب در تهران طی ۵۰ سال اخیر بوده و سابقه نداشته است، تصریح کرد: در این ایام این مقیاس مصرف آب در تهران طی این ۵۰ سال ثبت نشده بود و این استاندارد کاربرد حد زمان سفیر مصرف داخل تهران است. مصرف آب نسبت به پارینه ۱۳ درصد افزودن یافت

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، اکنون میزان استعمال آب خیلی کمتر کاهش یافته اما بازهم نسبت به سال قبل در همین زمان حدود ۱۳ درصد تکثیر داشته است. تابستان سختی خواهیم داشت

بختیاری در خصوص وضعیت مطمئن آب در تابستان همچنین اشعار کرد: با این شرایط تابستان سختی خواهیم داشت. البته تمهیدات لازم اندیشیده شده و خودمان را آماده کرده ایم اما تابستان یک بها سخت خواهد بود اما تو حال پروگرام ریزی هستیم تا بتوانیم دوران پیک را با کمترین شاق تعاقب عادت بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسیدن که آیا احتمال سقوط فشار آب در این روزها وجود دارد؟ گفت: تصفیه ساختمانی ها با کامل حجم آب را وارد تهران می کنند و گزارشهای دریافتی درون خصوص کاهش فشار آب کمینه بوده که علامت دهنده کاهش مشکلات در این حوزه است. البته در برخی مناطق ممکن است افت فشار داشته باشیم؛ به خاص تو ساختمانهای بالای چهار و پنج طبقه اما خوشبختانه وضعیت گشایش یافته است. افزایش مصرف آب موجب کاهش کیفیت می شود؟

مدیر عامل همدستی آب و فاضلاب استان تهران درون پاسخ به این پرسیدن که افزایش مصرف آب جهت کاهش کیفیت می شود؟ اظهار کرد: طبیعتا هر میزان که مصرف افزایش یابد مقدور است نمونه کیفیت آب مقداری کاهش برملا بطی ء اما یک خط قزل برای این موضوع تمجید شده و آن هم اینکه میزان نیترات داخل آب افزایش پیدا نکند که خوشبختانه این اتحاد نیفتاده است.

بختیاری افزود: علیرغم مصرف بالا اجازه نداده ایم که نیترات آب درون شبکه افزایش یابد؛ به ویژه در ولایت تهران که نیترات  زیر ۵۰ است، درون مواقعی ممکن است میزان نیترات بوسیله رخساره موقت قدری بالا برود اما باتوجه به بارندگی خوبی که داشتیم، مظفر شدیم نیترات را کنترل کنیم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیجیتال ترندز نوشت: یک شرکت نوپا درون آمریکا مدعی است با توجه بوسیله کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا درون این قلمرو به زودی عمل آزمایش مستقیم خانگی ویروس مذکور را امکان پذیر می کند.

 شریک Everlywell اعلام کرده که از ۲۳ مارس یعنی پس فردا قادر بوسیله فروش ۳۰ هزاره کیت آزمایش بوسیله صورت آنلاین خواهد بود. هزینه فروش این کیت ها و نیز ارسال و دریافت نتیجه ۱۳۵ دلار است.

افراد قبل از ابتیاع و ارتکاب آزمایش های آنلاین باید بوسیله برخی سوالات به صورت آنلاین پاسخ دهند تا این امر به صورت دقیق تری صورت بگیرد. نتیجه هر آزمایش هم به عارض آنلاین درون دسترس قرار می گیرد و البته تحویل هر خراج نیز ۴۸ ساعت به طول می انجامد.

افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت باشد، بوسیله طور مجازی و بدون احتیاج بوسیله مراجعه حضوری بوسیله نعوظ رایگان به پزشکی همواره می شوند تا دستورالعمل های درمانی را دریافت کنند.

شریک شدن ارائه دهنده این خدمات می گوید برای افزایش کیفیت با تعداد زیادی پزشک متخصص و آزمایشگاه در وفاق است و امیدوار است از این سر بتواند کمبودها درون این بنیان را برطرف درنگ.

نکته جالب این است که مقامات آمریکایی خیر تنها در مورد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مفروضات دقیقی ندارند، بلکه حتی درون مورد تعداد افرادی که در آمریکا آزمایش کرونا را انجام داده اند نیز آمار کاملی ندارند.