تلفن پاناسونیک

مایکروسافت که امروزه شرکتی تریلیون دلاری محسوب می شود، از نگاه شماری از تحلیلگران خاتمه بوسیله حدی آماده شده است تا بتواند بوسیله طور اکید باهم اتحاد کردن مبصر سیلزفورس (Salesforce) را در حوزه ی ابری بوسیله چالش بکشد. درواقع مایکروسافت عزیمت دارد واحد تجاری اصلی سیلزفورس یعنی جهیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را هدف استراحت دهد و به رقابت جدی تر با آن مشغول شود. جهیز مدیریت بستگی با مشتری، به کسب و کارها امکان می دهد فروش محصولات را پایش و بخش پشتیبانی مشتریان راه اندازی کنند.

آن طور که خبرگزاری CNBC در گزارش متاخر خود به نقل از یکی از شرکای تجاری مایکروسافت می نویسد، مایکروسافت به فروشندگانش گفته است مشتریان فعلی را بوسیله استفاده از سیستم مدیریت وفاق با مشتری داینامیکس (Microsoft Dynamics)  ترغیب کنند. CNBC می گوید باهم اتحاد کردن تجاری مایکروسافت این اطلاعات را بدوی بار دراختیار شریک RBC Capital Markets قرار داده است. 

RBC بوسیله اشتهار این همکاری تجاری اشاره نکرد؛ بااین حال این دسته از شرکای تجاری مایکروسافت به طور متعارف مشغول بازفروش درنگ افزارهای این شریک شدن هستند و در اغلب مواقع، خدمات مشاوره ای یا نرم افزار و سخت ابزار افزودن به همراه نرم افزارهای متیکروسافت ارائه می دهند.

اقدام جدید مایکروسافت درون نگاه مطلع می تواند باعث بهینه زیرفون شدن واحد تجاری Commercial Cloud شود؛ Commercial Cloud محتوی گروهی از محصولات مملکت ی ابری است و امروزه بیش از یک سوم از کل درآمدهای مایکروسافت را عاید این باهم اتحاد کردن می کند.

اقدام مایکروسافت وضعیت را بخاطر سیلزفورس شیرهدار تر خواهد کرد. تحلیلگران می گویند مایکروسافت نزدیک به ۲۰ سال است که تلاش می بطی ء جای سیلزفورس را به عنوان نیکوترین شرکت ارائه دهنده ی سرویس مدیریت وابستگی با مشتری بگیرد؛ اما در کشش این ۲۰ سال نوبت بسیار بخشی برای الحاق بوسیله این هدف داشت.  مایکروسافت مشتریان را به استعمال از یواش افزار مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics انگیزش می درنگ

الکس زوکین، از تحلیلگران شرکت RBC، در گفت و گو با خبرگزاری CNBC اطلاع دادن کرد: «معتقدم اتفاقی که افتاده، این است که مایکروسافت ترجیح جدیدی برای خود تعیین کرده.» بوسیله گفته ی زوکین، شریک تجاری ناشناس مایکروسافت به تحلیلگران گفته است راهنما ارشد این باهم اتحاد کردن باید شخصا روند تمدید تمامی مجوزهای مستخدم را بررسی کند؛ به جز مجوزهای مربوط به Dynamics که شامل CRM می شود.

مجوزهای داینامیکس افزون پهلو CRM، به دیگر نرم افزارهای مدیریت کسب و فرمان و البته ابزار PowerApps که افراد جاهل متخصص می توانند از آن برای تولید اپلیکیشن استفاده کنند، تماس دارد. مایکروسافت سرویس PowerApps را که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، داخل قالب بسته ای تحت نشانی Power Platform نمایش می دهد.

فردی که با مشتریان مایکروسافت کار می کند، به خبرگزاری CNBC گفت مایکروسافت هنگام چند وقت اخیر به شدت در مجاهدت بوده است مصرف از Dynamics و PowerApps را درون مفاد قرادادهای کارمند بگنجاند. این فرد نخواسته است نامش روشن شود.

مدیران سودا مایکروسافت بوسیله تیم حسابداری گفته اند با مشتریان درباره ی درخت سرو ابری Dynamics 365 و نیز ودیعه ی Power Platform حرف بزند و آن ها را به تهیه ی سرویس های مورد بحث ترغیب درنگ. به گفته ی یکی از افراد نزدیک به مایکروسافت، تلاش های ردموندی ها در این راستا به هنگام آغاز سال مالی جدید در جولای ۲۰۲۰ (آماج و مرداد ۱۳۹۹) پررنگ تر از قبل شده است. 

فرانک شا بوسیله شعبه از مایکروسافت در ایمیلی که برای CNBC ارسال کرد نوشت: «مایکروسافت درون تمامی مراحل تسلسل قرارداد، مدیران اجرایی را به حکم می گیرد و ما بوسیله طور منظم با مسئولان بیع مان درون ارتباط هستیم تا تامین شویم آن ها پیش از بسته شدن هر قرداد جدید، توجه خاص ای به Dynamics 365 و Power Platform مدال دهند. این اقدام تو راستای افزودن کارآمد بودن سرو های مایکروسافت برای مشتریان است. ما همچنین قصد داریم تامین شویم که مدیران فروش مان از افزایش فرع به خدماتی که از آن ها دست افزار زدیم فاتحه باشند؛ آن هم بدون اعمال تغییر داخل ساختار قراردادهای مشتری محور.» مقاله های مرتبط:ایکروسافت بخاطر هم چشمی با سیلزفورس آماده پر حرارت از همیشه استداستان برند سیلزفورس، امپراطوری میلیارد دلاری بر اوج ابرها

مایکروسافت تاکنون به ابعاد نکته سنج پلتفرم بزرگ Power Platform اشاره نکرده است؛ اما به برخی آمار رسمی درباره ی Dynamics 365 دسترسی داریم. Dynamics 365 درون سه ماهه ی دوم امسال نمو سالانه ی ۳۸ درصدی تجربه کرده است که بیشتر از سرعت نمو اکثر درخت سرو های مایکروسافت است.

یکی از تحلیلگران می گوید چنانچه مایکروسافت واقعا درون آرزوی تسلط به خشکی امدن میدان CRM است، می تواند سیلزفروس را تصاحب کند؛ بااین حال ظاهرا مایکروسافت از نهادهای ناظر بر قوانین نقیض انحصار (آنتی تراست) می ترسد. امروزه مشارکت های بزرگ فناوری محور آمریکایی همانند گوگل و اپل تحت نظارت شدید این نهادها هستند.بیشتر بخوانید:یادگیری سامان قوی نمدار می تواند مزیت ایکس باکس سری ایکس باشداسپیس ایکس به شرکتی ۱۰۰ میلیارد دلاری تبدیل خواهد شدآیا دوران خوش اپل و فاکسکان رو به عاقبت است؟دل با پروژه Apex مزایایی خاص به مشتریان سرویس های ابری ارائه می دهدهمکاری اپل با مایکروسافت؛ اپل تی وی به ایکس باکس می آید
  • ۹۹/۰۸/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی