تلفن پاناسونیک

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین 4 رباینده درون ملک مصر با استفاده از ماسک محمد صلاح به دنبال دزدیدن از فروشگاهی بودند که محبوس شدند. این افراد با ماسک محمد صلاح ستاره محبوب لیورپول و آویشن ملی سمج متوجه فروشگاهی داخل قاهره شده بودند که در نهایت موفق به ربودن نشده و توسط پلیس این روستا اسیر شدند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماعت خبرنگاران جوان، سرهنگ بهزاد فکوری گفت: تو عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین، استان مرکزی سارق زورگیر طلاهای یکی از شهروندان خمینی تو کمتر از ۱۰ ساعت اطلاع و محبوس شد.

سرهنگ فکوری افزود: درون معلول اطلاع دادن گزارشی بوسیله مرکز فوریت های پاسبان ۱۱۰ در خصوص رخداد یک فقره زورگیری و ربایش به الزام منزل داخل یکی از محله های شهرستان موضوع به قیافه ویژه در اجازه کار ماموران پلیس آگاهی صبر گرفت.

وی تکثیر کرد: در تحقیقات اولیه پلیس از اهالی منزل معلوم شد که مردی جوان با سر و رخساره پوشیده و با تهدید سلاح سرد خبردار منزلشان شده و سپس از ربودن مقداری طلاجات از محل متواری شده اسست.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره بوسیله معارفه طرار زورگیردر ادامه تحقیقات نماینده بیان کرد: متهم تو اندک از ۱۰ ساعت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه مستنطق پس از تشکیل بایگانی به مرجع قضائی معرفی کردن شد از مردم خواست درصورت مشاهده و اطلاع از هرگونه هنجارشکنی و موارد خلاف قانون، موقت موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شناسایی دهند.
یکی از محصولات سامسونگ که طراحی بسیار نظم داشت، گلکسی فولد بود که با وجود انتظارات فراوان، نتوانست بیع چشمگیری تجربه کند. شاید دلیل اصلی این فقره همچنین برچسب بانوا آن بود که بسیاری از فرع مندان را از فروش چنین گوشی هوشمندی منصرف می کرد.

در این بین، سامسونگ محصول دیگری با مدل سازی تقریبا مثل با گلکسی فولد بوسیله معروفیت گلکسی زد فلیپ عرضه کرد که با بود برخورداری از مشخصات سخت افزاری ناتوان نم از گلکسی فولد، توانست معامله تقریبا مناسبی داشته باشد و نظر بسیاری از علاقه مندان بوسیله محصولات باهم اتحاد کردن جبر ای را به خود فراخوانی بطی ء.

داشتن قیمت نسبتا ارزان نیز به سودا گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ کمک شایانی کرد؛ به نحوی که گزارشی منتشر شد که شرکت کره ای سفارش تولید پنل های کم ارزش برای گوشی های هوشمند تاشو را افزایش داده است.

درحالی که انتظار می رفت پنل های توصیه شده در گلکسی زد فلیپ استفاده شوند، به نظر می رسد سامسونگ در حال ساخت محصولات دیگری با قابلیت نمایشگر تاشو است. درواقع، انتظار می جوی مقیاس های متاخر با قیمت مقرون بوسیله صرفه تا انتهای سال ۲۰۲۰ معرفی و سپس به میدان عرضه شوند.

علیه متاخر در دست ساخت سامسونگ احتمالا گلکسی فولد لایت صیت خواهد داشت که درواقع، نسخه ای تضعیف شده از گلکسی فولد و احتمالا با ابعادی کوچک تر است. با این حال، هنوز هویدا نیست چه تفاوتی میان دو نسخه ی مدل و گلکسی فولد لایت بود دارد.

به گفته ی افشاگری که معارفه در حال ساخت بودن گلکسی فولد لایت را رسانه ای کرده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ نمایشگری با تیغ دار کردن ای بیش نازک ندارد و همین فقره احتمال برخورداری تیغ دار کردن ای مشابه با شیشه ی استعمال شده در گلکسی فولد را اضافه می دهد. یکی از ضعف های گلکسی فولد برخورداری از شیشه ای بسیار آسیب پذیر دربرابر ضربات بود و حتی استفاده نادرست از گوشی هوشمند امکان آسیب رساندن به نمایشگر را افزایش می انصاف.مقاله های مرتبط:ارج گلکسی فولد 2 احتمالا بین ۱۷۸۰ تا ۱۹۸۰ دلار خواهد بودعرضه نسخه کم ارزش تر Galaxy Fold 2 سامسونگ با فضای پس انداز سازی ۲۵۶ گیگابایتی

با این حال، امکان دارد تو برخی جرئیات تماشاچی چیرگی نسخه ی لایت درمقایسه با گلکسی فولد باشیم. گویا گلکسی فولد لایت بوسیله تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ حاضر شده است و همین امر نسخه ی لایت را از دو گوشی هوشمند فولد و زد فلیپ توانمندتر می سازد. علاوه بر آن، گلکسی فولد لایت همراه با حافظه پس انداز سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود و از طراحی پریمیوم برخوردار است.

گلکسی فولد لایت از بدنه ای با پنل های شیشه ای و قابی از نوع آلومینیوم احاطه شده است و احتمالا با قیمت ۱،۰۹۹ دلار نمایش می شود. درواقع، نسخه ی محور ی گلکسی فولد لایت حدودا ۹۰ دلار از نسخه پایه گلکسی اس ۲۰ گران پر حرارت است؛ اما ضعف آن سازگارنبودن آن با ارتباطات 5G است.

در حالی که تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ سازگار با ارتباطات 5G است، به مودم 5G جداگانه احتیاج دارد و کوالکام در تولید این تراشه بوسیله سازندگان گوشی هوشمند اجازه داده است تا درون تفویض مودم 4G یا 5G آزادی عمل داشته باشد. رسا سامسونگ نیز تصمیم اندوهناک است گلکسی فولد لایت با وجود برخورداری از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ از مودم 5G کاربرد نکند.بیشتر بخوانید:گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 داردگلکسی نوت 20 از نمایشگری با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی برخوردار استمدیران سامسونگ و هیوندای برای همکاری درزمینه خودرو الکتریکی ملاقات کردندسامسونگ سازوکار برس های تو لولای گلکسی Z Flip را تطویل دادسامسونگ و هواوی میدان گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا شایقی،  در بازدید از عملیات اجرایی این هتل در استان اردبیل اقرار کرد: این پروژه با سرمایه گذاری مدخل خصوصی تو خیابان نگهبان اردبیل در ۱۰ طبقه با زیربنای ۹ هزار مترمربع در حال اجراست.  

وی حجم سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه را ۸۵ میلیارد تومان اطلاع دادن کرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق ترقی ملی همچنین برای ساخت این هتل درون رویت گرفته شده که بخاطر دریافت به جعبه شناساندن شده ولی هنوز پرداخت نشده است.  

شایقی اظهارکرد: این پروژه برنامه ریزی شده تا تو دهه فجر سال ۹۹ روزی برداری و آماده پسند گردشگران و مسافران شود.  

وی گفت: این هتل داری مجموعه های اقامتی در ۲ طبقه با ۲۴ اتاق و ۸۰ تخت و نیز مهمانخانه ایرانی و خارجی در مرتبه های مجزا خواهد وجود.  

مهتر راه اندازی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل افزود: سالن کنفرانس، شهر بازی، تالار، فروشگاه با برندهای معتبر و پارکینک مجزا از دیگر بخش های این هتل است که آخرین مرتبه داخل این مجموعه روف گاردن خواهد بود.
مایکروسافت پس از هفته ها اشتیاق سرانجام گزارش مالی مربوط به سه ماهه ی سومین سال مالی ۲۰۲۰ خود را منتشر کرد. تمامی کارشناسان از مدت ها پیش منتظر بودند تا ببیند که دنیاگیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) تا چه پیمانه روی درآمد و سود به مشت آمده توسط مایکروسافت اثرگذار بوده است. براساس آمار رسمی، مایکروسافت داخل سه ماهه ی ثالث سال مالی ۲۰۲۰ موفق بوسیله تصرف ۳۵ میلیارد دلار درآمد و ۱۰/۸ میلیارد دلار سود خالص شده است. درآمد مایکروسافت بوسیله میزان ۱۵ درصد و سود خالص این شرکت بوسیله معیار ۲۲ درصد رشد داشته است که همه اعدادی درخورتوجه هستند. مایکروسافت می گوید «ویروس کرونا تأثیر خالص کمی روی درآمد طاسی شرکت گذاشته است».

مایکروسافت تو گزارش مالی خویشتن به این نکته اشاره می بطی ء که در هفته های پایانی سه گانه ماهه ی سوم سال مالی ۲۰۲۰ که منتهی به ۳۱ مارس (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) است، روند معاملات تجاری به خصوص با کسب و کارهای کوچک و متوسط این شرکت، کند شده است. به برهان خانه نشین شدن مردم و روی آوردن آن ها به دورکاری، امروزه میزن مطالبه بخاطر رایانه های شخصی بسیار فراز رفته است؛ آمار نشان می دهند بوسیله دلیل تکثیر توقع برای رایانه های شخصی، سیستم عامل ویندوز توانسته تو سه گانه ماهه ی مالی موردبحث نمو درخورتوجهی تجربه کند. بااین حال مشخصا مایکروسافت با تأمین قطعات موردنیاز برای سرفیس ها و دیگر رایانه ها از قانون شریک شدن های چینی با مشکلاتی بنیادی مواجه شده است.مایکروسافت در سه ماهه ی گذشته ۳۵ میلیارد دلار درآمد و ۱۰/۸ میلیارد دلار سود خالص کسب کرده است

همان نعوظ که اشاره کردیم دنیاگیری کووید ۱۹ جای پا درخورتوجهی روی بالا رفتن نمونه دورکاری داشته است؛ مایکروسافت طی چند وقت اخیر تلاش کرد با استراتژی های درست و پروگرام ریزی شده، از وضعیت فعلی بهترین استفاده را ببرد و سرویس های آفیس و ابری را به کاربران ارائه دهد. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، می گوید معیار تغییر دیجیتالی دنیا خلال دو ماه گذشته، به اندازه ی دو سالِ تمام بوده است. او می گوید: «از فقره گروهی و یادگیری از رویه دور و نحوه ی فروش محصولات و سرویس های مشتری پایه اندوهناک تا تأمین زیرساخت های حیاتی ابری و بالا بردن امنیت، همگی دست خوش دگرگونی شده اند. ما هر روز بوسیله همراه مشتریان در حال حکم روی سرویس هایمان هستیم تا به مشتریان کمک کنیم خودشان را با وضعیت معادله دهند و در دنیایی که همه چیز از راه دور ادا می شود، کسب و کارهایشان را سرپا نگه دارند».

امروزه نه تنها افراد برای دورکاری به رایانه نیاز دارند، بلکه به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها نیز امکان فراگیری حضوری وجود ندارد؛ بنابراین میزان دعوی برای رایانه های انحصاری از سوی دانشجویان همچنین اوج رفته است. درآمد بخش Windows OEM Pro به معیار ۵ درصد طی سه ماهه ی مالی سوم ۲۰۲۰ نمو کرده است؛ مایکروسافت برهان بلندی رفتن درآمد را «افزایش تقاضا از سوی مردم بخاطر رایانه ها به منظور ارتکاب کار و پرورش از راه دور» اشعار می یواش.

البته تعطیلی های چروک و ایجاد مشکلاتی درون شرکت های مهیا داخل زنجیره ی تأمین مایه های مایکروسافت باعث شده است فدایی چالش ها در حوزه ی تأمین محصولات یخه گر این شرکت شوند. مایکروسافت می گوید درآمد بخش Windows OEM بوسیله میزان ۱۰ درصد هبوط کرده است. زیرا امروزه شریک شدن های مختلفی در بازار محصولاتی به نسبت ارزان بها عرضه می کنند و بنابراین مایکروسافت تو حال هم چشمی جدی در این میدان است. به علاوه مشکلات زنجیره ی تولید نیز اثرشان را روی کاهش درآمد گذاشته اند.درآمد تصرف و فقره سرفیس مایکروسافت در سه ماهه ی موردبحث تنها ۱ درصد نمو کرده است

براساس آماری که ردموندی ها منتشر کرده اند معیار درآمد بخش سرفیس مایکروسافت درون سه ماهه ی مالی سومین ۲۰۲۰ عزب به میزان ۱ درصد رشد کرده است که عملا بوسیله چشم نمی آید. این موضوع احتمالا تا حد زیادی به لیس عرضه ی محصول متاخر سری سرفیس در سه ماهه ی موردبحث مربوط می شود. البته فراموش نکنید مایکروسافت حدودا ۶ ماه است که محصولات متنوعی همانند سرفیس پرو ۷، سرفیس لپ تاپ ۳ و سرفیس پرو ایکس را به ابتیاع می رساند. 

براساس یقین هایی که از گوشه و پهلو شنیده ایم، انتظار داریم مایکروسافت خلال ماه مه (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹) بوسیله صورت رسمی از نمونه متاخر دستگاه های سری سرفیس بوک و سرفیس گو یعنی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ پرده برداری بطی ء تا میزان معامله قوم ی سرفیس را اوج ببرد. یقین های جدید همچنین می گویند مایکروسافت تو پی عرضه ی قریب الوقوع هدفون سرفیس بادز است و قصد دارد مقیاس متاخر سرفیس داک را نیز در دسترس قرار دهد.

مایکروسافت هنوز به عارض رسمی برگزاری مراسمی اختصاص بخاطر رونمایی محصولات جدید سرفیس را در ماه مه تأیید نکرده است؛ بااین حال با درنظرگرفتن شرایط فعلی، هرگونه مراسمی که فراغت باشد برگزار شود، عاری شک فرمی آنلاین خواهد داشت. حتی این حدس را همچنین می استعداد مطرح کرد که مایکروسافت بخواهد شماری از محصولات جدیدش را صرفا از طریق انتشار بیانیه ی مطبوعاتی رونمایی کند.درآمد طاسی بخش گیمینگ مایکروسافت در سه ماهه ی ثالث سال مالی ۲۰۲۰ به معیار ۱ درصد هبوط کرده است

مایکروسافت سال گذشته به عارض رسمی از دستگاهی با معروفیت سرفیس دوئو پرده برداری کرد که مبتنی پهلو سیستم عامل اندروید است؛ ردموندی ها همچنان به فقره روی این محصول امتداد می دهند و خواست داریم بخواهند طی ماه آینده ی میلادی درون جریان برگزاری میتینگ بیلد مفروضات بیشتر و دقیق رطوبت را از آن با رسانه ها داخل میان بگذارند؛ ناگفته نماند که بیلد، کنفرانسی با محوریت توسعه دهندگان است. مایکروسافت دستگاه دونمایشگره ی دیگری نیز با اشتهار سرفیس نئو شناساندن کرده است که براساس گزارش ها، احتمالا تاریخچه ارائه ی آن به تعویق افتاده. بنابراین نمی توانیم انتظار داشته باشیم که مایکروسافت بخواهد سرفیس نئو را در سال ۲۰۲۰ عرضه کند.

کسب و امر ایکس باکس تو سه ماهه ی مالی ثالث سال ۲۰۱۹ توانست آمار خرید متجاوز احسان از خود برجای بگذارد و درآمدی عالی عاید مایکروسافت کند؛ آمار جدید نشان می دهند که میزان فروش کنسول های بازی هنگام دوران دنیاگیری کرونا افزودن داشته است، برای اینکه انسان سعی می کنند دوران قرنطینه ی خانگی را با ارتکاب سرگرمی هایی نظیر بازی های ویدئویی سپری کنند. البته مایکروسافت می گوید درآمد کلی جزء گیمینگ در سه ماهه ی سومین سال مالی ۲۰۲۰ با افتی ۱ درصدی مواجه شده است؛ البته داخل همین بازه ی زمانی گواه رشد ۲ درصدی فروش محتوا و سرویس های مختلف مربوط به ایکس باکس بوده ایم. انتظار داشتیم نمونه فروش محتوای ایکس باکس بیشتر از این ها باشد.سرویس اشتراکی Xbox Game Pass مایکروسافت امروزه ۱۰ میلیون کاربر دارد

براساس آنچه برخی رسانه ها می گویند، مایکروسافت قصد دارد طی هفته های پیش رو با برگزاری مراسمی ویژه به شکل آنلاین، جزئیات تکمیلی مربوط به اولاد مربوط باینده کنسول بازی خود یعنیایکس باکس سری ایکس را منتشر کند. در مراسم اختصاص ی مایکروسافت همچنین چند بازی به عنوان بازیِ زمان عرضه (لانچ تایتل) ایکس باکس سری ایکس معرفی کردن خواهند شد. ردموندی ها ماه گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که کنسول بازی موردبحث غلبه پردازشی ۱۲ ترافلاپس دارد، از ۱۶ گیگابایت حافظه ی ویدئویی استفاده می کند و حافظه ی ذخیره سازی بالایی غصه دارد. جزئیات طولانی ایکس باکسسری ایکس را می توانید دراین مقاله مطالعه کنید.

ساتیا نادلا در جریان برگزاری جلسه ی توجیهی با سرمایه گذاران بوسیله بیان فداکار مفروضات جدید درمورد کسب و کار ایکس باکس صیقلی. آن طور که نادلا می گوید، شمار کاربران عمومی سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) مرز ۱۰ میلیون نفر را رد کرده و هموار پیاده شدن این تعداد افزوده می شود. درضمن طبق مفروضات رسمی، سرو ایکس باکس لایو (Xbox Live) امروزه نزدیک بوسیله ۹۰ میلیون کاربر ماهانه ی فعال دارد. اعداد یادشده هردو تحسین برانگیز هستند و استقبال بالای مردم را از درخت سرو های مایکروسافت مدال می دهند. این مقدماتی باری است که مایکروسافت به صورت رسمی آمار مربوط بوسیله کاربران اشتراکی سرویس گیم پس را اخبار می کند.

تجربه نشان داده است به طور متعارف در هر سه گانه ماهه از سال میلادی، کسب و کارهای حوزه ی آفیس و ابری مایکروسافت بیشترین درآمد را بخاطر این شریک بوسیله همراه می آورند و این موضوع برای سه گانه ماهه ی سوم سال مالی ۲۰۲۰ همچنین صدق می کند. درآمد محصولات حصه Commercial آفیس  و سرویس های مبتنی کنار فضای ابری مایکروسافت رشدی ۱۳ درصدی امتحان کرده است. همچنین آمار از افزایش ۱۵ درصدی درآمد محصولات حصه Consumer آفیس و سرویس های ابری مایکروسافت خبر می دهند. همچنین طبق آمار رسمی، شمار کاربران اشتراکی سرویس آفیس ۳۶۵ (که البته از این پس باید آن را مایکروسافت ۳۶۵ بنامیم) بوسیله ۳۹/۶ میلیون عضو رسیده است. مایکروسافت تیمز غصه اکنون ۷۵ میلیون نفر کاربر روزانه ی فعال دارد؛ یعنی ۷۰ درصد بیشتر نسبت به ماه گذشته

در دوران قرنطینه، بسیاری از افراد برای پیش بازی کردن پروژه های کار کننده مجبور شدند بوسیله منظور مناسبت با همکاران به استفاده از پلتفرم هایی روی بیاورند که امکان برگزاری کنفرانس ویدئویی را فراهم می کند؛ مایکروسافت تیمز سرو ارتباطی اختصاص ی مایکروسافت است که توانسته خلال چد وقت اخیر توجهات زیادی را به جانب خود دعوت نرم.

براساس اطلاعات رسمی، مایکروسافت تیمز اکنون ۷۵ میلیون کاربر روزانه ی فعال دارد؛ این میزان درون مقایسه با ماه گذشته ی میلادی بوسیله میزان ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. نادلا همچنین در بخشی دیگر از صحبت های خود مدعی شد در یکی از روزهای آغازین ماه ساری میلادی، مایکروسافت وارد شده است که ۲۰۰ میلیون نفر در بکلی جهان در حال برگزاری جلسه از عادت مایکروسافت تیمز هستند. آمار علامت می دهند در اپلیکیشنزوم (Zoom) به نشانی یکی از رقبای مایکروسافت تیمز، به طور متعارف روزانه ۳۰۰ میلیون نفر جلسه ی ویدئویی برگزار می کنند.

درآمد محصولات بخش مالک و سرو های مبتنی پیاده شدن فضای ابری مایکروسافت درون سه گانه ماهه ی مالی موردبحث به مقیاس ۳۰ درصد نسبت به همین بازه ی زمانی در سال گذشته رشد بی پرده کرده است. ظاهرا بیشترین درآمد مایکروسافت نیز در سه گانه ماهه ی مالی سوم ۲۰۲۰ از سر همین بخش به مشت آمده است (۱۲/۳ میلیارد دلار). مایکروسافت کسب و کاری خاص با نام Productivity and Business Processes دارد که شامل آفیس، لینکدین و داینامیکس می شود؛ ظاهرا این کسب و کار توانسته است در سه گانه ماهه ی مالی موردبحث درآمدی معادل ۱۱/۷ میلیارد دلار را برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد. همچنین درآمد بخش More Personal Computing که محتوی ویندوز، سرفیس و ایکس باکس می شود، معادل ۱۱ میلیارد دلار بوده است. 

مایکروسافت حدودا داخل همین مواقع تو سال گذشته ی میلادی بود که به شرکتی ۱ تریلیون دلاری تبدیل شد؛ با حیات مشکلات اقتصادی اخیر به دلیل همه گیری کروناویروس، مایکروسافت توانسته است همچنان جایگاه خودش را در بازار حفظ کند. به نعوظ کلی ویروس کرونا نتوانست روی فعالیت های تجاری مایکروسافت درون سه ماهه ی ثالث سال مالی ۲۰۲۰ جای پا زیادی بگذارد. ردموندی ها پیش بینی کرده اند داخل سه گانه ماهه ی اتیه نیز به روند روبه نمو خویشتن ادامه دهند.  مایکروسافت خواست دارد هنگام سه گانه ماهه ی چهارم سال مالی ۲۰۲۰ میزان دعوی برای کسب و کارهای ویندوز، سرفیس و گیمینگ مایکروسافت افزایش روبرو کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد عملکرد مایکروسافت دارید؟بیشتر بخوانید:آمار کاربران یومیه مایکروسافت تیمز بوسیله ۷۵ میلیون نفر رسیدبازی های PS5 و ایکس باکس سری X ممکن است به صورت پیش تصور با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا نشوندرشد چشم گیر شمار کاربران فیسبوک در دوران شیوع ویروس کروناسرویس Xbox Game Pass زمان حال بیش از ۱۰ میلیون کاربر داردمایکروسافت با کوکاکولا پیمان نامه شریک امضا کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایرنا بوسیله نقل از شینهوا نوشت: شی دوشنبه شب هشتم اردیبهشت ماه بوسیله حین محلی درون گفت و گوی تلفنی با «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد سرزمین چین با ایران و دیگر اعضای جامعه بین المللی تا زمانی که ویروس کرونا از بین برود ، مشارکت می کند.

رییس جمهور چروک ابرام کرد: ما در به خشکی امدن ایران و دیگر کشورهای دنیا ایستاده ایم تا همکاری ها برای مقابله با همه گیری استواری شود.

او افزود که این همکاری ها تقویت می شود تا زمانی که اجتماع بین المللی پهلو کرونا پیروز شود.

چروک و ایران از زمان شیوع ویروس کرونا با یکدیگر همکاری بسیار خلط داشته اند «وانگ یی» وزیر خارجه چروک می گوید محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران اولین دیپلمات و مقام ارشد دنیا وجود که با گره همدردی کرده و نسبت بوسیله موفقیت چین کنار ویروس کرونا بروز اطمینان کرده است.

خبرگزاری رسمی چروک خاطر مدال کرد که هر دو کشور امدادرسانی های متقابل در این مدت داشته اند و از نزدیک با یکدیگر همکاری کرده و مفروضات و تجربیات مبارزه با کرونا را مبادله نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طبیب حسن ملا غم در این مکالمه تلفنی از مواضع نوبت گره درون موافق تحریم های ظالمانه و غیر عرفی آمریکا قسمت کرد. 

او گفت: امروز دنیا در شرایطی قرار گرفته که همگی نیازمند دستیار بوسیله یکدیگر هستند نه آنکه برخی در رفتاری جاهل انسانی به تحریم های غیر قانونی و ضد بشری خویشتن ادامه دهند.

رییس جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد با تلاش و مقابله کشورهایی بمنظور چین با این تحریم ها، شاهد جهانی عاری تحریم  باشیم.

 شیخ درون ادامه با رمز به رفتارهای مداخله جویانه آمریکا در منطقه، این گونه اقدامات را مخل امنیت و صلح  و سکون در منطقه دانست.

روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در ادامه، شریک بیشتر دو طرف در چارچوب طرح چند جانبه جاده حریر را هواخواه شده و پیاده شدن اجرا پروژه های مشترک در قالب این طرح در غرب آسیا مداومت کردند.

بنا به این گزارش ازابتدای مسری کرونا تو چروک ، ایران تجهیزات و دستیار های پزشکی در اصالت چین قرار عدل و به دنبال آن کمک های چین از جمله تیم اعزامی پزشکی این سرزمین داخل وارستگی تهران قرار گرفت.

رییس جمهوری چین امروز دوشنبه در این گفت و گوی تلفنی اصرار کرد که ما تا پیروزی طولانی و نهایی بر کرونا با ایران و جامعه بین المللی همکاری می کنیم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قشر فرهنگی و به خصوص معلم ها که سهم مهمی در آینده سازی اجتماع دارند، همواره فراتر از مسئولیت های شغلی و به خشکی امدن شالوده مقاطعه مدنی مجاهدت می کنند درون محلول مشکلات نقش خود را ایفا کنند و این کود نیز با فدارکاری درصدد رفع انفراد های تحصیلی شاگرد از شیوع کرونا هستند. بانو «سرقینی» یکی از همین افراد فدایی فرهنگی درشهرستان اهر استان آذربایجان شرقی است که امکان آموزش مجازی را داخل منزل یکی از خرد آموزانش با ابتیاع یک مایه تلویزیون مجهز کرد.

پیش از این بارها درون مورد فداکاری و از خودگذشتگی معلمان شنیده ایم.

معلمی که جان بصیرت آموزانش را از آتش رهایی می دهد، معلمی که خودش را بوسیله خطر می اندازد تا دانش آموزانش آسیبی نبینند، آموزگاری که شاگردانش را درون رجحان می بیند و زندگی اش را فدای آن ها می کند، معلمی که کتاب بوسیله دست در بستر بیمارستان با اهریمن بیماری می جنگد، اما مشت از تربیت شاگردانش برنمی دارد.

این روزها غم بهانه های زیادی می بینیم تا یادکنیم از آن هایی که معلمی را محدود به کلاس درس نکردند و درس را فقط بوسیله کتاب های آموزش و پرورش خلاصه نکردند، آن هایی که فراگیری قربانی را فقط دیکته نکردند، جان و مالشان را درون طبق اخلاص گذاشتند.

اما، از تلخی های کرونا که بگذریم، معلمان کشورمان درون کلاس های یادگیری مجازی مشغول جانفشانی برای این مرز و بوم هستند و در تلاشند تا فرزندان ایران اسلامی با مفروضات و تربیت مناسب آینده ساز کشور باشند و هرچقدر از محبت و مجاهدت این قشر ایثارگر و متعهد مصاحبت کنیم کمینه است.

معلمی که حوصله بینوایی دانش آموزش را نمی آورد و با سودا تلویزیون امکان استفاده از فضای متفاوت آموزش درون دوران کرونارا مجهز می آورد.

این روایت ها تمامی ندارند، برزگر همچنین معلمی است که برای قوم محروم دیگری دستگاه گیرنده دیجیتال خرید و امکان استفاده از برنامه های سیمای ملی را برای دانش آموزان آن خانواده فراهم کرد.
سامسونگ یکی از پیشگامان راسته درون حوزه ی گوشی های هوشمند است و هموار محصولاتی ارائه می درنگ که دارای حسگرهای دوربین باکیفیت و شکوه هستند. این شرکت علامت داده است که تخصصی ویژه نیز درون تولید حسگر دوربین بخاطر گوشی ها دارد. سال گذشته این شرکت الزام ای بوسیله صورت رسمی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی پرده برداری کرد و توجهات زیادی به سمت آن فراخوانی شد. ولی حسگر موردبحث تنها شگفتانه ی بزرگ سامسونگ نبود؛ کره ای ها مدتی بعد از حسگر پرچم دار خود با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل پرده برداری کردند. این حسگر در گوشی پرچم دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۰ اولترا استفاده شده است. درواقع سامسونگ نخستین شرکتی بود که توانست حسگر ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمندِ سزاوار سرزنش خرید، معرفی کردن کند.

ظاهرا برنامه های سامسونگ در مملکت ی حسگر دوربین گوشی ها به همین مکان ختم نمی شود و این انبازی افکار عظمت تو عادت می پروراند. یونجین پارک، مدیر واحد حسگر دوربین درون باهم اتحاد کردن سامسونگ الکترونیکس، اخیرا با انتشار مقاله ای جدید در وب سایت رسمی سامسونگ به اعلام اخباری بنیانی پرداخته است. او در کمی از مقاله ی خویشتن می گوید چشم غیرمسلح مردم وضوحی معادل حدودا ۵۰۰ مگاپیکسل دارد.سامسونگ تو بر حسگر دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی، به ظهر تولید حسگرهایی است که بو و مزه را نمره می دهند

در مقایسه ای کوتاه متوجه می شویم بسیاری از دوربین های عکاسی DSLR و گوشی های هوشمند مدرن به زیبایی از حسگرهای ۴۰ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کنند. این یعنی صنعت دوربین و گوشی های هوشمند هنوز هم راه زیادی دارند تا بتوانند خودشان را با وضوح چشم انسان تطبیق دهند. سامسونگ برای دستیابی بوسیله این هدف، اطلاع دادن کرده است قصد دارد حسگری با صراحت بالاتر از چشم انسان تولید کند؛ حسگری که به گفته ی این شرکت، ۶۰۰۰ مگاپیکسل وضوح دارد.

فردی به شعبه از سامسونگ در گفت و گو با رسانه ی Android Authority گفته است: «حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی موردبحث تو مقاله ی جدید سامسونگ را بیشتر می توان نوعی هدف بلندمدت به حساب آورد که فعلا نمی توانیم تاریخ دقیقی برای معرفی و عرضه آن تعیین کنیم. درضمن این پروژه، لزوما پروژه ای نیست که زمان حال در حال ترقی اعطا کردن آن باشیم. ما برنامه داریم که طی سال جاری میلادی چندین حسگر تصویر جدید معرفی کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم درون آینده ای نزدیک بوسیله آنجا (تولید حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی) برسیم».

خلق کردن اعتدال بین صراحت تصویر و حد ی پیکسل ها کار کننده سخت و حوصله فرسا به احصائیه می آید، زیرا هرچه اندازه ی پیکسل ها کوچک زیرفون شود کیفیت نهایی تصویر نیز پایین می آید. درون همین راستا سامسونگ طی سال های اخیر مجاهدت کرده است بوسیله فناوری هایی برای خیساندن کردن پیکسل ها با یکدیگر دست پیدا درنگ. این شرکت سه سال پیش از فناوری خاصی تحت عنوان تتراسل (Tetracell) پرده برداری کرد. تتراسل نوعی فناوری است که پیکسل های ۲×۲ مجاور (یعنی هر چهار پیکسل مجاور غصه) را با یکدیگر ادغام می کند پیکسلی بزرگ تر خلق شود. چشم انسان وضوحی حد ۵۰۰ مگاپیکسل دارد؛ این یعنی حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ جزئیاتی بیشتر از چشم مردم ارائه خواهد رحم

نوناسل (Nonacell) نسخه ی پیشرفته تر تتراسل به حساب می آید و داخل این فناوری، پیکسل های ۳×۳ مجاور با یکدیگر ادغام می شوند. در دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل برایت HM1 که درون گلکسی اس ۲۰ اولترا استفاده شده است، ۹ پیکسل ۰/۸ میکرومتری مجاور غم با یکدیگر ادغام می شوند تا درون نهایت پیکسلی ۲/۴ میکرومتری داشته باشیم. فناوری خیساندن کردن پیکسل ها باعث می شود شمایل نهایی نور بیشتر و چونی بهتری داشته باشد و مشکلات مربوط به عکاسی تو محیط های ناچیز تلالو کاهش پیدا یواش. ناگفته نماند که در حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ از فناوری تتراسل استفاده شده است. ظاهرا سامسونگ قصد دارد داخل حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی خود نیز از فناوری های مشابهی یکروز بگیرد.

یونجین پارک در بخشی دیگر از مقاله ی جدید خود می نویسد بسیاری از دوربین هایی که امروزه در راسته موجود هستند تصاویری ثبت می کنند که تنها برای چشم انسان شایان رؤیت است؛ تصاویری که دارای کشش موج بین ۴۵۰ تا ۷۵۰ نانومتر هستند. درواقع حسگرهایی که بتوانند کشش امواج تلالو را در خارج از بازه ی اعلام شده نمره دهند، به محنت پیدا می شوند. از حسگرهایی که اقتدار تشخیص اشعه های ماوراء بنفش و همچنین امواج مادون قرمز را دارند می توان درون مرزوبوم های متعددی استفاده کرد که از بین آن ها می توانیم به مملکت ی زراعت و البته پزشکی اشاره کنیم. حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ احتمالا هیچ گاه درون گوشی های هوشمند حضرت صریح نخواهد کرد

حسگرهایی که می توانند نور ماوراء بنفش را شناسایی کنند را می توان به منظور تشخیص سرطان پوست کاربرد کرد؛ درحالی که حسگرهای دیگری که نور مادون قزل را تشخیص می دهند در حوزه هایی مثل کنترل چونی بوسیله هنگام ساخت مواد صنعت به حکم می آیند. واحد کوشا سامسونگ تو مرزوبوم ی تولید حسگرها، خیر تنها عزم دارد حسگرهای جدید دوربین تولید کند، بلکه به تعاقب تولید حسگرهایی دیگر است که توانایی نمره طعم و بو را نیز دارند. 

خلال سال های اخیر به وفور شاهد استفاده از حسگرهای پروضوح در گوشی های هوشمند بوده ایم؛ درواقع تجربه نشان داده است بیشترین استفاده از این حسگرها در صنعت گوشی های هوشمند رخ می پذیرد. با این حیات سامسونگ همچنین گفته است که قصد دارد حسگرهای دوربین را بخاطر صنایع دیگری نظیرخودروهای خودران، پهپادهاو حتی دستگاه های مختلف مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) بسازد.

بنابراین احتمال دارد حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ خصوصی گوشی های هوشمند نباشد و تو عنصر برای صنایع دیگر بسان خودروهای خودران تو دسترس صبر گیرد. درواقع حسگری ۶۰۰ مگاپیکسلی وزن ای زیاد بزرگ خواهد داشت و کم قیمت گوشی نخواهد بود. سامسونگ احتمال دارد با روی آوردن بوسیله فناوری های پیشرفته تر ترکیب پیکسل، نهایتا بتواند وزن ی حسگر را کوچک تر بطی ء.

آیا یکروز خواهد رسید که موبایلی با دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود؟ هیچ چیز در دنیای پرتلاطم فناوری غیرممکن نیست. ناگفته نماند مدتی پیش درون شایعه ای دیگر خواندیم که سامسونگ ترانه دارد از حسگری ۱۵۰ مگاپیکسلی با فناوری نوناسل بوسیله طور اختصاص برای گوشی های هوشمند پرده برداری کند. همچنین گفته می شود که بوسیله زودی موبایلی ناشناس با حسگر ۱۹۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ دارید؟بیشتر بخوانید:سامسونگ امکان همگام سازی مفروضات کیبورد درون گوشی های سری گلکسی را ایستا کردمقایسه عمیق آیفون SE خاندان دوم اپل با بنیانی ترین رقبای هم ارزش اندرویدیگلکسی نوت 20 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی می شودسامسونگ از تلویزیون های QLED 8K سال ۲۰۲۰ خود برای خاورمیانه رونمایی کردتفاوت فناوری های Oversampling ،Line Skipping و Pixel Binning در دوربین های دیجیتال