تلفن پاناسونیک

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جزءSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON محصولات زومیت که چند سال است آغاز بوسیله حکم کرده، امروزه کاربران متجاوز زیادی دارد و می توانید برای اطلاع از ارزش گوشی در فروشگاه های اینترنتی معتبر و همچنین مقایسه ی کامل انواع موبایل از آن استفاده کنید. آماری که از مقدر شدن محصولات زومیت به دست آمده ، ۱۰ گوشی پرفروش نصف ی دوم نرمی ۱۳۹۹ را علامت می دهند. امروزه، بازار موبایل ایران شرایط زیاد پرتلاطمی دارد. ربط مستقیم قیمت گوشی به قیمت دلار و واسطه های فراهم در بین واردکننده و خریدار دست بوسیله مشت حزن داده اند تا قیمت ها بسیار گران و خرید گوشی جدید برای اکثر ایرانی ها چیزی شبیه به رؤیا شود.

داخل سال های اخیر، گوشی های پرچم دار با افزایش ارزش محسوسی مواجه شده اند و این موضوع تو بازارهای جهانی هم دیده می شود؛ بااین حال، فکر نمی کنیم درون هیچ جای دنیا، روند تکثیر ارزش گوشی ها مشابه بازار ایران باشد. ارج بسیار گران دستگاه های پرچم دار باعث شده آدم نتوانند آن ها را تهیه کنند؛ بوسیله همین دلیل، از همان اول گرایش داشتیم میان رده ها محبوب ترین های بازار ایران باشند. اوضاع به گونه ای پیش می جوی که حتی تهیه ی میان رده ها همچنین فرمان ماندگی است؛ بوسیله همین دلیل، گوشی های پایین رده همچنین امروزه درون بازار ایران اهمیتی دوچندان پیدا کرده اند؛ به خاص با درنظرگرفتن آغاز کلاس های آنلاین مدرسه ها و دانشگاه ها.

باهم اتحاد کردن های متعدد گوشی ساز داخل بازار ایران حضور رسمی یا غیررسمی دارند؛ اما داخل این میان حضور سه گانه برند «سامسونگ و شیائومی و هواوی» پررنگ تر از دیگر برندها است. از بین این شرکت ها، گوشی های سامسونگ و شیائومی با استقبال بیشتری مواجه شده اند. نبود خدمات موبایلی گوگل (موسوم بوسیله GMS) در گوشی های هواوی باعث شده بسیاری از خریداران مراد کمتری نسبت بوسیله ابتیاع این گوشی ها داشته باشند. در سال های اخیر، برندهایی مثل ال جی و سونی کمتر اثر جزیی تر در راسته ایران حضرت داشته اند و همین موضوع فرصت کافی دراختیار شیائومی استراحت داد تا با عرضه ی دستگا ه هایی باکیفیت، سهم میدان را ازآنِ خویشتن یواش.

مقابل آمار بوسیله دست آمده از بخش محصولات زومیت، سه گوشی از شیائومی تو بین پنج گوشی پرفروش شقه ی دوم مهر درگاه دارند. محبوب ترین گوشی نیمه ی دوم مهر ردمی نوت ۸ شیائومی (Xiaomi Redmi Note 8) بود. این گوشی شیائومی از همان زمان عرضه ی اولیه، با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و بررسی های زومیت علامت می دهد افراد متعددی به سودا این گوشی تمایل دارند. پرفروش ترین گوشی سامسونگ داخل نیم ی دوم مهر که رتبه ی دوم را تصرف کرده، گلکسی ای ۱۱ (Samsung Galaxy A11) است.

درادامه، می توانید فهرست پرفروش ترین گوشی های بازار ایران را در نیم ی دوم مهر ۱۳۹۹ مشاهده کنید:پرفروش ترین گوشی های بازار ایران - نیمه ی دوم مهربانی ۱۳۹۹ (برگرفته از بخش محصولات زومیت)رتبهرتبه
قبلینام گوشینقد و بررسیقیمت۱ -۱شیائومی ردمی نوت ۸بررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۲ ↑۵سامسونگ گلکسی A11جعبه گشایی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۳ ↓۲سامسونگ گلکسی A51بررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۴ ↓۳شیائومی ردمی نوت ۸ پروبررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۵ ↓۴شیائومی ردمی نوت ۹بررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۶ ↑۷شیائومی ردمی نوت ۹ پروبررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۷ ↑۸سامسونگ گلکسی A71بررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۸ ↑۹سامسونگ گلکسی A21sجعبه گشایی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده ۹ ↓۶سامسونگ گلکسی A50بررسی زومیتدیجی کالاارزان ترین فروشنده۱۰ -۱۰سامسونگ گلکسی A10s-دیجی کالاارزان ترین فروشنده



گلکسی A51 سامسونگخانواده ی گلکسی A A

سامسونگ سامسونگ ازطریق واحد موبایل خود تمامی مقدر شدن های راسته را شعار صبر داده است؛ از گوشی های پایین رده با سخت وسایل کوفته و نرخ دلاریِ کم ارزش گرفته تا برترین پرچم داران بازار با قیمت بسیار. زیاد گوشی های میان رده در تمامی نقاط دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و این موضوع بخاطر سری A گلکسی A سامسونگ تیمار صدق. می درنگ سامسونگ با A سری گلکسی A سراغ بخشی از راسته رفت که در آن، مردم عاشق دستگاهی مدرن با نرخ. مفت می گردند گوشی A های سری گلکسی A سامسونگ همواره در سعی بوده اند نقشه کشی ظاهری چشم نواز را با سخت.



ابزار ارزان ترکیب کنند نخستین گوشی سامسونگ در جدول بالا گلکسی A11 است که به تازگی جایگاه گلکسی A51 را به نشانی محبوب ترین گوشی سامسونگ در. بازار ایران پژمان است گلکسی A11 که دستگاهی پایین رده به حساب می آید، در نیمه ی دوم مهر نیز با. استقبال چشمگیری مواجه شد همان طورکه رمز کردیم، دانشگاه ها و مدرسه ها به صورت مجازی بازگشایی شده اند و نیاز به وسیله ای برای جناب درون کلاس ها به صورت آنلاین، بسیار ازپیش در بین خانواده های. ایرانی حس می شود گلکسی A11 قیمت نسبتا مناسبی دارد و حکم خانواده ها. را روش می اندازد برای استفاده های معمولی نیز گلکسی A11 گوشی.

مناسبی برشمرده می شود گلکسی A51 که پایین تیز از ردمی نوت ۸ و بالاتر از ردمی نوت ۸ پرو جای می گیرد، چندین کانفیگ دارد و کانفیگ پایه ی آن با ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه پس انداز سازی به. میدان عرضه می شود گلکسی A51 جزو گوشی هایی است که به وفور داخل راسته بی پرده می شوند؛ زیرا فروشندگان به خوبی می دانند که انسان دلبستگی ی شگرفی به میان رده ی. خوش مقدار سامسونگ دارند این گوشی بخاطر کسانی بسیار عالی است که. استفاده ی معمولی دارند نصیب مندی از دوربینچهارگانه و باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعتی دیگر مشخصات مهم مربوط به گلکسی.

A51 محسوب می شوند گلکسی A50 که زمانی پرفروش ترین گوشی بازار ایران بود، همچنان از. محبوبیت خاصی برخوردار است این محصول میان رده طراحی جذابی دارد و از باتری. مفت استفاده می کند دیگر نماینده ی سامسونگ گلکسی A71 صیت دارد که پیشرفته و قوی ترین گوشی شرکت کره ای در بین پرفروش ترین های نیمه ی. دوم مهربانی ۱۳۹۹ است رتبه ی انتها جدول نیز به.



گلکسی A10s فرع دارد ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۸ شیائومیخانواده

ی ردمی نوت شیائومی تیمار زمان شدن نمود گوشی های میان رده ی مختلف و خوش قیمت شیائومی با کاهش غلبه ابتیاع آدم ایران، باعث شده است گوشی های این برند چینی درکنار سامسونگ میدان ایران را تقریبا تو قبضه. ی خود صبر دهند بی تردید یکی از بنیانی ترین گوشی های شیائومی. ردمی نوت ۸ است Redmi Note 8 برای علاقه مندان به بازار میان رده. ها گوشی کاملی است معاینه های زومیت علامت می دهد پس از یک سال، این میان رده.



همچنان دستگاه محبوبی است مقیاس پرو ردمی نوت ۸ که سخت افزارش کمی بهتر است، در رتبه ی چهارم جدول پس از. گلکسی A51 استراحت پژمان ردمی نوت ۸ پرو شیائومی دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد که ازپسِ ضبط. ویدئوهای 4K برمی آید این دستگاه که بوسیله صورت پیش فرض با اندروید ۹ پای و رابط کاربری MIUI 10 داخل بازار ارائه شده، از باتری ۴،۵۰۰ میلی.

آمپرساعتی مصرف می کند ردمی نوت ۹ که رله پنجم واحد فشار هوا را ازآنِ خود کرده، دستگاه جدیدتری است و انتظار داریم درون هفته ها و ماه های آینده. خرید بیشتری تجربه کند ردمی نوت ۹ پرو با قرارگرفتن در ایستگاه ششم، آخرین پاسبان ی شیائومی در بین پرفروش ترین گوشی های نیمه ی.

دوم مهر ۱۳۹۹ است دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی پرفروش ترین گوشی های شقه ی دوم:مهر ۱۳۹۹ چیست؟بیشتر بخوانید کالبدشکافی سونی اکسپریا 5 مارک 2شارژر بی سیم ۸۰ وات شیائومی در ۱۹ دقیقه گوشی را کامل شارژ می کندرندر و کتاب معرفی قوم گلکسی اس ۳۰ سامسونگ معلوم شدقیمت پایین و سیستم عامل بومی؛ دو اولویت داخل تولید گوشی ایرانیاولین تبلیغات ویدئویی وان پلاس 8 تی؛ از پیشگاه رابرت داونی جونیور
وقوف:محسن زنگنه، مهتر کمیته اصلاح ساختار بودجه حلقه از نامه رئیس باشگاه به رئیس جمهور درباره بودجه خبر داد و گفت: در این نامه تأکید شده کمیسیون لایحه بودجه ۱۴۰۰ را عاری اصلاحات ساختاری نمی پذیرد. متن کامل نامه قالیباف به روحانی

نقد:ورای اینکه محتوای نامه محمدباقر قالیباف در مقام رئیس کمیسیون به حسن روحانی، مهتر جمهوری چه بوده و تا چه اندازه جماعت می تواند به لایحه پیشنهادی دولت در وابستگی با بودجه سال ۱۴۰۰دست رد بزند، ضرورت دارد نمایندگان مجلس بوسیله این واقعیت روشن و تجربه شده معلول ببرند که پیشنهاد لایحه بودجه براساس قانون اساسی ضایع بخت و رئیس جمهوری است و همین قاعده اساسی راست را برای مجلس قائل شده که این پیشنهاد را بپذیرد و با اصلاحاتی آن را پسند کند یا به کلیات آن جواب سلبی بدهد.

تجربه تاریخی باشگاه درون معاینه لوایح بودجه سنواتی نشان داده بودجه مطلوب محصول تعامل و حکم کارشناسی نصیب و قسمت و مشترک خواهد بود و چنانچه قرار کنار تقابل از سنخ اختلافات سیاسی باشد، کار روی زمین می ماند و آتش این فرق به چشم انسان می جوی.

شایسته است نمایندگان نخست باشند که ایرادها و خمیدگی های بودجه ای میوه یک سال و یک دولت حلق و عایق پا بر جا بر سر روش ارامش ساختار بودجه اعتیاد آن به درآمدهای نفتی است. چنانچه مجلس داعیه اصلاح ساختار بودجه دارد باید شفاف بگوید که حاضر است کدام ردیف و دستگاه بودجه بگیر را از فهرست دخل و خرج سالانه خارج یا بودجه اش را کم کند و بنیانی تر اینکه الگوی پایدارسازی منابع بودجه به شدت دستخوش کسری چیست؟

بودجه اگرچه یک جزوه با پیوست هاست اما سند دخل و نفقه یکساله طالع به عنوان نماد حاکمیت سیاسی است و خط و علامت کشیدن داخل سال عاقبت برای بودجه بخت نه منطقی است و نه در ادا بوسیله حاصل مطلوب قانونگذاران فعلی می انجامد. سازش ساختار بودجه یک ضرورت ملی است اما نه با شعار که با واقع دماغ مقدور خواهد بود. مراقب باشیم که بودجه ایران محصول شعارزدگی درون ادبیات اقتصادی ایران است، از کمال مطلوب دادن فاصله بگیرید و هشداری بدهید که بتوان آن را عملیاتی کرد.
گاهیSGHAROOOON آمار و اعداد و حاصل ی پژوهشی حرف های اضافی برای تفسیر کردن دارند و می دانیم که چقدر می توانند نتیجه ی کارمان را نمایش دهند. بااین حال وقتی این آمار را داخل نشست برای دیگران به ارائه می گذاریم، بوسیله سادگی از کنار آن می گذرند. دلیل این موضوع چیست؟

در بسیاری از مواقع، پس از به پایان رساندن پژوهش، گرایش بسیاری بخاطر به پول اعانه گذاشتن خراج ی آن با مخاطبان وجود دارد. درون این مواقع، شاید برای شما حزن اتفاق بی ریا باشد که نتوانید جان کلام خود و آنچه به آن دست یافته اید، بوسیله مخاطبان خود نقل مکان کنید. برای مثال، وقتی خراج ی کار خود را تو جلسه ای با دیگران به اشتراک می گذاریم، به سادگی از کنار آن می گذرند. به عبارت دیگر، میوه ی واقعی آن پژوهش نتیجه ی مطلوب و اثرگذاری بوده که شما نتوانسته اید آن را بوسیله روال ای اثربخش ارائه کنید و با مخاطب خود شریک شوید. در این مواقع، بسیاری از افراد از آموزش تصویری، مشابه تهیه ی معلوم و پاورپوینت کمک می گیرند؛ بااین حال همچنان فیروز نیستند. در اینجا، سؤال مهمی مطرح می شود: چرا داخل این خوش نویسی پیام به درستی منتقل نشده و موفقیتی تو این مسیر رقم نخورده است؟

تاریخ «داستان پردازی با داده ها» پاسخ مناسبی برای این پرسش است. این تاریخ تربیت گام به گام است که به شما دستیار می کند تا معیار هوشیاری مخاطب را حس کنید و مخاطب و بستر تعامل پیام را بشناسید و بدانید مخاطب داخل این مسیر به چه چیزهایی توجه می کند تا بتوانید داده ها و پیام های مدنظر خود را به درستی به مخاطب خود نقل مکان کنید. بوسیله بیان بهتر، لازم است که تو این مسیر پیش زمینه های فکری و سوء برداشت ها و تعابیر مختلفی را وقوف کرد که مخاطب می تواند داشته باشد و سپس به سیاق ای ارائه کنیم که منظورمان به درستی نقل مکان شود.داده ها تنخواه ای ارزشمند و تأثیرگذار هستند و قیمت دارد که برای نمایش آن ها وقت بیشتری صرف کردن کرد

کت نوسبامر نافلیک، ماخذ گذار و مدیرعامل قصه گویی با داده ها است که درون این کتاب، راهنمایی بخاطر مصورسازی داده ها بخاطر حرفه ای ها درون تصرف وکار ارائه کرده و داستان هایی با داده می گوید. او در تاریخچه رمان پردازی با داده ها، فرض را پهلو این گذاشته که شما مجموعه ای از اعداد و ارقام را دراختیار دارید و لازم است که نمایش ای بسیار قدرتمند و تأثیرگذار تمهید کنید. نافلیک تأکید می یواش که داده ها سرمایه ای ارزشمند و تأثیرگذار هستند و بها دارد که بخاطر عرضه آن ها وقت بیشتری صرف کنیم.معرفی تاریخ داستان پردازی با داده ها

کتاب «داستان پردازی با داده ها»، اصول به تصویرکشیدن و مصور سازی داده ها و نحوه ی برقراری رابطه مؤثر با داده ها را به مخاطب می آموزد. درون این کتاب، مخاطب با قدرت قصه گویی آشنا می شود و می آموزد که چگونه داده ها را بوسیله عمه ی واقعی در داستانش تحول یواش. درس های این تاریخچه ازنظر تئوری پایه ریزی شده است؛ ولی ازطریق شهید های متعدد در دنیای واقعی، برای استفاده ی فوری در نمودار مربوط باینده مخاطب و عرضه ی اینده او دردسترس است.

به گفته ی نافلیک، این مسئله متجاوز ارزشمند است که از خودمان بپرسیم مخاطب من کیست؟ چه دغدغه هایی دارد و می خواهد بعد از رویت این داده ها بوسیله چه نتایجی برسد؟ از همه بنیادی تر، من به نشانی راهنما چطور می توانم بوسیله او دستیار کنم که با کمترین زحمت، بیشترین ستاندن معلومات را از عرضه ی غلام داشته باشد؟ او درون این مسیر، به هریک از موضوعات مرتبط روال می زند و تقلا می یواش کوتاه و مختصر به آن ها اشاره کند.

این تاریخچه نشان می دهد که چگونه بخاطر دستیابی به گوهر ی داده های خود، بوسیله سراغ چیزی فراتر از ابزارهای معمولی برویم و چگونه از داده های خویشتن برای ساختن داستانی جذاب و آموزنده و درگیرکننده برای مخاطب کاربرد کنیم. خواننده ی این تاریخچه بوسیله رخ اختصاصی آموزش می بیند تا ابهت زمینه و مخاطب را بفهمد، جنس مناسب نمودار را برای شرایط خود گلچین کند، آشفتگی داده ها را شناسایی کند و کاهش دهد، توجه مخاطب را به اساسی ترین قسمت های داده ی خود معطوف کند، مانند طراح از مفاهیم مدل سازی درون مصورسازی داده ها استعمال درنگ و درنهایت، برای تأثیرگذاری بیشتر پیام داخل مخاطب، از قدرت ادبیات پردازی مصرف کند. قصه گویی احاطه فطری نیست؛ بوسیله خصوص وقتی از مصورسازی داده گفتگو می شود. به همین دلیل، ابزارهایی که دراختیار ما استراحت دارند، به تنهایی نمی توانند عمل این امر را آسان کنند.



رامشگر به کمک درس های این کتاب می آموزد تا داده های خویشتن را بوسیله داستان های مصوری با تأثیرگذاری درخورتوجه دگرگونی بطی ء که برای مخاطبان نیز سازوار باشد. بوسیله عبارت دیگر، شعر پردازی با داده ها برای افرادی راهنمای مناسبی است که احتیاج دارند دنیای خود را از نمودارهای بی معلول خلاص کنند. پیام اصلی تاریخ که در لابه لای جملات آن پنهان شده، این است که در داده های شما داستان وجود دارد و شعر پردازی با داده ها، بوسیله شما مهارت و قدرت اشعار آن ادبیات را می دهد. این کتاب بخاطر گرافیست ها و کسانی که مسئول طراحی نمودارها و نهر ها هستند، بایسته و برای مخاطبان معمولی هم بسیار آموزنده است؛ بجای سواد بصری را به سیاق درخور توجهی ارتقا می دهد. همچنین، مطالعه ی این کتاب بخاطر استراتژیست محتوا و بازاریاب محتوا نیز متجاوز کارگر و بخاطر تحلیلگر محتوا ضروری است.پاره های کتاب

داخل کتاب «داستان پردازی با داده ها» پس از پیام مشاور، در فصل ابتدا سخن سنج وقار بستر تعامل را تشریح کرده است. این خلع اهمیت درک موقعیت و بستر تعامل را تعیین می کند که شامل مخاطب و سازوکار واگذاری داده ها و صدا مطلوب است. کمال مطلوب واقعی بخش شروع کتاب، آموزش این نکته است که اگر پیش از شروع کار، درکی درست و عمیق از موقعیت داشته باشیم، در طول دست خط بوسیله اصلاحات و تغییراتی بوسیله مراتب کمتر حاجت خواهیم داشت. درنتیجه، این فرمان زمانی که بخواهیم محتوایی بصری ساختن کنیم، بوسیله توفیق ما منجر خواهد شد.

حصه دوم تاریخچه بوسیله برگزینی ابزار بصری تأثیرگذار ارتباط دارد. تو خلع دوم، ابزارهای بصری متداولی معرفی شده که در تجارت برای انتقال اطلاعات کاربرد می شود و نگرش کاربرد ی مناسب هرکدام با کاربرد از شهید های واقعی، تشریح داده شده است. همچنین، این بخش ابزارهایی را شرح داده است که کاربرد از آن ها سفارش نمی شود.

شناسایی عوامل اضافی و حذف آن ها جزو مطالبی است که فصل سوم تاریخ بر آن تمرکز کرده است. بخشی از این عزل اصول ادراک بصری گشتالت را معرفی می کند و چگونگی استفاده از این اصول را داخل ارائه مصور داده ها (مثل واحد فشار هوا و معلوم) توضیح می دهد. همچنین، گسستگی سومین تاریخچه استراتژی استفاده از فضای سفید را برای افزودن نکردن بار فکری پوچ به مخاطبان شرح داده است.مقاله ی مرتبط:معرفی کتاب مسیر شغلی از مجموعه تاریخچه های تصرف وکار هاروارد

انفصال چهارم کتاب، روی توجه مخاطبان تمرکز می کند. این عزل دربرگیرنده خلاصه ی مباحثی درباره ی دیدن و حافظه است که چهارچوب وقار ویژگی های دریافت ناخودآگاه مانند اندازه و رنگ و موقعیت تمثال در صفحه را می سازد. همچنین داخل این فصل، بررسی می شود که چگونه می توان بوسیله کمک ایجاد ساختار منظم اطلاعاتی (سلسله مراتب نمایش ی داده ها) درون قالب تصویر، مخاطبان را به متد ای هدایت کرد تا اطلاعاتی که به آن ها منتقل می شود، بوسیله شیوه ی دلخواه ما پردازش روحی کنند.

«فرم، تابع عملکرد است»، این ضرب المثل نقشه کشی محصولات کاربردی کاملا شفاف تو ارجاع معلومات دارد. زمانی که نوبت به فرم و عملکرد داده های مصور می رسد، درون نخستین گام باید درباره ی کاری فکر کرد که لازم است مخاطبان با داده اجرا دهند (عملکرد) و بعد تصویرسازی (فرم) کرد. فصل پنجم تاریخچه در همین ماخذ و درباره ی چگونگی مصرف مفاهیم نقشه کشی سنتی در انتقال داده ها صحبت می کند.

فصل ششم پنج استاندارد ی تصویری را وارسی می کند و درباره ی فرایند فکری مختص به آن ها و انتخاب طرحی صبحت می کند که به ایجاد این مدل منجر شده است. عزل هفتم تاریخ با درس های داستان پردازی مرتبط است. این فصل مفاهیم داستان پردازی را بررسی می نرم که می تواند احاله اطلاعات را تسهیل بخشد. همچنین، استراتژی های داستان پردازی مؤثر را توضیح می دهد.

جزئی از جمله های ذکرشده تا اینجا شامل نکات کاربردی تکه لقمه بود که به صورت استثنا در هر فصل تشریح داده می شد. گسستگی نهم کتاب که فصلی جامع است، فرایند ادبیات پردازی با داده ها را از مطلع تا پایان با کاربرد از مثالی واقعی شرح می دهد و استراتژی های خاص برای قدرت بر مشکلات متداول در ارجاع اطلاعات با استفاده از مطالعات موردی را معاینه می بطی ء.

فصل دهم و انتهایی کتاب به ملاحظات نهایی علاقه دارد. این گسستگی نکاتی پایانی را برای ادامه ی این سطر و راهبردهایی برای احاطه افزایی تو داستان پردازی با داده ها دراختیار مخاطب قرار می دهد.

درباره ی کتاب

عنوان کتاب به تعبیر انگلیسی Storytelling with Data: A A Data Visualization Guide for Business Professionals. است در سال ۲۰۱۵، انتشارات جان وایلی و پسران که با معروفیت (وایلی) Wiley همچنین شناخته می شود، این کتاب را منتشر. کرد تو سال ۱۳۹۹، انتشارات آریانا خامه کتاب یادشده را با عنوان «کامل داستان پردازی با داده ها؛ راهنمای مصورسازی داده ها برای حرفه ای ها تو کسب» وکار و ترجمه ی احسانه مرادیان آهی در ۲۹۶ صفحه به بازار عرضه کرده است و ظاهرا این کتاب برگردان ی دیگری.

ندارد این کتاب در دسته ی تاریخچه های مربوط به بازرگانی و تصرف و امر صبر دارد و جزو تاریخچه های پرفروش چاپ ۱۳۹۹ از انتشارات آریانا قلم. است موضوعاتی که این تاریخ به آن ها پرداخته ، عبارت اند: از پروژه و عملیات، توسعه ی فردی، کارآفرینی و استارتاپ، مدیریت استراتژیک، مدیریت مالی و تنخواه گذاری و . اقتصادی باتوجه به ساختار کتاب، درحال فراهم فقط نسخه ی کاغذی کتاب نمایش شده است و نسخه ی دیجیتالی آن دردسترس.نیست بیع کتاب تا کد تقلیل zoomitدرباره ی نویسنده و ناشر

تاریخچه کول ناسبامر نافلیک، آنالیزگر دیتا، بیش از یک دهه است که ازطریق نقش تحلیلی درون بانکداری و سهام خصوصی و مهم مرطوب از همه گوگل، داده ها را تجزیه و تجرید و از آن ها برای روایت ادبیات کاربرد می. کند او نمایش ی سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی برای سازمان هایی را نیز پهلو عهده دارد که بوسیله دنبال گشایش نمایش ی اطلاعات. هستند در رمان پردازی با داده ها، نافلیک با ایجاد گامی رادیکال بوسیله اراده اتمام امر ‎پیش گامانی ‏مانند ادوارد تافت، مسیر مصورسازی داده ها را تمام. کرد او با برخی از موسسه های مهم داده محور و نهادهای مأموریت پایه در سراسر دنیا برای قوی پر حرارت کردن پیام ها و وضع تفکر آن ها همکاری کرده. 

است آیا شما «کتاب رمان پردازی با داده» ها را خوانده اید؟ باتوجه بوسیله توضیحات ارائه شده، شما درباره ی این کتاب چه اندیشه می کنید؟ لطفا دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به پول اعانه.بگذارید بیشتر:بخوانید معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابلمعرفی کتاب حروف شغلی از مجموعه تاریخچه های کسب وکار هارواردمعرفی کتاب بی حدومرز اثری از جان ماکسولمعرفی تاریخچه روال پنجاهم کتاب دیگری از رابرت گرینمعرفی «تاریخ کد: روحی شاخصه های مهم تیم های»
همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه لباس توسط ترقی دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دید اپلیکیشنی بوسیله عطش بیایید و عزم داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا ظرف استفاده از آن را می زنیم یا بوسیله ظهر نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم داستان های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب موکد بوسیله گوشی شما وارد نرم.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با گمارش آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، درون آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، ترقی دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، وعظ ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما تکثیر شوند. بعدا می توانید هر زمانی که خواهش داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

ورزش EQQO



بازی ماجراجویانه و داستانی با گرافیک جذاب که می تواند ساعت ها کاربر را مشغول کند. شعر بازی درباره ی شخصیت Eqqo است. پسری کور که درگیر داستان افسانه ای می شود. با اینکه بینایی خود را ازدست داده است؛ اما شنوایی شنوایی برای داستان های اسطیری پیدا کرده است. ناگهان خبری می رسد که مردی تصمیم دارد به ناحیه Eqqo حمله درنگ و شخصیت ورزش نیز از آن پس گم می شود. حال کاربر باید او را راهنمایی یواش تا آن مرد را ضعف دهد و خود و ناحیه و مردمانش را استقلال دهد.

بازی Age of Civilization Americans



بازی فکری و استراتژی که در آن باید پیشرفت کنید و قدرت کسب کنید تا بر جهان فرماندهی کنید. تو این بازی باید تمام دستورها خود را قبل از هر وعده ابلاغ کنید تا با مبدا مرحله، دستورها اجرا می شوند. درطول بازی ابلاغ دستورها جدید محدود است و نمی استعداد استراتژی را به طور کلی تغییر داد. این بازی سناریوهای مختلفی ارائه می یواش که شامل دنیای مدرن، دنیای سال ۱۵۱۴ میلادی، وقایع ۱۷۰۰ میلادی یا سال ۱۷۸۰ میلادی در آمریکا، تلاطم داخلی آمریکا داخل سال ۱۸۶۲ میلادی، اروپا و سایر سناریوهایی که کاربر می سازد. 

اپلیکیشن Penguins 3D Pro Live Wallpaper



این اپلیکیشن درواقع یک تصویر پس ماخذ ی زنده است که نمایی از تجمع پنگوئن ها را به عرضه می گذارد. توصیه می کنیم حتما با نصب این برنامه تجربه ی جدیدی را برای خویشتن ایجاد کنید. از ویژگی های این شمایل زنده می توان به جزئیات دقیق آن اشاره کرد که از روی اسکرین شات ها به چشم نمی آیند و توصیه می کنیم حتما از این تصویر پس ماخذ ی حی کاربرد کنید. بوسیله گفته ی ترقی دهنده ی این برنامه، بهترین سازی های بازپسین روی آن اعمال شده است تا در مصرف باتری صرفه جویی شود و باعث مصرف بی راه شارژ نشود.

آیکون The Azulox



یک مجموعه آیکون با طراحی میسر و شیک و حالتی تاریک که روی بسیاری از لانچرها سزاوار سرزنش ایفا است. داخل این مجموعه آیکون بوسیله بیش از ۷٬۰۰۰ آیکون دسترسی خواهید داشت که به همراه حدود ۲۰۰ شمایل پس زمینه برای شما گردآوری شده اند. علاوه براین، ۲۸ میزان ویجت متنوع ساعت همچنین در این کلکسیون قرار گرفته است تا بتوانید ازبین آن ها براساس سلیقه ی خود ساعت موردنظر را انتخاب کنید. همچنین، داشبورد حرفه ای برای انحصاری سازی آیکون ها و تم مجهز شده است تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کنید و ازسویی دیگر، می توانید درون صورت نیاز، آیکون های اختصاصی خود را درخواست دهید تا در بوسیله روزرسانی بعدی قرار بگیرند. 

اپلیکیشن بازی Zombie Age 3 Premium: Rules of Survival



اپلیکیشن Zombie Age 3 Premium که به تازگی تو پلتفرم اندروید رایگان شده است یک ورزش با موضوعیت آخرالزمان و زامبی است. کاربر باید برای بقای خویشتن و گریختن از پنجه زامبی ها با معاون غل هایی که دارد خود را خلاصی دهد. شما برای مبارزه با زامبی ها بیش از ۳۰ زنجیر مختلف دارید و می توانید با بیشتر از ۲۰ شخصیت بوسیله مبارزه با زامبی ها بپردازید. درطول ورزش با ۱۰ مدل زامبی اصابت خواهید داشت که هرکدام انفراد ها و نقاط ضعف خویشتن را دارند؛ همچنین روال ی بازی داخل ۱۰ حالت مختلف دردسترس کاربران استراحت خواهد گرفت. ناگفته نماند کیفیت گرافیک بازی بوسیله گفته ی توسعه دهنده HD است و از ورق نمایش تبلت نیز پشتیبانی می کند. 

ورزش Mystery Tiles



بازی روحی که تو آن باید کاشی ها را برگردانید تا تصویر پنهان شده در دنبال آن ها را حدس بزنید. درواقع، زمانی نمره گرفتن می کنید که تصویر را قرص ظن زده باشید؛ بنابراین هرچه کاشی هایی که برمیگردانید اندک تر باشد، تعداد سکه ی بیشتری گرفتن خواهید کرد. درنظر داشته باشید که تعداد حرکات مدل مشخصی دارد و باید در انتخاب کاشی ها درک به خرج دهید. همچنین، درصورت احتمال نادرست، از مسکوک های شما کاسته می شود. 

کلکسیون آیکون Argentina



مجموعه آیکونی فوتبالی که براساس پرچم آرژانتین و بازیکنان هندبال آویشن ملی این قلمرو مدل سازی شده است. در این مجموعه آیکون زیاد از ۴۰۰ آیکون بود دارد که با روشنی ۲۵۶×۲۵۶ طراحی شدند و کیفیت علو العاده را تا اینکه در نمایشگرهای بزرگ ارائه می کنند. همچنین، دسترسی به تصاویر پس زمینه ی HD نیز ازطریق این مجموعه مجهز شده است. بخاطر استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

اپلیکیشن Space Cityscape 3D LWP



این اپلیکیشن درواقع یک تصویر پس زمینه ی زنده است که نمایی از یک بطرف خانه فضایی را بوسیله عرضه می گذارد. اندرز می کنیم حتما با نصب این دستور کار تجربه ی جدیدی را برای خود ابداع کنید. از ویژگی های این تصویر حی می استعداد بوسیله جزئیات دقیق آن اشاره کرد که از روی اسکرین شات ها به چشم نمی آیند و وصیت می کنیم حتما از این تصویر پس زمینه ی حی استعمال کنید تا محو دنیای علمی-تخیلی آن شوید. یکی از نقاط قوت ظرافت طراحی این اپلیکیشن، نوردهی افول خورشید است که علاوه پیاده شدن افزودن شان فضا فضایی، درک آشنایی نیز ایجاد می بطی ء. به گفته ی ترقی دهنده ی این برنامه، بهینه سازی های نهایی روی آن اعمال شده است تا درون مصرف باتری نفع جویی شود و باعث مصرف بی نحو شارژ نشود. ازسویی دیگر، توسعه دهنده یادآور شده است که در اجرای اولیه ی پروگرام ممکن است تا ۳۰ لحظه زمان لازم باشد؛ بنابراین، برای اجرای آن باتوجه بوسیله دستگاه اندروید میزبان، مدت زمان معقول را درنظر بگیرید. 

اپلیکیشن Personal Vault PRO



بدون شک امروزه همگی ی افراد شمار های کاربری مختلفی دارند که ممکن است در بهینه و ایمن ترین حالت برای هرکدام شهرت کاربری و اشاره گذر جداگانه داشته باشند؛ بنابراین به خاطر سپردن این حجم از داده ها بخاطر افراد بغرنج می شود و مقدور است صیت کاربری و اشاره عبور مربوط به حساب ها با یکدیگر اشتباه اندوهناک شوند. از این رو، اپلیکیشن های مدیریت اشاره عبور طراحی شدند تا افراد را تو حفظ و نگه داری از رمزهای گذر مدد کنند. اپلیکیشن Personal Vault PRO نیز از این گروه اپلیکیشن ها است. تو این برنامه علاوه به خشکی امدن داده ها حساب های کاربری، ایمیل، اشاره عبور وب سایت های متنوع و... می توان مفروضات بیمه، کارت های اعتباری، آدرس و... را همچنین ذخیره کرد. ازنظر ایمنی این اپلیکیشن هیچ اطلاعاتی را از دستگاه خارج نمی کند و کامل آنچه در آن وارد می شود درون خود مایه پس انداز می شود. این اپلیکیشن از قابلیت چندکاربره نیز بهره می برد و اطلاعات را بوسیله صورت مجزا می توان داخل آن ذخیره کرد. 

اپلیکیشن English Tenses Big Table



اپلیکیشنی کاربردی بخاطر آموزش کلمه انگلیسی است که خط سیر های مختلفی از چگونگی به کار بردن انواع فعل عرضه می نرم. درواقع، این اپلیکیشن مناسب اشخاصی است که حداقل تا سطح زبانی متوسط پیشرفته اند و با معاون این برنامه برای استواری بیشتر و ممارست دستور زبان انگلیسی اقدام کنند. 

برنامه ی Meeting Notes Taker - Recorder, Memo and Minutes



اپلیکیشن مدیریت نشست Meeting Notes Taker دیگر اپلیکیشنی است که برای مدت محدودی از قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است. این برنامه کاربردی همان نعوظ که از اسمش مشخص است مناسب برای شریک شدن تو مجمع های کاری است. استفاده از این برنامه برای انواع کسب وکارها توصیه می شود. با معاون این برنامه می توانید در جلسه های عمده صداها را ضبط کنید، یادداشت برداری کنید. همچنین این اپ قادر است داخل پایان جلسه، یک رخساره میتینگ ی کامل دراختیار شما بگذارد. علاوه براین، دانشجویان نیز می توانند ازطریق این اپلیکیشن، نکات مهم آموزشی درون کلاس فراگیری را ذخیره کنند. 

ورزش Sudoku Premium Pro



بازی فکری سودوکو که ریشه ای ژاپنی دارد، اکنون داخل سراسر گیتی تغییر به یکی از بازی های سرگرم کننده شده است و مسابقات سطح بالایی برای این ورزش برگزار می شود. این بازی متشکل از یک لوله کوچک ۹×۹ است که در بیرونی آن مجرا های ۳×۳ فراغت پژمان اند. برای حل پازل باید تو هرسطر و سیلندر به گونه ای اعداد را قرار دهید که اعداد ۱ تا ۹ تکرار نشوند. علاوه براین، در جدول های کوچک ۳×۳ نیز باید اعداد به گونه ای قرار داده شوند تا اعداد ۱ تا ۹ تکراری نباشند. تو این اپلیکیشن بخاطر افزایش چالش، مدت زمان نیز اثرگذار است و هرچه در زمان کوتاه تری پازل حرفی را حل کنید نمره بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین، این اپلیکیشن امکان تفویض ازبین درجات سختی متفاوت از آسان تا شیرهدار را مهیا کرده است تا افراد تازه کار و حرفه ای بتوانند از این بازی استفاده کنند. 

اپلیکیشن Simpan - Note Various Needs



اپلیکیشنی برای ذخیره و طبقه بندی انواع فایل و سند متنی است. این برنامه، طراحی سهل و مینیمالی دارد و امن فایل های ذخیره شده ی کاربر را ازطریق حسگر معلول انگشت و اشاره عبور تأمین می کند؛ بنابراین نگران حمایت و مراقبت از اطلاعات خویشتن نباشید. همچنین، درصورت احتیاج می توان فایل پشتیبان از اسناد تدارک کرد. ازطریق این اپلیکیشن می استعداد لینک، رویدادهای مهم بوسیله همراه اعلان یادآوری، یادداشت، کارهای روزانه و... را ذخیره کرد.

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Learn German with MosaLingua



اپلیکیشن Learn German with MosaLingua یکی از مجموعه اپلیکیشن های آموزش زبان است که با آموزش لغات و عبارت های کلیدی و صرف کردن دستوری افعال در مدت زمان کوتاهی می تواند آشنایی اولین با زبان را بخاطر شما ساختن بطی ء تا درصورت قرارگیری در موقعیت های ضروری بتوانید نیاز خود را برطرف کنید. برای مثال، اگر قصد عروج به کشوری با اصطلاح آلمانی را دارید می توانید پیش از سفر خود، فدایی عبارت های کلیدی را ازطریق این برنامه آموزش ببینید تا درحین سیر تکاملی از آن ها روزی مند شوید. بنابر گفته ی توسعه دهنده ی برنامه، این اپلیکیشن به نحو ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از زبان های ضروری و بنیادی را که تو ۸۰ درصد مواقع راه گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را بخاطر افرادی که سفر تفریحی یا تجاری دارند، ایجاد یواش.

اپلیکیشن Learn German with MosaLingua فقط بوسیله روزانه ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا قید دو ماه ۶۰۰ اصطلاح و عبارت مهم را بوسیله واژه آموز در مملکت های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و... آموزش دهد. یکی از قابلیت های دیگر این برنامه، امکان افزودن فلش کارت است که به کاربر رخصت خواهد عدل اگر عبارت خاصی را برای حفظ کردن کردن مدنظر داشته باشد، کارتش را بسازد و آن را داخل برنامه ی آموزشی خود قرار دهد.

اپلیکیشن Equalizer FX. Pro



این اپلیکیشن، اسباب لازم بخاطر استقامت و خلق کردن تغییرات درون صدای خروجی گوشی را برای کاربر حاضر می یواش. مهم ترین انفراد این اکولایزر، تقویت حجم صوت و بیس موسیقی است که درنهایت منجر به افزودن کیفیت صدای خروجی خواهد شد. تغییرات در این دستور کار تو دو حالت خودکار و دستی دراختیار کاربر صبر می گیرند. درون بخش خودکار، ۱۲ حالت از پیش تنظیم شده راحتی دارند تا کاربر از بین آن ها انتخاب کند و تو حالت دستی همچنین می قابلیت کامل تنظیمات را تبدیل عدالت. همچنین، با نصب این برنامه ویجت آن نیز دردسترس قرار می گیرد تا دسترسی سریع به تنظیمات را برای کاربر فراهم درنگ.

ورزش Guess
رسانه های رسمی تو گزارشی اعلام کردند شبکه ی اینترنت ماهواره ای استارلینک (Starlink) اسپیس ایکس (SpaceX) به تازگی در آمریکا مورداستفاده فراغت پژمان است. بر اساس شنیده ها، دسته های نفوذ اضطراری ایالت واشینگتن خلال هفته های اخیر بخاطر اهدافی خاص از استارلینک بهره پژمان اند. این مقدماتی باری است که کاربرد ی رسمی از استارلینک، رسانه ای می شود.

خیل روستا واشینگتن که شامل واحد دسته های نفوذ کردن اضطراری غصه می شود تو اوایل ماه آگوست ۲۰۲۰ (اواسط مرداد ۱۳۹۹) فرایند استعمال از پایانه های خصوصی استارلینک را آغاز کرد تا بتواند سرویس اینترنت را به مناطقی که توسط آتش سوزی های عریض ویران شدند بیاورد. پایانه های موردبحث، مایه های کوچکی روی زمین هستند که بوسیله لباس بی سیم با ماهواره های استارلینک ربط برقرار می کنند.

گفته می شود گروه های تاثیر اضطراری خیل واشینگتن هفت پایانه ی اینترنتی دارند و توانسته اند آن ها را با توفیق داخل منطقه پیاده سازی کنند.ریچارد هال، مدیر بخش ارتباطات اضطراری تو دایره ی نظامی ایالت واشینگتن، دوشنبه ی گذشته در مصاحبه ای بوسیله وب سایت CNBC گفت: «تاکنون هیچ برگ ماهواره ای تاکتیکالی ندیده ام که بتوان آن را با این سرعت راه اندازی کرد. بوسیله علاوه هر تجهیزاتی که راه اندازی کرده ام، ازلحاظ سزاوار سرزنش اتکا بودن، به استارلینک نزدیک نمی شوند». 



استارلینک صیت پروژه ی عظیمی است که شرکت خصوصی اسپیس ایکس در آمریکا سال ها است روی آن کار می کند. اسپیس ایکس درون تلاش است با استارلینک شبکه ای عظیم و سراسری از اینترنت در سراسر جهان عرضه دهد. درواقع اسپیس ایکس می گوید به لطف ماهواره های استارلینک می قابلیت اینترنت پرسرعت را در تمامی نقاط کره ی زمین نمایش داد. البته موانع متعددی بخاطر راه اندازی تمام استارلینک بود دارد و استفاده از آن میسر نخواهد بود؛زومیت تو همین راستا مدتی پیش برای مشعشع سازی درباره ی استارلینک، مقاله ای تمهید کرد.

اسپیس ایکس گفته است نسخه ی کامل شبکه ی استارلینک دارای تقریبا ۱۲٬۰۰۰ ماهواره خواهد بود که درون مدار پایینی زمین گردش خواهند کرد. این یعنی ماهواره های استارلینک نسبت بوسیله ماهواره های مدلل زمینی، فاصله ی بسیار کمتری تا سطح زمین دارند.

ریچارد هال که واحد والا مدیریتش سابقه ی استعمال از دیگر سرویس های پهن باند را دارد می گوید: «واقعا نمی توان استارلینک را با شبکه های سنتی مقایسه کرد». ماهواره های مربوط به شبکه های سنتی در مدار زمین آهنگ (ژئوسَنکرون) یا مدارهای میانی قرار پژمرده اند. هال می گوید استارلینک به سادگی پهنای باند دوبرابر ارائه می دهد و تأخیرش زیاد از ۱۵۰ درصد کاهش پیدا می کند. او گفت با چشمان خودش دیده که تأخیر کمتر از ۳۰ میلی دم به رخساره مداوم توسط استارلینک ارائه شده است.

هال گفت در دیگر سرویس های سنتی، رویه اندازی یگانگی ماهواره ای به طور معمول بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بوسیله طول می انجامد و ادامه رحم: «سرویس های موردبحث سرعت و پهنای باند بسیار کمتری دارند و تأخیرشان بیش بیشتر است». هال در ادامه ی سخنان خود تأکید کرد که توانسته در عرض پنج تا ۱۰ دقیقه پایانه ی مربوط بوسیله استارلینک را طرز اندازی درنگ. او نیز گفت که راه اندازی پایانه ها بوسیله همکاری چند نفر احتیاج ندارد و صرفا توسط یک نفر قابل عمل است. هال می گوید بخاطر راه اندازی دیگر شبکه های سنتی به کامیون و تریلر و برگ دیگر احتیاج است.

هال که سال ها داخل این مرزوبوم تجربه دارد می گوید به دفعات برایش پیش آمده که برای برقراری اتصالی کم قیمت درون شبکه های سنتی بین چهار تا پنج ساعت وقت بگذارد. اگر مقایسه ای کوتاه اجرا دهید به وضوح می بینید که استارلینک چه مزیت های احسان بخاطر افرادی مثل هال دارد. کارخانه ی ترقی ی پروژه ی استارلینک اسپیس ایکس در ردموندِ واشینگتن داخل نزدیکی سیاتل قرار دارد. هال می گوید او و اعضای تیمش مذاکراتی اولیه با اسپیس ایکس انجام داده اند تا بتوانند دیدن این شرکت را به منظور نمایش ی اینترنت بخاطر مناطقی غیرشهری که راحتی نبود به این زودی ها اینترنت پهن باند شهود کنند، جلب کنند. 



تا به امروز اسپیس ایکس زیاد از ۷۰۰ ماهواره ی استارلینک را به مدار زمین قاصد است و این یعنی هنوز فاصله ی بسیار زیادی تا آغازبه کار استارلینک درون استاندارد جهانی ابدی مانده؛ ولی این تعداد ماهواره برای ارائه ی سرویس اینترنت درون برخی از مناطق آمریکا کافی هستند؛ به خصوص منطقه ی شمال غرب این کشور.

اسپیس ایکس رسما تأیید کرد نسخه ی محدود استارلینک را به صورت آزمایشی و خصوصی با کارمندان خود گونه اندازی کرده است تا مشکلات فعلی را از بین ببرد و به طی آغازبه فقره نسخه ی بتای عمومی، استارلینک کمترین مشکل مقدور را داشته باشد. گزارش ها اعلام می کنند اینترنت استارلینک در بتای مخصوص به سرعت دانلود بیش از ۱۰۰ مگابیت برثانیه دسترسی پیدا کرده است.

هال می گوید مقامات واشینگتن پس از آغاز گسترده ی آتش سوزی ها در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) و خلق آسیب های ضرب بار، بوسیله شکلی موکد تر دانا مناظره با اسپیس ایکس شدند در مدت می دانستند استارلینک می تواند راهکار زیاد مناسبی برای ارائه ی اینترنت تو مناطق ویران شده باشد. آتش سوزی ها به حدی متجاوز بودند که عملا نمی شد به هیچ وضع دیگری داخل آن مناطق به اینترنت هموار شد.

هال می گوید شخصا به مناطقی که دستخوش سوختگی قطعی شده بودند سفر و پایانه های استارلیک را تو آن مکان ها وضع اندازی کرد تا افرادی که دستخوش خسارت زیاد شده اند، از اینترنت برای پیگیری مطالب خود از شرکت های بیمه مصرف کنند. هال همچنین می گوید باتوجه بوسیله دنیاگیری ویروس کرونا و آغازبه کار مدارس به صورت آنلاین، اینترنت را دراختیار کودکان استراحت داده است تا آن ها بتوانند عادت کلاس درس حضور بی پرده کنند. هال می گوید استارلینک توانسته اوضاع را بوسیله شکلی محسوس متحول کند و مزیت های بسیار اضافی نمایش دهد.

آن طور که گزارش های مختلف اخبار می کنند نیروی آسمانی ایالات متحده نیز پیش زیرفون سابقه ی فقره با استارلینک را دارد.ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس، دوشنبه ی گذشته به پیام سپاس مقامات واشینگتن برای همکاری استارلینک با این شهر پاسخ داد. ماسک گفت از اینکه اسپیس ایکس توانسته کمک درنگ خوشحال است و امتداد داد: «ما دسته های خاصیت اضطراری و مناطقی را که به اینترنت دسترسی ندارند تو تقدم قرار می دهیم».

ظاهرا اسپیس ایکس خیر تنها پایانه های بتا بلکه سری اول پایانه های تجاری و نهایی استارلینک را نیز دردسترس هال قرار داده است. هال گفت پایانه های موردبحث کیفیت عالی دارند و مقیاس های تجاری، اندکی زیباتر بوسیله دیدن می رسند. پایه ی پایانه ی موردبحث در اول توده ای جامد و گرد بود، اما اسپیس ایکس تصمیم گرفت آن را به سه پایه تحول دهد. هال می گوید استفاده از سه گانه محور باعث شده بتوان پایانه را بهتر نصب کرد. اسپیس ایکس به هال گفته حیات که پایانه باید روبه شمال فراغت گیرد و هیچگاه مانعی تو مسیرش وجود نداشته باشد. او می گوید گاهی اوقات مجبور شده پایانه ها را در جایی صبر دهد که موانع متعدد درون جلویشان قرار می گرفته، اما اینترنت استارلینک در هر صورت با سرعت بسیار خوب امر کرده است. 



شرکت دامن مدیریت ایلان ماسک به خانه دادن واشینگتن امکان می دهد که بدون پرداخت هیچ رویه هزینه ای از استارلینک مصرف کند. هال می گوید تاکنون هیچ بحثی درباره ی نفقه های زیرساخت های لازم برای راه اندازی استارلینک نیز انجام نشده است و همه چیز به صورت مجانی ارائه می شود. هال می گوید اسپیس ایکس استراتژی هوشمندانه ای در پیش خمود: «ایده ی حقیقی این است که اگر بوسیله اسپیس ایکس برای بلندمدت نیاز داشته باشیم، به میز مذاکره برمی گردیم و این موضوع را به بحث می گذاریم». هال می گوید او و سازمانی که درون آن فعالیت می بطی ء به شرکت با اسپیس ایکس دلبستگی مند هستند و می خواهند با این مشارکت مخبر مذاکرات شدید مرطوب شوند.مقاله های مرتبط:انتشار جزئیات نو از استارلینک اسپیس ایکس؛ تصاویر گیرنده کاربری و برنامه ارائه آزمایشیچرا اسپیس ایکس پروژه استارلینک را توسعه می دهد؟

او می گوید بخانه برگشتن واشینگتن می خواهد داخل زمانی نوک تیز تا جایی که می تواند پایانه های استارلینک را پیاده سازی درنگ و از آن جایی که چنین هدفی در سر می پروراند، بهتر است هرچه زودتر از هزینه ها باخبر باشد. او در ادامه ی سخنانش از علاقه ی دیگر نهادها بوسیله استارلینک معارفه انصاف و گفت تنها محدودیتی که حیات دارد این است که در خارج از منطقه ی خصیصه غرب ایالات متحده، نمی توانید داخل هر جایی که خواستید پایانه های استارلینک را قرار دهید؛ در مقابل هنوز تعداد ماهواره ها بخاطر پوشش مناطق موردبحث کافی نیستند.

هرچه زمان می گذرد اسپیس ایکس ماهواره های بیشتری را بوسیله مدار زمین می فرستند تا پوشش وسیع تری از استارلینک ارائه شود. اسپیس ایکس مدتی پیش اعلام کرد هر ماه ۱۲۰ ماهواره به همراه هزاران پایانه ی کوچک زمینی تولید می کند؛ مشتریان از این پایانه ها بخاطر اتصال به شبکه استعمال خواهند کرد. پس از آخر آزمایش بتای خصوصی، اسپیس ایکس بتای عمومی استارلینک را آغاز خواهد کرد. این همکاری در مجاهدت است تا پیش از خاتمه سال جاری میلادی درخت سرو تجاری استارلینک را در بخش شمالی آمریکا و مدخل جنوبی کانادا ارائه دهد.بیشتر بخوانید:هدیه ۲۰ گیگابایتی معلمان از جیب خودشان تأمین می شود؟یوتیوب قابلیت Community Contributions را حذف کردتوییتر بوسیله توسعه دهندگان خود نسبت به احتمال افشای اطلاعات محرمانه آن ها هشدار دادگوگل پشتیبانی از افزونه های پولی مرورگر کروم را راکد می کندنسخه لینوکس مایکروسافت اج بوسیله زودی منتشر می شود
جبری شدن ماسک یکی از چالش­ هایی حیات که فروشگاه ها و شرکت ها و جا های تجاری یا عمومی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با آن مواجه بودند. درحال حاضر، در این جا ها اغلب وظیفه ی اعمال اجبار نهفتن ماسک را نیروی انسانی ادا می دهد که این فقره خرج بی حد نیروی انسانی و کود کاری یدکی به سازمان ها تحمیل می درنگ. بنابراین، مصرف از فناوری های روز گیتی بخاطر انجام این فقره مقرون به نفع تیز و مصون تر و باریک بین پر حرارت خواهد وجود.رقیق وسایل تشخیص چهره

ما شرکتی دانش بنیان با صیت تجاری ماسکینو Maskinow توانست با کمک ترقی ی الگوریتم­ های تشخیص چهره، بوسیله فناوری نمره چهره درون سخت وسایل مشت پیدا کند. سیستم شیرهدار ادوات دوربین هوشمند ماسکینو قادر است با کمک الگوریتم تشخیص چهره روی گیت های ورودی موسسه ­ها، فرودگاه ها، فروشگاه ها و مرکزهای خرید نصب شوند. بعد از درود چهره ی کارمندان در سیستم، ماسکینو می تواند ورودوخروج این افراد را ثبت و بایگانی کند. تشخیص چهره و ماسک ماسکینو می تواند علاوه به خشکی امدن تشخیص ماسک (Face Mask Detection)، محدوده ی سنی افراد را نیز تشخیص دهد. درادامه، با هریک از نبوغ های نمره سن و ماسک بیشتر آشنا می شویم.تشخیص ماسک تنفسی روی چهره

سیستم سخت وسایل دوربین هوشمند ماسکینو قادر است که با انتصاب روی ورودی های سازمان های دولتی و شرکت­ های مبصر افرادی که ماسک کنار چهره دارند، تشخیص دهد و ورود و برون رفت آن ها را ثبت یواش. اخیرا کشورهایی نظیر چین و فرانسه و آمریکا با استفاده از فهم مصنوعی، راه حل تشخیص ماسک (Face Mask Detection) را ارائه داده اند. به نعوظ دقیق ­نم کارکرد این دشت بدین روش است که دوربین­ های هوشمند، مانند همان دوربین­ های مداربسته در سازمان ها و باهم اتحاد کردن ها، با قابلیت امتیاز ماسک در ورودی گیت ­ها و مراکز شلوغ و پرتردد نصب می شوند و افرادی که ماسک نزده ­اند، تشخیص می دهد و اخطاری مبنی بر کاربرد از ماسک برای بی مانند مدنظر ارسال می ­نرم.

در ایران نیز ماسکینو با توسعه ی فناوری تشخیص ماسک، دقیقا از همان استفاده جهیز­ های هوشمند در کشورهای پیشرفته بهره می سرما. پیاده­ سازی سخت افزار ماسکینو تو سازمان ­های دولتی، همکاری ­های بزرگ، فرودگاه ­ها، فروشگاه ­ها و مرکزهای ابتیاع این فرصت را مجهز می ­کند تا موسسه ­ها با اثربخشی بیشتر افرادی که ماسک نزده ­اند، از افرادی که ماسک زده ­اند، نمره دهد و از ورود یا دسترسی آن ها جلوگیری کنند.فناوری تشخیص سن

از دیگر قابلیت­ های ماسکینو نمره سن افراد است. فرض کنید تعداد زیادی از افراد داخل فروشگاه­ های خرید در حال تردد هستند. ماسکینو می تواند بازه ی سنی آن ها را تشخیص دهد و داده ی مربوط به آن ها را ثبت و بایگانی بطی ء. این قابلیت را می نبوغ یکی از داده ­های کاربردی مربوط به بازاریابی دانست؛ چراکه تصرف و کارهای مختلف با دسترسی به مفروضات دموگرافیک مشتریانشان، می توانند استراتژی­ های هدفمند بخاطر فروش و بازاریابی خود تحسین کنند.

کاربردهای ماسکینومدیریت و کنترل تو ابداع دسترسی مراکز احساساتی: یکی از کاربردهای اصلی دوربین هوشمند با نبوغ تشخیص ماسک، اعمال محدودیت و کنترل عبور و مرور جا های ویژه برای افرادی نمودار است. بوسیله نشانی مثال، اجازه ی دسترسی بعضی از دکترها به حجره مخصوص و آزمایشگاه­ ها.کنترل حضور و غیاب کارکنان: بسیاری از شرکت ها و سازمان­ های مبصر با استفاده از دوربین­ های هوشمند مجهز به فناوری تشخیص ماسک می توانند اسایش­ خیس و هوشمندانه ­برنده ورود وخروج کاربران خود را کنترل کنند، بدون اینکه کارکنان نیازی داشته باشند که معطل شوند خواه ماسک خویشتن را از روی صورت بردارند.بررسی مسوده های سیاه: در بسیاری از مکان ­های شلوغ کار و پرتردد همانند پایانه ­های مسافربری و فرودگاه­ ها و ایستگاه ­های قطار، مترو با پیاده ­سازی دوربین با نبوغ تشخیص چهره می نبوغ افراد حاضر درون لیست سیاه نیروهای امنیتی را وقوف و بوسیله موقع مجرمان و افراد سابقه دار را دستگیر کرد. درواقع، اگر چهره ی مظنون قبلا در جهیز ثبت شده باشد، حتی چنانچه با ماسک تیمار پوشانده شده باشد، ماسکینو می تواند هویت مظنون را احراز کند.معارفه افراد گم شده: داخل بسیاری از مواقع، کودکان و تا اینکه مبصر سالان تو مکان های شلوغ مثل فروشگاه ­ها گم می شوند. با استفاده از دوربین با فردی Face Matching می توان عکس فرد گم شده را تو جهیز ستایش کرد تا دوربین بوسیله ازای معارفه هر چهره، آن را تحلیل بطی ء و در قیافه تطابق چهره ­ها، بی نظیر گم شده با این سیستم روشن شود.اجرای استراتژی های فروش هدفمند در راهکارهای مالی و خرده فروشی: یکی از کاربردهای دوربین ­های هوشمند نمره مشخصات شرح حال نظیر سن است. باتوجه بوسیله این موضع، با پیاده ­سازی دوربین­ های هوشمند ماسکینو داخل فروشگاه ­ها و مرکزهای خرید ارشد و شناسایی سن خریداران، مدیران و بوسیله ویژه بازاریابان به اطلاعات جمعیت شناختی مشتریان خود دست پیدا خواهند کرد و می توانند پروموشن­ های مرتبط با سن خریداران به آن ها علامت دهند. مدیران بازاریابی با تحلیل رفتار مشتریان خود درخواهند یافت که افراد به کدام تقدیر از فروشگاه سر زده ­اند (Foot Traffic Tracker).پیاده سازی در راه اندازی­ ها و مرکزهای لبریز تردد برای امتیاز ماسک روی چهره ی افراد: توان Face Mask Detection یکی از راهکارهای خلاقانه ای است که بدون تلاقی با افراد و از راه دور دقیقا می تواند ماسک روی عارض را تشخیص دهد. این راه ­محلول باتوجه به شیوع ویروس کرونا و با یکروز گیری از شعور جعلی بوسیله مدد سازمان ­ها و شرکت­ های بزرگی خواهد آمد که پوشیدن ماسک در تلاطم کووید ۱۹ اجباری شده است.تشخیص مشتریان VIP خلال ورود به شعب بانکی خواه ورزشگاه ها: یکی دیگر از کاربردهای دوربین­ های هوشمند با قابلیت امتیاز و وقوف چهره استفاده در ورزشگاه ­ها و شعب بانکی است. برای مثال، با استفاده از این جهیز وقتی مشتریان اختصاص مرکز خرید وارد می­ شوند، با وقوف آن افراد می ­­استعداد تشخیص انصاف که این افراد به کدام سرنوشت­ های مرکز خرید رفته ­اند.اضافه کارایی و کاهش نفقه­ ها: باتوجه به سنخ پیاده ­سازی دوربین ­های هوشمند قابلیت تشخیص ماسک، دیگر نیازی زدودن نیروی انسانی بررسی کند که افراد ماسک زده اند یا خیر. همچنین با استفاده از این سیستم، دیگر به نیروی انسانی نیازی نخواهد حیات و دقت و سرعت دوربین ­های هوشمند تشخیص ماسک به مراتب بیشتر از آدم خواهد بود.خراج گیری

فناوری های تشخیص چهره نفقه ی منابع و نیروی انسانی و زمان لازم بخاطر احراز هویت و کنترل دسترسی یا ثبت و پرونده داده های مربوط بوسیله تردد افراد را به نعوظ محسوسی کاهش می دهد. همچنین، فناوری تشخیص ماسک که درحال فراهم بخاطر نزاع کرونا ترقی داده شده است، در باهم اتحاد کردن­ ها، راه اندازی ­های دولتی، درمانگاه­ ها، پایانه ­های مسافربری و فرودگاه ها، مدرسه ها و دانشگاه­ ها و هر مرکز پرتردد و شلوغی که زدن ماسک الزامی است، تأثیر بسزایی بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می گذارد.بیشتر بخوانید:بازاریابی اینترنتی چیره با نوین مارکتینگپذیرش رشته مهندسی کامپیوتر از بهترین دانشگاه های جهان با لتس گو یونیخرید ورزش فیفا 21 از فروشگاه اینترنتی گنوپلیخرید محصولات چرمی از بنیان گذار مدبا دکتر ساینا، بوسیله صورت ۲۴ ساعته با پزشک در ربط باشید
اخیرا منبع کدهای ویندوز XP داخل فضای مجازی فاش شده است که اطلاعات متجاوز جالبی همچنین به همراه دارد. برنامه نویسان با جست وجو در کدهای منبع سیستم عامل محبوب مایکروسافت متوجه کدهایی مرتبط با تمی ناشناخته شده اند که ازنظر ظاهری، ویندوز XP بوسیله یکی از رابط کاربری سیستم عامل مک شباهت دارد.

اصولا تم ها، بسته ای بخاطر تغییر پیدا رابط کاربری ویندوز XP بودند که دراختیار کاربر قرار می گرفتند؛ ولی تم مدنظر در نسخه ی نهایی ویندوز XP وجود نداشت و گویا تنها طراحان و مهندسان مایکروسافت به آن دسترسی داشتند. تم مدنظر کندی (Candy) صیت داشت و با کوشا شدن آن، ظاهر ویندوز XP به رابط کاربری Aqua سیستم عامل مک قرین می شد. در سال ۲۰۰۰، این رابط کاربری برای کاربران جهیز عامل مک شناساندن شد.



بااین حال، مایکروسافت هیچوقت تم کندی را عرضه نکرد و شاید بتوان دلیل آن را واقف شد. اصولا مایکروسافت شرکتی است که سعی می کند داخل محصولات از ایده ها و خلاقیت مهندسان و طراحان خود استعمال نرم و بخاطر ردموندی ها عرضه تمی مشابه بوسیله رابط کاربری مک اقدام جالبی محسوب نمی شد. پروگرام نویسان با فعال سازی تم کندی متوجه شدند که بسیاری از مراحل طراحی و توسعه آن تکمیل شده بود؛ به صورتی که حتی منو استارت همچنین با فعال سازی تم تغییراتی بوسیله خویشتن می دیدن.

پروگرام نویسان درادامه مخبر شدند که ردموندی ها تم کندی را تنها برای استفاده تو داخل شرکت طراحی کرده بودند؛ اما برهان چنین اقدامی همچنان نامشخص است. باوجوداین، امکان دارد برهان نقشه کشی تم کندی قرارداشتن آن بوسیله عنوان کمی از مراحل نقشه کشی موتور بی پرده رابط کاربری سیستم عامل باشد. درواقع، چنین بخشی شهریه ی دگرگونی موارد متنوع خلال فعال سازی تم خاصی را برعهده دارد؛ ازجمله تغییر ته رنگ منوهای رابط کاربری، منو استارت، فونت ها و... .



در سال ۲۰۰۱، ردموندی ها به روزرسانی بزرگی برای ویندوز XP منتشر کردند که قابلیت های جالبی ازجمله سواری ظاهر رابط کاربری را بوسیله همراه داشت. با کاربرد از این ویژگی، مشت طراحان و شرکت های شخص ثالث برای طراحی گوناگون تم بازتر شد تا کاربران برای شخصی سازی هرچه بیشتر ویندوز XP از تم های متنوع تازگی استعمال کنند.

بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰، هم چشمی بسیار سختی میان دو شرکت اپل و مایکروسافت وجود داشت؛ به طرز ای که در رویدادی، کوپرتینویی ها بنری با این مضمون پیاده شدن سر سالن ورودی نصب کرده بودند: «ردموند! فتوکپی های خود را روشن کن». درواقع، اپل مایکروسافت را به کپی برداری از فردی های مک متهم می کرد. شاید همین حکم نیز سبب شد که تم کندی هرگز منتشر و به سوژه ی دیگری برای مسخره ردموندی ها تبدیل نشود. اپل برای مسخره عملکرد ویندوز ویستا حتی ویدئویی تبلیغاتی نیز منتشر کرد که درادامه، می توانید مشاهده کنید.



دانلود ویدئو

جالب است بدانید با اینکه مایکروسافت بین سال های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ ویژگی های بسیاری را از جهیز عامل مک قرض گرفت، به مرورِزمان اوضاع تغییر کرد. درواقع از نگاه بسیاری از کارشناسان، MacOS X ویژگی های بی شماری از ویندوز، همچون ناوبری و کنترل پنل به همراه دارد.مقاله های مرتبط:ریشه کد ویندوز XP مایکروسافت فاش شدمایکروسافت در سال ۲۰۲۱ نسخه ای وارسته از آفیس را عرضه می کند

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟ آیا وام گرفتن امکانات از محصولات شریک های دیگر را کار درستی می دانید خواه فکر می کنید شرکت ها باید روی خلاقیت و ایده های نیروهای مستعدشان کار کنند؟بیشتر بخوانید:شاق ایمیل و مرورگر پیش فرض داخل iOS 14 برطرف شدآپدیت 10.15.7 مک OS کاتالینا منتشر شدسیگیت درباره کارت های حافظه جانبی ایکس باکس سری ایکس توضیح دادنگاهی ژرف به رابط کاربری MIUI 12 شیائومیمایکروسافت مجوز انحصاری مقیاس شفاهی GPT-3 را از OpenAI دریافت کرد
تعدادی پیش خبری منتشر شد که اکسینوس ۱۰۰۰ از اسنپدراگون ۸۷۵ عملکرد بهتری دارد؛ ولی رسما تأیید نشده که تراش اکسینوس ۱۰۰۰ در دوده بعدی پرچم داران سری گلکسی اس کاربرد می شود خواه نه. در ذات این گفته ها نیز برگرفته از بنچمارکی در گیک بنچ است که پس از پراکندن به سرعت از دیتابیس گیک بنچ حذف شد.

حال، بنچمارک جدیدی منتسب به گلکسی اس ۲۱ پلاس در گیک بنچ دید شده که نسبت به فهرست اولیه مغایرت های قابل توجهی دارد. تو درجه اول، نمره تصرف شده توسط پرچم دار نسل اینده سامسونگ با تنزل همراه است و بوسیله این موضوع همچنین باید رمز کرد در سیاهه به جای اکسینوس ۱۰۰۰ بوسیله شهرت تراشه ای دیگر (اکسینوس ۲۱۰۰) اشاره می شود.



در ادامه جدولی را مشاهده می کنید که امتیازهای تصرف شده پرچم دار نسل اتیه سامسونگ با تراش های متنوع ازجمله اسنپدراگون ۸۷۵، اکسینوس ۱۰۰۰ و اکسینوس ۲۱۰۰ بوسیله نمایش درآمده است. در جدول، امتیاز شیائومی می ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ و گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز درج شده تا درک بهتری از رقابت میان خراش های اکسینوس و اسنپدراگون داشته باشیم.



همان طور که مشاهده می شود اکسینوس ۱۰۰۰ عملکرد به مراتب بهتری نسبت به اکسینوس ۸۷۵ دارد؛ اما اکسینوس ۲۱۰۰ در هردو آزمایش تک هسته ای و چند هسته ای، رقابت را به تراشه نسل بعدی کوالکام باخته است. با وجود برتری هرسه تراشه ی ذکرشده درون مقایسه با نتایج گلکسی اس ۲۰ پلاس، اما با درنظرگرفتن بنچمارک ها می توان گفت که تفاوت میان عملکرد اکسینوس ۱۰۰۰، ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۵ را نمی توان نادیده گرفت.

گرایش می رود گلکسی اس ۲۱ پلاس ۸ گیگابایت داشته باشد که البته در بنچمارک بی پرده شده ۶/۷۷ گیگابایت آن برای مصارف آزاد در دید محزون شده است. این طور حافظه ای داخل نسخه 4G گلکسی اس ۲۰ پلاس مشاهده می شود و نسخه 5G از ۱۲ گیگابایت حافظه رم روزی می سرما.

فرکانس ۲/۲۱ گیگاهرتز درج شده داخل سیاهه به خوشه کوچک تر پردازنده اشاره دارد. درواقع گیک بنچ تنها به فرکانس خوشه ای رمز دارد که از تعداد هسته های کمتر تشکیل داده شده است. دلیل چنین رویکردی را همچنین می توان برخورداری خوشه کوچک پر حرارت پردازنده ها از هسته های توانمندتر عنوان کرد.

گفته شده که درون اکسینوس ۱۰۰۰ از هسته های کرتکس X1 جدید همکاری ARM استفاده می شود؛ اما این موضوع حداقل برای اکسینوس ۲۱۰۰ تأیید نشده است. میل می رود گلکسی اس ۲۱ پلاس یکی از استاندارد های سری گلکسی اس ۲۱ باشد. اس ۲۱ پلاس که با شهرت گلکسی اس ۳۰ پلاس همچنین شناخته می شود از باتری با حجم ۴،۸۰۰ میلی آمپرساعت یکروز خواهد بود که نسبت به ظرفیت استعمال شده درون گلکسی اس ۲۰ پلاس از ۳۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت بالاتری بهره می برد.مقاله های مرتبط:سامسونگ کم قیمت ترین گوشی 5G خود را به زودی روانه بازار می کندگلکسی اس 20 FE سامسونگ در طعم جزیی های مختلف رونمایی شد

درنهایت باید درنظر گرفت که بنچمارک منتشرشده ممکن است بوسیله محصولی آزمایشی دلبستگی داشته باشد و محصول نهایی تا اینکه از تراشه اکسینوس ۲۱۰۰ کاربرد نکند. اصولا شرکت های سازنده محصولات مختلف از مشخصات رقیق افزاری متفاوت برای نسخه های در حال توسعه مصرف می کنند تا مقیاس نهایی را تفویض کنند. از طرفی همچنین مقدور است اکسینوس ۲۱۰۰ در مدلی تضعیف شده از سری گلکسی اس ۲۱ استعمال شود. چنین موضوعی تاکنون چندین بار اتفاق بی ریا و شاهد عرضه مدلی با پسوند لایت درکنار درفش داران سامسونگ بوده ایم.بیشتر بخوانید:مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به همراه جزئیات تشریفات رونمایی از آن فاش شد980 پرو، جدیدترین حافظه SSD سامسونگ شناساندن شدگوشی Nokia 8.3 5G ارائه و گوشی های Nokia 2.4 و Nokia 3.4 رونمایی شدسامسونگ مناسب ترین گوشی 5G خود را به زودی روانه بازار می کندال جی سه گوشی هوشمند اقتصادی جدید معرفی کرد