تلفن پاناسونیک

همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها به سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت در برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و منظور داشته باشید که آن را نصب کنید؛ ولی سرزده واقف پولی وجود داشتن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. درون این مواقع معمولا یا ظرف استعمال از آن را می زنیم خواه به دنبال نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده غم ادبیات های خاص خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب شدید به گوشی شما متوجه یواش.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای ویژگی

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن به فهرست اپ های خود، در آینده غم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، وصیت ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک وعده دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که صدای زیر مردانه داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.کلکسیون آیکون Ramka Frame



مجموعه آیکونی با طراحی وینتاژ با الهام از قاب عکس قدیمی که متجاوز از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر فراغت می دهد. کاربران ازطریق این پروگرام بوسیله مجموعه ی تصاویر پس زمینه با کیفیت HD نیز دسترسی خواهند داشت. وضوح آیکون ها با اندازه ی ۱۹۲×۱۹۲ باعث می شود در هرگوشی که انجام شوند زیاد ظریف و با کیفیت جلوه کنند؛ همچنین کاربران امکان دارند آیکون های اختصاصی درخواست کنند. برای مصرف از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ قرین Nova Launcher.

کلکسیون آیکون Lines Square - Neon



این مجموعه آیکون با الهام از لامپ های نئونی طراحی شده است. کاربر با انتصاب این کلکسیون به بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع دسترسی خواهد داشت که همراه با ۱۶ تصویر پس بنیاد ی با چونی وحدت می شوند. علاوه براین، امکان التماس آیکون همچنین فراهم شده است تا کاربران بنابر علاقه ی خود آیکون اختصاصی التماس کنند و تو بوسیله روزرسانی های بعدی دریافت کنند. وضوح شمایل آیکون های ارائه شده با اندازه ی ۱۹۲×۱۹۲ است. برای استعمال از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

اپلیکیشن Citizenship App



یک اپلیکیشن برای افرادی که عزم دارند تابعیت آمریکا را گرفتن کنند. یکی از مراحل اخذ متابعت یک کشور قبولی در آزمون اعطای تابعیت ایالات متحده (آزمون شهروندی) است. بوسیله طور خلاصه، آزمون اعطالی تابعیت ایالات متحده ۱۰۰ سؤال دارد که داوطلبان باید داخل زمان مصاحبه بوسیله عارض شفاهی بوسیله ۱۰ سؤال از آن پاسخ دهند. هر فرد برای قبولی تو این آزمون حداقل باید ۶ پاسخ صحیح داشته باشد. موضوع سئوال ها غالبا مفروضات اشتراکی از جغرافیا اندوهناک تا فدایی قوانین کلی آمریکا است. با کمک این اپلیکیشن کاربران می توانند با سوالات آشنا شوند و برای توفیق داخل این آزمون آمادگی کسب کنند. این اپلیکیشن سوالات را به چند زبان ترجمه کرده است و همچنان درحال اضافه زبان های بیشتری است.

علاوه پهلو سوالات آزمون تابعیت، در این اپلیکیشن امکان یادگیری زبان انگلیسی ضروری برای توفیق در مصاحبه نیز گنجانده شده است. از سایر انفراد های این برنامه می توان به انتخاب سوالات محبوب با افزودن ستاره به آن ها و شرکت در آزمون های تمرینی روزانه خواه هفتگی یا ماهانه اشاره کرد.

اپلیکیشن Safety Photo Video



این اپلیکیشن یک ادوات محافظت از معلومات انحصاری است. با کمک این برنامه می توانید بخاطر عکس ها و ویدئوهای انحصاری خویشتن رمزعبور تنظیم و دسترسی به آن ها را برای سایر افراد غیرممکن کنید. از سایر فردی های این اپلیکیشن می نبوغ به درود اثرانگشت برای ورود، گزارش تقلا ناموفق برای ادخال با عکس برداری از شخصی که رمزعبور اشتباهی بیدار کرده است، قابلیت مدح الگو، ایجاد آلبوم های مختلف درون پروگرام برای طبقه بندی عکس ها و ویدئوها اشاره کرد. نیز این برنامه ویژگی هایی نظیر نمایش معلومات موضع مکانی عکس ها خواه عکسبرداری بوسیله وسیله ی اپلیکیشن را نیز بخاطر کاربر فراهم می کند تا بدین ترتیب عکس فقط درون اپلیکیشن ذخیره شود.

اپلیکیشن Primalist - a Short List



یک اپلیکیشن بخاطر تهیه ی فهرست کوتاه از فعالیت های روزمره و کارهای ضروری است. این پروگرام همیشه فهرست کارها را در خلاصه ترین شکل مقدور حفظ می کند و کاربر می تواند فقط ۷ امر تمجید کند: بنابراین برای افزودن فعالیت های بیشتر باید حتما از بین کارهای فهرست شده یک یا چندتا را بعداز عمل حذف کند. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به توان تنظیم هشدار، ارائه ویجت، انتظام تاریخ، انتخاب عنوان برای فهرست، انتظام قفل با امکان بازشدن به وسیله ی اثرانگشت یا تشخیص چهره و... اشاره داشت. ناگفته نماند این برنامه اندکی از قابلیت های خود را به صورت ویژه و با پرداخت تو برنامه ای دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

بازی Defense Zone 3 Ultra HD



یک بازی اتشبار و اکشن با کیفیتی خیره کننده که نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر کوشا دارد. این بازی استراتژی جنگی می تواند زمانه ها کاربر را مشغول خود کند. در نسخه ی جدید این ورزش که از مدت ها پیش طرفداران در انتظارش بودند، اسلحه های جدید، اطلس های دوست داشتنی با نقاط احساساتی استراتژیک و بسیاری گزینه ی جذاب دیگر حاضر شده است. ادبیات بازی ولی همچنان مانند قبل است و کاربر باید در مقابل حمله ی لشکر دشمن مقاومت و حملات آن ها را دفع نرم. ازسویی دیگر، هنوز سلاح های نسخه های سابق همچنین دردسترس هستند و کاربر می تواند غرض بگیرد که بودجه ی سپاهی خویشتن را صرف چه سلاح با چه استراتژی خواهد کرد.

کاربران برای کیف بردن از بازی بهتر است میزان سختی آن را با سطح آمادگی خویشتن هماهنگ کنند تا بازی برای پایگاه دلسردکننده و خسته کننده نشود. خال قوت این ورزش اکشن، گرافیک متجاوز بالای آن است که دلربایی گیم پلی را دوچندان می درنگ. شیار دفاعی خود را آماده کنید که جنگنده ها و تانک های دشمن جانب پایگاه شما تاخت می آورند و باید قبل از تسخیر پایگاه، آن ها را شکست دهید.

اپلیکیشن Speedometer GPS Pro



با کمک این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند وجود میزان سرعت، مسافت، مدت زمان، موضع مکانی؛ همچنین زمان آغاز و پایان سفر را تقویم کنند. علاوه براین، دستور کار ی پیش روی شما امکان محاسبه ی سرعت متوسط و حداکثر سرعت را نیز دارد. فرقی نمی بطی ء که با چه وسیله ی نقلیه ای حرکت می کنید، این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت حرکت خواهد بود و سرعت را می تواند تو واحدهای مختلف از مایل برساعت گرفته تا چروک و کیلومتر برساعت نشان دهد. این اپلیکیشن همچنین، امکان ذخیره ی اطلاعات مسیر را بخاطر کاربر حاضر می یواش تا در آینده به معلومات آن دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن Simple Photo Widget



این اپلیکیشن کاربری بسیار آسانی دارد و ویجتی روی ورق ی حقیقی بوسیله عرضه درمی آورد که قابلیت نمایش عکس های گالری را دارد. البته، با معاون این اپلیکیشن می توانید عرضه عکس را بخشی شخصی سازی کنید، برای مثال، ازطریق این ویجت امکان افزودن چهارچوب متنوع دارید و حتی با ابزار فراهم شده در اپلیکیشن می توانید قاب دلخواه خود را بسازید و از آن برای نمایش عکس ها مصرف کنید. از سایر انفراد های این اپلیکیشن می توان به امکان انتخاب چند عکس، تنظیم و تصحیح رنگ ، عرض و زاویه چهارچوب عکس ها و... رمز کرد.

اپلیکیشن Touch
  • ۹۹/۰۵/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی