تلفن پاناسونیک

پلتفرم های آنلاین و اپلیکیشن های ارتباطی به کاربردی ترین درخت سرو در دوران بحران کرونا تبدیل شده اند و افراد می توانند در وضعیت خطرناک و محدودیت ایجاد شده، بوسیله رخساره مجازی از حال آشنایانشان جویا شوند یا حتی جلسات مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش و آموزشی برگزار کنند.

اپلیکیشن زوم ازجمله سرویس هایی است که با خانه نشینی و دورکاری افراد، نیاز بسیاری از آن ها را برطرف می کند؛ اما باید بوسیله این نکته رمز کنیم نسخه ی رایگان این طور پلتفرم هایی انفراد زمانی برای برقراری بستگی می گذارند که با گذشت این زمان، تماس کمیت می شود و کاربران بوسیله تماس مکرر مجبور می شوند.

حال، با نزدیک شدن بوسیله ۲۶ نوامبر (۶ آذر) و روز شکرگزاری، اپلیکیشن زوم با ارسال توییتی اعلام کرد در این روز، محدودیت زمانی مکالمه در نسخه ی مجانی این اپلیکیشن را برمی دارد تا کاربران بتوانند زمان بیشتری را به رخ مجازی با قوم و آشنایانشان صرف کردن کنند.مقاله های مرتبط:نسخه پنجم نرم افزار Zoom با تمرکز کنار بهبودهای امنیتی منتشر می شودزوم داخل دوران مجادله کرونا افزایش درخور توجهی داخل تعداد کاربران و درآمد تجربه کرد

روز شکرگزاری امسال با سال گذشته متفاوت و ازآنجا که همه گیری ویروس کرونا شدت گرفته است، افراد برای حفظ کردن سلامتی گیرایی از دیدار حضوری اجتناب و با مصرف از اپلیکیشن های تماس ویدئویی متشابه زوم، به صورت مجازی این رسم را جشن می گیرند.

در حالت عادی، تمامی کاربران نسخه ی مجانی زوم می توانند ۴۰ دقیقه تماس ویدئویی قائم کنند و با قطع شدن این زمان، بوسیله تماس مجدد مجبور می شوند که امتحان ی ناخوشایندی را در وفاق های گروهی خلق می کند.

ناگفته نماند رقبای زوم چنین محدودیت های مشابهی را اعمال کرده اند. گوگل میت ۶۰ دقیقه و سیسکو ۵۰ دقیقه ویژگی زمان در رابطه در دید گرفته اند و موسسه ها برای جلوگیری از قطع شدن تماس های کاری و مشارکت تعداد بیشتری از کارکنان تو جلسات مجازی، با پرداخت مبلغی از تمامی خدمات این اپلیکیشن ها کاربرد می کنند.

به هرحال، حذف یک روزه ی فردی زمانی، یک مزیت محسوب می شود و کاربران می توانند از نصف شب روز شکرگزاری تا ۶ بامداد ۲۷ نوامبر عاری فردی از سرویس اپلیکیشن کاربرد کنند.بیشتر بخوانید:برخی از کاربران آیفون ۱۲ متن پیام های ارسال شده را مشاهده نمی کنندگوگل استریت ویو امکان آپلود عکس از دوربین را فراهم کرداپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت به ابزار مدیریت رمزعبور دگرگونی می شودمسدود شدن تیک تاک به تأخیر افتادپارلر، رقیب توییتر، از زمان انتخابات آمریکا یک میلیون بار دانلود شده است
  • ۹۹/۰۸/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی