تلفن پاناسونیک

ASGHAROOOOشریکGHAROOOON های متعددی مشابه DNSPerf اقدام بوسیله عرضه خدمات پایش وضعیت DNS Server-های تک مصرف یک وب سایت را به کاربران خود ارائه می کنند.DNS اَبری پایدار

درون سالی که گذشت، متأسفانه ناپایداری در سرو DNS درون داخل سرزمین تأثیرات بیش زیادی بر استفاده کاربران از وب سایت های داخلی و خارجی داشت که بوسیله سبب آن، کسب وکارهای بسیاری و همچنین عموم کاربران که نهایتا از این خدمات زیرساختی کاربرد می کنند را با مشکلات بسیاری مواجه کرد.

کاربران وب سایت هایی که بر بستر اَبر دِراک هستند حزن از تجربه ی این مشکلات شاگرد از اختلال DNS استثنا نبودند و در بسیاری از موارد این ناپایداری ها باعث ابراز اختلال داخل عملکرد دسترسی کاربران این وب سایت ها نیز شد.

با توجه بوسیله شکوه این موضوع، ما درون اَبر دِراک تصمیم گرفتیم راه حلی برای این دست اختلالات پیدا کنیم تا کاربران اَبر دِراک در قیافه ابراز اختلال در دسترسی Forwarder DNS Serverهای داخلی یا اجنبی از این دست مشکلات مصون باشند خواه حداقل مقدار ممکن از اختلال حین ای برای آن ها به وجود بیاید.

براساس داده های تاریخی جمع آوری شده ی سال های ۹۷ و ۹۸ کاربران و کنار اساس مدل های رفتاری کاربران DNS، بیشترین درخواست هایی که توسط Forwarder DNS Server پاسخ داده می شوند به نسبت کم از ۲ درصد سرورهای داخلی و ۹۷ درصد ازطریق ترافیک بین الملل و از کشورهای آمریکا و هلند قرار پاسخ داده می شوند.

این آمار به این معنا است که اکثریت کاربران ایرانی پس از وقوع اختلالات تو DNS به قیافه گسترده تری نسبت به زمان مشابه سال گذشته از Forwarder DNS Server-های خارجی به جای سرورهای ISP خویشتن استفاده می کنند و آمار استفاده از DNS سرورهای داخلی هم بوسیله عارض شایان پروا ای با تسهیم ۹۱ درصدی متعلق بوسیله کاربران شبکه ی اینترنت همراه (شرکت هایی مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و ...) است.

بستر DNS اَبر دِراک کنار پایه ی فناوری GLSB مدل سازی و پیاده سازی شده است. ولی GLSB چه کمکی به DNS می کند و چگونه می توان اختلالات کوتاه مدت یا بلندمدت در پاسخگویی بوسیله التماس DNS کاربران را مرتفع نمود؟GLSB

Global Server Load Balancing راهکاری برای توزیع جغرافیایی ترافیک بین سرورهای مختلف در یک سیستم توزیع شده است که با توجه به پیکره بندی و استانداردهای همکاری نصیب بردار، مأموریت آن برای توزیع ارزان کاربران به نسبت خلط خواه بهینگی زمان دسترسی به سرورها برای کاربران را تعریف می کنند. پیاده سازی GSLB در سرویس های DNS باعث می شود هنگام ارسال التماس DNS از یک سرور، نزدیک ترین سرور از نظر جغرافیایی پاسخ را بوسیله التماس کننده ارسال یواش.

برای مثال وب سایت های مانیتورینگ کیفیت مانند GTMetrix و موتورهای جست وجو برای وب سایت هایی که از زیرساخت های DNS ابری و CDN مصرف می کنند، پایداری وب سایت و سرعت بارگذاری آن را بالاتر عرضه داده و این موارد به چاپ درون کیفیت نمایش شده به کاربر نهایی تأثیر مثبت دوچندانی دارد.

حالا پایدارتر از همیشه صیت ها را معلوم می کنیم.سرویس GSLB اَبر دِراک

با توجه به تجسس های صورت پذیرفته درون NOC اَبر دِراک و وارسی داده های Forwarder DNS Serverهای تک کاربرد ی کاربران ایرانی، تغییراتی در ساختار Failover و Load Sharing سرورهای DNS ابری خود به حیات آوردیم تا ضمن پایش پویای اختلالات در سطح ترافیک داخلی و اجنبی و نیز درون سطح اپراتورهای ثابت و همراه، همیشه بهترین سیاست توزیع بار را بوسیله صورت پویا دراختیار کاربران خدمات خود راحتی دهیم.

درون حال حاضر سرورهای DNS اَبر دِراک واقع در خارج از مرزهای ایران در شرق و غرب آمریکا، کشورهای هلند، آلمان، امارات متحده، سنگاپور و استرالیا معتمد هستند. همچنین نقاط توزیع و دسترسی شهرهای شیراز، تبریز و تهران در ۵ مرکز داده مجزا در قلمرو مشغول به نمایش ی خدمات به کاربران هستند.

تغییرات توضیح داده شده در Load Sharing و خیساندن آن با معماری Anycast باعث شد زمان Resolve آدرس یک قدم روی اَبر دِراک به مافوق ۰.۱ ثانیه کاهش بی پرده کند و همچنین در زمان بروز اختلالات برای کاربران داخلی این گونه موارد تو اسرع وقت و به بهترین وضع مقدور مرتفع شود.

نسخه ی جدید پنل مدیریت DNS اَبر دِراک

از امروز کاربران می توانند درکنار انواع رکوردهای قبلی، سه نوع رکورد SRV، SPF و PTR را در پنل کاربری اَبر دِراک اضافه کنند.

داخل حال مجهز گوناگون رکوردهایی که قابلیت تنظیم درون پنل اَبر دِراک دارند، این نوع رکوردها هستند:رکورد A: A دگرگونی شهرت قدم به IPرکورد: AAAA تبدیل نام شلنگ به) IP IPv6 نسخه ی)۶ رکورد: CNAME هدایت به یک نام دامنه NS: دیگررکورد NS برای بازیابی نام یک Nameserver: معتبررکورد MX بازیابی نام Mail Serverهای یک: دامنهرکورد SRV رکورد Service بخاطر بازیابی داده ها سرویس های اختصاص بیرون از پروتکل های مرسوم. DNS است به همراه Port و شلنگ ی کمال مطلوب. آن ها مانند سرویس SIP، ...LDAP و: رکورد SPF لیست Mail Serverهایی که مجاز هستند از طرف و بوسیله اسم دامنه شما به دیگر Mail Serverها ایمیل ارسال کنند را بازیابی.می کند :رکورد PTR IP را به معروفیت دامنه تحول می کند یا همان: Reversesرکورد TXT هرگونه توضیح بیشتر و داده ها اضافی درباره ی گام مشابه نام ... مالک و را بوسیله زبان زیبنده فهم بخاطر انسان پیش روی.

می کند تغییرات جدید داخل سرویس SSL

اَبر دِراک یکی از خدماتی که اَبر دِراک درون درخت سرو CDN خود ارائه می کند، سرو SSL است که از این طریق کاربران می توانند از SSL ابری وب سایت خود به مجانی نصیب ببرند یا گواهی مجله ی Wildcard خویشتن را بارگذاری و از آن بخاطر وب سایت خود. استعمال کنند در ادامه بوسیله معرفی انواع گواهی نامه های SSL می پردازیم و درمی یابیم که اَبر دِراک تغییراتی درون این سرویس برای کاربران ابداع.

کرده است گواهی نامه های SSL بوسیله رخساره طاسی به سه قسمت قسمت کردن تقسیم:می. شوند ۱ Single Domain

SSL Certificates این سنخ از گواهی مجله ها بخاطر مصون کردن یک و تنها یک. شلنگ است هیچ دامنه ی دیگر یا زیردامنه های قدم ی واقعی نمی تواند از این سنخ گواهی نامه. استفاده کند برای مثال یک نوع گواهی روزنامه از این نوع که برای.شلنگ test com توسط صادرکننده ایجاد شده، برای.آدرس test com برومند است؛ ولی برای زیردامنه هایی.مانند.derak test com خواه *.به.عبارتی test com یا لایه های پایین تر.مانند.v1.derak test com یا *.*.به.عبارتی test com و عمق های بیشتر زیردامنه معتبر.نخواهد. بود ۲ Wildcard

SSL Certificates این نوع گواهی نامه برای گام ی حقیقی و طولانی زیردامنه های یک وب سایت متناسب. استفاده است به این معنا که این سنخ معترف نامه می تواند بسته به همکاری صادرکننده و همچنین سفارش مشتری در یک یا چند لایه زیردامنه کاربرد. داشته باشد بخاطر شهید یک گواهی مجله ی SSL از این نوع می تواند برای.آدرس test1  com و زیردامنه ای.متشابه.subdomain test1 com هم استعمال.داشته. باشد-۳ Multi Domain

SSL Certificates این نوع از معترف روزنامه ها استعمال برای چند قدم متنوع و زیردامنه های آن ها را بخاطر کاربر خود امکان پذیر. می سازد با داشتن این جنس معترف نامه کاربر می تواند هم زمان برای چند وب سایت یا زیردامنه های آن ها از معترف روزنامه ی صادرشده. استفاده کند درون این جنس از دامنه در قسمت اطلاعات SAN آن گواهی نامه، لیست گام ها، زیردامنه ها و به تبع آن، عمق آن ها ثبت. شده است برای شهید سرنوشت SAN یک گواهی نامه ی Wildcard فقط برای آدرس.ریشه test *.com.و test com اطلاعات ثبت می شود؛ اما برای یک معترف روزنامه-ی Multi Domain مثل وب سایت گوگل موارد به صورت فهرستی از دامنه و زیردامنه ها ارائه داده.

می شود آنچه تا امروز بود داشت، تنها امکان استعمال از گواهی نامه های اَبر دِراک یا گواهی نامه ی Wildcard انحصاری کاربر روی اَبر. دِراک بود کاربران بسته بوسیله تفویض خود می توانستند یکی از این دو راه را بخاطر ایمن کردن وب سایت خود.استفاده کنند سرویس متاخر معترف نامه ی SSL

اَبر دِراک با استفاده از گواهی نامه ی اَبر دِراک دامنه ی پا بر جا و تمام زیردامنه های آن تا هر (چند) سطح Level دون پوشش SSL قرار.

می گیرند تا پیش از این کاربران تنها می توانستند از گواهی مجله های Wildcard خود هنگام مصرف از اَبر دِراک. استفاده کنند بدین ذهنی که کاربر باید مفروضات گواهی نامه ی Wildcard خود را در پنل بارگذاری و از آن پس از گواهی نامه ی انحصاری خویشتن.

کاربرد کند با بوسیله روزرسانی جدید کاربران می توانند گواهی نامه Single Domain SSL Certificates خود را نیز روی اَبر دِراک بارگذاری کنند و وب سایت آن ها توسط گواهی مجله ی شخصی خودشان تحت پوشش SSL.

قرار بگیرد نیز کاربران می توانند از معترف نامه-های Multi Domain SSL Certificates که داخل مفروضات SAN آن گواهی نامه معلومات شلنگ ای که تو اَبر دِراک استفاده می کنند موجود است، هم در پنل کاربری بارگذاری و از آن.

استفاده کنند با بوسیله روزرسانی های انجام شده درون پنل کاربری کاربران می توانند از این پس از تمامی انواع گواهی نامه های معتبر استعمال کنند و کاربرانی که برای وب سایت های خویشتن معترف مجله های Single Domain SSL Certificates-یا Multi Domain SSL Certificates خریداری کرده بودند هم می توانند از این امکان بهره.

مند شوند امکان استفاده از امکانات موجود بخاطر تنظیمات DNS و SSL با ثبت معروفیت درون وب سایت اَبر دِراک برای شما فراهم.می شود:بیشتر بخوانید کامپیوترهای رومیزی خود را با کامپیوترهای کوچک هترون جایگزین کنیدانواع نقاشی خانه بوسیله همراه بها «تقریبی تو خدمت»از ما خرید تلفن اینترنتی و مرکز وفاق ویپ ابری یک بسرعت با بالغ تلخرید مالک اختصاصی و مجازی از دیتاسنتر سیندادهمراه با سایان بخاطر داشتن امانت
  • ۹۹/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی