تلفن پاناسونیک

شرکت MTN روز جمعه، ۱۷مردادماه اعلام کرد که نیت دارد بوسیله صورت تدریجی از خاورمیانه خارج شود و تسهیم ۴۹ درصدی خود در مشارکت ایرانسل را واگذار کند. حال مدیر مبصر مالی گروه ام تی ان اطلاع دادن کرده که سهام ۶۰ درصدی در مشارکت اسنپ را نیز به معامله خواهد رساند.

به گزارش بلومبرگ، رالف ماپیتا، مدیر مبصر مالی گروه MTN می گوید اسنپ داخل بازار تاکسی اینترنتی ایران جایگاه بزرگوار را دارد، بااین حال کسب و کارگر غیراصلی بخاطر MTN محسوب می شود اما ایرانسل نقشی کلیدی برای این اپراتور دارد. بوسیله گفته ی ماپیتا، درآمد ایرانسل درون سال اخیر باوجود مشکلاتی چون کاهش نرخ ارز، پیله ارتفاع و شیوع ویروس کرونا دوبرابر شده است.

دسته MTN، ارشد ترین اپراتور تلفن همراه در قاره آفریقا، دارای ۴۳ درصد از سهام اسنپ است؛ البته ایرانسل نیز در سهام اسنپ سهمی مجزا دارد و حال با در رو این قسمت قسمت کردن مخابراتی از خاورمیانه باید سهم بالای ۵۰ درصدی از اسنپ در کشور واگذار شود.

شریک MTN بوسیله دلیل پرداخت وام های خود اقدام به ابتیاع سهامش در بازار خاورمیانه کرده چرا که پس از اعمال تحریم های کشورهای غربی احاله سرمایه برای آن ها شاق شده است. ماپیتا می گوید حدود ۱۷۰ میلیون دلار از سرمایه ی شرکت درون قالب وام و سود سهام هنوز داخل ایران الباقی و عزب پیش از دور جدید تحریم های آمریکا درون ماه مه ۲۰۱۸ وجود که حدود یک میلیارد دلار از ایران به صرفه MTN خارج شد.

اسنپ که یکی از بزرگ ترین قسمت قسمت کردن تصرف و فقره اینترنتی داخل سرزمین محسوب می شود، تو سال ۱۳۹۳ تأسیس شد و بی آرامی اکنون خدماتی را در قالب اپلیکیشن های بی شمار غذا، مشاوره پزشکی، سفر، رزرو بلیت و هتل و غیره نمایش می دهد. بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۸ مرداد ۹۹]MTN سهام خویشتن داخل ایرانسل را به فروش می رساند و ایران را صرفنظر می کندشاتل خدماتی را به منظور دور زدن تحریم های اینترنتی ارائه کردجریمه سرکشی های تعرفه ای یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه اپراتور خواهد بودهمراه اول: تغییری در بها سپرده های اینترنت صورت نگرفته است
  • ۹۹/۰۵/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی