تلفن پاناسونیک

گوگل در طی سال های گذشته، سرو ها و اپلیکیشن های مختلفی درون مبنا ارتباطات معرفی کردن کرده است که تقریبا اکثر آن ها با شکست مواجه شدند. بااین حال ، غول نرم افزاری همچنان به معرفی سرویس های جدید می پردازد با این انتظار که بهره که دست کم یکی از آن ها به موفقیت برسد.

بوسیله طور معمول، گوگل، پس از گذشت چند ماه از معرفی یک اپلیکیشن ارتباطی، ویژگی های آن را به اپلیکیشن دیگری منتقل کرده خواه به طورکامل، آن اپلیکیشن را کنار می گذارد؛ پس ازآن پس از چند ماه شاهد معرفی اپلیکیشن جدیدی از گوگل هستیم.

این طور اتفاقی در حال رخساره اعطا کردن برای اپلیکیشن گوگل دوئو است که درواقع ابزاری برای ارتباط تصویری محسوب می شد. گویا سران گوگل تصمیم گرفته اند که برخی از ویژگی های آن را به گوگل میت اضافه کرده و به نوعی گوگل دوئو را با میت ادغام سازند.

درواقع چنین تصمیمی توسط خاویر سولترو، مدیر بخش جی سویت گوگل، خمود شده است و بوسیله نظر وی، گوگل نباید دو اپلیکیشن در زمینه وابستگی تصویری داشته باشد. درواقع خاویر در دیدن دارد که گوگل میت دراختیار کاربران معمولی و همچنین کسب وکارها صبر گیرد و خدمات گوگل دوئو را نیز دراختیار دلبستگی مندان فراغت دهد.مقاله های مرتبط:سرویس های Google Chat و Google Meet تو جیمیل ادغام شدنددر گوگل لنز از معادلات ریاضی عکس بگیرید و پاسخ را روی ورق دریافت کنید

جالب است بدانید پروژه ادغام دو اپلیکیشن داخل داخل شریک گوگل بوسیله معروفیت دوئت شناخته می شود که ترکیبی از دو نام اپلیکیشن دوئو و میت است. با این حال، فاش ازاله که آیا گوگل میت به گوگل دوئت تحول صیت خواهد قسط خواه سران غول فناوری به ادامه فقره اپلیکیشن با نام میت اتفاق خواهند کرد.

گفته می شود که ادغام کامل دو اپلیکشین به زمان بیشتری احتیاج دارد و  دو سال کشش خواهد کشید که اپلیکیشن دوئو و میت با یکدیگر ادغام شوند. بااین حال، طی ماه های آینده، فدایی از ویژگی های گوگل دوئو بوسیله میت افزایش خواهد شد.بیشتر بخوانید:فیسبوک به عطیه ۳۰ درصدی اپل نفوذ نشان دادقرارداد بین موزیلا و گوگل بخاطر اتومبیل ضربان وجوی پیش فرض تسلسل شداینستاگرام پیام ها و تصاویر پاک شده را تا یک سال نگه می دارداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۷ مرداد)حجم مصرفی استریم ویدیو و موسیقی چقدر است؟
  • ۹۹/۰۵/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی