تلفن پاناسونیک

در شرایط کنونی و با توجه به بایکوت های موجود محصول قلمرو جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی می تواند در رشد و شکوفایی اقتصادی دارای اهمیت بیش و تأثیرگذاری زیادی باشد. بنابراین برای زنهار از سرمایه گذاران باید ساز و کارهای مناسبی تو رویت گرفته شود. سرمایه گذاری های خارجی درون کنار سرمایه گذاری های داخلی می تواند در فرایند رشد اقتصادی بسیار عمده باشد، البته این اساسی بوسیله شرطی جستجوگر خواهد شد که شرایط سرمایه گذاری اجنبی برای تنخواه گذاران در این شرایط بد اقتصادی تسهیل شود. توسعه اقتصادی با تنخواه گذاری داخلی و خارجی 

کمک امور اقتصادی استاندار مرکزی می گوید: توجه به سرمایه گذاری و رفع مشکلات داخل این حروف برای تنخواه گذاران داخلی و اجنبی باید مورد توجه و در دستور فرمان مسئولان و دستگاه های مربوطه قرار گیرد، از طرف این موضوع نتایج و دستاوردهای بسیار مثبتی را برای کشور و استانی صنعتی متشابه مرکزی که ظرفیت های فراوانی دارد بوسیله همراه خواهد داشت.

«سعید فرخی» بیان می درنگ: از مهم ترین نتایج و دستاوردهای سرمایه گذاری می توان به افزایش اشتغال، دسترسی به فناوری های نوین و استفاده از تکنولوژی های روز، ترقی صادرات، بهبود روابط بین المللی به خاص با کشورهایی که اکنون روابط خوب و مثبتی را با سرزمین دارند، اشاره کرد. وی دنباله می دهد: تحریم های ستمگرانه بر همگی بسرنوشت شوم دچار کردن های کشور اثرگذار است، اما حفظ کردن روابط با کشورهایی که گرایش به برقراری ارتباط و تعاملات اقتصادی با کشور دارند باید به رخ هدفمند و از قاعده اتاق بازرگانی به نشانی پارلمان پاره خصوصی دنبال شود.

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی می افزاید: درون استان نیز با توجه به ظرفیت های موجود داخل مدخل سرمایه گذاری و ابهت این مسأله که فرایند توسعه اقتصادی بدون مصرف از ظرفیت سرمایه گذاری داخلی و اجنبی محقق نمی شود باید تک توجه قرار گیرد و وضعیت آن تسهیل شود. فرخی با بیان این که مشکلات موجود درون مسیر سرمایه گذاری تیره و ابدار است اظهار می کند: مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور ابد مورد توجه سرمایه گذاران بوده است. بنابراین به نیت استقامت سرمایه گذاری باید مزیت های موجود در این بخش احصا و عالی سازی شود. جذب سرمایه گذاران خارجی 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک نیز با بیان این که تو اساس تنخواه گذاری های خارجی در استان اقدامات خوبی انجام شده است می گوید: این اقدامات با توجه به ظرفیت های صنعتی مرکزی کافی نبوده و درون این حصه تا پیوستن به شرایط مطلوب و ایده آل فاصله وجود دارد که تو این تک باید تلاش بیشتری عارض گیرد.

«منوچهر توسطی» بیان می درنگ: در این حوزه مشکلات و چالش های زیاد زیادی وجود دارد که رفع این مشکلات نیازمند شریک شدن بیشتر بین جزء خصوصی و دولتی است که این همکاری و هماهنگی در استان مرکزی وجود دارد، ولی باید بیشتر مشکلات در این بخش با اقدامات کارشناسانه و علمی از سوی این دو بخش رفع شود. وی امتداد می دهد: اتاق تجارت به منظور رفع مشکلات در مدخل تسهیل تو تنخواه گذاری داخلی و خارجی و همچنین ترغیب سرمایه گذاران به نشانی پارلمان بخش خصوصی از همه ظرفیت های موجود برای تقویت و ابداع زیرساخت های سرمایه گذاری در بخش داخلی و خارجی مصرف می کند و در پهلو شانس خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و زراعت اراک می افزاید: از مهم ترین اقداماتی که می توان در این بخش اجرا داد ساختن بانک اطلاعاتی از حجم ها و توانمندی های استان و در اختیار فراغت دادن آن بوسیله سرمایه گذاران تویی و اجنبی است که اتاق تجارت داخل خبر این ظرفیت ها تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است. توسطی با بیان این که اقدامات عمل شده درزمینه جذب سرمایه گذار خارجی در استان تاکنون متناسب با ظرفیت های استان نبوده اظهار می کند: عزب برهان این مسأله هم وجود موانع موجود پهلو سر نحو سرمایه گذاران است که در این ماخذ باید بوسیله منظور تسهیل در قوانین و رفع بوروکراسی های اداری یک وعده بخاطر همیشه یک تصمیم گیری با توان اجرا اتخاذ شود. اولویت طالع در سال ساری

وکیل رئیس مرکز خدمات تنخواه گذاری استان مرکزی همچنین با اشاره بوسیله این که بنیادی ترین اولویت دولت، جذب تنخواه گذاری داخلی و خارجی است می گوید: با توجه به شرایط تحریم ها جذب و هدایت بی عیب سرمایه های تویی و خارجی دارای ابهت زیاد بیشتری است. «حسن میرزاخانی» بیان می کند: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بوسیله ویژه سرمایه گذاری خارجی در استان مهیا شود، زیرا این موضوع می تواند بوسیله ثبات اقتصادی کمک یدکی داشته باشد.

تو این مورد باید بتوانیم معرفی صحیح، دقیق و شفاف از فرصت های تنخواه گذاری، عرضه بسته های تشویقی و جذاب حمایتی، کاهش بوروکراسی اداری و... را برای متقاضیان سرمایه گذاری داشته باشیم. وی ادامه می دهد: مرکزی به دلیل دارا بودن ظرفیت هایی که در همه بخش ها دارد قدیم مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده. بنابراین می تواند با جذب سرمایه گذار و ایجاد بسترهای لازم در این حوزه در رونق تولید که شعار نامگذاری شده امسال توسط مقام معظم رهبری است نیز شلنگ بردارد. ۱۰۸ عنوان فرصت سرمایه گذاری با انتشار یک کتاب

مباشر رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی می گوید: این مرکز توانسته داخل زمینه عرضه خدمات به سرمایه گذاران تویی و خارجی گام های بیش تأثیرگذاری بردارد که از اساسی ترین این موارد می توان بوسیله جذب سرمایه های مادی از یکسره ارزهای خارجی و سامان آلات خطوط تولید و همچنین دانش فنی، مهارت های مدیریتی و... اشاره کرد که همه آنها نقش اثرگذاری در افزودن تولید در استان به همراه داشته است.

«حسن میرزاخانی» اعتراف می بطی ء: همچنین این مرکز با همکاری دستگاه های مختلف شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان را عمل داده و آن راتحت عنوان کتابی منتشر کرده است. داخل این تاریخ ۱۰۸ نشانی فرصت تنخواه گذاری تو شهرستان های متنوع استان شناسایی شده که ۳۰ عنوان از این فرصت ها فرصت های سرمایه گذاری تقدم دار هستند.

وی می گوید: عملکرد استان در حوزه جذب تنخواه گذاری تویی و خارجی خوب بوده است. بر بن ارزیابی های انجام شده از سوی سازمان تنخواه گذاری و معاون های اقتصادی و فنی ایران، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی رتبه برتر را در میان مراکز خدمات سرمایه گذاری ملک کسب کرده است. کارپرداز رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی بیان می کند: داخل سال گذشته با توجه بوسیله مشکلات و مسائل موجود در حوزه اقتصادی درون مجموع سرمایه گذاری خارجی اندازه ۲۰ میلیون و ۶۳۷ هزار دلار توسط ۴ شرکت در استان جلب و جذب شد که امسال هم این قضیه دنباله دارد و تاکنون همچنین اقداماتی در این بنیاد انجام شده است.
  • ۹۸/۰۳/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی