تلفن پاناسونیک

فیس لیفت کیا کادنزا (Kia Cadenza)، تنها سه گانه سال پس از ارائه دوده دوم مدل مخصوص بازار اجبار جنوبی (K7) معرفی کردن می شود و اولین تغییرات ظاهری را تو جلو و دنبال ایجاد می بطی ء. در اینجا برخی مقایسه های بصری بین نسخه قدیمی و مقیاس ابتکاری معرفی کردن شده انجام می شود تا تغییرات سدان فیس لیفت کیا بهتر دیده شود. مدلی که تصاویرش را مشاهده می کنید، مخصوص بازار تویی کیا نمایش می شود اما نباید اختلاف زیادی بین K7 و نمونه جدید کادنزا بخاطر راسته جهانی وجود داشته باشد.



پدیدار ترین این تغییرات باید چراغ های جلو باشد که دارای المان های باریکه و چراغ های LED جدید شعاع روز و چراغ های راهنما هستند و تا لبه های جلوپنجره بازطراحی شده کشیده می شوند. چراغ ها تا روی سپر به سمت پایین امتداد می یابند تا شکل «Z» ابداع شود. چراغ های مه شکن کادنزا که در نمونه کنونی این خودرو وجود دارند، احتمالاً در نسخه فیس لیفت حذف شده باشند خواه در نسخه های نمایشی که تصاویرشان به چشم می خورد، نصب نشده اند. برای تکمیل تغییرات تو جلو باید به مدخل پایینی سپر جلو اشاره کنیم که هم اکنون دارای لبه های عالی و تریم تمام عرضی کرومی است. 



چراغ های عقب هم اکنون روی صندوق متعاقب بوسیله تیمار می رسند تا نواری قزل اثر جزیی از ترکیب چند متوازی الاضلاع تشکیل دهند که تا الحاق بوسیله دوربین انتصاب شده تو مرکز، روشن و مخلوق نمدار می شوند. اگر چیزی را درباره فیس لیفت یار نداشته باشیم، باید خروجی های اگزوز باشند که فقط برای دکور نصب شده اند؛ زیرا که خروجی های اگزوز واقعی تحت سپر فراغت می گیرند.

گفتگو از سپر تعاقب شد و خوب است بدانید سپر قفا از نوار تمام عرضی کرومی روزی می برد که خروجی های اگزوز را همچنین تسلط می کند. نوار یادشده همچنین تمکیل کننده خط کرومی در امتداد پایین چراغ های تعاقب جدید خواهد حیات.



تغییرات عظمت داخل داخل کابین رخ داده است. ورق عرضه لمسی جهیز سرگرمی و اطلاعاتی به طور درخورتوجهی ارشد برنده از قبل است و باعث می شود تا کیا به جانب دریچه های هوای مرکزی زیر صفحه ارائه حرکت بطی ء. هرکدام از ورقه نمایش ها ۱۲/۳ اینچ هستند و ظاهری پیشرفته تر بخاطر داشبورد به ارمغان می آورند. دکمه های کنترلی داخل کنسول مرکزی مدرن تر از قبل به دید می رسد، درحالی که شایسته کردن آنالوگ به طور کامل حذف شده است. محفظه ذخیره سازی پایین تر دکمه های جدید برای کنترل آب وهوا قرار خمود است تا ظاهر بهتری برای کنسول مرکزی فراهم شود.

مقاله های مرتبط:کیا کادنزا 2017 معرفی شدسدان کیا K900 مدل 2019 رونمایی شد

 دسته دنده دارای فرم ارگونومیک تازگی است. کوچکتر قسمت قسمت کردن دنده دکمه های مواردی مانند گرم کن و سردکن صندلی، گرم کن فرمان و ترمز پارک برقی، بوسیله علاوه دستگیره جدید بخاطر انتخاب حالت رانندگی وجود دارد.

 به دید می رسد که کیادر وب سایتش با زبان کره ای درباره سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS)، پیشرانه های بنزینی ۲/۵ لیتری و ۳ لیتری، پیشرانه ۲/۲ لیتری توربودیزل، نسخه ۳ لیتری سازگار با LPG و یک نسخه هیبریدی گفتگو می کند. نسخه ۳ لیتری و ۲/۲ لیتری بوسیله ترتیب با قدرت ۲۶۱ و ۱۹۸ اسب بخار عرضه می شوند، درحالی که بوسیله نظر می رسد پیشرانه ۲/۵ لیتری بنزینی، در حقیقت نسخه به روزرسانی شده از معیار قدیمی ۲/۴ لیتری باشد. شاید خلال ماه های آینده بتوانیم مفروضات بیشتری درباره کیا کادنزا ۲۰۲۰ بدانیم، در مقابل احتمالاً نسخه خصوصی راسته آمریکا تا قبل از ته سال ساری (آبان ماه) تو نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:بنتلی فلایینگ اسپر ۲۰۲۰ معرفی کردن شدسدان الکتریکی مرسدس بنز EQE تا سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شدنگاهی ژرف به فولکس واگن آرتئون مدل ۲۰۱۹کادیلاک دو سدان جدید معرفی کردن کردنسخه ویژه ۳۵ سالگی بی ام و M5 معرفی کردن شد
  • ۹۸/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی