تلفن پاناسونیک

تعدادی پیش خبری منتشر شد که اکسینوس ۱۰۰۰ از اسنپدراگون ۸۷۵ عملکرد بهتری دارد؛ ولی رسما تأیید نشده که تراش اکسینوس ۱۰۰۰ در دوده بعدی پرچم داران سری گلکسی اس کاربرد می شود خواه نه. در ذات این گفته ها نیز برگرفته از بنچمارکی در گیک بنچ است که پس از پراکندن به سرعت از دیتابیس گیک بنچ حذف شد.

حال، بنچمارک جدیدی منتسب به گلکسی اس ۲۱ پلاس در گیک بنچ دید شده که نسبت به فهرست اولیه مغایرت های قابل توجهی دارد. تو درجه اول، نمره تصرف شده توسط پرچم دار نسل اینده سامسونگ با تنزل همراه است و بوسیله این موضوع همچنین باید رمز کرد در سیاهه به جای اکسینوس ۱۰۰۰ بوسیله شهرت تراشه ای دیگر (اکسینوس ۲۱۰۰) اشاره می شود.



در ادامه جدولی را مشاهده می کنید که امتیازهای تصرف شده پرچم دار نسل اتیه سامسونگ با تراش های متنوع ازجمله اسنپدراگون ۸۷۵، اکسینوس ۱۰۰۰ و اکسینوس ۲۱۰۰ بوسیله نمایش درآمده است. در جدول، امتیاز شیائومی می ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ و گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز درج شده تا درک بهتری از رقابت میان خراش های اکسینوس و اسنپدراگون داشته باشیم.



همان طور که مشاهده می شود اکسینوس ۱۰۰۰ عملکرد به مراتب بهتری نسبت به اکسینوس ۸۷۵ دارد؛ اما اکسینوس ۲۱۰۰ در هردو آزمایش تک هسته ای و چند هسته ای، رقابت را به تراشه نسل بعدی کوالکام باخته است. با وجود برتری هرسه تراشه ی ذکرشده درون مقایسه با نتایج گلکسی اس ۲۰ پلاس، اما با درنظرگرفتن بنچمارک ها می توان گفت که تفاوت میان عملکرد اکسینوس ۱۰۰۰، ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۵ را نمی توان نادیده گرفت.

گرایش می رود گلکسی اس ۲۱ پلاس ۸ گیگابایت داشته باشد که البته در بنچمارک بی پرده شده ۶/۷۷ گیگابایت آن برای مصارف آزاد در دید محزون شده است. این طور حافظه ای داخل نسخه 4G گلکسی اس ۲۰ پلاس مشاهده می شود و نسخه 5G از ۱۲ گیگابایت حافظه رم روزی می سرما.

فرکانس ۲/۲۱ گیگاهرتز درج شده داخل سیاهه به خوشه کوچک تر پردازنده اشاره دارد. درواقع گیک بنچ تنها به فرکانس خوشه ای رمز دارد که از تعداد هسته های کمتر تشکیل داده شده است. دلیل چنین رویکردی را همچنین می توان برخورداری خوشه کوچک پر حرارت پردازنده ها از هسته های توانمندتر عنوان کرد.

گفته شده که درون اکسینوس ۱۰۰۰ از هسته های کرتکس X1 جدید همکاری ARM استفاده می شود؛ اما این موضوع حداقل برای اکسینوس ۲۱۰۰ تأیید نشده است. میل می رود گلکسی اس ۲۱ پلاس یکی از استاندارد های سری گلکسی اس ۲۱ باشد. اس ۲۱ پلاس که با شهرت گلکسی اس ۳۰ پلاس همچنین شناخته می شود از باتری با حجم ۴،۸۰۰ میلی آمپرساعت یکروز خواهد بود که نسبت به ظرفیت استعمال شده درون گلکسی اس ۲۰ پلاس از ۳۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت بالاتری بهره می برد.مقاله های مرتبط:سامسونگ کم قیمت ترین گوشی 5G خود را به زودی روانه بازار می کندگلکسی اس 20 FE سامسونگ در طعم جزیی های مختلف رونمایی شد

درنهایت باید درنظر گرفت که بنچمارک منتشرشده ممکن است بوسیله محصولی آزمایشی دلبستگی داشته باشد و محصول نهایی تا اینکه از تراشه اکسینوس ۲۱۰۰ کاربرد نکند. اصولا شرکت های سازنده محصولات مختلف از مشخصات رقیق افزاری متفاوت برای نسخه های در حال توسعه مصرف می کنند تا مقیاس نهایی را تفویض کنند. از طرفی همچنین مقدور است اکسینوس ۲۱۰۰ در مدلی تضعیف شده از سری گلکسی اس ۲۱ استعمال شود. چنین موضوعی تاکنون چندین بار اتفاق بی ریا و شاهد عرضه مدلی با پسوند لایت درکنار درفش داران سامسونگ بوده ایم.بیشتر بخوانید:مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به همراه جزئیات تشریفات رونمایی از آن فاش شد980 پرو، جدیدترین حافظه SSD سامسونگ شناساندن شدگوشی Nokia 8.3 5G ارائه و گوشی های Nokia 2.4 و Nokia 3.4 رونمایی شدسامسونگ مناسب ترین گوشی 5G خود را به زودی روانه بازار می کندال جی سه گوشی هوشمند اقتصادی جدید معرفی کرد
  • ۹۹/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی