تلفن پاناسونیک

همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه لباس توسط ترقی دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دید اپلیکیشنی بوسیله عطش بیایید و عزم داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا ظرف استفاده از آن را می زنیم یا بوسیله ظهر نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم داستان های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب موکد بوسیله گوشی شما وارد نرم.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با گمارش آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، درون آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، ترقی دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، وعظ ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما تکثیر شوند. بعدا می توانید هر زمانی که خواهش داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

ورزش EQQO



بازی ماجراجویانه و داستانی با گرافیک جذاب که می تواند ساعت ها کاربر را مشغول کند. شعر بازی درباره ی شخصیت Eqqo است. پسری کور که درگیر داستان افسانه ای می شود. با اینکه بینایی خود را ازدست داده است؛ اما شنوایی شنوایی برای داستان های اسطیری پیدا کرده است. ناگهان خبری می رسد که مردی تصمیم دارد به ناحیه Eqqo حمله درنگ و شخصیت ورزش نیز از آن پس گم می شود. حال کاربر باید او را راهنمایی یواش تا آن مرد را ضعف دهد و خود و ناحیه و مردمانش را استقلال دهد.

بازی Age of Civilization Americans



بازی فکری و استراتژی که در آن باید پیشرفت کنید و قدرت کسب کنید تا بر جهان فرماندهی کنید. تو این بازی باید تمام دستورها خود را قبل از هر وعده ابلاغ کنید تا با مبدا مرحله، دستورها اجرا می شوند. درطول بازی ابلاغ دستورها جدید محدود است و نمی استعداد استراتژی را به طور کلی تغییر داد. این بازی سناریوهای مختلفی ارائه می یواش که شامل دنیای مدرن، دنیای سال ۱۵۱۴ میلادی، وقایع ۱۷۰۰ میلادی یا سال ۱۷۸۰ میلادی در آمریکا، تلاطم داخلی آمریکا داخل سال ۱۸۶۲ میلادی، اروپا و سایر سناریوهایی که کاربر می سازد. 

اپلیکیشن Penguins 3D Pro Live Wallpaper



این اپلیکیشن درواقع یک تصویر پس ماخذ ی زنده است که نمایی از تجمع پنگوئن ها را به عرضه می گذارد. توصیه می کنیم حتما با نصب این برنامه تجربه ی جدیدی را برای خویشتن ایجاد کنید. از ویژگی های این شمایل زنده می توان به جزئیات دقیق آن اشاره کرد که از روی اسکرین شات ها به چشم نمی آیند و توصیه می کنیم حتما از این تصویر پس ماخذ ی حی کاربرد کنید. بوسیله گفته ی ترقی دهنده ی این برنامه، بهترین سازی های بازپسین روی آن اعمال شده است تا در مصرف باتری صرفه جویی شود و باعث مصرف بی راه شارژ نشود.

آیکون The Azulox



یک مجموعه آیکون با طراحی میسر و شیک و حالتی تاریک که روی بسیاری از لانچرها سزاوار سرزنش ایفا است. داخل این مجموعه آیکون بوسیله بیش از ۷٬۰۰۰ آیکون دسترسی خواهید داشت که به همراه حدود ۲۰۰ شمایل پس زمینه برای شما گردآوری شده اند. علاوه براین، ۲۸ میزان ویجت متنوع ساعت همچنین در این کلکسیون قرار گرفته است تا بتوانید ازبین آن ها براساس سلیقه ی خود ساعت موردنظر را انتخاب کنید. همچنین، داشبورد حرفه ای برای انحصاری سازی آیکون ها و تم مجهز شده است تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کنید و ازسویی دیگر، می توانید درون صورت نیاز، آیکون های اختصاصی خود را درخواست دهید تا در بوسیله روزرسانی بعدی قرار بگیرند. 

اپلیکیشن بازی Zombie Age 3 Premium: Rules of Survival



اپلیکیشن Zombie Age 3 Premium که به تازگی تو پلتفرم اندروید رایگان شده است یک ورزش با موضوعیت آخرالزمان و زامبی است. کاربر باید برای بقای خویشتن و گریختن از پنجه زامبی ها با معاون غل هایی که دارد خود را خلاصی دهد. شما برای مبارزه با زامبی ها بیش از ۳۰ زنجیر مختلف دارید و می توانید با بیشتر از ۲۰ شخصیت بوسیله مبارزه با زامبی ها بپردازید. درطول ورزش با ۱۰ مدل زامبی اصابت خواهید داشت که هرکدام انفراد ها و نقاط ضعف خویشتن را دارند؛ همچنین روال ی بازی داخل ۱۰ حالت مختلف دردسترس کاربران استراحت خواهد گرفت. ناگفته نماند کیفیت گرافیک بازی بوسیله گفته ی توسعه دهنده HD است و از ورق نمایش تبلت نیز پشتیبانی می کند. 

ورزش Mystery Tiles



بازی روحی که تو آن باید کاشی ها را برگردانید تا تصویر پنهان شده در دنبال آن ها را حدس بزنید. درواقع، زمانی نمره گرفتن می کنید که تصویر را قرص ظن زده باشید؛ بنابراین هرچه کاشی هایی که برمیگردانید اندک تر باشد، تعداد سکه ی بیشتری گرفتن خواهید کرد. درنظر داشته باشید که تعداد حرکات مدل مشخصی دارد و باید در انتخاب کاشی ها درک به خرج دهید. همچنین، درصورت احتمال نادرست، از مسکوک های شما کاسته می شود. 

کلکسیون آیکون Argentina



مجموعه آیکونی فوتبالی که براساس پرچم آرژانتین و بازیکنان هندبال آویشن ملی این قلمرو مدل سازی شده است. در این مجموعه آیکون زیاد از ۴۰۰ آیکون بود دارد که با روشنی ۲۵۶×۲۵۶ طراحی شدند و کیفیت علو العاده را تا اینکه در نمایشگرهای بزرگ ارائه می کنند. همچنین، دسترسی به تصاویر پس زمینه ی HD نیز ازطریق این مجموعه مجهز شده است. بخاطر استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

اپلیکیشن Space Cityscape 3D LWP



این اپلیکیشن درواقع یک تصویر پس زمینه ی زنده است که نمایی از یک بطرف خانه فضایی را بوسیله عرضه می گذارد. اندرز می کنیم حتما با نصب این دستور کار تجربه ی جدیدی را برای خود ابداع کنید. از ویژگی های این تصویر حی می استعداد بوسیله جزئیات دقیق آن اشاره کرد که از روی اسکرین شات ها به چشم نمی آیند و وصیت می کنیم حتما از این تصویر پس زمینه ی حی استعمال کنید تا محو دنیای علمی-تخیلی آن شوید. یکی از نقاط قوت ظرافت طراحی این اپلیکیشن، نوردهی افول خورشید است که علاوه پیاده شدن افزودن شان فضا فضایی، درک آشنایی نیز ایجاد می بطی ء. به گفته ی ترقی دهنده ی این برنامه، بهینه سازی های نهایی روی آن اعمال شده است تا درون مصرف باتری نفع جویی شود و باعث مصرف بی نحو شارژ نشود. ازسویی دیگر، توسعه دهنده یادآور شده است که در اجرای اولیه ی پروگرام ممکن است تا ۳۰ لحظه زمان لازم باشد؛ بنابراین، برای اجرای آن باتوجه بوسیله دستگاه اندروید میزبان، مدت زمان معقول را درنظر بگیرید. 

اپلیکیشن Personal Vault PRO



بدون شک امروزه همگی ی افراد شمار های کاربری مختلفی دارند که ممکن است در بهینه و ایمن ترین حالت برای هرکدام شهرت کاربری و اشاره گذر جداگانه داشته باشند؛ بنابراین به خاطر سپردن این حجم از داده ها بخاطر افراد بغرنج می شود و مقدور است صیت کاربری و اشاره عبور مربوط به حساب ها با یکدیگر اشتباه اندوهناک شوند. از این رو، اپلیکیشن های مدیریت اشاره عبور طراحی شدند تا افراد را تو حفظ و نگه داری از رمزهای گذر مدد کنند. اپلیکیشن Personal Vault PRO نیز از این گروه اپلیکیشن ها است. تو این برنامه علاوه به خشکی امدن داده ها حساب های کاربری، ایمیل، اشاره عبور وب سایت های متنوع و... می توان مفروضات بیمه، کارت های اعتباری، آدرس و... را همچنین ذخیره کرد. ازنظر ایمنی این اپلیکیشن هیچ اطلاعاتی را از دستگاه خارج نمی کند و کامل آنچه در آن وارد می شود درون خود مایه پس انداز می شود. این اپلیکیشن از قابلیت چندکاربره نیز بهره می برد و اطلاعات را بوسیله صورت مجزا می توان داخل آن ذخیره کرد. 

اپلیکیشن English Tenses Big Table



اپلیکیشنی کاربردی بخاطر آموزش کلمه انگلیسی است که خط سیر های مختلفی از چگونگی به کار بردن انواع فعل عرضه می نرم. درواقع، این اپلیکیشن مناسب اشخاصی است که حداقل تا سطح زبانی متوسط پیشرفته اند و با معاون این برنامه برای استواری بیشتر و ممارست دستور زبان انگلیسی اقدام کنند. 

برنامه ی Meeting Notes Taker - Recorder, Memo and Minutes



اپلیکیشن مدیریت نشست Meeting Notes Taker دیگر اپلیکیشنی است که برای مدت محدودی از قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است. این برنامه کاربردی همان نعوظ که از اسمش مشخص است مناسب برای شریک شدن تو مجمع های کاری است. استفاده از این برنامه برای انواع کسب وکارها توصیه می شود. با معاون این برنامه می توانید در جلسه های عمده صداها را ضبط کنید، یادداشت برداری کنید. همچنین این اپ قادر است داخل پایان جلسه، یک رخساره میتینگ ی کامل دراختیار شما بگذارد. علاوه براین، دانشجویان نیز می توانند ازطریق این اپلیکیشن، نکات مهم آموزشی درون کلاس فراگیری را ذخیره کنند. 

ورزش Sudoku Premium Pro



بازی فکری سودوکو که ریشه ای ژاپنی دارد، اکنون داخل سراسر گیتی تغییر به یکی از بازی های سرگرم کننده شده است و مسابقات سطح بالایی برای این ورزش برگزار می شود. این بازی متشکل از یک لوله کوچک ۹×۹ است که در بیرونی آن مجرا های ۳×۳ فراغت پژمان اند. برای حل پازل باید تو هرسطر و سیلندر به گونه ای اعداد را قرار دهید که اعداد ۱ تا ۹ تکرار نشوند. علاوه براین، در جدول های کوچک ۳×۳ نیز باید اعداد به گونه ای قرار داده شوند تا اعداد ۱ تا ۹ تکراری نباشند. تو این اپلیکیشن بخاطر افزایش چالش، مدت زمان نیز اثرگذار است و هرچه در زمان کوتاه تری پازل حرفی را حل کنید نمره بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین، این اپلیکیشن امکان تفویض ازبین درجات سختی متفاوت از آسان تا شیرهدار را مهیا کرده است تا افراد تازه کار و حرفه ای بتوانند از این بازی استفاده کنند. 

اپلیکیشن Simpan - Note Various Needs



اپلیکیشنی برای ذخیره و طبقه بندی انواع فایل و سند متنی است. این برنامه، طراحی سهل و مینیمالی دارد و امن فایل های ذخیره شده ی کاربر را ازطریق حسگر معلول انگشت و اشاره عبور تأمین می کند؛ بنابراین نگران حمایت و مراقبت از اطلاعات خویشتن نباشید. همچنین، درصورت احتیاج می توان فایل پشتیبان از اسناد تدارک کرد. ازطریق این اپلیکیشن می استعداد لینک، رویدادهای مهم بوسیله همراه اعلان یادآوری، یادداشت، کارهای روزانه و... را ذخیره کرد.

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Learn German with MosaLingua



اپلیکیشن Learn German with MosaLingua یکی از مجموعه اپلیکیشن های آموزش زبان است که با آموزش لغات و عبارت های کلیدی و صرف کردن دستوری افعال در مدت زمان کوتاهی می تواند آشنایی اولین با زبان را بخاطر شما ساختن بطی ء تا درصورت قرارگیری در موقعیت های ضروری بتوانید نیاز خود را برطرف کنید. برای مثال، اگر قصد عروج به کشوری با اصطلاح آلمانی را دارید می توانید پیش از سفر خود، فدایی عبارت های کلیدی را ازطریق این برنامه آموزش ببینید تا درحین سیر تکاملی از آن ها روزی مند شوید. بنابر گفته ی توسعه دهنده ی برنامه، این اپلیکیشن به نحو ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از زبان های ضروری و بنیادی را که تو ۸۰ درصد مواقع راه گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را بخاطر افرادی که سفر تفریحی یا تجاری دارند، ایجاد یواش.

اپلیکیشن Learn German with MosaLingua فقط بوسیله روزانه ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا قید دو ماه ۶۰۰ اصطلاح و عبارت مهم را بوسیله واژه آموز در مملکت های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و... آموزش دهد. یکی از قابلیت های دیگر این برنامه، امکان افزودن فلش کارت است که به کاربر رخصت خواهد عدل اگر عبارت خاصی را برای حفظ کردن کردن مدنظر داشته باشد، کارتش را بسازد و آن را داخل برنامه ی آموزشی خود قرار دهد.

اپلیکیشن Equalizer FX. Pro



این اپلیکیشن، اسباب لازم بخاطر استقامت و خلق کردن تغییرات درون صدای خروجی گوشی را برای کاربر حاضر می یواش. مهم ترین انفراد این اکولایزر، تقویت حجم صوت و بیس موسیقی است که درنهایت منجر به افزودن کیفیت صدای خروجی خواهد شد. تغییرات در این دستور کار تو دو حالت خودکار و دستی دراختیار کاربر صبر می گیرند. درون بخش خودکار، ۱۲ حالت از پیش تنظیم شده راحتی دارند تا کاربر از بین آن ها انتخاب کند و تو حالت دستی همچنین می قابلیت کامل تنظیمات را تبدیل عدالت. همچنین، با نصب این برنامه ویجت آن نیز دردسترس قرار می گیرد تا دسترسی سریع به تنظیمات را برای کاربر فراهم درنگ.

ورزش Guess
  • ۹۹/۰۷/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی