تلفن پاناسونیک

گاهیSGHAROOOON آمار و اعداد و حاصل ی پژوهشی حرف های اضافی برای تفسیر کردن دارند و می دانیم که چقدر می توانند نتیجه ی کارمان را نمایش دهند. بااین حال وقتی این آمار را داخل نشست برای دیگران به ارائه می گذاریم، بوسیله سادگی از کنار آن می گذرند. دلیل این موضوع چیست؟

در بسیاری از مواقع، پس از به پایان رساندن پژوهش، گرایش بسیاری بخاطر به پول اعانه گذاشتن خراج ی آن با مخاطبان وجود دارد. درون این مواقع، شاید برای شما حزن اتفاق بی ریا باشد که نتوانید جان کلام خود و آنچه به آن دست یافته اید، بوسیله مخاطبان خود نقل مکان کنید. برای مثال، وقتی خراج ی کار خود را تو جلسه ای با دیگران به اشتراک می گذاریم، به سادگی از کنار آن می گذرند. به عبارت دیگر، میوه ی واقعی آن پژوهش نتیجه ی مطلوب و اثرگذاری بوده که شما نتوانسته اید آن را بوسیله روال ای اثربخش ارائه کنید و با مخاطب خود شریک شوید. در این مواقع، بسیاری از افراد از آموزش تصویری، مشابه تهیه ی معلوم و پاورپوینت کمک می گیرند؛ بااین حال همچنان فیروز نیستند. در اینجا، سؤال مهمی مطرح می شود: چرا داخل این خوش نویسی پیام به درستی منتقل نشده و موفقیتی تو این مسیر رقم نخورده است؟

تاریخ «داستان پردازی با داده ها» پاسخ مناسبی برای این پرسش است. این تاریخ تربیت گام به گام است که به شما دستیار می کند تا معیار هوشیاری مخاطب را حس کنید و مخاطب و بستر تعامل پیام را بشناسید و بدانید مخاطب داخل این مسیر به چه چیزهایی توجه می کند تا بتوانید داده ها و پیام های مدنظر خود را به درستی به مخاطب خود نقل مکان کنید. بوسیله بیان بهتر، لازم است که تو این مسیر پیش زمینه های فکری و سوء برداشت ها و تعابیر مختلفی را وقوف کرد که مخاطب می تواند داشته باشد و سپس به سیاق ای ارائه کنیم که منظورمان به درستی نقل مکان شود.داده ها تنخواه ای ارزشمند و تأثیرگذار هستند و قیمت دارد که برای نمایش آن ها وقت بیشتری صرف کردن کرد

کت نوسبامر نافلیک، ماخذ گذار و مدیرعامل قصه گویی با داده ها است که درون این کتاب، راهنمایی بخاطر مصورسازی داده ها بخاطر حرفه ای ها درون تصرف وکار ارائه کرده و داستان هایی با داده می گوید. او در تاریخچه رمان پردازی با داده ها، فرض را پهلو این گذاشته که شما مجموعه ای از اعداد و ارقام را دراختیار دارید و لازم است که نمایش ای بسیار قدرتمند و تأثیرگذار تمهید کنید. نافلیک تأکید می یواش که داده ها سرمایه ای ارزشمند و تأثیرگذار هستند و بها دارد که بخاطر عرضه آن ها وقت بیشتری صرف کنیم.معرفی تاریخ داستان پردازی با داده ها

کتاب «داستان پردازی با داده ها»، اصول به تصویرکشیدن و مصور سازی داده ها و نحوه ی برقراری رابطه مؤثر با داده ها را به مخاطب می آموزد. درون این کتاب، مخاطب با قدرت قصه گویی آشنا می شود و می آموزد که چگونه داده ها را بوسیله عمه ی واقعی در داستانش تحول یواش. درس های این تاریخچه ازنظر تئوری پایه ریزی شده است؛ ولی ازطریق شهید های متعدد در دنیای واقعی، برای استفاده ی فوری در نمودار مربوط باینده مخاطب و عرضه ی اینده او دردسترس است.

به گفته ی نافلیک، این مسئله متجاوز ارزشمند است که از خودمان بپرسیم مخاطب من کیست؟ چه دغدغه هایی دارد و می خواهد بعد از رویت این داده ها بوسیله چه نتایجی برسد؟ از همه بنیادی تر، من به نشانی راهنما چطور می توانم بوسیله او دستیار کنم که با کمترین زحمت، بیشترین ستاندن معلومات را از عرضه ی غلام داشته باشد؟ او درون این مسیر، به هریک از موضوعات مرتبط روال می زند و تقلا می یواش کوتاه و مختصر به آن ها اشاره کند.

این تاریخچه نشان می دهد که چگونه بخاطر دستیابی به گوهر ی داده های خود، بوسیله سراغ چیزی فراتر از ابزارهای معمولی برویم و چگونه از داده های خویشتن برای ساختن داستانی جذاب و آموزنده و درگیرکننده برای مخاطب کاربرد کنیم. خواننده ی این تاریخچه بوسیله رخ اختصاصی آموزش می بیند تا ابهت زمینه و مخاطب را بفهمد، جنس مناسب نمودار را برای شرایط خود گلچین کند، آشفتگی داده ها را شناسایی کند و کاهش دهد، توجه مخاطب را به اساسی ترین قسمت های داده ی خود معطوف کند، مانند طراح از مفاهیم مدل سازی درون مصورسازی داده ها استعمال درنگ و درنهایت، برای تأثیرگذاری بیشتر پیام داخل مخاطب، از قدرت ادبیات پردازی مصرف کند. قصه گویی احاطه فطری نیست؛ بوسیله خصوص وقتی از مصورسازی داده گفتگو می شود. به همین دلیل، ابزارهایی که دراختیار ما استراحت دارند، به تنهایی نمی توانند عمل این امر را آسان کنند.



رامشگر به کمک درس های این کتاب می آموزد تا داده های خویشتن را بوسیله داستان های مصوری با تأثیرگذاری درخورتوجه دگرگونی بطی ء که برای مخاطبان نیز سازوار باشد. بوسیله عبارت دیگر، شعر پردازی با داده ها برای افرادی راهنمای مناسبی است که احتیاج دارند دنیای خود را از نمودارهای بی معلول خلاص کنند. پیام اصلی تاریخ که در لابه لای جملات آن پنهان شده، این است که در داده های شما داستان وجود دارد و شعر پردازی با داده ها، بوسیله شما مهارت و قدرت اشعار آن ادبیات را می دهد. این کتاب بخاطر گرافیست ها و کسانی که مسئول طراحی نمودارها و نهر ها هستند، بایسته و برای مخاطبان معمولی هم بسیار آموزنده است؛ بجای سواد بصری را به سیاق درخور توجهی ارتقا می دهد. همچنین، مطالعه ی این کتاب بخاطر استراتژیست محتوا و بازاریاب محتوا نیز متجاوز کارگر و بخاطر تحلیلگر محتوا ضروری است.پاره های کتاب

داخل کتاب «داستان پردازی با داده ها» پس از پیام مشاور، در فصل ابتدا سخن سنج وقار بستر تعامل را تشریح کرده است. این خلع اهمیت درک موقعیت و بستر تعامل را تعیین می کند که شامل مخاطب و سازوکار واگذاری داده ها و صدا مطلوب است. کمال مطلوب واقعی بخش شروع کتاب، آموزش این نکته است که اگر پیش از شروع کار، درکی درست و عمیق از موقعیت داشته باشیم، در طول دست خط بوسیله اصلاحات و تغییراتی بوسیله مراتب کمتر حاجت خواهیم داشت. درنتیجه، این فرمان زمانی که بخواهیم محتوایی بصری ساختن کنیم، بوسیله توفیق ما منجر خواهد شد.

حصه دوم تاریخچه بوسیله برگزینی ابزار بصری تأثیرگذار ارتباط دارد. تو خلع دوم، ابزارهای بصری متداولی معرفی شده که در تجارت برای انتقال اطلاعات کاربرد می شود و نگرش کاربرد ی مناسب هرکدام با کاربرد از شهید های واقعی، تشریح داده شده است. همچنین، این بخش ابزارهایی را شرح داده است که کاربرد از آن ها سفارش نمی شود.

شناسایی عوامل اضافی و حذف آن ها جزو مطالبی است که فصل سوم تاریخ بر آن تمرکز کرده است. بخشی از این عزل اصول ادراک بصری گشتالت را معرفی می کند و چگونگی استفاده از این اصول را داخل ارائه مصور داده ها (مثل واحد فشار هوا و معلوم) توضیح می دهد. همچنین، گسستگی سومین تاریخچه استراتژی استفاده از فضای سفید را برای افزودن نکردن بار فکری پوچ به مخاطبان شرح داده است.مقاله ی مرتبط:معرفی کتاب مسیر شغلی از مجموعه تاریخچه های تصرف وکار هاروارد

انفصال چهارم کتاب، روی توجه مخاطبان تمرکز می کند. این عزل دربرگیرنده خلاصه ی مباحثی درباره ی دیدن و حافظه است که چهارچوب وقار ویژگی های دریافت ناخودآگاه مانند اندازه و رنگ و موقعیت تمثال در صفحه را می سازد. همچنین داخل این فصل، بررسی می شود که چگونه می توان بوسیله کمک ایجاد ساختار منظم اطلاعاتی (سلسله مراتب نمایش ی داده ها) درون قالب تصویر، مخاطبان را به متد ای هدایت کرد تا اطلاعاتی که به آن ها منتقل می شود، بوسیله شیوه ی دلخواه ما پردازش روحی کنند.

«فرم، تابع عملکرد است»، این ضرب المثل نقشه کشی محصولات کاربردی کاملا شفاف تو ارجاع معلومات دارد. زمانی که نوبت به فرم و عملکرد داده های مصور می رسد، درون نخستین گام باید درباره ی کاری فکر کرد که لازم است مخاطبان با داده اجرا دهند (عملکرد) و بعد تصویرسازی (فرم) کرد. فصل پنجم تاریخچه در همین ماخذ و درباره ی چگونگی مصرف مفاهیم نقشه کشی سنتی در انتقال داده ها صحبت می کند.

فصل ششم پنج استاندارد ی تصویری را وارسی می کند و درباره ی فرایند فکری مختص به آن ها و انتخاب طرحی صبحت می کند که به ایجاد این مدل منجر شده است. عزل هفتم تاریخ با درس های داستان پردازی مرتبط است. این فصل مفاهیم داستان پردازی را بررسی می نرم که می تواند احاله اطلاعات را تسهیل بخشد. همچنین، استراتژی های داستان پردازی مؤثر را توضیح می دهد.

جزئی از جمله های ذکرشده تا اینجا شامل نکات کاربردی تکه لقمه بود که به صورت استثنا در هر فصل تشریح داده می شد. گسستگی نهم کتاب که فصلی جامع است، فرایند ادبیات پردازی با داده ها را از مطلع تا پایان با کاربرد از مثالی واقعی شرح می دهد و استراتژی های خاص برای قدرت بر مشکلات متداول در ارجاع اطلاعات با استفاده از مطالعات موردی را معاینه می بطی ء.

فصل دهم و انتهایی کتاب به ملاحظات نهایی علاقه دارد. این گسستگی نکاتی پایانی را برای ادامه ی این سطر و راهبردهایی برای احاطه افزایی تو داستان پردازی با داده ها دراختیار مخاطب قرار می دهد.

درباره ی کتاب

عنوان کتاب به تعبیر انگلیسی Storytelling with Data: A A Data Visualization Guide for Business Professionals. است در سال ۲۰۱۵، انتشارات جان وایلی و پسران که با معروفیت (وایلی) Wiley همچنین شناخته می شود، این کتاب را منتشر. کرد تو سال ۱۳۹۹، انتشارات آریانا خامه کتاب یادشده را با عنوان «کامل داستان پردازی با داده ها؛ راهنمای مصورسازی داده ها برای حرفه ای ها تو کسب» وکار و ترجمه ی احسانه مرادیان آهی در ۲۹۶ صفحه به بازار عرضه کرده است و ظاهرا این کتاب برگردان ی دیگری.

ندارد این کتاب در دسته ی تاریخچه های مربوط به بازرگانی و تصرف و امر صبر دارد و جزو تاریخچه های پرفروش چاپ ۱۳۹۹ از انتشارات آریانا قلم. است موضوعاتی که این تاریخ به آن ها پرداخته ، عبارت اند: از پروژه و عملیات، توسعه ی فردی، کارآفرینی و استارتاپ، مدیریت استراتژیک، مدیریت مالی و تنخواه گذاری و . اقتصادی باتوجه به ساختار کتاب، درحال فراهم فقط نسخه ی کاغذی کتاب نمایش شده است و نسخه ی دیجیتالی آن دردسترس.نیست بیع کتاب تا کد تقلیل zoomitدرباره ی نویسنده و ناشر

تاریخچه کول ناسبامر نافلیک، آنالیزگر دیتا، بیش از یک دهه است که ازطریق نقش تحلیلی درون بانکداری و سهام خصوصی و مهم مرطوب از همه گوگل، داده ها را تجزیه و تجرید و از آن ها برای روایت ادبیات کاربرد می. کند او نمایش ی سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی برای سازمان هایی را نیز پهلو عهده دارد که بوسیله دنبال گشایش نمایش ی اطلاعات. هستند در رمان پردازی با داده ها، نافلیک با ایجاد گامی رادیکال بوسیله اراده اتمام امر ‎پیش گامانی ‏مانند ادوارد تافت، مسیر مصورسازی داده ها را تمام. کرد او با برخی از موسسه های مهم داده محور و نهادهای مأموریت پایه در سراسر دنیا برای قوی پر حرارت کردن پیام ها و وضع تفکر آن ها همکاری کرده. 

است آیا شما «کتاب رمان پردازی با داده» ها را خوانده اید؟ باتوجه بوسیله توضیحات ارائه شده، شما درباره ی این کتاب چه اندیشه می کنید؟ لطفا دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به پول اعانه.بگذارید بیشتر:بخوانید معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابلمعرفی کتاب حروف شغلی از مجموعه تاریخچه های کسب وکار هارواردمعرفی کتاب بی حدومرز اثری از جان ماکسولمعرفی تاریخچه روال پنجاهم کتاب دیگری از رابرت گرینمعرفی «تاریخ کد: روحی شاخصه های مهم تیم های»
  • ۹۹/۰۷/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی