تلفن پاناسونیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اکیپ، کیلیان امباپه، ستاره جوان و ۲۱ ساله باشگاه پاری سن ژرمن بوسیله خاطر مصرف عاری اذن از نام و تصویرش در برخی کمپین های تبلیغاتی داخل شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و خرید و معامله محصولاتشان شکایت کرد.

شرکت کوین بیت درون تبلیغات خود از امباپه به دروغ نقل شرط کرده است که با سرمایه گذاری در این انبازی به هر شخصی کمک می شود تا درون سه گانه تا چهار ماه میلیونر شود.

این همدستی که تو فلسطین اشغالی استراحت دارد، پس از دریافت پول حساب هایشان امانت می شود و دیگر قابل دسترسی زدودن و مشتریان قادر به گرفتن پولشان نمی باشند.

این شرکت ها که به صورت زنجیره ای فعالیت دارند، قبل از این و در سال ۲۰۱۹ از احصائیه توییتری این بازیکن استفاده کرده وبرای مشارکت هایشان تبلیغ کرده بودند.

این تو حالی ست که از این همدستی ها از سال ۲۰۱۸ تا به حال ۱۱۰۰ شکایت درج شده است و افراد معارض اند که این شریک شدن ها از ضابطه اینترنت از آن ها پول ستاندن کرده اند.
  • ۹۹/۰۱/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی