تلفن پاناسونیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا بختیاری با بیان اینکه مصرف آب داخل در اسفندماه تکثیر چشم گیری یافت، اشعار کرد: شیوع ویروس کرونا از یک سو و و هم زمانی این مساله با آداب ساختمانی تکانی سبب شد که استعمال آب بیش از حد خواهش تکثیر یابد؛ به طوری که در ۲۹ اسفند میزان استفاده آب به ۳.۵ میلیون مترمکعب در روز رسید که تقریبا معادل پیک کاربرد در جزئی از جمله تابستان است.

وی با تاکید پیاده شدن اینکه این میزان استعمال بیشترین مدل مصرف  آب در تهران طی ۵۰ سال اخیر بوده و سابقه نداشته است، تصریح کرد: در این ایام این مقیاس مصرف آب در تهران طی این ۵۰ سال ثبت نشده بود و این استاندارد کاربرد حد زمان سفیر مصرف داخل تهران است. مصرف آب نسبت به پارینه ۱۳ درصد افزودن یافت

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، اکنون میزان استعمال آب خیلی کمتر کاهش یافته اما بازهم نسبت به سال قبل در همین زمان حدود ۱۳ درصد تکثیر داشته است. تابستان سختی خواهیم داشت

بختیاری در خصوص وضعیت مطمئن آب در تابستان همچنین اشعار کرد: با این شرایط تابستان سختی خواهیم داشت. البته تمهیدات لازم اندیشیده شده و خودمان را آماده کرده ایم اما تابستان یک بها سخت خواهد بود اما تو حال پروگرام ریزی هستیم تا بتوانیم دوران پیک را با کمترین شاق تعاقب عادت بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسیدن که آیا احتمال سقوط فشار آب در این روزها وجود دارد؟ گفت: تصفیه ساختمانی ها با کامل حجم آب را وارد تهران می کنند و گزارشهای دریافتی درون خصوص کاهش فشار آب کمینه بوده که علامت دهنده کاهش مشکلات در این حوزه است. البته در برخی مناطق ممکن است افت فشار داشته باشیم؛ به خاص تو ساختمانهای بالای چهار و پنج طبقه اما خوشبختانه وضعیت گشایش یافته است. افزایش مصرف آب موجب کاهش کیفیت می شود؟

مدیر عامل همدستی آب و فاضلاب استان تهران درون پاسخ به این پرسیدن که افزایش مصرف آب جهت کاهش کیفیت می شود؟ اظهار کرد: طبیعتا هر میزان که مصرف افزایش یابد مقدور است نمونه کیفیت آب مقداری کاهش برملا بطی ء اما یک خط قزل برای این موضوع تمجید شده و آن هم اینکه میزان نیترات داخل آب افزایش پیدا نکند که خوشبختانه این اتحاد نیفتاده است.

بختیاری افزود: علیرغم مصرف بالا اجازه نداده ایم که نیترات آب درون شبکه افزایش یابد؛ به ویژه در ولایت تهران که نیترات  زیر ۵۰ است، درون مواقعی ممکن است میزان نیترات بوسیله رخساره موقت قدری بالا برود اما باتوجه به بارندگی خوبی که داشتیم، مظفر شدیم نیترات را کنترل کنیم.
  • ۹۹/۰۱/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی