تلفن پاناسونیک

مطالعه ی متاخر منتشر شده توسط مؤسسه بیمه و پناه بزرگراه های امریکا (IIHS) نشان می دهد که چند تغییر زیرساختی کوچک در تقاطع ها می تواند باعث کاهش صدمات عابران پیاده در هنگام گردش وسایل نقلیه به سمت چپ شود. متد حل های احتمالی از یکسره راهبند ستونی (بولارد) و محدودکننده های لاستیکی، رانندگان را انگیزش می نرم که هنگام سوگ خودرو بوسیله سمت چپ، سرعت خود را کند کرده، بیشتر توجه کنند و همچنین مانورهای آگاهانه تری داشته باشند.

براساس مطالعه ی IIHS، نیمی از تصادفات ایالات متحده خلال سال ۲۰۱۸ در تقاطع ها رخساره داده است. تو این تصادفات بیش از ۶،۷۰۰ نفر دچار مجروحیت جدی و بیش از ۱،۵۰۰ نفر از عابران پیاده کشته شده اند. تو طول سال ۲۰۱۸، متجاوز از یک سومین تصادفات خودروبا عابر پیاده اتفاق افتاد که در آن وسیله نقلیه در حال تفرج به سمت چپ حیات.



مؤسسه IIHS معتقد است روشی به نام پایدار کردن خط وسط جاده می تواند سوگ به چپ خودروها را بخاطر عابران پیاده مصون تر کند. قائم کردن خط وسط با استعمال از راهبندهای ستونی (ستون های ترافیکی باریک به اثر جزیی نارنجی یا زرد) و محدودکننده های لاستیکی برای ساختن مانع در طبق لول وسایل نقلیه، رانندگان را مجبور به تردد درون دوره آن خواهد کرد. بدون سفت کردن، رانندگان غالباً با سرعت بالاتری به طور اریب در تقاطع می پیچند. با سخت شدن خط وسط، شوفر مجبور است با سو بیشتری خبردار تقاطع شود و گردش خود را بوسیله زاویه ۹۰ درجه نزدیک تر کند.

ون هو، مهندس مبصر حمل ونقل IIHS، تأثیر باطراوت شدن خط وسط را تو واشنگتن بررسی کرد و از عادت تحقیقات خود شهود که تغییرات زیرساخت های معقول بخش باعث کاهش تعداد برخوردها می شود؛ به این صورت که زمان هایی که رانندگان مجبور به گردش یا ترمز ناگهانی هستند خواه عابران پیاده باید از جاده رد شوند، ۷۰ درصد کاهش می یابد. او همچنین هوشیار شد که راهبندهای ستونی و محدودکننده ها باعث کاهش سرعت شوفر تو هنگام سوگ به سمت چپ شده اند و درنتیجه منجر بوسیله کاهش ۳۶ درصدی گردش به چپ با سرعت ۲۴ کیلومتربرساعت خواه سریع تر می شوند. در این معاینه اشاره شده است که با افزایش سرعت گردش به چپ از ۲۷ بوسیله ۴۰ کیلومتربرساعت، ظن باخبر شدن صدمه جدی به شخص از ۱۰به ۲۵ درصد افزایش می یابد.مقاله های مرتبط:خودروهای امروزی چگونه ضربات شاگرد از سانحه را جذب می کنند؟ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ بوسیله تفویض IIHS

مطالعه ی ون هو داده های مربوط بوسیله ۱۰ تقاطع واشنگتن را طی بازه زمانی دو ماه قبل از تغییرات و سه ماه پس از تغییرات پوشش عدالت. او سپس یافته های خود را با هشت محل کنترل مقایسه کرد که سخت شدن خط وسط نداشتند. داده ها جمع آوری شده تو طول روز و در شرایط خشک وجود. در این ۱۰ تقاطع، هو بوسیله طور میانگین حدود ۲۰۰ راننده را مشاهده کرد که داخل کشش بازه ۶ ساعته، ماتم به چپ داشتند. هو همچنین خاطرنشان می یواش که بیشتر کاهش برخوردها تا قطع زیادی در دو تقاطع مورد مشاهده رخ داده است.

روش یادشده، چیز جدیدی تراشیدن و غم اکنون داخل سراسر ایالات متحده تک استفاده استراحت می گیرد. به عنوان مثال، قصبه نیویورک از سال ۲۰۱۶ روش های استوار کردن خط وسط را در بیش از ۳۰۰ تقاطع ایفا کرده است.بیشتر بخوانید:کمربند ایمنی خودرو چگونه کار می کند؟خودروهای امروزی چگونه ضربات ناشی از تصادف را جذب می کنند؟NHTSA قوانین کاربرد از خودروهای خودران را بوسیله روزرسانی می کندسیستم هوشمند ارتباطی فولکس واگن، فناوری برتر یورو NCAP انتخاب شدافزایش آمار تلفات جانی عابران پیاده درون تصادفات آمریکا
  • ۹۹/۰۱/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی