تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیجیتال ترندز نوشت: یک شرکت نوپا درون آمریکا مدعی است با توجه بوسیله کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا درون این قلمرو به زودی عمل آزمایش مستقیم خانگی ویروس مذکور را امکان پذیر می کند.

 شریک Everlywell اعلام کرده که از ۲۳ مارس یعنی پس فردا قادر بوسیله فروش ۳۰ هزاره کیت آزمایش بوسیله صورت آنلاین خواهد بود. هزینه فروش این کیت ها و نیز ارسال و دریافت نتیجه ۱۳۵ دلار است.

افراد قبل از ابتیاع و ارتکاب آزمایش های آنلاین باید بوسیله برخی سوالات به صورت آنلاین پاسخ دهند تا این امر به صورت دقیق تری صورت بگیرد. نتیجه هر آزمایش هم به عارض آنلاین درون دسترس قرار می گیرد و البته تحویل هر خراج نیز ۴۸ ساعت به طول می انجامد.

افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت باشد، بوسیله طور مجازی و بدون احتیاج بوسیله مراجعه حضوری بوسیله نعوظ رایگان به پزشکی همواره می شوند تا دستورالعمل های درمانی را دریافت کنند.

شریک شدن ارائه دهنده این خدمات می گوید برای افزایش کیفیت با تعداد زیادی پزشک متخصص و آزمایشگاه در وفاق است و امیدوار است از این سر بتواند کمبودها درون این بنیان را برطرف درنگ.

نکته جالب این است که مقامات آمریکایی خیر تنها در مورد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مفروضات دقیقی ندارند، بلکه حتی درون مورد تعداد افرادی که در آمریکا آزمایش کرونا را انجام داده اند نیز آمار کاملی ندارند.
  • ۹۹/۰۱/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی