تلفن پاناسونیک

یک بی همتا انگلیسی یک مایه مازراتی کواتروپورته ۲۰۱۶ خود را از یک خودرو سدان تبدیل بوسیله یک نسخه ی شوتینگ بریک کرده است. مازراتی کواتروپورته هیچگاه وقت با بدنه ی شوتینگ بریک بوسیله تولید نرسید اما Carrozeria Touring حدود یک دهه ی پیش نسل قبلی کواتروپورته را بوسیله عارض شوتینگ بریک تولید کرده بود. چندسال پیش یکی از طرفداران مازراتی تو انگلیس تصمیم گرفت تا کواتروپورته شوتینگ بریک مخصوص خویشتن را تولید کند و خودرویی که تو تصاویر می بینید نتیجه ی این تلاش است. 

از آنجایی که هیچ نمونه ی مشابه این مازراتی کواتروپورته از شیار تولید مازراتی خارج نشده است، سید این خودرو غرض گرفت تا با برخی تولید کنندگان خودروهای سفارشی درون بریتانیا مسبوق مذاکره شود. بیشتر این همکاری ها خرج ای در حدود ۲۵۰ هزار دلار را برای این فقره درخواست می کردند که این قیمت تازه باید به نرخ یک کواتروپورته همچنین اضافه می شد.



مالک خودرو غبطه چندانی به نفقه کردن این رقم برای تغییر کواتروپورته به شوتینگ بریک نداشت و به همین برهان بوسیله انفراد به نام آدام ریدینگ مراجعه کرد که قبلا سابقه بازسازی خودروهای جگوار E تایپ، گوناگون محصولات استون مارتین، لانچیا، بریستول و فراری را دارد. 

ریدینگ این پروژه را قبول و فقره را با اعمال تغییرات در نیمه ی ظهر این سدان ایتالیایی شروع کرد. وی ابتدا بیشتر پاره های سقف را برید و بدنه ی جدیدی برای کواتروپورته مدل سازی کرد. کار وی آنقدر نکته سنج عمل شده که انگار مازراتی سازنده ی این خودرو بوده است. 

یکی از بزرگ ترین چالش ها تو تولید این خودرو در جعبه دنبال جدید حیات که به رخساره الکترونیکی است و لازم بود تا بوسیله سیستم کامپیوتری تیره ی مازراتی متصل شود. درون کل پیدایش این خودرو ۱۵۰۰ ساعت زمان توقیف است. 

هنوز مشخص محو که دلیل کارفرما خودرو بخاطر سودا چیست ولی اطلاع دادن شده که کارکرد این خودرو تنها ۱۴ هزار و ۲۳ کیلومتر است. این مقیاس از پیشرانه ی ۳ لیتری V6 توربودیزل مقیاس مازراتی به قدرت ۲۷۱ اسب بخار کاربرد می کند. هنوز مالک خودرو نفیس احتمالی بخاطر این کواتروپورته ی شوتینگ بریک را همچنین اعلام نکرده است.بیشتر بخوانید:جذاب ترین خودروهای اسپرت برقی که به زودی تولید می شوندپیش نمایش بدوی دشت طولانی برقی مازراتی منتشر شدتولید مازراتی گرن توریسمو متوقف می شودخودروهای عالی ای که در آمریکا فروش چشمگیری تجربه نکردندشاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد
  • ۹۹/۰۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی