تلفن پاناسونیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی پرتغالدر لیگ امت ها مقابل سوئد  گفت: خوشحالم که تعداد گل های ملی من از مرز ۱۰۰ تراب عبور کرد. تقلا می کنم تا به مغز ۱۰۹ برسم. من تقلا خودم را برای توفیق تیم می کنم و به متعاقب رکوردها نیستم بلکه آن ها هستند که بوسیله رخ طبیعی به طرف غلام می آیند.



وی افزود: از رسیدن به رکورد ۱۰۱ هم خوشحالم. از بازی در کنار این تیم متجاوز کیف می برم. همبازی های من بازیکنان خوبی هستند به همین فکر کردن تیم قدرتمندی داریم.

گلزنی رونالدو شب گذشته بازتاب عریض ای را در شبکه های رمزی داشت .دختر تارک دنیا کریستیانو با گستردن پستی تو حساب کاربری اینستاگرامش او را درود کرد همچنین ورق رسمی رونالدو تو اینستاگرام مجموعه ای از گل های ملی او را درون باکاربران میلیونی این بازیکن به اشتراک گذاشت. جورجیانا گومز شریک زندگی رونالدوبه این پیوستگی مهم هیچ واکنشی نشان نداده و در حساب کاربری اینساگرامش بیشتر فقره های تجاری انجام می دهد.آخرین پست او بی آرامی مربوط به تبلیغ یک خاتم گران بها است. لیگ ملت های اروپا | رونالدو از مرز ۱۰۰ گل بخشیدن
  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی