تلفن پاناسونیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، براساس مفروضات تارنمای فلایت ۲۴، هواپیمای خطوط ال عال که ساعاتی قبل فرودگاه ماخذ گوریون در تل آویو را ترک کرده بود، برای نخستین بار با گذر کردن از حریم فلکی عربستان سعودی وارد فرودگاه ابوظبی شد.

هیات آمریکایی با حضور برایان هوک پلیس ویژه آمریکا در امور ایران(که امروز به کار خویشتن درون این سمت پایان می دهد)، رابرت اوبرایان مشاور امن ملی آمریکا و آوی برکوویتس نماینده آمریکا تو امور خاورمیانه و تو راس آن جرد کوشنر داماد و مباشر ارشد دونالد ترامپ مهتر جمهوری آمریکا پیشگاه دارد.

همچنین از جمله شخصیت های عالی صهیونیستی که هیات آمریکایی را تو این عروج وحدت می یواش مئیر بنیاد شابات کارپرداز امنیت ملی رژیم صهیونیستی است که توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مامور بحث با طرف اماراتی شده است. سه کشته و چند مجروح در انفجار سه گانه رستوران درون ابوظبی و دبی

کوشنر پیش از صعود پرواز از فرودگاه تل آویو بوسیله مقصد ابوظبی مدعی شد که این وهله امیدهای بسیاری را بخاطر رسیدن بوسیله صلح در منطقه خلق کردن می کند و صلح و شادکامی در منطقه و سراسر دنیا مقدور است.

اوبرایان نیز گفت که این سفر یک فرصت تاریخی برای تکمیل فرایند صلح است و خاورمیانه نیاز به تصمیم های شجاعانه برای ایجاد صلح دارد.

امارات و اسراییل ۲۳ مرداد ماه گذشته از مصالحه عادی سازی بین خویشتن با وساطت آمریکا خبر دادند.
  • ۹۹/۰۶/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی