تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  به دید می رسد یکی از دلایل عدم اجرای مصوبه معامله خودرو ۱۰ درصد بالاتر از نرخ کارخانه این است که شماره ای از یکسره خودروسازان مخالف اخبار قیمت جدید خودروها پیاده شدن مبنای ارزش های اعلامی شورای رقابت هستند و منتظرند تا با عفو یکی، دو ماه، بها گذاری مکرر بخاطر خودروها به خشکی امدن مبنای نرخ پیله جدید قیافه گیرد، چرا که امکان پذیر است مقدار هایی که تو وضعیت فعلی برای خودروها اعلام می شود اندک از ارزش هایی باشد که خودروسازان در سال گذشته داخل ابتیاع خویشتن اعمال کرده اند و این به معنی بدهکار شدن خودروسازان به خریداران سال قبل باشد. نبض مکرر قیمت خودرو در راسته

در شرایطی که دستورالعمل و برنامه مشخصی برای مدیریت بازار خودرو وجود ندارد و کنترل راسته فقط بوسیله صدور فرمان و دستوراتی که اجرایی نمی شوند، محدود شده است تماشایی نبض دوباره نرخ ها تو بازار هستیم به طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که هفته گذشته بوسیله ۱۱۷ میلیون تومان فصیح بود، اکنون ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و درون راسته به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است. نیز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در میدان با نمو قیمت ۹ میلیون تومانی، امروز با نرخ ۱۵۹ میلیون تومان عرضه می شود.

داخل عین حال، سمند ال ایکس تکثیر ارزش ۹ میلیون تومانی را طی روزهای اخیر امتحان کرده و اکنون در بازار با مقدار ۱۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. قیمت پژو پارس همچنین با افزودن ۱۰ میلیون تومانی طی هفته گذشته، در حال فراهم با نرخ ۱۳۷ میلیون تومان در بازار ارائه می شود.

پژو ۴۰۵ نیز رشد قیمت ۶ میلیون تومانی را داشته و قیمتش درون میدان به ۱۱۵ میلیون تومان روان است.

داخل مورد بها پراید همچنین باید به رشد ۳ میلیون تومانی طی روزهای اخیر رمز کنیم، در حال مهیا هر دستگاه سایپا ۱۳۱ با بها ۷۰ میلیون تومان در میدان نمایش می شود. تیبا عادی نیز با رشد قیمت ۶ میلیون تومانی، اکنون با قیمت ۸۱ میلیون تومان بوسیله مشتریان نمایش می شود. نرخ تیبا ۲ نیز طی یک هفته گذشته ۴ میلیون تومان تکثیر یافته و به ۸۹ میلیون تومان رسیده است.

این رشد بها ها تو حالی موافقت بی ریا که به گفته فعالان بازار خودرو، تقاضایی بخاطر بیع تو بازار وجود ندارد ولی مقدار ها همچنان صعودی است.

احمد مرادپور، یکی از فعالان بازار خودرو تو این تک به فارس گفت: با توجه به اینکه خودروهای فروش فوق العاده و همچنین پیش ابتیاع شده تا یک سال آینده امکان معامله تو بازار ندارند، فعلا خودروی زیادی بوسیله راسته تزریق نخواهد شد و همین مسئله باعث شده تا فروشندگان در میدان تصور کنند که نرخ ها فعلا نمی شکند و  درون نتیجه ارج بالا برای خودروهایشان اعلام می کنند. رونق فروش خودروهای کارتکسی

در وضعیتی که عرضه خودرو با مقدار کارخانه با محدودیت روبرو است و متقاضیان بخاطر فروش آن باید هفت خوان را تعاقب روال گذاشته و شانس خود را در قرعه کشی تجربه کنند، عرضه خودروهای کارتکسی (خودروهایی که پلاک آنها به کنیه هیچگاه انحصاری نخورده است) توسط دفاتری که فعالیت شفافی ندارند هم برازنده توجه است.

موتمنی، مهتر هم گذاری فروشندگان خودرو در این مورد با پیش روی اینکه همکاران ما با خودروهای ایرانی عقب مانده شده اند، بوسیله فارس گفت: ما نمی دانیم خودروهای صفر ایرانی از کجا می آیند و کجا فروخته می شوند؟ در حال حاضر داخل نمایشگاه های مجاز فروش خودرو، فقط تعداد محدودی خودروی صفر تویی حیات دارد اما تماشاگر سودا خودروهای کارتکسی توسط دفاتر غیرمجاز هستیم به طوری که به صورت زیرزمینی این خودروها را به مردم می فروشند.

وی افزود: ممکن است امروز یکی از این دفاتر را تعطیل کنند اما دو روز بعد در جای دیگری به فرمان خویشتن دنباله می دهد. در حال مهیا این دفاتر با احتیاط زیاد کار می کنند و درون آگهی خویشتن حتی دیگر آدرس نیز ظرف نمی کنند، بلکه پس از چندبار تماس که مطمئن شدند خریدار از نهادهای نظارتی خواه اتحادیه نیست، با بی نظیر متقاضی خرید خودرو راحتی می گذارند و آدرس می دهند.

موتمنی تصریح کرد: دو ماه است داخل تلاشیم بفهمیم خودروهای کارتکسی از کجا می آیند ولی به مولود نرسیدیم. فدایی از دفاتر فروشنده این خودروها تا اینکه برای بازارگرمی اخبار می کنند که خریدار نباید خلال ۱۸ ماه گذشته خودرویی از ایران خودرو یا سایپا خریده باشد.

وی در عین حال نسبت به کلاهبرداری فداکار از این دفاتر نیز بانگ قسط و گفت: امکان پذیر است برخی از آنها پول خودرو را از آدم بگیرند و بگویند چند روز دیگر خودرو را تحویل می دهیم اما تو نهایت خودرویی تیمار بوسیله مشتری تحویل ندهند.

در هر حال بازار خودرو بسیار از هر زمان دیگر نیازمند کنترل و آرامش است و البته رفع التهابات موجود، بدون برنامه ریزی عملیاتی غیرقابل انجام خواهد بود. از این رو ضروری است تا وزارت صنعت، موسسه زنهار و وسیله های نظارتی توجه بیشتری به حذف دلال بازی از این میدان داشته باشند و مدیریت میدان فقط بوسیله صدور بخشنامه هایی که در نهایت اجرایی نمی شوند، محدود نشود.   چه کسانی برنده قرعه کشی پیش ابتیاع یکساله سایپا شدند؟
  • ۹۹/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی