تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از  ایسنا دارو بوشیچ  درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو ایوانکوییچ و دستیارانش از پرسپولیس اعتراف کرد: شرایط فعلی پرونده این گونه است که تعرض پرسپولیس در CAS پیگیری می شود و ما هم باید این هفته لایحه خودمان را به محکمه عالی ورزش ارسال کنیم. هزینه مقدماتی این محاکمه بخاطر هریک از موکلان من (برانکو، زلاتکو، مارکو و ایگور) ۲۶ هزاره فرانک خواهد بود که جمعا ۱۰۴ هزاره فرانک می شود و این پول را نیز باید پرسپولیس پرداخت درنگ.

نایب سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از لفظ مدیران مجتمع پرسپولیس تماسی بخاطر بحث و رسیدن به یک توافق انجام شده است یا خیر، گفت: تماسی برقرار شد و صحبت کردیم اما پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس از لفظ برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش پذیرفته نشد.

 کانون پرسپولیس بر اساس رای کمیته گلچین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باید یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ، ۱۶۲ هزار و ۴۸۰ یورو به ایگور پانادیچ،   ۲۰۵ هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ و ۱۱۵ هزار یورو به مارکو استیلینوویچ بپردازد.

مدیران مجتمع پرسپولیس در هفته های گذشته اعلام کرده بودند که در حال مناظره با برانکو هستند اما از طرف دیگر برای رای صادر شده به دادگاه ممتاز ورزش تعرض کرده اند. اینک این باشگاه برای این اعتراض تا اینجا باید ۱۰۴ هزاره فرانک بپردازد و منتظر صدور رای بازپسین باشد. برانکو باز تیمار پرسپولیس را تهدید کرد | چراغ سبزی در کار محو
  • ۹۹/۰۳/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی