تلفن پاناسونیک

ربات های سریع الحرکه فوکلس واگن از دو جزء تشکیل شده است: ربات و واحد پس انداز ی انرژی الکتریکی. ربات ازطریق اپلیکیشنی که روی گوشی هوشمند شوفر نصب شده یا جهیز ارتباطی خودرو داخل زمان نیاز به شارژ کوشا می شود و با بسته ی باتری هایی که به همراه دارد، به سوی خودرو مدنظر حرکت می کند. بعد از رسیدن به خودرو، ربات درگاه شارژ خودرو را باز و کابل شارژ را متصل می یواش. بعد از تکمیل شارژ می تواند به سراغ خودرو دیگری برود و این عمل را تا تکمیل ذخیره ی الکتریکی امانت ی باتری های همراه خویشتن ادامه دهد.

هر واگن باتری ۲۵ کیلووات روزگار انرژی الکتریکی دارد و بوسیله شارژ کندرو DC تا حداکثر ۵۰ کیلووات شایسته کردن قادر است. این ربات به طیف وسیعی از اسکنرها و حسگرها حاضر شده است تا مطمئن شود می تواند آزادانه تو پارکینگ حرکت نرم.



مارک مولر، رئیس واحد تجهیزات و قطعات دسته فولکس واگن می گوید:این سیستم انقلاب به پا خواهد کرد؛ در مدت می تواند زیرساخت شارژ را بوسیله سمت خودرو بیاورد.

وی می افزاید:استفاده از این ربات ها می تواند باعث کاهش نیاز به نصب و راه اندازی نقاط شارژ ثابت در خیابان ها شود و از این نظر بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، این راهکار می تواند به مشکل ازدحام و شلوغی زیاد ازحد جایگاه های شارژ عاقبت دهد.

ربات جدید فولکس واگن در حال مجهز در بار ی مدل سازی اولیه قرار دارد؛ اما این شرکت توقع می یواش متعدد کندرو می تواند آن را به وعده ی تولید برساند و بوسیله میدان ارائه یواش. گفتنی است این شرکت هنوز تاریخچه دقیق نمایش ی این ربات ها بوسیله بازار را اعلام نکرده است.



فولکس واگن درون حال کار روی طیف وسیعی از راه حل های شارژ الکتریکی خودروها است و یکی از شرکت هایی محسوب می شود که مشغول انبازی با دیگر خودروسازان مبصر بخاطر شبکه ی شارژ آیونیتی (Ionity) است. فولکس واگن تعدادی پیش نمونه ی اولین ی دیگری از ایستگاه شارژ سزاوار سرزنش محموله را معرفی کردن کرده حیات.بیشتر بخوانید:آلایندگی باتری خودروهای برقی، کمتر از پیشرانه های دیزل نیستهمکاری IBM و مرسدس بنز بخاطر تولید سلسله جدید باتری خودرواولین خودروی ملی ترکیه با برند TOGG رونمایی شدقیمت و مشخصات متخصص وانت برقی لردزتاون واضح شدتقویم مسابقات آفرود شاسی بلندهای برقی Extreme E منتشر شد
  • ۹۸/۱۰/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی