تلفن پاناسونیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا رضاپور روز شنبه ۷ دی با تقریر اینکه دادستانی از ابتدای بروز تصادم تالار کمیته ای را با حضور مایه های متولی برای بررسی علل این حادثه تشکیل داد، بیان داشت: این کمیته بوسیله اراده مطالعه بیشتر جوانب سه گانه کارشناس عمران، تاسیسات و صاعقه قائم دستگاه قضایی را مأمور تجسس تصادف کرده است.

وی اضافه کرد: نیز دادستانی در اقدامی دیگر از ۱۱ موسسه متبوع که مجوزهای مختلف بخاطر فعالیت اماکن اشتراکی را صادر می کنند در خصوص سالن زناشویی «مانگه شه و» استعلام خمود که تاکنون جوابی به مشت دادستانی سقز، استان کردستان نرسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب سقز یادآور شد: نیز با همکاری فداکار دستگاه های اجرایی از جمله استاندارد، صنعت، معدن و تجارت و حکمرانی انتظامی شهرستان در قالب کمیته تجسس تصادف به نظارت از تالارهای زناشویی بود داخل شهرستان اقدام کردیم.

رضاپور با اعتراف اینکه درون این بازرسی ها تالارهای بدون مجور احصا و نماینده اماکن شهرستان نیز رفتار به پلمب آن ها کرد، افزود: در نهایت برخی از واحدها با رفع نواقص واقعه آفرین فک پلمب شدند و بخاطر رفع سایر نواقص نیز شرط ۱۰ تا ۱۵ روزه گرفتن از آنان شهود شده است.

دادستان عمومی و تنش سقز گفت: آقا سالن عروسی مانگه شه و سقز که بدنبال سانحه آتش سوزی و مرگ ۱۲ نفر در یک مراسم عروسی متواری شده بود، روز ۲۰ آذر بازداشت و تحویل مقامات قضایی شد و پس از عروج مراحل قانونی فعلاً با قید وثیقه آزاد شده است.

کارگروە ایمنی در کردستان بخاطر پیشگیری از تصادف حوادث تو اماکن اشتراکی تشکیل شد تا آسیب شناسی جوانب حادثه صورت گیرد و از چند تالار درون سطح بخانه برگشتن و لزوم تشکیل کارگروه مذکور با حضور نمایندگان و کارشناسان ادارات ذیربط جهت دیدار از ساختمانی های اشتراکی و تقویم سطح ایمنی آنها در دیگر شهرها انجام شود.

حادثه دردناک تالار مانگه شه و شامگاه پنجشنبه ۱۴ آذر ماه امسال پهلو اثر نشت گاز از شلنگ متصل بوسیله گرمخانه صورت داد و باعث کشته شدن ۱۲ نفر و رنجیده شدن ۴۸ نفر از مهمانان عادات وصلت شد داخل این سرگذشت پنج نوزاد و پنج عیال همراه با دو مرد جانباختند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر انباشتگی استان کردستان است که داخل ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد. همه چیز درباره وقوع بی قرار مانگه شه و |نکاح که گشت شد
  • ۹۸/۱۰/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی