تلفن پاناسونیک

یکی از محصولات سامسونگ که طراحی بسیار نظم داشت، گلکسی فولد بود که با وجود انتظارات فراوان، نتوانست بیع چشمگیری تجربه کند. شاید دلیل اصلی این فقره همچنین برچسب بانوا آن بود که بسیاری از فرع مندان را از فروش چنین گوشی هوشمندی منصرف می کرد.

در این بین، سامسونگ محصول دیگری با مدل سازی تقریبا مثل با گلکسی فولد بوسیله معروفیت گلکسی زد فلیپ عرضه کرد که با بود برخورداری از مشخصات سخت افزاری ناتوان نم از گلکسی فولد، توانست معامله تقریبا مناسبی داشته باشد و نظر بسیاری از علاقه مندان بوسیله محصولات باهم اتحاد کردن جبر ای را به خود فراخوانی بطی ء.

داشتن قیمت نسبتا ارزان نیز به سودا گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ کمک شایانی کرد؛ به نحوی که گزارشی منتشر شد که شرکت کره ای سفارش تولید پنل های کم ارزش برای گوشی های هوشمند تاشو را افزایش داده است.

درحالی که انتظار می رفت پنل های توصیه شده در گلکسی زد فلیپ استفاده شوند، به نظر می رسد سامسونگ در حال ساخت محصولات دیگری با قابلیت نمایشگر تاشو است. درواقع، انتظار می جوی مقیاس های متاخر با قیمت مقرون بوسیله صرفه تا انتهای سال ۲۰۲۰ معرفی و سپس به میدان عرضه شوند.

علیه متاخر در دست ساخت سامسونگ احتمالا گلکسی فولد لایت صیت خواهد داشت که درواقع، نسخه ای تضعیف شده از گلکسی فولد و احتمالا با ابعادی کوچک تر است. با این حال، هنوز هویدا نیست چه تفاوتی میان دو نسخه ی مدل و گلکسی فولد لایت بود دارد.

به گفته ی افشاگری که معارفه در حال ساخت بودن گلکسی فولد لایت را رسانه ای کرده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ نمایشگری با تیغ دار کردن ای بیش نازک ندارد و همین فقره احتمال برخورداری تیغ دار کردن ای مشابه با شیشه ی استعمال شده در گلکسی فولد را اضافه می دهد. یکی از ضعف های گلکسی فولد برخورداری از شیشه ای بسیار آسیب پذیر دربرابر ضربات بود و حتی استفاده نادرست از گوشی هوشمند امکان آسیب رساندن به نمایشگر را افزایش می انصاف.مقاله های مرتبط:ارج گلکسی فولد 2 احتمالا بین ۱۷۸۰ تا ۱۹۸۰ دلار خواهد بودعرضه نسخه کم ارزش تر Galaxy Fold 2 سامسونگ با فضای پس انداز سازی ۲۵۶ گیگابایتی

با این حال، امکان دارد تو برخی جرئیات تماشاچی چیرگی نسخه ی لایت درمقایسه با گلکسی فولد باشیم. گویا گلکسی فولد لایت بوسیله تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ حاضر شده است و همین امر نسخه ی لایت را از دو گوشی هوشمند فولد و زد فلیپ توانمندتر می سازد. علاوه بر آن، گلکسی فولد لایت همراه با حافظه پس انداز سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود و از طراحی پریمیوم برخوردار است.

گلکسی فولد لایت از بدنه ای با پنل های شیشه ای و قابی از نوع آلومینیوم احاطه شده است و احتمالا با قیمت ۱،۰۹۹ دلار نمایش می شود. درواقع، نسخه ی محور ی گلکسی فولد لایت حدودا ۹۰ دلار از نسخه پایه گلکسی اس ۲۰ گران پر حرارت است؛ اما ضعف آن سازگارنبودن آن با ارتباطات 5G است.

در حالی که تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ سازگار با ارتباطات 5G است، به مودم 5G جداگانه احتیاج دارد و کوالکام در تولید این تراشه بوسیله سازندگان گوشی هوشمند اجازه داده است تا درون تفویض مودم 4G یا 5G آزادی عمل داشته باشد. رسا سامسونگ نیز تصمیم اندوهناک است گلکسی فولد لایت با وجود برخورداری از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ از مودم 5G کاربرد نکند.بیشتر بخوانید:گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 داردگلکسی نوت 20 از نمایشگری با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی برخوردار استمدیران سامسونگ و هیوندای برای همکاری درزمینه خودرو الکتریکی ملاقات کردندسامسونگ سازوکار برس های تو لولای گلکسی Z Flip را تطویل دادسامسونگ و هواوی میدان گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اند
  • ۹۹/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی