تلفن پاناسونیک

پنجمین دوروبر ی نمایشگاه تراکنش از بامداد امروز ۲۸ آبان در نگرش نمایشگاه های دائمی پارک گفت وگو آغاز به فرمان می بطی ء. نمایشگاه تراکنش ایران که به همت مرکز فابا برگزار می شود، آخرین فناوری ها و مسائل موجود در حوزه ی بانک داری را تجسس می کند. این نمایشگاه محلی برای جناب فعالان حوزه ی بانکی است. برای مثال، داخل این دوروبر از نمایشگاه، مدیران عامل ۲۰ بانک دولتی و خصوصی سرزمین شرکت خواهند کرد. 

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) علاوه بر اینکه محلی برای شبکه سازی و گفت وگوی فعالان مرزوبوم ی بانکی است، از کارگاه هنری ها و پنل های گفت وگو نیز میزبان می یواش که درون خلال آن، بسیاری از کارشناسان آخرین دستاوردهای حوزه ی بانکی و جدیدترین فناوری ها را معاینه می کند. ازجمله ی این فناوری ها باید بوسیله بلاک چین رمز کرد که در نمایشگاه تراکنش ایران، ابعاد مختلف این فن شناسی نوپا واکاوی می شود. 

کمی از نمایشگاه تراکنش نیز بوسیله استارتاپ های فعال تو حوزه ی فین مورد اختصاص دارد. داخل این نمایشگاه، شماری از استارتاپ ها که محصولاتی در مرزوبوم ی فین تک توسعه داده اند، علاوه بر نمایش دستاوردهای خود، شانس خود را بخاطر ستاندن جوایز گلچین شده ی مرکز فابا آزمایش می کنند. 

با پوشش زومیت از نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) همراه باشید تا از جزئیات رویدادهای این مراسم آشنا شوید. بیشتر بخوانید:گزارش ویدیویی زومیت از افتتاح نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019نمایشگاه تراکنش ایران با آستان وزیر اقتصاد آغاز بوسیله کار کردقطعی اینترنت چه بر قاعده تصرف و کارهای اینترنتی می آورد؟اسنپ بخاطر جبران افزایش قیمت بنزین معاون هزینه پرداخت می کندرمز دوم پویا؛ امنیت بیشتر یا دردسر مضاعف؟
  • ۹۸/۰۸/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی