تلفن پاناسونیک

دیجی لوازم درون سیاستی جدید، تصمیم گرفته است تا ارسال رخت را به رخساره یمین از فروشنده بوسیله خریدار فراهم کند. تو این حالت دیجی کالا، بوسیله عنوان واسط از فرایند ارسال حذف می شود و فروشنده مستقیما متاع را برای خریدار ارسال خواهد کرد. دیجی متاع بوسیله عنوان ارشد ترین فروشگاه اینترنتی آنلاین، که روزمره ۳۰۰ هزار ثمر را پردازش می کند، پیش از این اندوه با نمایش ی مارکت پاسبان برای فروشندگان، تحول مهمی را درون کسب وکار خویشتن رقم زده بود.

حامد نواب تهرانی، مدیر بازرگانی دیجی کالا که مسئولیت مارکت نماینده دیجی لوازم را بی آرامی برعهده دارد، در گفت وگو با زومیت بنیادی ترین مزیت این اقدام را ارسال سریع نم کالا از فروشنده به خریدار نشانی می یواش. تهرانی اشاره می درنگ که این حرکت به دیجی متاع کمک خواهد کرد تا تصرف وکار خودش را بوسیله عبارتی اسکیل آپ نرم. اسکیل آپ ها که نقطه ی طبق استارتاپ ها به حساب می آیند، جزو همدستی هایی مرتبه بندی می شوند که توانسته اند نمونه کسب و کار خویشتن را به مدلی مقیاس پذیر دگرگونی کنند و ارائه ی محصولات خودشان را با تقاضای بازار مطابقت دهند.

مدیر تجارت دیجی رخت درباره ی تضمین کنترل کیفیت محصولاتی که بدون واسط ارسال می شوند نیز گفت:ممکن است برخی از کالاهای مان که مستقیما از طرف فروشنده به خریدار ارسال می شوند، از کیفیت کافی برخوردار نباشند؛ چه بسا که قبل از این حرکت بی قراری ما در دیجی رخت نظارت ۱۰۰ درصدی روی کیفیت طولانی کالاهای ارسالی خویشتن نداشتیم، اما عملکرد و سوابق فروشنده ها را بررسی کرده و فرایند برگشت محصول و ۷ روز ضمانت رجعت کالای بی قیدوشرط را هم برای این دسته از خریداران مجهز کرده ایم.

بوسیله گفته ی تهرانی، فرایندهایی برای عمل رفتار جدید دیجی کالا در نظر محزون شده تا تجربه ی مشتریان از آن مثبت باشد. فاز اول ارسال یمین رخت تا شهریورماه امتداد دارد و تنها ۲۰۰ فروشنده ای اجازه ی فعالیت درون طرح سابق الذکر را دارند که از طرف خویشتن دیجی رخت انتخاب شده اند؛ بااین حال تهرانی می گوید که بعد از ماه شهریور، امکان ثبت نام در طرح ارسال کالا به قیافه مستقیم بخاطر سایر فروشندگان هم فعال خواهد شد و درصورتی که آن ها برای شرکت درون این حصه از استانداردهای لازم برخوردار باشند، شرکت شان با دیجی کالا امکان پذیر خواهد شد.

تهرانی همچنین بوسیله زومیت گفت که تخفیف هایی در خریدهای مطلع بخاطر مشتریان و طرح فروش اقساطی حاضر شده است. وی از آغاز طرح اعطای وام ۲۰ میلیونی دیجی رخت برای تهیه ی جهیزیه نیز خبر داد.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا داخل این روزها آدم بوسیله فروشگاه های اینترنتی و آنلاین توجه بیشتری علامت داده اند و لازم است کالای تک نظرشان در اسرع وقت به دستشان برسد؛ لذا فروشگاه های اینترنتی مدنظر، باید برای شکایات خریداران درون مورد تأخیر درون تحویل کالاها چاره ای بیندیشند؛ چه بسا که در مواردی، تأخیر برای تحویل رخت در دیجی کالا به دو هفته غصه می رسید و شرایط موجود، بسیاری از خریداران را ناراضی کرده بود.اکنون شروع امکان ارسال یمین لوازم از فروشنده برای خریدار در دیجی متاع می تواند برداشتن گام وقار داخل طرز جلب رضایت مشتری های آن باشد. پیش از این نیز تو دیوارِ فروشگاه ها که ایده ای از مارکت پلیس دیوار است، فرصتی برای کسب وکارهای آفلاین فراهم شده تا بتوانند محصولات خود را درمعرض دید میلیون ها مشتری صبر دهند و آن ها را آنلاین بفروشند.بیشتر بخوانید:از سیلاب تا کرونا: نگاهی بوسیله الگوی ابتیاع کاربران دیجی کالا تو سال ۱۳۹۸همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۳۰ تیر ۹۹]پوشش زنده ویدیویی رویداد ارائه گزارش سال ۱۳۹۸ دیجی کالا [شروع شد]حلقه با تشکیل مجلس ویژه فضای مجازی ضدیت کردفروشگاه های اینترنتی ملزم بوسیله درج شناسه رخت شدند
  • ۹۹/۰۴/۳۰

نظرات (۱)

  • محمدرضا حمیدیان
  • سلام 

    شما دوست دارین که وبلاگتون 

    بازدید کننده بالایی داشته باشه ؟

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی