تلفن پاناسونیک

ویووزیرشاخه ای گیمینگ عرشه عنوان آیکو (Vivo iQOO) دارد که پیش تر موفق به عرضه ی گوشی هوشمند همچنین به بازار شده است. آیکو ساعاتی پیش کنفرانسی آنلاین درون چین برگزار کرد تا فناوری مهمی را شناساندن بطی ء. درحالی که امید نداشتیم، آیکو به یک باره پا به میدان گذاشت و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات Super FlashCharge خویشتن را معرفی کرد. براساس اعلام رسمی، از ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد و شهریور ۱۳۹۹)، گوشی های هوشمند فراهم به این فناوری روانه ی بازار می شوند. 

براساس آنچه مدیر آیکو درون روانی برگزاری کنفرانس موردبحث اخبار کرد، فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات Super FlashCharge می تواند باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را داخل عرض تنها ۱۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ شارژ کند. تا پیش از معرفی کردن فناوری جدید آیکو، زیادترین سرعت شارژ تا قابلیت ۶۵ وات انجام می گرفت. گوشی های هوشمندی همانند اوپو فایند X2 پروکه از فناوری شارژ ۶۵ وات استفاده می کنند، در عرض ۳۰ دقیقه شارژ می شوند. بنابراین فناوری Super FlashCharge آیکو دوبرابر سرعت بیشتری دارد. 

کنفرانس آنلاین آیکو تنها ۱۵ دقیقه طول کشید و با همواره کردن یک دستگاه به شارژر آغاز شد. داخل مسئله برگزاری مراسم، دستگاه به طور کامل از صفر تا ۱۰۰ شارژ شد که در نوع خود متد جالبی بخاطر نشان اعطا کردن فناوری شارژ سریع جدید بود. درحالی که جریان شارژ گوشی ایفا می گرفت، مدیر اجرایی آیکو روی صحنه مهیا شد تا به بیان جزئیات مربوط بوسیله فناوری متاخر بپردازد. این فناوری گرمای متجاوز زیادی تولید می کند، بنابراین لازم است که گوشی ها دارای سیستم تهویه ی هوای مناسبی باشند. مدیر آیکو توضیحاتی تو این اساس نیز عرضه کرد.



سلول های باتری داخل دستگاه های مهیا به فناوری شارژ سریع العمل ۱۲۰ وات آیکو، در آرایه ای جدید درون تعاقب ضابطه یکدیگر فراغت می گیرند. بوسیله علاوه به لطف تعبیر نقشه کشی جدید، این امکان فراهم می شود که درصد شارژ باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را از جاه تنها پنج دقیقه از صفر بوسیله ۵۰ رساند. یکی از بلاگرها گفته است در احترام ۱۰ دقیقه درصد شارژ باتری به ۸۰ می رسد.

براساس اطلاع دادن رسمی، ولتاژ و شدت قضیه داخل این راهکار از ۲۰ ولت و ۶ آمپر به ۱۲ ولت و ۱۰ آمپر تحول است. این راهکار مهیا به دو مدار جداگانه و کاملا قرین بوسیله هم است که هر یک دارای شدت قضیه ۵ آمپر و ولتاژ ۱۲ ولت هستند و می توانند به صورت حزن زمان، دو سلول ۲٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را شارژ کنند. هر گوشی هوشمندی که پهلو پایه ی این راهکار ساخته شود، لایه هایی اضافی از جنس گرافیت خواهد داشت. به علاوه این گوشی ها باید دارای جهیز های خنک کننده ی یدکی باشند تا دمای داخل وسیله خنک بماند و مشکلی بخاطر مادربرد پیش نیاید. 

مقامات رسمی آیکو تاکنون جزئیات خاصی درمورد بدوی گوشی مجهز به فناوری شارژ تند ۱۲۰ وات منتشر نکرده اند. تنها چیزی که می دانیم این است که کتاب عرضه ی گوشی برای اوت (مرداد و شهریور) گلچین شده است. گفته می شود این گوشی در دسته ی گوشی های گیمینگ جای می گیرد که با درنظرگرفتن سابقه ی آیکو، اتفاقی دور از گرایش به نظر نمی رسد. با همگی ی این ها شکی نداریم که درون آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند عادی آیکو نیز به این فناوری جدید مجهز می شوند.

شرکت های گوشی ساز چینی هموار برای فناوری شارژ زننده ابهت اختصاص ای قائل بوده اند. اوپو یکی دیگر از این شرکت ها است که پیش تیز گوشی هایی با فناوری شارژ ۶۵ وات عرضه کرده است. این شریک ساعاتی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد ۲۵ تیرماه عزم دارد از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات پرده برداری کند. هرچه زمان می گذرد هم چشمی بین شرکت ها برای دستیابی بوسیله فناوری های جدیدتر و کاربردی تر، بیش ازپیش دوست داشتنی می شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد شارژ سریع آیکو دارید؟زومیت را در شبکه های اجتماعی ظهر کنید:اینستگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:گلکسی Z فولد 2 سامسونگ احتمالا در آنپکد معرفی نمی شودظرفیت باتری آیفون 12 اپل رک شداوپو ۲۵ تیرماه فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات را معرفی کردن می کندگوشی اقتصادی جدید نوکیا با باتری قدرتمند در طرز استشیائومی پتنت گوشی هوشمند حاضر به دو نمایشگر و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ثبت کرد
  • ۹۹/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی