تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین، سخی باقری درباره جلسه امروز خود درون فدراسیون اسب سواری می گوید: امروز تو فدراسیون هندبال مجمع ای با آقای نبی داشتم. ایشان درباره آینده من و دستور کار موثر ام پرسیدند که غلام هم گفتم باپرسپولیس قرارداد دارم و مشغول فرمان هستیم.

وی دنباله داد: من هنوز قراردادی با فدراسیون ندارم و برای التماس آقای اسکوچیچ قرار بوده تو بر تیم ملی باشم، ولی به فدراسیون غصه اعلام کرده ام که از آنجا که با پرسپولیس قرارداد دارم، باید ابتدا با مجتمع توافق کنند.

مربی پرسپولیس درباره اینکه در برخی رسانه ها عنوان شده فدراسیون از شما خواسته بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را تفویض کنید، گفت: متاسفانه تعدادی افراد بی جهت شایعه درست می کنند. اصلا چنین صحبتی از طرف آقای نبی مطرح نشد. فدراسیون از من درباره وضعیت حضور داخل تیم ملی پرسیدند که من هم گفتم چون با حلقه قرارداد دارم، فاتحه باید با پرسپولیس اصلاح شود.

باقری در سرانجام گفت: یک منفصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و داخل اصالت مجلس هستم. فدراسیون باید با مجلس مذاکره کند و چنانچه پرسپولیس اجازه ندهد هم طبعا توافقی تو کار نخواهد وجود.
  • ۹۹/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی