تلفن پاناسونیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله کناری در جلسه معاینه مشکلات میدان ماهی فروشان اساسی بندرعباس افزود: شیلات هرمزگانباید وضعیت استقرار کرجی های صیادی را در داخل اسکله صیادی متعاقب قریه بندرعباس حاضر درنگ و خروج قایق با ماهی از اسکله ممنوع شود.

وی گفت: از طرفی نیز شهرداری بندرعباس در صورت مشاهده جهاز هایی که در خیابان اقدام بوسیله نمایش غیربهداشتی ماهی می کنند بایستی نسبت به درگیر جهاز ها اقدام یواش.

کناری تأکید کرد: شیلات رخصت شکارگاه را بوسیله چنین قایق هایی که این سرکشی را مرتکب می شوند، ندهد.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: با توجه به خطراتی که شیوع کرونا، رادیکال فروشان و خرده فروشان ماهی را تهدید می کند؛ میدان ماهی فروشان به مکان متاخر انتقال می یابد، عمده فروشان هم که از داخل بناء ها و کوچه ها و… به عرضه ماهی اقدام می کردند به قیافه موقت به داخل یکی از سوله های داخل اسکله صیادی بندرعباس منتقل شده و اماکن سابق مسدود می شود.

فرمانروا بندرعباس افزود: برای روزی برداری از سوله مزبور، بهره بردار اسکله، فضای سوله را به رخ اجاره در اختیار عمده فروشان ماهی قرار می دهد و از محل درآمد مربوطه، محیط سوله را با نظر مسئولان بهداشت آماده سازی می بطی ء تا تمامی امکانات بنیادی فروشان، امکان استقرار در آنجا را داشته باشند.

بوسیله گفته وی بخاطر اجرای سالن پاچال و محل نمایش ماهی توسط عمده فروشان اصلی، پیرو مکاتبات سابق با شیلات، مقرر شد شیلات در ردیابی رفع بغرنج زمین مزبور تسریع کرده تا عملیات احداث مجتمع تند تیز انجام شود.

کناری از ممنوعیت ورود افراد فاقد ماسک به داخل اسکله صیادی بندرعباس خبر داد و خاطرنشان کرد: بایستی نمایش ماسک در ورودی اسکله نیز انجام شود.
  • ۹۹/۰۴/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی