تلفن پاناسونیک

همشهری آنلاین:مهدی اسماعیل پور

قرارداد 8 بازیکن استقلال در اختتام لیگ نوزدهم به اختتام می رسد و آنها بازیکن آزاد محسوب می شوند.  

شیخ دیاباته، نیکلاس بودوروف، روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که در عاقبت خلع می توانند استقلال را ترک کنند.8 بازیکنی که اکثر آنها از عناصر تاثیرگذار ترکیب استقلال هستند. داخل چند انفصال گذشته معضل بازیکنان آزاد نجات باعث شد تا بسیاری از این بازیکنان روند طولانی ای را بخاطر به توافق رسیدن با کانون طی کنند و همین موضوع باعث شد تا فداکار از انها هفته های نخستین فصل را از دست بدهند. موضوعی که میتواند درون ته این انفصال هم بوسیله نگرانی بزرگ آنها تبدیل شود.

شاید اصلی ترین نگرانی هواداران استقلال پیمان نامه  شیخ دیاباته باشد. مهاجم گلزن استقلال که فصل درخشانی را تا به اینجا سپری کرده است و این روزها برای ادامه درمان خود راهی فرانسه شده است. داخل شرایطی که موافق ادعای امیر حسین فتحی مدیر عامل سابق محفل استقلال، قرارداد دیاباته ۲ ساله انتظام شده بود، اما اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه اخبار کرد که روحانی در پایان فصل قراردادش به فرجام می رسد و باید با او پیمان نامه جدیدی بسته شود! این موضوع یکی از اتحاد های نوظهور داخل مجتمع خلاصی است که البته نظیر آن به نوعی ۲ فصل قبل بخاطر مامه تیام غصه که قرارداد یکساله و نیمه داشت تکرار شد.  

بودوروف غم که هنوز میزان آمادگی و کیفیت متخصص او رک نیست، قراردادش تو ته خلع طولانی می شود و محفل بخاطر حفظ کردن او باید قرارداد تازه ای منعقد کند.  

روزبه چشمی و علی کریمی هم درون ابتدای فصل قرادادشان بخاطر یک فصل دیگر تمدید کردند و در عاقبت خلع بازیکن آزاد خواهند بود.  

داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر اندوه داخل شرایطی که ابتدای فصل و در نقل و انتقالات زمستانی صحبت از صدای زیر مردانه و توافق برای تمدید شدن ۲ تا سه ساله قرارداد آنها بود، همچنان تا پایان لیگ نوزدهم به باشگاه رهایی مقاطعه رسمی دارند.  

جدایی ستاره هایی از طرف دیاباته، اسماعیلی، دانشگر و کریمی و دیگر نفرات استقلال را به دردسر خواهد انداخت. باید دید سرانجام استخوان بندی پا بر جا آبی ها حفظ می شود یا قرین سال های اخیر کوچیدن های زیاد و بی شمار و تسلسل های دیرهنگام و دقیقه نودی  اجازه نمی دهد تا آبی پوشان مقدمه خوبی درون مبدا منفصل داشته باشند.
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی