تلفن پاناسونیک

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، اسدالله کارگر در پاسخ به این پرسیدن که آیا کمبودی درون زمینه تامین علیه شب یلدا بود دارد یا خیر، تقریر کرد: امسال نسبت به سال گذشته سال پربرکتی بوده و فراوانی همچنین زیاد است و تاکنون مشکلی در بنیان مطمئن محصول نداشته ایم.

وی با اشعار اینکه جز میوه های موز و آناناس و انبه، به واردات موقوف نیستم و مقدار این میوه ها همچنین خیلی متغییر نیستند و با لرزه کمی فراز و پایین می شود، خاطرنشان کرد: به طور بی مو قیمت میوه ها امسال مناسب است و فقط امکان پذیر است داخل فداکار اقلام نوسان داشته باشیم. البته کمبودی بود ندارد و شاید عزب این نوسانات مرتبط بوسیله هزینه ایاب و ذهاب در روزهای نزدیک به شب یلدا باشد، که به طور بی مو سزاوار سرزنش توجه تراشیدن.

رییس سندیکا فروشندگان دشت و سبزی تکثیر کرد: اگر در روزهای منتهی به شب یلدا داخل بازار مرکزی عرضه میوه بیش باشد، طبیعتا مقدار ها کم قیمت می شود؛ اما اگر عرضه کمتر باشد، قیمت ها نیز بخشی اعلی خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد که در خصوص میوه های انار و سیب و هندوانه با تغییر قیمتی مواجه نخواهیم شد. قیمت شیرینی شب یلدا افزایش نمی یابد
  • ۹۸/۰۹/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی