تلفن پاناسونیک

بیشتر افراد معتقداند که روابط میان چوب بست ها و به نعوظ کلی مدیریت روابط عاطفی، کار سخت و دشواری است. هر چند که ساختن روابط تندرست و شاد قدری مشکل است اما چنانچه ابزارهای این ساخت و ساز را بدانید با مشکل رو به رو نخواهید شد. بخاطر ساختن روابط مثبت باید این جمله را به خوبی بوسیله خاطر بسپارید: « مدیریت روابط عاطفی میان زوج ها، سخت و بغرنج نیست؛ مردم های تو ارتباط هستند که آن را سخت می کنند». چنانچه خودی دارید که مانند که های خوشحال و شاد زندگی کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. حتما بخوانید:چرا بعضی زوج ها همیشه با بی قراری تلاطم دارند؟۱۰ مشکل وصلت که چوب بست درمانی به رفع آن ها معاون می کند۱۹ کاری که زوج های خوشبخت سپس از ساعت طرز کار ادا می دهند مدیریت روابط میان زیتون ها امر سختی است؟

اگر اندیشه کنید مدیریت روابط به نعوظ کلی و بخاطر همگی چوب بست ها کار دشواری است، درون واقع با یک عبارت کلی، همه افراد را زیر یک پرچم می برید که کار کاملا اشتباهی است. بوسیله عبارت دیگر، این اعتقاد که راحتی گرفتن در یک ارتباط شیرهدار و دشوار است، شما را به این اعتقاد می رساند که اگر بااطلاع یک ربط عاطفی شوید، بخاطر بهبود اوضاع باید به سراغ متد محلول بروید. یعنی به عارض پیش فرض، اندیشه می کنید که تمام روابط پر اب و دشوارند.



اما چنانچه تصویب کنید که روابط عاطفی، بوسیله صورت ذاتی سخت و دشوار تراشیدن و این مردم ها هستند که آن را رقیق می کنند، اوضاع کاملا نفاق خواهد کرد. واقعیت این است که تمام مردم ها دارای نواقصی هستند. هیچ کس تمام نیست. همه دارای ترس ها و نگرانی هایی هستند و بدیهی است که آنها را مخبر رابطه شان نیز می کنند. هر چند که این حقیقت دارد و ما انسان های کاملی نیستیم اما دلیلی به خشکی امدن سعی نکردن برای تغییر وجود ندارد. همه ما می توانیم، خود را تغییر بدهیم و روابط مان را زیبا و پر از فرح کنیم.

شاید شما حزن در عمر خویشتن با زوج های چیره و مسرور رو به رو بوده اید و از خود پرسیده اید که چطور به این خوبی و آرامش در پهلو یکدیگر عمر می کنند یا آنها چه کارهایی ارتکاب می دهند که بقیه بلد نیستند. شاید هم اصلا زوجی خوشبخت و شاد در دور و دوره خود نمی بینید. در هر حال، حتما دوست دارید که با راز زوج های خوشبخت برای خوشحالی آشنا شوید.

داشتن رابطه ای شاد، آن قدرها هم باطراوت نیست. چوب بست های راضی و خوشحال، به انجام کارهای ساده ای پای بند هستند که شما غم می توانید یاد بگیرید و اجرا بدهید. فقط کافی است، حواس تان را جمع کنید و مسرور وجود داشتن را از صمیم قلب بخواهید و مهم تر از آن، برای شریک شدن عاطفی تان هم شادی و رضایت بخواهید.

در ادامه این مقاله از راه کارهای جادویی شادمانی و خرسند میان زوج های خوشبخت، برای تان گفته ایم: ۱. دست افزار کوفتن باهم و شنوایی دادن به یکدیگر

این پیشنهاد میسر به نظر می رسد، این طور نیست؟ بگذارید، براق خیس گفتگو کنیم. اگر قرار باشد که با شریک زندگی و یارتان به معادل کافی حرف نزنید یا وقتی را برای شنیدن و صحبت با بی آرامی نگذارید پس چرا ازدواج کرده اید؟ وقتی شناخت ندارید با کسی وارد صحبت و گفتگو شوید، چطور می توانید با هم عمر کنید و روابط دهش داشته باشید؟

این روزها، کاستی گپ و شنوایی کردن زوج ها بوسیله یکدیگر بسیار زیاد شده است. هر یک از طرفین، بیشتر اوقات خویشتن را با تفرج و گذار در دنیای مجازی یا وسایل الکترونیکی متنوع سپری می کند. انگار این روزها، رابطه و اتصال میان افراد با تلفن های همراه، تبلت ها، بازی های رایانه ای و… محکم تر و جدانشدنی مرطوب از پیوندشان با شریک عاطفی و یارشان است.

چنانچه یار دارید که در این گروه از زوج ها فراغت نگیرید باید بیشتر با بی آرامی حرف بزنید، به حرف هم گوش کنید و یادتان باشد که شنیدن حرف های هم وقتی اثرگذار است که با تمام دل و مغزتان به تیمار توجه کنید. ۲. حفظ ربط با تیمار در طول روز



برخی از زوج ها در زمانی که کنار یکدیگر هستند، وفاق خوب و شادمانی دارند، کاملا هم را درک می کنند و همه چیز ایده آل است اما درون زمان هایی که یکدیگر را نمی بینند، اوضاع متفاوت می شود و مانند دو غریبه هیچ خبری از بی آرامی نمی گیرند. شاید این طور رفتاری، عادی به دیدن برسد و فکر کنید که خبر شهود مدام از یکدیگر تو طول روز لزومی ندارد اما شاداب در خبط هستید.

نداشتن ارتباط در کشش روز با بی آرامی جلوگیری کننده از خلق و تداوم مناسبت یومیه می شود. لازم نیست، وقتی سر کار می روید، دو تا سه گانه ساعت را با تلفن با همسرتان مصاحبت کنید. اما با یک پیام کوتاه با مضامینی قرین: «چه امر می کنی؟»، «دوستت دارم» خواه «غلام به تو فکر می کنم» می توانید ارتباط و دلبستگی تان را بهتر و زیباتر حفظ کنید. ۳. عمل فعالیت های مشترک

متأسفانه با بخشیدن زمان از زندگی مشترک، زوج ها اوقات کمتری را با هم می گذرانند و دیگر انگار، عمر مشترک چندان اندوه مشترک نمی ماند. زیر یک سقف بودن به معنای داشتن عمر مشترک نیست، هست؟ مثلا، بیشتر مردان برای خود «غار تنهایی» یا پاتوقی دنج درست می کنند و بیشتر اوقات شان را در آن می گذرانند. شاید تو ظاهر، چنین کاری جالب به نظر برسد اما در واقعیت، چه چیزی از آن دریافت می شود؟

داشتن یک غار تنهایی به این معناست که بی مانند دوست دارد، عزب باشد و به حال خودش رها شود. یعنی نمی خواهد که شریک زندگی اش او را آزار بدهد و از او فاصله محزون است. چنین چیزی درون عمر مشترک قابل مقبول زدودن.

زیتون های خوشحال و راضی، زوج هایی هستند که با هم برنامه های مشترکی دارند. منظور از اینکه با بی قراری فعالیت ها و دستور کار های مشترک داشته باشید، این نیست که در هفت روز هفته و به نعوظ شبانه روزی با حزن اوقات تان را بگذرانید. بلکه قصد این است که برای با هم بودن وقت بگذارید و هم را فراموش نکنید. ۴. شکرگذاری و سپاس گزار بودن

هر چقدر بر بزرگی شکرگزاری تأکید کنیم باز بی قراری کمتر است. واقعیت این است که مردم ها فراموش فقره هستند. آنها یادشان می رود که چه نعمت های ریز و درشتی در زندگی دارند؛ سقفی که بالای ضابطه دارند، غذا و سلامتی و گاهی حتی فراموش می کنند که عزیزان سندیت را چقدر دوست دارند و بود آنها را از یاد می برند.

داخل زندگی مشترک باید همواره اهمیت شکرگزاری و شکر گزار وجود داشتن را بوسیله پندار بسپارید. بخاطر مثال، اگر همسرتان هر شب برای تان خوردنی آماده می کند هر شب و هر وعده با یک قدردانی کلامی، دریافتن سپاس گزاری خویشتن را بوسیله او ابراز کنید. همه خویش دارند که حس شوند و مورد تقدیر استراحت گیرند. بوسیله خصوص برای کارهایی که هر روز جبران می شوند و به تدریج ارزش شان به هاله فراموشی سپرده می شود، سپاس گزار بودن از وقار یدکی برخوردار است. ۵. گزارش دادن جملات و عبارت شیرین به هم و درباره یکدیگر

بیشتر افراد شناخت دارند که از آنها تعریف شود. فدایی بی قراری چنین میل و علاقه ای ندارند اما حتی آنها غصه تو اعماق بیرونی پایگاه دوست دارند که عاطفه خوبی نسبت بوسیله خودشان داشته باشند. با داخل دیدن داشتن این نکته، بدانید که با جملات ساده ای قرین «چقدر زیبایی!» یا «با این لباس، فوق العاده دوست داشتنی شده ای!» می توانید، یارتان را مسرور و بشاش کنید.

جملات مثبت فقط منحصر به تعریف از یکدیگر نمی شوند. با گوناگون جملات خودی داشتنی و مثبت غصه را بشاش کنید. مثلا اگر همسرتان بومی ورزش و زندگی سالم است به او بگویید که این پشتکار و دقتی که در این ماخذ به نفقه می دهد، برای تان ستودنی است. ۶. صبر دادن نیازهای همسر درون اولویت یا داخل کنار خواسته های خویشتن



این روزها در دنیایی زندگی می کنیم که خودپسندی و خودشیفتگی در آن موج می زند. کلمه «غلام»، غالب ترین واژه این روزهاست و همه درون هر چیزی در پِی منافع انحصاری خود هستند. در واقع، آدم های این روز و زمانه یار دارند از هر چیزی صرفه شخصی ببرند و از سایرین بهتر باشند.

متأسفانه، چنین رویکردهایی داخل زندگی مشترک بسیار برنگ خون است. اگر در یک ارتباط به عقب چیزهایی باشید که می توانید بوسیله نفع خویشتن بوسیله دست آورید، طرف مقابل تان را فراموش خواهید کرد. در این صورت به نیازهای او بی توجه می شوید و فقط خویشتن را در نظر خواهید داشت. چنین چیزی در زندگی مشترک بوسیله شالوده عقد می خورد زیرا که به تدریج و داخل طول زمان عاطفه هیبت و نفرت به بود می آید. ۷. مجاهدت برای خلق عمر بهتر برای یکدیگر

تو یک تماس باید تمرکز و تلاش تان را از تصرف دستاوردها و منافع شخصی به مسیری دیگر تغییر بدهید و ببینید که چگونه می توانید زندگی بهتری برای همسر و همراه تان بسازید.

زمانی که شما برای خلق کردن آرامش بیشتر در عمر همسرتان مجاهدت می کنید، او همچنین متقابلا در تلاش خواهد بود تا عمر بهتری بخاطر شما فراهم یواش. این تبادل انرژی و تلاش دوسویه برای گشایش عمر زیاد کارگر است. انسان ها به طور ذاتی بوسیله کسی که بخاطر گیرایی کارهای مثبت انجام می دهد و به آنها لطف دارد، رفاقت علامت می دهند. ۸. بخشش یکدیگر

هیچ کس کامل زدودن. حتی شما مانوس عزیز! باید بپذیریم که کمال درون میان انسان ها بود ندارد. بنابراین، که های خوشحال به این برهان خوشبخت هستند که می دانند هیچ یک، بی عیب و نقص نیستند و می توانند یکدیگر را علیرغم اشکالات و نواقصی که دارند به نوع دوستی دوست داشته باشند و هم را به خیال اشتباهات و نواقص خویشتن می بخشند.

رحمت داخل رابطه، طیف وسیعی از موضوعات را تو برمی گیرد. برای مثال، همسران می توانند خیانت دیگری را ببخشند یا موضوع میسر ای مانند ترک کردن جوراب های چرکین در گوشه اتاق را. در هر حال، بخشش، بنیاد و اساس زندگی مشترک است. ۹. برقراری بستگی عاشقانه با تیمار

بخاطر داشتن یک زندگی مشترک خوش و شاد باید طراوت رابطه عاشقانه را حفظ کنید. زوج های بسیاری بعد از گذشت زمان از اوایل رابطه، عاشقانه های خویشتن را فراموش می کنند. داشتن روابط عاشقانه چوب بست ها، جزء مهمی از ساختن عمر مشترک شاد و سالم است. زندگی مشترک و عاشقی مشابه یک گیاه است. چنانچه به آن آب داده نشود، پژمرده و خراب می شود.

همیشه با همسرتان تو برقراری روابط عاشقانه تلاش کنید. روزهای اول رابطه را بوسیله یاد بیاورید و مانند همان روزها با تیمار رفتار کنید. مانند همان روزهای مطلع با هم بوسیله گردش بروید و جملات عاشقانه رد و بدل کنید. حی نگه داشتن عشق داخل شادی و خوشبختی چوب بست ها ابهت زیادی دارد. زندگی مشترک عاری دلبری های عاشقانه مثل زندگی کردن با یک هم اتاقی یا خواهر/برادر است. شما از یک زندگی مشترک، این طور چیزی می خواهید؟ ۱۰. برقراری روابط فیزیکی و لمس کردن یکدیگر



لمس کردن یکدیگر فقط تو روابط جسمانی وجود ندارد. البته برقراری روابط فیزیکی حزن بخشی از عشق و علاقه است اما تمام سانحه محو. درون بنیاد روابط جسمی بی قراری یادتان باشد که افراد دارای تمایلات و خواسته های متفاوتی هستند. چوب بست های بشاش معمولا تو این زمینه مشکلی ندارند. زیرا یا به بی قراری شباهت دارند یا درون این اساس به توافقاتی رسیده اند.

برقراری ارتباطات غیرجنسی حزن در روابط فیزیکی زیتون ها زیاد حائز عظمت است. مثلا در آغوش کشیدن یکدیگر، بوسیدن، مشت یکدیگر را گرفتن و… هم نقش مهمی در گرم شدن روابط دارد. این تماس های جسمی باعث می شود از رویت احساسی هم به یکدیگر همواره شوید. ۱۱. انتظام زمانه خواب

گاهی اوقات، بنا بوسیله تفاوت های فردی، امکان اینکه هر دو نفر در یک ساعت شب به خواب بروند کمی نامقدور است. اما اگر ساعت رویا زوج ها با تیمار فرق داشته باشد، نوعی جدایی و فاصله به صورت معقول و نامحسوس وارد زندگی سندیت خواهد شد.

تا اینکه چنانچه دوست ندارید که زود بخوابید هم همسرتان را وحدت کنید و با او به رختخواب بروید. شما می توانید مشغول خواندن کتاب شوید یا تلویزیون ببینید اما مراسم و رسوم را به جا بیاورید و ساعت خواب تان را با تیمار تنظیم کنید. ۱۲. ایمنی و پشتیبانی از یکدیگر

همه ما دارای آرزوهایی هستیم که هنوز جستجوگر نشده اند و چنین چیزی زیاد مطلوب است. در مدت عمر یک خوش نویسی است و هنگام کردن این مسیر اهمیت دارد و برای الحاق به مقصد نباید مسیر را از مشت داد. زوج های شاد در این مسیر هم را یاری می کنند. آنها بوسیله بیم ها و امیدهای حزن توجه دارند و یکدیگر را پشتیبانی می کنند.

چوب بست های خوب تو همگی شرایط، قفا تیمار هستند. فرقی نمی کند که یارشان دچار مشکلات خانوادگی شده است یا احساسی. تو هر قیافه به خشکی امدن هم هستند و در هر حال می توانند روی اندوه حساب کنند. ۱۳. خوش گذرانی و خندیدن درون کنار غصه



خوب زندگی کنید اما یادتان باشد که اوقات تان را سخت نگذرانید. ابکی گیری نکنید و بدانید که حس طنز، خنده و خوش گذرانی بسیار مهم است. اینها در زندگی مشترک بی آرامی عظمت زیادی دارند. حتی چنانچه زندگی تان با چالش ها و سختی های یدکی رو به رو هستند باز تیمار بخندید تا دنیا بوسیله شما بخندد.

برای شاد بودن بهانه هایی پیدا کنید. مثلا به کوهستان نوردی دونفره بروید، فیلم شوخی ببینید یا هر فرمان دیگری که شما را داخل بر یارتان شاد و بشاش می درنگ. حساسیت طنز تو زندگی وصال جادو می کند. داخل آخر

همان نعوظ که گفته شد، داشتن زندگی وصلت شاد و راضی کننده، آن قدرها هم سخت نیست. این وعظ ها را یاد بگیرید و از همین روز تو عمر مشترک تان پیاده سازی کنید. بیشتر افراد به این توصیه ها پندار نمی کنند. اهمیت دادن به این نکات سهل ولی مهم کمی تمرکز و سعی می خواهد. فقط همین! در دنباله بخوانید: باید تا دیر نشده با همسرمان درباره پول صحبت کنیم؛ اما چطور؟

کتاب الکترونیکی

قیمت نسخه انگلیسی در سایت آمازون ۱۱ دلار قالب فایل PDF تعداد صفحه ۲۴۷ سال پاشیدن ۱۳۹۸ ناشر TarcherPerigee تعداد فایل ۱ فایل PDFکتاب الکترونیکی دلبستگی



اگر می خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای همدستی عاطفی، یا حتی خودتان را تو بستگی ملتفت شوید، حتما این تاریخ را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان مشاهده تاریخچه الکترونیکی
  • ۹۸/۰۴/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی