تلفن پاناسونیک

موجودی خبری پلیس نوشت: زمانه یک و ۱۷ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری مأموران نماینده هدایت و رانندگی از سرگذشت یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان "مفید" شهر اصفهان مطلع و موقت به سرود بررسی صحنه تو محل حاضر شدند.

در این حادثه خودروی پورشه با یک سواری پراید تلاقی کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده پس از احاله به بیمارستان جان خود را از مشت عدالت.

راننده خودروی پورشه تو امتداد پس از اصابت با یک خودروی پراید و یک خودروی پژو ۲۰۶ و بروز زیان به آنان از صحنه متواری می شود.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان پس از وارسی کنجکاو چیز پهن حادثه های قیافه داده، علت این تصادم را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده اتومبیل پورشه اعلام می کنند.

ساعاتی سپس از این حادثه، تصاویر تصادم بلافاصله در شبکه های اجتماعی مشت به دست می شود و کوچکتر آن می نویسند: " خودروی پورشه در خیابان "موثر" اصفهان، کورس گذاشته حیات که به برهان سرعت بالا، کنترل خود را از مشت داده و با خودروهای دیگر تصادف می درنگ. "

محمدرضا خدادوست- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درون تشریح خبری که درون شبکه های مدنی بازتاب وسیعی یافته بود، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی دهد عده ای با دور دور کردن و کورس گذاشتن خودروهای خود درون خیابان ها نظم و زنهار اجتماع را برهم بزنند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس درون اجرای قانون تفاوتی بین افراد قائل نیستند و با هر کسی در هر رله و مقامی باشد داخل صورتی که قاعده و حقوق شهروندی را دامن پا بگذارد، قاطعانه برخورد می کنند.

حاکم انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه راننده پورشه حادثه ساز خود را به پلیس معرفی کرد گفت: مأموران پلیس این فرماندهی محل زندگی راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خویشتن را به نماینده معرفی کرد.

سرهنگ خدادوست گفت: داخل این شالوده پرونده تشکیل و راننده خطاکار در اختیار مرجع قضائی قرار خمود که وی هم حالا با امر مقام قضائی روانه زندان شده است.
  • ۹۸/۰۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی