تلفن پاناسونیک

بستگی بین شریک شدن های فعال تو هر صنعتی اهمیت زیادی دارد. تماس و تعامل باعث می شود ارشد ترین درگیری های رقابتی تیمار انتها خوشی برای طرفین داشته باشند. آمازون و اپل رقابت شدیدی در صنعت استریم دارند که بعضا به درگیری هایی تیمار انجامیده است. اکنون دو غول دنیای فناوری بوسیله تفاهمی دست جلوه گر کرده اند که وقار وابستگی و تعامل را در ساختارهای کسب وکاری نشان می دهد.مقاله های مرتبط:اپلیکیشن آمازون پرایم بخاطر اپل تی وی منتشر شدسرویس اشتراک تلویزیون اپل تی وی پلاس معرفی شد

آمازون چندی پیش به کاربران سرویس پرایم درون جهیز عامل iOS امکان داد تا ازطریق اپلیکیشن پرایم به محتوا دسترسی پیدا کنند و حتی خریدهای محتوایی خویشتن را از آنجا ارتکاب دهند. این رفتار قبلا ممکن نبود که نارضایتی و بی تابی کاربران زیادی را بوسیله همراه داشت. درواقع، کاربر ابتدا باید ازطریق کامپیوتر وب سایت آمازون را باز می کرد و محتوای مدنظر را می معامله و سپس می توانست محتوا را ازطریق دستگاه iOS و سرویس هایی همچون اپل تی وی مشاهده یواش.

روندی که کاربران آمازون بخاطر معامله و تماشای محتوای اختصاصی پرایم در مایه های شرکت اپل سپری می کردند، بوسیله هیچگاه وجه امتحان ی کاربری خوشایندی بخاطر آن ها به همراه نداشت. برهان پا بر جا تجربه ی کاربری نامناسب هم درگیری بین دو غول دنیای فناوری بود. درگیری پا بر جا آمازون و اپل به خشکی امدن قاعده این وجود که کدام یک تسهیم پرداخت شده ی وجه کاربر را بخاطر خویشتن بردارد. درنهایت، تنها کلکسیون ای که از درگیری دو انبازی آسیب می دید، مشتریان و کاربرد کنندگان بودند.



با تفاهم مجله ی جدیدی که بین آمازون و اپل لباس گرفت، مشکل مشتریان از بین رفته است. همان طورکه گفته شد، اکنون کاربران امکان دسترسی و خرید محتوا را ازطریق اپلیکیشن دارند. غرض جدید مزیت یدکی برای کاربران بی شمار سرویس های استریم دارد که داخل وضعیت کنونی و قرنطینه ی خانگی، بیش از همیشه به محتوای جذاب نیاز دارند. همچنین، توافق متاخر مانند بسیاری رخدادهای دیگر، مدال دهنده ی تبدیل تدریجی در استراتژی دو شرکت و استاندارد کسب وکارها و نگاه آن ها بوسیله رقابت داخل صنعتی رسانه و استریم است.

جان گروبر توافق مجله ی آمازون و اپل را ژرف و تخصصی انتزاع کرده است. ظاهرا توافق دو شرکت تیره تر از مشهود خبری است که داخل رسانه ها می بینیم. کاربران آمازون از این بوسیله بعد، نه تنها می توانند محتوای مدنظرشان را از اپلیکیشن iOS تهیه کنند؛ بلکه تمدید ضایع اشتراک سرویس آمازون پرایم هم ازطریق اپلیکیشن ممکن خواهد حیات.

وقتی کاربر اشتراک سرویسی را از وسیله اپلی می خرد، اپل ۳۰ درصد از هزینه ی ابتیاع را دریافت می کند. درون تفاهم مجله ی بین آمازون و اپل، خرید پول اعانه آمازون پرایم محتوی تسهیم سابق الذکر نمی شود. تفاهم نامه ی متاخر پیامد های دیگری همچنین به همراه دارد که می استعداد به موارد کوچکتر اشاره کرد:هماهنگی و ادغام با اپلیکیشن Apple TVپشتیبانی از AirPlay 2پشتیبانی از اپلیکیشن های tvOSپشتیبانی از نبض وجوی جامع و سیری



درمجموع، دسترسی بوسیله فیلم های خریدشده از آمازون درون اپل تی وی آسان مرطوب خواهد شد. افزون براین، کاربر می تواند محتوا را ازطریق AirPlay 2 روی تلویزیون های با پشتیبانی از فناوری سابق الذکر ارائه دهد و با مصرف از ریموت کنترل اپل، درون میان محتوای موجود نبض وجو کند.

اپل درباره ی تفاهم مجله ی متاخر با آمازون در بیانیه ای نوشت:اپل برنامه ای خاص با کمال مطلوب گیری درخت سرو دهنده های سرگرمی و ویدئو ازطریق اشتراک دارد تا مزیت های متعددی به مشتریان نمایش کند؛ مزیت هایی که ادغام با اپل تی وی، AirPlay 2، پشتیبانی از جست وجوی جامع، سیری، ادخال بدون اشاره به حسا ب های کاربری و اپلیکیشن های tvOS را شامل می شود. کاربران در اپلیکیشن های سرگرمی واجد وضعیت همچون آمازون پرایم و Altice One و Canal می توانند فیلم ها و سریال ها را با کاربرد از سرویس پرداخت متصل به پول اعانه کنونی ویدئو خویشتن بخرند یا اجاره کنند.



اشاره بوسیله سرویس های دیگر مانند Altice One و Canal تو بیانیه ی اپل، نشان دهنده ی برنامه ی ویژه ی آن ها بخاطر سرویس های استریم سرگرمی است. کوپرتینویی ها قبلا همکاری هایی با همکاری های خدمات کابلی کرده اند تا سیستم های استریم خویشتن را با سایرین هماهنگ کنند. به عنوان مثال، اپل تی وی داخل پرتغال برای کاربران سرویس MEO دردسترس فراغت دارد و با محتوای MEO عرضه می شود. حرکت متاخر اپل در تأیید آمازون بوسیله نشانی یکی از غول های صنعتی استریم مدال می دهد آن ها به عظمت وابستگی عمیق و زورمند با دیگران پی اسیر اند.تفاهم بین سرویس های استریم، نشان دهنده ی تغییر نگرش آن ها به صنعت است

هنوز بی پرده حلق اپل در آینده تفاهم نامه های مشابهی با دیگر فعالان صنعت استریم توشیح می درنگ یا خیر؛ البته کارشناسان امیدوار هستند چنین رویکردی ادامه دار باشد. اگرچه چنین رویکردهایی انگیزه کاهش تسهیم درآمدی اپل از فروش اشتراک سرویس های متفرقه تو اکوسیستم می شود، گشایش امتحان ی کاربری و افزایش محتوای دردسترس مشتریان، از مزایای آن خواهد بود. درحال حاضر، به صراحت می توان مطالبه کرد سرو اپل تی وی پلاس نمی تواند رقبای قدرتمند صنعت استریم را شکست دهد. درواقع، کوپرتینویی ها هنوز نمی توانند محتوای چشمگیری درمقایسه با رقبا ارائه کنند. 

تفاهم نامه هایی شبیه به آنچه بین اپل و آمازون دستینه شد، جلال زیادی در دنیای کسب وکار حوزه ی فناوری دارد. با اینکه بزرگانی همچون آمازون و نتفلیکس و دیگران در حال مجاهدت برای لباس دهی بوسیله آینده ی دنیای تلویزیون هستند، هریک از آن ها به اهمیت باهم اتحاد کردن سازنده معلول برده اند. این طور شریک هایی باعث می شود با حفظ موضع در بازار، هر شرکت بتواند از مزایای دیگری بهره مند شود. چنین رویکردهایی شبیه نفوذ شرکت های فناوری به مشکلات حقوقی و ضدانحصار غصه تفسیر می شود.



توافق اخیر بین اپل و آمازون نمادی شهودی از دستور کار ها و استراتژی های مدنظر مدیرعامل اپل، آویشن کوک، نیز محسوب می شود. او اخیرا درباره ی ارتباطش با دولت کنونی ایالات متحده ی آمریکا گفته وجود:روشی که روی مشکلات تأثیر می گذارید، بوسیله منطقه ی محل فعالیت تماس دارد. درنتیجه، چه در این کشور فعالیت کنیم و چه در انجمن ی اروپا خواه چین، با قضا و قدر ها وارد تعامل می شویم. در همه ی موارد، چه طبق عملکرد باشیم یا مخالف آن، به انبازی و تعامل ادامه می دهیم. از دیدگاه من، تغییردادن اوضاع فقط با شکایت کردن و فریادزدن امکان پذیر نمی شود. شما وضعیت را تنها زمانی تبدیل می دهید که صحیح بودن روش خود را از کار افتادن کنید. در بسیاری از موارد، درگیری ها فقط به دلیل نفاق در ایده ها ایجاد می شود.

درنهایت، بوسیله این نکته می رسیم که هوی به گفت وگو و تعامل برای حل همه ی مشکلات کسب وکاری رادیکال بوسیله نظر می رسد. تفاهم روزنامه ی اپل و آمازون علامت می دهد رقبا می توانند با عبور از دیوارهای مرسوم، بوسیله مزیت های مشترک برسند؛ خصوصا با گذر از این دیوارها، هرکدام می توانند کار صحیح تازگی انجام دهند. کارشناسان و کاربران امیدوار هستند دیگر سرویس های استریم بی آرامی به حرکت جدید وارد شوند. درنتیجه، پس از مدتی اپل تی وی بوسیله اپلیکیشن کاربردی تماشای محتوای استریم تحول می شود که تو دستگاه های گوناگون، انواع محتوا را از درخت سرو های متنوع دردسترس قرار می دهد.بیشتر بخوانید:نتفلیکس، یوتیوب، آمازون و اپل کیفیت و حجم محتوای استریم خود را کاهش می دهندرقابت تنگاتنگ سرویس های استریم؛ کدام یک عصب رویا مخاطب را در مشت دارند؟افشای فداکار از فردی های آیفون 9 و آیپد پرو جدید با بررسی کدهای iOS 14اپل احتمالا به زودی نسخه ای جدید از اپل تی وی معرفی می کندآمازون بیش از ۵۵ میلیون کاربر را جذب سرویس Amazon Music کرده است
  • ۹۹/۰۱/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی